uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Zo te lezen was jij weer snel zwanger. Ik ken redelijk wat vrouwen die een mk hebben gehad. En die waren allemaal weer snel zwanger. Ik moet me daar niet te veel aan vast houden, maar het geeft wel moed! Dat van die ovu-testjes ga ik onthouden.;) Het is lief wat ik allemaal lees van mensen die je eigelijk verder dan het forum niet kent. Het is zo fijn dat je met mensen kan praten die weten hoe je je voelt en wat je bedoelt. Je krijgt hier geen goed bedoelde adviezen die je niet helpen. (die krijg ik wel van mensen om me heen) Ergens begrijp ik dat wel, want je wilt iets zeggen tegen iemand die een miskraam heeft gehad, maar weet eigelijk niet goed wat.

Dames, ik ga lekker slapen. Dan denk ik even niet aan het verlies.
    Welterusten!

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ik zei tegen die mensen met goed bedoelde adviezen en doordoeners als van"meid je bent nog jong, gebeurd zo vaak, ah het was dan toch niet goed, je lichaam stoot het niet voor niks af" ik zei altijd als je niet zinnigs weet te zeggen zeg dan gewoon dat je het kut vind...
    Want daar kan je niks mee. Gewoon kut dat is het en je hebt er maar mee om te gaan. Ik kwam er achter dat er helaas heel veel mensen dit mee hebben gemaakt en in bijna alle gevallen maakten ze dezelfde weg door.
    Geef het de tijd en wees maar lief voor elkaar.
    groetjes

3. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @MamavanA; In nederland ga je pas met 4 naar school en vanaf 2 of 2 1/2 kan je een ochtend of 2/3 naar de peuterspeelzaal, een soort klein speelparadijs ;). Gek he dat het zo dichtbij zo anders is
    @Stoetel; Sterkte meid.

@hier; zo dit is veel beter bij te houden haha. Toen ik zwanger was van de eerste had ik wat meer tijd, maar kom nu echt tijd tekort. Normaal als mijn kleine sliep tussen de middag deed ik alles in huis e.d. nu slaap ik ook en ga ik om 09.00 naar bed. Ben zooo moe. Kom dus echt tijd te kort. Het is van korte duur gelukkig.

Fijne dag vandaag

4. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
  5. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

firefly wat een mooie echo !!!
    kapedi . ja heel vreemd hier is het vanaf 2,5jaar en kan je kiezen hele of halve dagen in begin.

stoetel veel sterkte meid !

6. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Firefly; mooi eerste plaatje van je beeb.

7. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ben ook heel trots op ons Ukje !!

8. peekaboo

willen jullie borstvoeding geven of niet ? hebben jullie daar al over nagedacht ?

9. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Haha firefly; die van ons heet ook Ukje! Mooie echo meid!

Ik wil waarschijnlijk wel bv gaan geven. Mijn vriend heeft allergieën en astma, dus dan is t beter voor onze beeb. En de rest?

10. peekaboo

ik wel maar door mijn nare ervaring vorige keer ga ik me nu dus voorzien en op voorhand een kolf en tepelhoedjes gaan halen om mee te nemen naar het zienhuis

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Wil het wel proberen maar niet voor een hele lange periode.

Ik ga weer even verder proberen te koken. Net weer alles dr uit
    :( vind het even niet zo leuk meer hoor. Hopelijk komt die roze wolk snel

12. peekaboo

lin2011
    ach meid ik ken dat gevoel hoop dat het snel betert !

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
  14. peekaboo

kan ik me voorstellen had het bij men meid tot 23 weken weet dus heeeel goed wat je voel !

15. Blays

Blays Niet meer actief

Ik wil wel borstvoeding geven, tis mijn eerste zwangerschap en lijkt me wel heel bijzonder :)
    Maandag hebben wij eindelijk onze eerste echo, vind het zo spannend!

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Firefly, mooie echo weer.

@BV, nee ik ga weer geen bv geven bij Tygo ook niet gedaan. Ik heb er helemaal niks mee ik voel me prettiger bij de fles. Tygo heeft het altijd super gedaan op de fles dus ik vind het prima zo.

@Lin, balen he die misselijkheid. Het begint bij mij gelukkig al minder te worden, hopelijk wordt het bij jou ook snel minder.

17. peekaboo

men meid heeft het ook super gedaan op de fles hoor maar toch vond het zoooo jammer dat ik de borstvoeding niet kon verder doen

18. Blays

Blays Niet meer actief

@MvA waarom kon je het dan niet verder doen?

19. peekaboo

men meid had zo een erge zuigreflex dat het bloed zo van men tepels liep en in het ziekenhuis hadden ze geen kolf of tepelhoedjes ter beschikking .. en dan overgegaan op flesvoeding en thuis had ik pas na 2weken !! mijn kolf dus tja maar nu ga ik me op voorhand voorzien en neem men (hand)kolf en tepelhoedjes mee naar het ziekenhuis .. hier blijf ik een dag of 4 a 5 in het ziekenhuis he

20. Blays

Blays Niet meer actief

Oh jee, ze vond je melk zeker te lekker ;)
    Maar dan is inderdaad jezelf alvast voorzien van een kolf etc. wel heel handig.

Ik heb van mijn ouders gehoord dat ik een keer m'n kaken op elkaar had geklemd tijdens de borstvoeding, en dat mijn vader met zijn pink mijn kaken weer los moest trekken van mijn moeders tepel, ik hoop niet dat ik straks net zo'n boefje krijg haha.

Deel Deze Pagina