Thanks meiden! ja ik heb vandaag een echo gehad.. Ik had de echo vandaag omdat ze dachten na berekening van mijn laatste menstruatie 8 weken vandaag te zijn. Maar met de echo bleek dat veel minder te zijn dus 5 weken en 5 dagen. Wat ik zelf heel raar vindt want ik heb 16 augustus 2011 mijn spiraal laten verwijderen en op 17/18 augustus 2011 ben ik gaan bloeden (waarvan ik denk dat,dat mijn menstruatie was) verloor wel enorme tennisballen kwa bloed. Heb ongeveer tot 21/22 augustus 2011 gebloed. En daarna niet meer! Dus hoe het nou kan.. blijft voor mij nog steeds een vraag?? Maar goed heb een mooii vruchtzakje gezien.. en als ze goed inzoomde zag je een wit stippeltje en dat was ons kleintje. En nu 2 weken wachten en die duren zooooo lang!
leenislief slaaplekker ! ik kruip seves ook men bedje in heb enorm veel last van men onderrug en bandenpijn nu al haha en maagzuur en alles wat je maar wil
Echt? Ik heb echt nog nergens last van. Alleen wat gevoelige borsten that's it. Misschien dat het daarom nog allemaal zo onwerkelijk is
oojaaa gevoelige borsten ook en al vollere borsten enzo haha tgaat hier precies allemaal in sneltempo
Hey dames, Ik ben als alles goed blijft gaan 1 juni uitgerekend. Ben nog niet bij de vk geweest dus weet het nog niet heel zeker. Gr Marian
Hoi! Als het goed is ben ik 14 juni uitgerekend, dus nu 5 weken! Na 2 rondes clomid al, dus mag niet klagen. Echo staat gepland op 24 oktober. Dus jullie hebben veel last van jullie borsten?? Ik heb alleen een beetje het gevoel dat ze soms in de weg zitten (zo groot zijn ze toch echt niet ). Verder wel misselijk gevoel als ik niet eet en een honger!! Hebben jullie dat ook? Liefs uk
Hoi Hier ook een begin juni mama 4 juni uitgerekend 27 okt intake en pas 10 nov echo pffff wat duurt dat lang!! Dit is ons 1e kindje, in juni mk gehad met 5w3dg, mocht al met 7 weken een echo, maar er is dan weinig te zien, dus wacht gewoon tot de 10 weken! Spannend allemaal!! Allemaal gefeli, en hopelijk veel goede en gezonde zwangerschappen! Liefs
Dag Dames, Mag ik ook met jullie mee kletsen? Ik ben als het goed is 8 juni uitgeteld. Ik heb aanstaande maandag de intake bij de verloskundige. Op 25 oktober heb ik dan de eerste echo in het ziekenhuis omdat ik eerder een miskraam heb gehad. Op 15 November heb ik dan de 12 weken echo
Hier alsvast een opzetje. Ik kan zo gauw niet verder terugkijken en heb geen pen en papier tot mijn beschikking hier in het hotel (Spanje), maar jullie vullen het vast zelf aan . Ik heb mezelf op 14 juni er bij staan. Dit zou nog kunnen veranderen. 01 juni Flupland1985 04 juni Evelienj 08 juni Vlinder1986, Jomidi 14 juni Lief of Stoer, Uk1983
UITGEREKEND 01 juni Flupland1985 2juni leenislief 3juni 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama 08 juni Vlinder1986 jomedi 9juni 10juni 11juni 12juni jewe 13juni 14 juni Lief of Stoer uk1983 AFSPRAKEN 24oktober mamavanAmarylli ;eerste echo -gesprek gyne uk1983 ;eerste echo
als er iets gewijzigd moet worden of toegevoegd worden gelieve me een pb te sturen ik zal de lijst beheren als het goed is voor jullie
Ik ben precies op de helft, mag ik me er dan bij voegen Ben 15 juni uitgerekend en heb 24 oktober mijn eerste echo.. mama van kun je me op de lijst zetten??
UITGEREKEND 01 juni Flupland1985 2juni leenislief 3juni 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama 08 juni Vlinder1986 jomedi 9juni 10juni 11juni 12juni jewe 13juni 14 juni Lief of Stoer uk1983 15juni firefly AFSPRAKEN 24oktober mamavanAmarylli ;eerste echo -gesprek gyne uk1983 ;eerste echo firefly;eerste echo