Hoi dames, ben ik weer.. Ik heb heel snel geprobeerd bij te lezen, maar op het moment dat ik dit typ ben ik de helft alweer vergeten hihi. @Stoetel, wat erg! Heel veel sterkte en ook ik duim voor je. @Geslacht, wij willen het ook weten, en wat mij betreft mag de hele wereld het dan weten, want ik kan toch mn mondje niet houden @Kwalen, nou de misselijkheid heeft mij ook gevonden hoor.. Het begon allemaal afgelopen vrijdag, het komt echt met vlagen en het is echt geen pretje.. Ik hoef nog net niet de wc pot te knuffelen. @ De dames die vandaag een echo hebben!?, heel veel plezier!!! Hoop op een mooie echo! (Kan de lijst niet 123 terug vinden) Morgen mag ik dan EINDELIJK naar de vk, ben zo benieuwd, en hoop zo dat ze even naar het hartje gaan luisteren.
@Sienna, denk niet dat ze al naar het hartje gaan luisteren hier zei ze dat ze dat pas doen met 13 weken omdat ze hem dan pas goed kunnen horen.
Hallo Meiden, Net geweest bij de vk en alles was weer goed gelukkig.. Weer een pak van mijn hart.. Het hartje deed het weer super goed.. En heel goed gegroeid sinds de laatste keer Ben zo blij.... hoop dat ik nu beetje meer kan gaan genieten... Nu mag ik de 21 Nov weer voor een echo + intake.. Dat is na onze vakantie dus hoop dat ik dan wat uitgerust ben... Hoe is het met de andere meiden.. Ik ga ook even kijken of ik de echo kan plaatsen... Liefs xxxx
Goedemorgen !! @ Stoetel, meid jeetje wat erg ! Heel veel sterkte.. @ Geslacht, ja wij willen het zeker weten.. Ook omdat ik al een beetje weet wat ik met de babykamer wil gaan doen, en natuurlijk voor de kleertje. Vind het toch leuk om wat roze en blauw, of wat stoers en liefs tussen de witte pakjes te hebben @ Kwaaltje, hier heb ik voornamelijk last van mijn boobs, af en toe misselijk.. Maar vooral van de duizeligheid en moe !! Ik mag donderdag naar het wkz.. Moet daarvoor wel werken, maar dan werk ik maar een halve dag.. gaat de tijd ook lekker snel ! Vind het wel spannend. Ben heel benieuwd of ons kindje gegroeit is .. @ Siena, spannend meid. Ik ben benieuwd wat jullie gaan zien morgen. Hoelaat mag je?? @ Jewe, ik dacht dat ze wel inwendig ook konden luisteren naar het hartje vanaf 8 weken.. Of heb ik het mis?!
@ Jewe, ik weet dat de kans klein is, maar toch hoop ik stiekem dat ze een uitzondering willen maken @Firefly, Thanks! Ik ben ook zo benieuwd! We hebben om 13:30 uur een afspraak.. Dus eerst nog ff s'ochtends werken helaas haha.
Ben eigenlijk toch wel benieuwd; Wie hadden bij hun 1e intake bij de vk hun kindje mogen zien/horen!? (Zonder dat je een medisch verleden had)
Hoi allemaal, Sorry dat ik even niet zo actief gereageerd heb. Voel me nog steeds niet super. Blijf me slapjes, dizzy en misselijk voelen. Gelukkig vandaag vrij. Maar dr zit wel een drukke werkweek aan te komen. Hopelijk gaat t snel beter. Medicijnen helpen wel voor het spugen maar niet voor de misselijkheid. Met name 's morgens na het opstaan en 'savonds na het avondeten (als ik al wat naar binnen krijg). Ik voel me met alle bloed en mk verhalen echt een enorme zeur. Ben die kwaaltjes wel flink zat aan t worden. Hopelijk nog een paar weekjes en dan moeten ze minder worden als het goed is! @Juffie. Phoe je hebt er ook nog een uk bij, helemaal pittig als je niet lekker bent. Lief dat je moeder even kwam helpen! @Roozjuh. Onrustige benen? Wat doen ze dan? Trillen ofzo? @mirri. Ben blij dat je je goed voelt! @Les. Ook al zo vroeg op en al een kleine uk. Zal best pittig zijn nu je net zwanger bent. @Kylie. Nou dat was dan bijna uitgekomen je geheimpje Hadden ze niks door? @celinac. Ja, lastig is dat. De 1e periode zal je dit op elk topic hebben. Het hoort er helaas bij die mk verhalenMaar niet raar dat je er kriegel van word. tot de volgende keer. @Lentekind. Bah wat onwijs klote zeg. Sterkte met het een plekje geven De rest komt de volgende keer. Ga even een tukkie doen, val om. Groetjes
Goodmorning!! Hoe is het met de kwaaltjes!? Is het nog een beetje uit te houden? Ik heb vanmiddag mijn eerste intake bij de vk, en ik moet zeggen dat ik dat best spannend vind hoor
@ Siena, spannend !! Krijg je ook een echo? Ik neem aan van wel aangezien je de 8 weken al voorbij bent ! Heel veel succes meissie..
