Haha, ik heb last van huilhormonen en ben ook af en toe wel opvliegerig, arme mannen Firefly veel plezier met de echo, kom je m nog showen?
Hoi Echo was weer top, hartje klopt erg goed en we hebben lang mogen kijken. De foto staat in m'n album. Ben blij!! X
eevie fijn dat de echo weer zo mooi was ! emo ben ik ook hoor haha kan ook voor het misnte uitvliegen men meid word groot haha ze wil enkel nog staan zet je haar neer of leg je haar neer hup ze staat weer vind het wel lief ga effe een foto spammen haha
Geweldige foto MVA... Echt genieten hey!! Zou je mij nog aan de lijst willen toevoegen? Ik mag de 21 Okt om kwart over 10 weer voor de 3e echo + intake.... Liefs
..................,d88b.d88b, ...................8888888888 UITGEREKEND`Y8888888Y' .....................`Y888Y' ........................`Y' 01 juni flupland1985 Mirri 2juni leenislief 3juni Kattekit 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama femme lin2011 08 juni Vlinder1986 jomedi elina joan 9juni Annelies86 siena moielle 10juni 11juni Arnoe zeventien colinde fanny1980 12juni jewe kimba Eevie 13juni Ellen30 14 juni Lief of Stoer uk1983 sabrine1984 helma85 firefly 15juni stoetel Joyce89 AFSPRAKEN 3 november fanny1980;eerste echo-intake VK stoetel;eerste echo -intake gyn firefly ; WKZ eevie;2de echo lin2011;intake VK 7 november Arnoe;intake VK Annelies86;intake VK Joyce89;eerste echo Sabrine1984;intake vk moielle ;eerste echo mirri;2de echo Ellen30 ;1ste echo 9 november Annelies86;eerste echo lin2011; termijnecho 10 november evelienj; echo 17 november siena; eerste echo firefly ; controle WKZ 21 november Sabrine1984; eerste echo mamavanAmarylli;tweede echo -controle gyn elina joan ; derde echo -intake 7december siena; controle vk sorry dames wil niemand tegen de borst stuiten ofzo maar ik beheer de lijst zooograag
Ja sorry MVA.. ik zeg dat al een hele tijd tegen m'n vriendinnen ook dat het okt is en ik bedoel dan Nov grrr
Hai meiden ! Vanmiddag de 2e echo gehad, kleintje was flink gegroeit !! Nu alweer 14.7 mm ! Hartje klopte weer super goed. Prachtig gezicht blijft het.. De foto en buik foto kom ik morgen ff showen. Moet eerst mijn camera ff opladen. En morgen ben ik lekker vrij dus kan ik er ff voor gaan zitten. Bloeddruk was 140/80 dus redelijk, blijft voorlopig om de 2 weken op controle komen.. @ Eevie, prachtige echo hoor meid. Super !! @ MVA, kun je mij op de lijst zetten voor 17-11 controle WKZ?
Ik zal ze zo vroeg mogelijk komen showen ! Niet te vroeg natuurlijk wel ff uitslapen op m'n vrije dag !!
@MVA, ach wat een schattige foto. Big smile net alsof ze wil zeggen mama kijk eens wat ik kan haha. @Firefly, yeah! alweer een mooie echo. Ben benieuwd naar de foto's. Geniet van je vrije dag morgen. @Eevie, ook alweer een mooie echo.
ze is echt schattig haha en het is meer een big smile van betrapt haha ze moest slapen maarhelaas haha
ja inderdaad de laastedagen wil ze enkel nog rechtstaan zittten of liggen is niet meer aan haar besteed
@ MVA, leuk he als ze zich een beetje gedragen als een boefje.. Ik fantaseer elke dag over ons kindje, hoe zou hij/zij eruitzien, ruiken en voelen.. krijg er vlinders van in mijn buik als ik eraan denk