Goedemorgen! De mama's met een echo vandaag, heel veel plezier & succes.. Hopen op een mooi kloppend hartje. @kwaaltjes.. Ik voel me nog steeds goed.. Echt he-le-maal nergens last van.. Alleen veel plassen, gevoelige tepels en sneller moe... That's it.. Als ik al jullie kwaaltjes hier lees maak het mij wel onzeker.. Al is niet elke zwangerschap het zelfde, vraag ik me toch af of het wel goed is.. 1 november heb ik pas een intake bij de vk.. En dan heb ik geen echo, dat zal eind november wel worden Wat duurt wachten lang...zucht...
hoi dames heb niet geslapen !! ben veeel te zenuwachtig kruip seves in de douche en moet me nog scheren en dan vertrekken haha ben benieuwd !!
Hihi.. begrijpelijk hoor meid... Nou nogmaals succes en veel plezier!! Hoop dat je een super mooie echo krijgt!!
FHai meiden.. Ff snel vanuit de auto.. Het hartje klopte zo mooi!!!! Ben 6weken en 4 dagen.. Ze zei dat ik 12 juni uitgerekend ben. Foto volgt!!!!
dames echo was goed !!! hartje klopte heeel mooi ben wel terug gezet en ben nu 6 weken maar ik blijf hier kletsen en hou men aangerekende datum nog even voor wat ie is ! ben zooo blij hij zei dat het echt kwaliteit zwangerschap is haha men man zoo fier
@ MVA Wauw wat een mooie echo, gefeliciteerd meid.. Ik hoop dat je nu wat zekerder ben van je zaak hihi.. Nu lekker genieten he! @ Firefly Jij ook gefeliciteerd meid.. Ik ben benieuwd naar de echo foto
..................,d88b.d88b, ...................8888888888 UITGEREKEND`Y8888888Y' .....................`Y888Y' ........................`Y' 01 juni flupland1985 Mirri 2juni leenislief 3juni Kattekit 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama femme 08 juni Vlinder1986 jomedi elina joan 9juni Annelies86 siena 10juni 11juni Arnoe zeventien colinde fanny1980 moielle 12juni jewe kimba Eevie 13juni 14 juni Lief of Stoer uk1983 sabrine1984 helma85 firefly 15juni stoetel Joyce89 AFSPRAKEN 25oktober Kattekit;controle VK vlinder1986;eerste echo femme; gesprek gyn-eerste echo 26oktober Eevie;eerste echo 27oktober nirak;intake VK evelienj; intake jewe;intakeVK 31oktober colinde;eerste echo moielle ;intake VK eline joan;tweede echo 1 november siena ;intake VK 3 november fanny1980;eerste echo-intake VK stoetel;eerste echo -intake gyn firefly ; WKZ 7 november Arnoe;intake VK Annelies86;intake VK Joyce89;eerste echo Sabrine1984;intake vk moielle ;eerste echo mirri;2de echo 9 november Annelies86;eerste echo 10 november evelienj; echo 21 november Sabrine1984; eerste echo mamavanAmarylli;tweede echo -controle gyn sorry dames wil niemand tegen de borst stuiten ofzo maar ik beheer de lijst zooograag
Bekijk bijlage 192670 Dit is ons kleine frummeltje !! @ MVA, wat goed dat het bij jou ook allemaal goed is.. Hoeveel ben je nu teruggezet dan?? En kun je mijn op de lijst aanpassen..?? Uitgerekende datum 14 juni Afspraken.. die van 9 nov kan eraf.. Nieuwe afspraak.. 3 november WKZ .. Ivm hoge bloeddruk word ik onder controle gehouden bij de gyn..
ik ben 1week en 4dagen terug gezet maar dat kan kloppen als je men langste cyclus aanhoud en zo maar hij zei dat het dooierzakje enzo echt wel heeeel erg mooi is en dat ik me geen zorgen hoef te maken
ja het is eentje (gelukkig) ben echt ontzettend blij en men man ook en fier dat hij is omdat de gyn gezegd had dat het een superkwaliteits embryotje en dooierzakje was nou zijn nek zag je zo zwellen hahaha
dames met mooie echo's Gefeliciteerd!!! Geniet er van! Hie voel k me met de dat misselijker worden. Kleine beetjes eten tussen door helpt wel iets. Moet het denk k maar accepteren dat gevoel. Verder begint mn buikje al een beetje vorm te krijgen, heel apart, maar ook zo mooi! Nog wel af en toe van die krampjes, maar dat word minder voor mijn gevoel en mn borsten zijn 1 cup groter geworden ( vind mn man niet erg)
@ Firefly en MvA: wauw, mooie echo's, gefeliciteerd!!! Ik moet nog even in spanning zitten. Echo is op zich goed gegaan, en het kindje heeft de grootte van tussen de 6 en 6.4 weken. Hartje hebben we niet kunnen zien, was het nog te klein voor en het beeld was erg vaag. Volgens mijn berekening zou het goed kunnen dat ik vandaag net 6 weken ben, gezien wanneer mij ei is gesprongen. Was wel even een domper, maar gaan vrijdag terug en de gyn hoopt dan meer te kunnen zien. Omdat we zondag op vakantie gaan, is het vrijdag al...hopelijk niet te vroeg. Maar dat het de goeie grootte heeft, geeft moed. Mn moeder, zus en schoonzus zeggen als het goed groeit, je je zwanger voelt komt dat hartje ook echt! Daar gaan we gewoon vanuit. Dus hopelijk kan ik vrijdag de echo showen !
..................,d88b.d88b, ...................8888888888 UITGEREKEND`Y8888888Y' .....................`Y888Y' ........................`Y' 01 juni flupland1985 Mirri 2juni leenislief 3juni Kattekit 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama femme 08 juni Vlinder1986 jomedi elina joan 9juni Annelies86 siena 10juni 11juni Arnoe zeventien colinde fanny1980 moielle 12juni jewe kimba Eevie 13juni 14 juni Lief of Stoer uk1983 sabrine1984 helma85 firefly 15juni stoetel Joyce89 AFSPRAKEN 25oktober Kattekit;controle VK vlinder1986;eerste echo femme; gesprek gyn-eerste echo 26oktober Eevie;eerste echo 27oktober nirak;intake VK evelienj; intake jewe;intakeVK 28oktober uk1983; tweede echo 31oktober colinde;eerste echo moielle ;intake VK eline joan;tweede echo 1 november siena ;intake VK 3 november fanny1980;eerste echo-intake VK stoetel;eerste echo -intake gyn firefly ; WKZ 7 november Arnoe;intake VK Annelies86;intake VK Joyce89;eerste echo Sabrine1984;intake vk moielle ;eerste echo mirri;2de echo 9 november Annelies86;eerste echo 10 november evelienj; echo 21 november Sabrine1984; eerste echo mamavanAmarylli;tweede echo -controle gyn sorry dames wil niemand tegen de borst stuiten ofzo maar ik beheer de lijst zooograag
Wat een prachtige echo's dames! Hier nog in spanning, over precies 2 weken hebben wij de echo. Gelukkig al om 09.10 uur dus we hoeven niet lang in spanning te zitten die dag haha. Vandaag ook voor het eerst echt de wc geknuffeld
Joyce89 ach meid ! niet leuk he wc pot knuffelen en echo zal er sneller zijn dan je denkt ! ik zit ook steeds in spanning hoor voor elke echo trouwens ... maar alles zal wel in orde zijn toch ?