Hoi meiden bedankt voor al jullie reacties, doet me goed. Ik ga morgen een gesprek aan met mijn baas. Ik houd jullie morgen wel even op de hoogte hoe het is gegaan. Ik probeer me vanaf nu niet meer druk te maken, dat is hij helemaal niet waard! Al zit ik te stoeien met mijn hormonen pff, ben eenmaal nu sneller emotioneel. Heerlijk zo een forum, ken ik lekker mijn ei kwijt hihi Voor alle mama's die een echo hebben morgen; Good luck en veel plezier, hopen op een mooie echo! Voor all, slaap lekker voor straks
Nee, inderdaad nu niet stiekem meer Mag ik legaal mee doen? 7/6/12 uitgerekend de andere belangrijke data staan onder mn banner @Siena: Succes morgen met je gesprek. Als je last van je emoties krijgt omhoog kijken werkt dan goed in zn gesprek (heb ik ook als ik heel boos ben weleens)
..................,d88b.d88b, ...................8888888888 UITGEREKEND`Y8888888Y' .....................`Y888Y' ........................`Y' 01 juni flupland1985 Mirri 2juni leenislief 3juni Kattekit 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama femme lin2011 08 juni Vlinder1986 jomedi elina joan 9juni Annelies86 siena 10juni 11juni Arnoe zeventien colinde fanny1980 moielle 12juni jewe kimba Eevie 13juni Ellen30 14 juni Lief of Stoer uk1983 sabrine1984 helma85 firefly 15juni stoetel Joyce89 AFSPRAKEN 27oktober nirak;intake VK evelienj; intake jewe;intakeVK 31oktober colinde;eerste echo moielle ;intake VK eline joan;tweede echo 1 november siena ;intake VK 3 november fanny1980;eerste echo-intake VK stoetel;eerste echo -intake gyn firefly ; WKZ eevie;2de echo lin2011;intake VK 7 november Arnoe;intake VK Annelies86;intake VK Joyce89;eerste echo Sabrine1984;intake vk moielle ;eerste echo mirri;2de echo Ellen30 ;1ste echo 9 november Annelies86;eerste echo lin2011; termijnecho 10 november evelienj; echo 21 november Sabrine1984; eerste echo mamavanAmarylli;tweede echo -controle gyn sorry dames wil niemand tegen de borst stuiten ofzo maar ik beheer de lijst zooograag
ja als ik iets zie dta aangepast moet worden doe ik het meteen ! ja nu ben je legaal en officeel een juni 2012 mama in ons topicje
@ Siena, wat een eikel zeg !! Had dit serieus niet gepikt. Wat belachelijk. Hopelijk komen jullie er samen uit in het gesprek! @ All, hier ga ik vandaag toch een een positiebroek shoppen met mijn moedertje.. Ik knap in de avond echt uit mijn broek. Kan het niet meer hebben. Thuis doe ik lekker mijn losse broek aan, maar op mijn werk kan ik daarin niet lopen haha.. Vind het wel heel leuk, zwangerschapsmode shoppen
..................,d88b.d88b, ...................8888888888 UITGEREKEND`Y8888888Y' .....................`Y888Y' ........................`Y' 01 juni flupland1985 Mirri 2juni leenislief 3juni Kattekit 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama femme lin2011 08 juni Vlinder1986 jomedi elina joan 9juni Annelies86 siena 10juni 11juni Arnoe zeventien colinde fanny1980 moielle 12juni jewe kimba Eevie 13juni Ellen30 14 juni Lief of Stoer uk1983 sabrine1984 helma85 firefly 15juni stoetel Joyce89 AFSPRAKEN 27oktober nirak;intake VK evelienj; intake jewe;intakeVK 31oktober colinde;eerste echo moielle ;intake VK eline joan;tweede echo 1 november siena ;intake VK 3 november fanny1980;eerste echo-intake VK stoetel;eerste echo -intake gyn firefly ; WKZ eevie;2de echo lin2011;intake VK 7 november Arnoe;intake VK Annelies86;intake VK Joyce89;eerste echo Sabrine1984;intake vk moielle ;eerste echo mirri;2de echo Ellen30 ;1ste echo 9 november Annelies86;eerste echo lin2011; termijnecho 10 november evelienj; echo 15 november jewe; eerste echo 21 november Sabrine1984; eerste echo mamavanAmarylli;tweede echo -controle gyn sorry dames wil niemand tegen de borst stuiten ofzo maar ik beheer de lijst zooograag
Zo dames, ben goed geslaagd.. Het 2 super leuke broeken gekocht, een heel leuke top !! Helemaal verlieft op, en 2 prachtige buikbanden. 1 met voetjes, en 1 met handjes. Ow ja en als klap op de vuurpijl, een speentje met i love mama .. Met kleertjes heb ik me gelukkig goed in kunnen houden. En die broek... die zit verrukkelijk !!!
