Hey meiden! Er is weer veel gekletst hier. Gezellig! Ik ben alleen heel slecht in onthouden wie wat ook alweer geschreven heeft. Sorry. Maar ik volg jullie allemaal hoor! @Firefly & MvA, spannend hoor. Nog even en dan zien jullie een lichtje knipperen. MvA, misschien wel 2. Ik snap goed dat jullie niet kunnen wachten! Ik heb mijn eerste echo op 3 november. Zucht, nog 12 dagen. Ik moet bij een specifieke gyn, en daar kon ik of niet eerder terecht of ik moest onder werktijd. Aangezien niemand nog weet dat ik zwanger ben, was dat laatste geen optie. Maar ja, ze zeggen 'geduld is een schone zaak'. (dan maar niet schoon) @Gezond eten, ik let goed op wat je niet mag eten en drinken tijdens de zwangerschap. Het gezond eten, tja, ik doe mijn best. Ik heb namelijk helemaal geen trek. Ik probeer wel gevarrieerd te eten, maar eet weinig. Wel slik ik de zwangerschapsvitamine's en 10x zoveel foliumzuur als normaal. Dit is vanwege mijn medicijnen. Mijn man zegt af en toe dat ik mijn glas leeg moet drinken (die al 2 uur op tafel staat) en dan meteen mijn glas weer vol schenken. Hij heeft gelijk, ik drink veel te weinig. Nu ik zwanger ben proberen we er extra goed op te letten. Ik ga zo lekker mijn nestje opzoeken. Welterusten allemaal!
Hey meiden! Als eerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Vinden jullie het goed als ik hier ook mee kom kletsen? Ik weet al een paar weken dat ik zwanger ben, maar kan het gewoon niet geloven! Heb Clomid moeten slikken, en na bijna 1.5 jaar toch zwanger! Ben als het goed is 7 juni uitgerekend (voor zover ik heb kunnen berekenen ) en heb a.s. dinsdag een afspraak bij de gyn, dus een echo! Vind het zooooo ontzettend spannend! Liefs, Femme.
..................,d88b.d88b, ...................8888888888 UITGEREKEND`Y8888888Y' .....................`Y888Y' ........................`Y' 01 juni flupland1985 Mirri 2juni leenislief 3juni Kattekit 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama femme 08 juni Vlinder1986 jomedi elina joan 9juni Annelies86 siena 10juni 11juni Arnoe zeventien colinde fanny1980 moielle 12juni jewe kimba Eevie 13juni 14 juni Lief of Stoer uk1983 sabrine1984 helma85 15juni firefly stoetel Joyce89 AFSPRAKEN 24oktober mamavanAmarylli ;eerste echo -gesprek gyne uk1983 ;eerste echo firefly;eerste echo 25oktober Kattekit;controle VK vlinder1986;eerste echo femme; gesprek gyn-eerste echo 26oktober Eevie;eerste echo 27oktober nirak;intake VK evelienj; intake jewe;intakeVK 31oktober colinde;eerste echo moielle ;intake VK eline joan;tweede echo 1 november siena ;intake VK 3 november fanny1980;eerste echo-intake VK stoetel;eerste echo -intake gyn 7 november Arnoe;intake VK Annelies86;intake VK Joyce89;eerste echo Sabrine1984;intake vk moielle ;eerste echo mirri;2de echo 9 november Annelies86;eerste echo 10 november evelienj; echo 21 november Sabrine1984; eerste echo sorry dames wil niemand tegen de borst stuiten ofzo maar ik beheer de lijst zooograag
femme welkom ! heb je al op de lijst gezet ! stoetel ja het is spannend !!!!! kan al niet meer wachten ben echt benieuwd !! hoop zo op een mooi flikker lichtje ! ik ben ook zooo bang dat het mis is kan er bijna niet meer van slapen
@ Femme: welkom! Ook clomid geslikt dus, hoeveel rondes heb je gehad? En heb je ook een HSG gehad, ik ben die ronde zwanger geraakt maar of dat ook echt daardoor komt, geen idee?? @ jewe: tja moeilijk was het niet echt gister. Mn ouders, zus en zwager weten het al . Kreeg wel veel opmerkingen weer van fam over 'jullie wachten zeker nog even' of 'en jullie?' heb maar gelachen en gezegd wie weet ooit, haha. Pas als ik 12 weken ben mag mn moeder het ze vertellen, spreek ze zelf verder nooit. @ Stoetel: ja, drinken is belangrijk he! Doe het zelf ook te weinig, let er nu wel goed op. En omdat ik meedoe met MvM zie ik ook hoeveel ik eigenlijk plas op een dag, haha. @ Siena: dat is weer een mijlpaal he 7 weken. Ik voel me verder goed. Gister wel bekaf na een druk dagje, en slecht geslapen door mn eczeem :x wordt er echt niet beter op, dus heb toch mn zalf heel dun gesmeerd... Straks naar het strand met mn vriendje. En me dan zenuwachtig maken voor morgen!
