..................,d88b.d88b, ...................8888888888 UITGEREKEND`Y8888888Y' .....................`Y888Y' ........................`Y' 01 juni flupland1985 Mirri 2juni leenislief 3juni Kattekit 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama 08 juni Vlinder1986 jomedi elina joan 9juni Annelies86 siena 10juni 11juni Arnoe zeventien colinde fanny1980 moielle 12juni jewe kimba Eevie 13juni 14 juni Lief of Stoer uk1983 sabrine1984 helma85 15juni firefly stoetel Joyce89 AFSPRAKEN 24oktober mamavanAmarylli ;eerste echo -gesprek gyne uk1983 ;eerste echo firefly;eerste echo 25oktober Kattekit;controle VK vlinder1986;eerste echo 26oktober Eevie;eerste echo 27oktober nirak;intake VK evelienj; intake jewe;intakeVK 31oktober colinde;eerste echo moielle ;intake VK eline joan;tweede echo 1 november siena ;intake VK 3 november fanny1980;eerste echo-intake VK stoetel;eerste echo -intake gyn 7 november Arnoe;intake VK Annelies86;intake VK Joyce89;eerste echo Sabrine1984;intake vk moielle ;eerste echo mirri;2de echo 9 november Annelies86;eerste echo 10 november evelienj; echo 21 november Sabrine1984; eerste echo sorry dames wil niemand tegen de borst stuiten ofzo maar ik beheer de lijst zooograag
Gaat hier wel goed. Maar ben echt erg misselijk, hoop dat het niet veel erger wordt. Ben pas zes weken dus denk dat het nog wel erger zal worden. En mijn borsten zijn echt groot geworden en daar heb ik best wel last van. Loop de hele ijd met een sportbeha, dat is het prettigst, maar het staat niet echt mooi.
@ Mirri Wat fijn een goede echo! op naar de volgende zullen we maar zeggen @ Kimba.. Wat balen dat je zo een last hebt van je borsten.. Misschien een cup maat grotere BH kopen.. Ik weet niet of dat misschien helpt? Hier gaat alles nog goed, voel me ook goed. Heb bijna geen last van kwaaltjes.. Alleen gevoelige tepels en snel MOE! Het maakt me wel onzeker doordat ik niet veel kwaaltjes heb, maar aan de andere kant probeer ik positief te blijven door te denken dat niet elke zwangerschap het zelfde is, en dat de "erge" kwaaltjes nog kunnen komen. Het doet me goed om in andere topics te lezen dat sommige meiden helemaal nergens last van hadden in hun hele zwangerschap. Kortom, ik kan niet wachten tot mijn eerste echo, kijken of het hartje klopt, dat is voor mij al voldoende om niet onzeker te zijn. Hihi.. oohh wat ben ik een zeurpiet he.. pfpf.. @ allemaal.. Voor mijn zwangerschap hield ik heel erg van een RedBull.. Weten jullie of ik dit mag drinken tijdens mijn zwangerschap?? Ik heb een vermoeden dat dit niet mag ivm de hoeveelheid caffeïne
redbull is ten zeerste af geraden men gyn vind dit echt een super slecht drankje ! een nieuwe buikfoto staat in een topic vol schaamte toch maar een een blote buik foto
Zie je wel.. Ik dacht het al..Wel heb ik onbewust vorige week een paar slokken genomen schaam schaam.. Maar ik hoop nu echt dat het geen kwaad kon... Ik ga er in ieder geval van af blijven omdat ik nu zeker weet dat het he-le-maal niet mag! Had gewoon een bevestiging nodig, en kan pas 1 november naar de vk om al mn vragen te stellen... zucht... Ik ga gelijk naar je foto kijken, hihi ben benieuwd!
@Siena: die paar slokjes kunnen geen kwaad lijkt me. Maar ik zou het verder maar niet meer drinken. Ook als je niet zwange bent is het erg slecht voor je. Ik heb zeker nieuwe bh's nodig, maar wacht even tot ze stabiel zijn qua groter. Het voordeel vd sportbh is dat die echt heel veel steun geeft en dat is erg prettig. Ach weet je als het bij deze kwaaltjes blijft ben ik gelukkig hoor!
sportbh draag ik ook heeeel vaak en denk dat ik hem binnenkort snachts ook al mag gaan dragen als ik een wamme douche of bad genomen heb heb ik al wat melk verlies had dit bij men dochter op 12 weken ook al heeeel erg hard liep er zo uit
Hai meiden ! Kwam alleen ff zwaaien .. Lees hopelijk vanavond wel ff bij. Het gisterenavond en vanmorgen gewerkt. Ben bekaf, ga ff lekker douchen en dan even een middag dutje doen. Hier ook nieuwe buikfoto's gauw in het buik topic gezet. Meiden heb weer mooie voorbij zien komen, enne MVA, het word een tweeling hoor haha ! nog 3 nachtjes slapen meid.