Thanks!! Ik hoop heeeeel erg van wel.. Toen ik een aantal weken geleden de afspraak maakte, had ik het wel gevraagd of ze dat normaal doen bij een intake, ze zei dat ze het normaal tussen 10-12 weken doen.. Dus ik hoop dat ze een uitzondering willen maken, ik ga het wel vragen in ieder geval
Hey meiden Gisteren was het een gekke dag. Ons zoontje was jarig en we hebben de bevestiging gehad dat ik een mk heb gehad. Mijn baarmoeder zag er schoon uit. De echoscopiste zag geen bloed meer zitten. Wel moest ik bloedprikken om een eventuele bbz uit te sluiten. Ik ben net gebeld en de waarde was 548. Dat is te laag voor een bbz. Toch moet ik donderdagochtend weer bloedprikken omdat ze wel een daling willen zien om er 100% zeker van te zijn. Gelukkig hoor ik s'middags de uitslag al. Mocht er geen daling zijn, dan gaan mijn afspraken die ik die middag al had staan gewoon door. Ik kan dan misschien zelfs toch zwanger zijn. Pfff, wat een gedoe. Toch geloof ik er niet meer in. Bedankt voor jullie steun. Dat doet me goed. Liefs
@ Siena, meid hoe was je intake? En nog een echo gehad? @ Stoetel, dat is dan wel een dubbele dag geweest ! Jeetje.. Ik duim alsnog voor een goede uitslag meid !
hoi dames ik ben er ook weer heb een enorme slechte avond en nacht gehad gisteren check topic en dan sta je daar en kan je niet meer binnen grrrrr pff baal zo ontzettend ! sorry voor het ego berichtje
@Stoetel: ik hoop dat alles toch nog goed zit! Heel veel sterkte meid Ben gisteren voor intake bij vk geweest. Zij heeft een hele hoop verteld (is m'n eerste zw) en wat folders meegekregen. Ben ze langzaamaan aan het lezen. Volgende week maandag de echo! M'n man gaat ook mee. Zo spannend. Pas als ik het hartje heb gehoord, ga ik pas verder denken en kijken merk ik. Ik durf volgens mij nog niet zo goed te geloven dat ik zwanger ben ofzo. Heel gek. Wil eerst het hartje horen, dan geloof ik het pas echt! haha Heb wel al een positiebroek gekocht bij miss Etam, ik kon m'n broeken gewoon niet meer aan. Wat gaat dat snel zeg. En ik heb daar meteen een mooie luiertas gezien!!! Niet zo'n felgekleurde (daar hou ik persoonlijk niet zo van), maar heel donkergrijs. Het lijkt en gewone tas, maar dan wat breder en groter. Zwarte luiertas koop je online bij Miss Etam Hmmm op het plaatje ziet ie er een beetje eigenaardig uit. In het echt is het veel toffer. Ga hem na 07-11 halen denk ik. Verder ontzettend misselijk. Gister de hele dag overgegeven. Verder nog steeds moe moe moe. Nah ja, toch geniet ik ervan! Het komt allemaal goed! Heb zelfs al gedroomd over het kindje... het wordt een meisje. Heeft iemand ook al zoiets meegemaakt? xxx
Oh ja mama van A: ik ben ietsje vooruit gezet. Ben nu 9 juni uitgerekend ipv 11 juni. Kun je dat aanpassen? Thanxxx
..................,d88b.d88b, ...................8888888888 UITGEREKEND`Y8888888Y' .....................`Y888Y' ........................`Y' 01 juni flupland1985 Mirri 2juni leenislief 3juni Kattekit 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama femme lin2011 08 juni Vlinder1986 jomedi elina joan 9juni Annelies86 siena moielle 10juni 11juni Arnoe zeventien colinde fanny1980 12juni jewe kimba Eevie 13juni Ellen30 14 juni Lief of Stoer uk1983 sabrine1984 helma85 firefly 15juni stoetel Joyce89 AFSPRAKEN 3 november fanny1980;eerste echo-intake VK stoetel;eerste echo -intake gyn firefly ; WKZ eevie;2de echo lin2011;intake VK 7 november Arnoe;intake VK Annelies86;intake VK Joyce89;eerste echo Sabrine1984;intake vk moielle ;eerste echo mirri;2de echo Ellen30 ;1ste echo 9 november Annelies86;eerste echo lin2011; termijnecho 10 november evelienj; echo 21 november Sabrine1984; eerste echo mamavanAmarylli;tweede echo -controle gyn sorry dames wil niemand tegen de borst stuiten ofzo maar ik beheer de lijst zooograag