Spannend mamavanAmarylli en uk1983 en firefly voor morgen, ik hoop dat jullie een super mooie echo krijgen met een super mooi hartje... Misschien zien we hier nog wel de echo-resultaten ben wel benieuwd. Liefs
Ik heb geen HSG gehad.. Hoefde alleen maar Clomid te slikken en als dat niet aansloeg moest ik naar 5 rondes terug komen in het ziekenhuis. Uiteindelijk ben ik de 3e ronde Clomid dus zwanger geraakt. Voor de Clomid heb ik wel 1 x Provera moeten slikken om mijn menstruatie opgang te krijgen, ik had in eerste instantie een hele verwarde cyclus toen ik met de pil was gestopt. Was 30 juli 2010 gestopt met de pil en werd toen pas met de kerst ongesteld! ben toen in januari doorgestuurd naar het ziekenhuis en toen dus na allerlei onderzoeken ed. mocht ik eindelijk beginnen!! En nu dus eindelijk zwanger ..
Ik mag pas woensdag, maar dan gelukkig wel om 9 uur! Heb me vanmiddag voor t eerst misselijk gevoeld, bah!!
@MVA; achja, t zal vast wel opschieten, moet toch eerst werken @Eevie; Balen zeg! Ik ben al 2 wkn misselijk, echt k*t.. Sterkte!
Dag mama's! Kunnen jullie het nog een beetje volhouden tot de echo? Hier best wel nerveus hoor.. Vraagje.. Hebben jullie ook zo nu en dan prikjes in de onderbuik? Soms ook een trekkende pijn aan de zijkant.. Bekend???
@ Firefly: jaa, heb ik ook hoor! Soms steekjes en vaker een zeurend gevoel in mn onderbuik en liezen. Hoort er bij lees ik altijd. Hier begint de spanning ook een beetje toe te nemen... @ MvM: ik stuur je een beetje ontspanning , wel doen dan he!
@Uk1983, Ook voor jou hoop ik dat je een heel mooi klein lichtje zal zien knipperen. Vanavond lekker ontspannen voor de tv of lekker hier kletsten natuurlijk! Hier gaat het z'n gangetje. Ik ben constant een beetje moe. Iedere ochtend geloof ik niet dat de nacht al voorbij is. Ze lijken wel steeds korter te worden. Gelukkig hebben we volgend weekend een uurtje extra. Verder heb ik een beetje zeurende hoofdpijn en ja, die obstipatie, bah. Ook heb ik al last van maagzuur. Dat vind ik wel erg vroeg. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat pas veel later. Toen ik echt een buik had die niet meer te verbergen was. Zijn er hier dames die er ook al last van hebben? Nog 11 nachtjes slapen... Liefs
@Alle meiden die morgen hun 1ste echo hebben...veel plezier! @Firefly, die steekjes betekenen dat je banden wat aan het oprekken zijn goed teken dus. @Femmy, welkom bij de club en van harte gefeliciteerd natuurlijk. En logisch natuurlijk als je al zo lang wacht op een wondertje dat het nog moeilijk te geloven is. Ben echt heel de dag door elke keer misselijk...vreselijk zeg. Bij mijn zoontje ben ik echt totaal geen last van misselijkheid gehad maar bij deze...bleh!