@ Kimba: mijn borsten zijn ook al wel wat gegroeid, tepels ook . En ik ben een buikslaper, maar dat deed me pijn vannacht!! Hoop toch echt wel zo lang mogelijk op mn buik te kunnen blijven slapen... @ Mirri: fijn je echo! Helemaal gerustgesteld nu? @ Firefly: heeft je middagdutje je goed gedaan? @ Siena: gewoon niet meer drinken nu, kan denk ik ook echt geen kwaad hoor die paar slokjes @ all: hebben jullie ook wel eens het idee van; krijg ik wel genoeg goeie dingen binnen? Ik eet echt wel veel groente en elke dag fruit, slik mama vitamine enzo, maar ben bang dat ik veel meer nodig heb. Iemand van jullie ook? Ga zo ff kijken in jullie buikentopic. Misschien plaats ik er ook nog wel een x 1tje (als ik weet hoe dat werkt). MvA ben benieuwd naar je 2-lingbuik ! Net een lange strandwandeling gemaakt met vriendinnetje. Zit ook in de MMM en ik nu dus niet meer, dus wel even dubbel voor ons allebei. Ze lijkt de zwangerschap van mij een beetje uit de weg te gaan. Gun dr maar even de tijd om eraan te wennen. Beetje lastig dus...
@uk; die van mij zijn wel voller en ook pijnlijk, ik kan ook niet meer op m'n buik slapen!! Ik vraag me iedere dag af of ik wel goed eet. Ik probeer echt genoeg te drinken, maar ik drink altijd maar een liter per dag. Ik vergeet het gewoon. Vind het wel spannend hoor, woensdag de echo.
Ook ik twijfel elke dag of ik wel goed eet.. Toch eet ik elke dag een stuk fruit, en let echt op wat ik eet.. Ik drink ook veel water. Elke dag neem ik ook foliumzuur, maar heb toch het gevoel dat ik nog iets mis om te nemen.. Herkennen jullie dit gevoel? @Eevie.. Spannend woensdag al de echo.. Nu is het echt aftellen
Moet ff van me afschreeuwen !!!... MAANDAG ECHOOOOOOOOOO BEN ZOO ZENUWACHTIG !!!!!!! srry dat moest er echt even uit..............
Ja Uk ik heb er je meer vertrouwen in zowel de vk als die de echo maakte waren positief dat we al 8 weken zijn en alles vlgns het boekje gaat. Jammer dat jij en je vriendin in n andere fase zitten, hoop dat t goed komt. Ik vertrouw erop dat ik genoeg vitamines krijg van verse groente en fruit neem alleen foliumzuur
Ja, we moeten er gewoon op vertrouwen dat we genoeg gezonds eten; alles wat ik niet mag laat ik ook netjes staan. Wist niet dat ik zo makkelijk van het roken af zou komen, moet er nu gewoon niet aan denken . Jaa, bijna echo Firefly en MvA. We moeten redelijk vlug achter elkaar, ben ook zooo benieuwd wat we gaan zien! Heb vanochtend nog een kv 2v5 gedaan, haha. Wilde zien of de teststreep nu donkerder was, en dat was ie zeker! Knalde eraf en de controlestreep was maar een schijntje . Straks kraamfeest bij mn zus en dan een afscheidsfeestje van een vriendinnetje die voor onbepaalde tijd gaat reizen, dus een druk dagje om mn zinnen te verzetten!
Haha uk, dat heb ik ook gedaan! Ik heb donderdag nog even getest om te kijken of die + er echt kwam. Nou die stond er dik voordat de controlestreep er stond. Echt zwanger dus!
Ik heb precies het zelfde.. Het ging me makkelijker af dan ik dacht @Firefly.. Haha.. Nog 2 nachtjes slapen.. Heel veel succes & plezier alvast!! @All Vandaag precies 7 weken zwanger! Ik heb net een foto aan de "juni 2012 buikjes" toegevoegd
@Roken, maand voordat ik zwanger werd van Tygo al gestopt mnet roken (wat me toen ook makkelijk af ging) en nooit meer begonnen met roken. Heerlijk! @Uk, lijkt me ook lastig om op zo'n kraamfeest te zitten en niks te kunnen zeggen dat je zwanger bent. Haha