@ MVA, wat is er gebeurd dan, snap je berichtje niet zo goed...... @ Moielle, fijn dat ze veel heeft verteld, heb hier vanmiddag ook even de foldertjes op mijn gemak doorgelezen.. Vind het aan de ene kant vreemd dat je niet meteen je eerste echo krijgt bij de intake.. En die tas is idd echt super mooi zeg !! Is eigenlijk een beetje wat ik zocht als luiertas haha..
ze hebben willen inbreken heb dus gister om 22u30 nog een slotenmaker moeten laten komen ! eerst politie gebeld ! slot was halfafgebroken in men deur en de rest lag in een hoekje gestopt baal enorm !
Krijg er de rillingen van.. Waren jullie niet meer wakker, of iets gehoord?? Al zo vroeg op de avond.. Poe....
we waren van woensdag avond tot gister avond weg .. ik kwam gistere avond thuis wou eerst de boel wat kuisen enzo en toen zag ik het .. slot was afgebroken de ene helft lag op de grond en de rest stak nog in het slot ! heb om 22u30 nog een slotenmaker moeten laten komen maa]r verzekering vergoed niets dus ik moets alles zelf gaan betalen !
Jeetje... Gelukkig dat de inbraak mislukt is.. Maar als je een verzekering afsluit doe je toch automatische voor inbraak?? Althans dat had ik bij mijn vorige huis ook, en ga ik bij het huis waar we over 1.5 maand ingaan ook doen..
Intake was goed gegaan, veel informatie gekregen, helaas geen echo gehad. Ik moet 2 weken wachten dan hebben we onze 1e echo. Nu maar hopen dat de dagen voorbij vliegen hihi @ MvM wil je me weer op de lijst zetten? 17 nov 14:30u 1e echo 7 dec 17:00u controle vk
..................,d88b.d88b, ...................8888888888 UITGEREKEND`Y8888888Y' .....................`Y888Y' ........................`Y' 01 juni flupland1985 Mirri 2juni leenislief 3juni Kattekit 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama femme lin2011 08 juni Vlinder1986 jomedi elina joan 9juni Annelies86 siena moielle 10juni 11juni Arnoe zeventien colinde fanny1980 12juni jewe kimba Eevie 13juni Ellen30 14 juni Lief of Stoer uk1983 sabrine1984 helma85 firefly 15juni stoetel Joyce89 AFSPRAKEN 3 november fanny1980;eerste echo-intake VK stoetel;eerste echo -intake gyn firefly ; WKZ eevie;2de echo lin2011;intake VK 7 november Arnoe;intake VK Annelies86;intake VK Joyce89;eerste echo Sabrine1984;intake vk moielle ;eerste echo mirri;2de echo Ellen30 ;1ste echo 9 november Annelies86;eerste echo lin2011; termijnecho 10 november evelienj; echo 17 november siena; eerste echo 21 november Sabrine1984; eerste echo mamavanAmarylli;tweede echo -controle gyn 7december siena; controle vk sorry dames wil niemand tegen de borst stuiten ofzo maar ik beheer de lijst zooograag
@MVA: Ow onwijs k.t dat ze hebben willen inbreken zeg. Gelukkig niet gelukt maar je zit er mooi mee. Gedoe. sterkte ermee. Klinkt als de bulgaarse methode. Zo noemen we dat hier in nederland. Zijn vaak oostblokkers die op die manier inbreken of het proberen. Weet niet of je er wat aan hebt. Weet dit vanuit mn werk. Vervelend zat allemaal. @de rest zwaai! voel me nog steeds belabberd en spuug alles bij elkaar. Vind het op het moment allemaal nog niet zo leuk ofzo.. hopelijk komen de mooie weekjes er snel aan! Groetjes
lin2011 ik spuug ook enorm veel alleen men vitamines blijven nu binnen dankzij de gyn zen tips ! de rest blehhh meestal spuug ik een 7 a 8 keer per dag nu der voor was dit wel wat meer
-opstaan iets heeel klein eten beschuitje ofzo maar de helft -vitamines nemen met klein slokje water en direct gaan liggen benen iets omhoog en nat washandje op voorhoofd , voel je je na min 10 min goed kan je recht proberen komen ! - terug een half beschuitje eten en kijken wat het doet zo blijven men vitamines al binnen en best even gaan liggen met benen ites hoger na eten ofzo , is niet altijd mogelijk maat durft wel al eens te helpen !
o okay. Nou bij mij werkt beschuit niet want dat komt er zeker gelijk uit. Ik neem mn vitamines nu op een ander tijdstip gewoon als ik niet zo misselijk ben. En neem 'smorgens een bakje vruchten yogurt en dat gaat wel goed. Moet gaan werken.. doeidoei
Hai meiden ! Hier heb ik heeel veel zin in morgen 8 weken !!! Moet eerst werken tot 13.00 dus dan gaat de tijd wel lekker snel.. Had liever vrij geweest maar ach.. Dan gauw naar huis, me moedertje oppikken en dan naar het wkz. Wil zo graag weer even naar mijn kindje kijken. Word zowat een verslaving haha.. Hoop zo dat Uk gegroeit is en ik hoop ook dat we het hartje mogen horen !! En als alles goed is, is mijn zwangerschap ook geen geheim meer!
Hey meiden, Morgen weer n echo, vind het erg spannend. Vandaag gelukkig niet misselijk, wel zere boobs. Heb net van m'n vader, stiefmoeder en stiefzusje een rompertje gekregen. De eerste; zo lief!! Ze zeiden dat ze er vertrouwen in hebben. Erg lief van ze! Succes morgen voor de meiden die ook voor n echo mogen. X
Hallo meiden, Iedereen die vandaag een echo heeft heel veel sucses! Ik heb afgelopen dinsdag een extra echo gehad omdat ze nierstenen hadden ondekt. Ik had een week terug zoveel pijn dat ik niet meer kon lopen en bleef maar spugen, het voelde anders dan kaaltjes in de zwangerschap. Dinsdag een echo gehad en er was niks meer van de nierstenen te zien, ook mochten we nog even naar onze uk kijken, jeetje meiden wat was tie gegroeit zeg, 4 dagen er voor nog gezien, toen leek het nog op een visje, maar in 4 dagen tijd was er nu al echt een hoofdje te zien armpjes beentjes het bewoog zelf! Werd er helemaal emotioneel van, mijn vriend ook die was helemaal door het dolle heen. Alleen zit ik ergens mee, ik heb z'n last van hormonen ik kan iedereen wel wat aan doen, en voornamelijk mijn vriend! Ik kan hem niet uitstaan op dit moment maar ook niet zonder hem! Hij doet zoveel voor me en hij is ontzettend lief, maar die hormonen he' ik vindt het zo niet leuk! Hebben meer meiden hier last van????