haha zou dat in de familie zitten dan ? hihi hoop dat je het makkelijker krijgt hoor dan ik gehad heb maar inderdaad nu ga ik me goed voorzien want vind het zo jammer dat het niet is gelopen zoals het hoort ofzo dus ja
Haha ik hoop het niet! Ja je kunt jezelf altijd beter voorzien van alles, maar zou je het niet nog eens willen proberen? Mocht het niet goed gaan heb je die kolf enzo nog bij je. Misschien gaat het dit keer wel goed.
ja ik was eerst heeeel erg aant twijfelen maar ik denk wel dat ik het eerst probeer lukt het echt niet eerst tepelhoedje en gaat het dan nog niet kolven maar zou ziezo wel ook proberen af en toe te kolven hoor en leren uit flesje drinken ook wil geen flesweigeraar en zo kan ik bijvoorbeeld een voeding kolven en men man ze laten geven zodat hij zich meer betrokken voelt .. bij men meid gaf hij haar steeds aan mij en keek dan met zo een liefdevolle blik maar toen ik flesjes gaf was hij de eerste om haar te voeden en dat gevoel was volgens hem fantastisch dus dat gevoel wil ik hem ook niet ontzeggen .. snap je het nog ?
Ja ik snap het nog! Proberen kan altijd, je weet maar nooit! Het zou heel mooi zijn als het deze keer wel lukt Het lijkt me voor de papa's ook heel belangrijk om zo een band op te bouwen met de kleine. Het is toch heel speciaal om je kleintje te voeden. En nu je het zegt, ik denk dat ik ook ga oefenen met de fles geven, inderdaad om een flesweigeraar te voorkomen, en om mijn vriend de kleine ook te kunnen laten voeden. Had er tot nu toe nog niet zo over nagedacht, mijn vriend vond altijd borstvoeding heel belangrijk, maar ik denk dat hij het ook heel geweldig zou vinden om de kleine straks te kunnen voeden.
nou wat is er dan beter dan bortsvoeding uit een fles ? als je er heel erg goed over denkt is het beter van beiden te doen ! zowel borstvoeden als flesvoeden maar dan borstvoeding in de fles ! ik wil het echt men man niet ontzeggen om ons kleintje te voeden enzo men man vind borstvoeding ook belangrijk maar hij wilt ook voeden dus hij staat echt totaal achter men keus om tussendoor ook te kolven ! en dat vind ik fantastisch
Inderdaad, niets toch?! Zo denk ik er ook precies over! Mijn vriend keek laatst heel raar op dat ik het had over kolven enzo, ik denk dat hij er nog niet eens zo over nagedacht heeft haha Maar hij zal het vast en zeker helemaal geweldig vinden, hij is nu al zo begaan bij de kleine, en het is er nog niet eens haha!
dan zal ie er vast helemaal achterstaan je kan het hem echt uitleggen waarom je het doet he hij zal het geweldig vinden om jullie kleine wondertje te kunnen voeden ! wat ik wel heb .. borstvoeding geven vind ik niets vind het niet erg dat er iemand naar kijkt maar kolven wil ik alleen doen . bergijp het niet verkeerd maar voel me dan een melkkoe waar ene word gekeken heel raar maar ach afzonderlijk kolven is niet zo erg he je moet echt doen wat jezelf leuk vind en niet denken aan een ander zen mening of principes het is jullie wonder maar jou lichaam !
Haha ja dat zou ik denk ik ook liever alleen doen. Borstvoeding geven is voor anderen natuurlijker om te zien, in plaats van het in een flesje te laten pompen. Ja ik zal zeker doen waar ik mezelf prettig bij voel, en dat zal ik tegen die tijd wel vooral merken wat ik wel en niet wil
inderdaad je voelt dat zelf maar doe vooral niets tegen je zin want dan ga je je niet goed voelen en dat is ook niet goed niet voor jou maar ook niet voor je omgeving want die mogen het bekopen !
Nee dat zal ik zeker niet doen, daar ben ik sinds ik met mijn vriend samen ben ook gelukkig veel opener en makkelijker in geworden.
ja dat is bij mij ook zo en dat is belangrijk in een relatie uiteindelijk moet je over alles kunnen praten he en durven zeggen wat je dwars zit enzo ook ! maar heb het gevoel dat dat bij jullie wel goed zit he
Ja dat zit wel goed haha. We zijn heel openen tegen elkaar, maar dat hebben we vanaf het begin af aan ook afgesproken, omdat we beiden uit een relatie kwamen waar alles langs elkaar heen liep en dingen werden verzwegen. Ik ben trouwens nu al een beetje zenuwachtig voor de echo die we maandag voor het eerst heb, vind het allemaal zo spannend!
nou dat zal wel in orde komen zeker he ! ik duim alvast zal een kaarsje branden voor een mooie echo met mooi kloppend hartje ! Natuurlijk ben je zenuwachtig dat is normaal hoor ! wat uur moet je gaan ?
@Firefly, wel witverlies maar niet veel meer dan normaal.. De ene keer iets meer dan de andere. Het kan volgens mij niet veel kwaad.
@MvA dankje, superlief van je! We moeten om 9.10 uur, dus lekker vroeg en niet de hele dag in spanning
Ja echt wel! Ja ik denk ook wel dat alles in orde is, heb tot nu toe nog geen hevige krampen of bloedverlies gehad. Ik denk dat dan wel echt het besef komt dat ik zwanger ben haha, ookal ben ik al wel heel misselijk en knuffel ik elke morgen de wc het zien van dat kleintje zal het besef wel echt laten komen.
ja dat denk ik ook en ach wc knuffelen heb ik genoeg ervaring mee hoor haha heb dit tijden men mk en vmk niet gehad trouwens was ik niet misselijk en heb toen 1 of 2 keer over gegeven