firefly ja positiebroeken oooh heeerlijk heb je fotos ?? ben benieuwd kijk namelijk heeeeeel graag naar positiemode
Hoi meiden, om even terug te komen op die rare reactie van mijn baas. Ik heb vanmiddag een gesprek gehad met hem, hij heeft zijn excuses aangeboden een aangegeven dat hij het niet zo bedoelde. Hij is juist wel heel blij voor mij/ons. Dus ja, ik laat het maar hierbij, maar vergeten doe ik niet! Mede dankzij jullie tips heb ik het niet droog kunnen houden hoor hihi, een emotionele wrak ben ik.. Zo vervelend, terwijl ik normaal helemaal geen huilerd ben, je hoeft alleen maar "boeh" te zeggen en ik ga al huilen.. Is dit bij jullie ook zo herkenbaar? @ positiekleding.. ik denk dat ik ook ff snel wat moet gaan shoppen, ik merk dat mijn broeken niet lekker gaan zitten. Ik ben ook benieuwd naar de foto's!!
Goed gedaan Siena. Niet op je laten zitten! (mag niet, want dat is niet goed voor de beeb!) Ik heb vandaag de dame van MvM langs gehad en ben meteen begonnen. Kan tot 2e kerstdag meedoen. Fijn dat die test positief kleurde voordat de controlestreep verscheen! Ben wel misselijk, maar weet soms niet of het honger of misselijkheid is! S avonds is m'n buik ook dikker. Dan maar los die broek!
Ik zal morgen speciaal voor jullie al mijn outfits op de foto zetten... Heb er nu niet zoveel fut meer voor hihi. Hopelijk vergeven jullie me dat jullie tot morgen moeten wachten ! @ Siena, wat goed dat die z*k zijn excuses heeft aangeboden. Had ook niet anders verwacht eigenlijk.. Bedoel hij zal wel moeten ! Ik ben ook zo'n jankerd hoor haha.. en vooral nu
ja hoor !! ik vergeef het je in ieder geval hihi ik heb ook geen fut meer nu en ben misselijk zo misselijk als ik groot ben bah wc pot vandaag al een stuk of 6keer geknuffeld pffffff
Jeetje, al 6 keer?????? Daar word je idd super moe van.. Hoe doe je dat op je werk? Ben blij dat ik er gelukkig geen last van heb. Vanmiddag in de prenatal was ook een vrouwtje die vertelde ook dat ze zo had gespuugd ! Die was al 18 weken, mijn buik was bijna net zo groot als die van haar, schaamde me wel hahaha !
ik werk niet momenteel gelukkig maar denk ik dan ... bij men meid had ik het tot 5maand en half elke dag alles wat ik dronk of at kwam er uit maar eht alles zelfs een mini slokje water
Jeetje, waarom ga je dr niet wat voor halen bij de ha?? Idd maar beter dat je momenteel niet werkt idd..
@MVA. Had ik ook en Emfase hielp niet heb nu andere medicijnen en het gaat al 2 dagen goed 1 pil innemen voor het slapen gaan en geen last meer! Gewoon even bellen dat het niet werkt.
nou ja heb het bij men meid ook gehad hoor en hielp allemaal niets was 10 kg afgevallen maar gelukkig niet uitgedroogd ofzo