uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blays

Blays Niet meer actief

Hahaha aan de ene kant was ik ook wel blij toen ik ineens elke ochtend begon te spugen, want daar had ik eerder helemaal geen last van en dan voel je je toch wel weer een beetje meer zwanger, al ben ik er nu wel weer zat van haha.
    Apart dat dat dan toch gelijk weer heel anders verliep bij je dan wanneer je een gezonde zwangerschap had.
    Gelukkig is het deze keer ook goed :)
    Ik denk vaak ook van: Als het betekend dat dan alles goed is met de kleine uk, dan heb ik het er wel voor over..

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ja ik hoop dat het goed mag blijven gaan ! maar ik heb er vertrouwen in hoor !

3. Blays

Blays Niet meer actief

Dat moet ook! Ik heb er ook alle vertrouwen in, heb je foto gezien in het buikjes topic en je hebt echt een prachtbuikje!

4. peekaboo

dank je wel ! ja hij groeit mooi ben der fier op hoor !

5. Blays

Blays Niet meer actief

Dat mag ook wel!
    Bij mij is er nog niet veel te zien, maar voor mezelf is mijn buikje al heel wat gegroeid omdat ik altijd een superstrak buikje heb gehad en nu ineens zit daar een dikke bolling in, haha.
    Mensen die me niet kennen zouden denken dat ik gewoon een buikje heb denk ik haha. We waren laatst bij de zus van mijn vriend en die zei eerst, nou het valt niet zo heel erg op hoor! En toen kwam haar man en die zei gelijk: Nou nou die groeit hard! Hahaha

6. peekaboo

haha tegenstrijdig dus hihi maar zolang je zelf goed voelt en trots bent op je buikje moet je je van een ander niets aantrekken toch ? ik doe dit in elk geval niet :) ga men meid op bed leggen het is al een uur te laat maar ja ze heeft lang geslapen vandaag ;) kom seves nog eens kijken

7. Blays

Blays Niet meer actief

Ja ik ben er in ieder geval heel trots op!
    Is goed, ze is lekker opgebleven dus ;)

8. peekaboo

ben terug
    ja ze is lekker opgebleven maar ze is ook pas laat opgestaan ;) en dat gebeurt af en toe zoals nu heeft ze last van haar tandjes
    12 tandjes is niet genoeg blijkbaar ;)

9. Blays

Blays Niet meer actief

Kan gebeuren ;)
    Gaat dus lekker snel met de tandjes? Heeft ze er veel last van van het doorkomen?

10. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi morning,

Het is weer weekend, eindelijk. Zag fles borstvoedings vraag langskomen. Ik ga de fles geven. Heb bij mijn zoon zo veel problemen gehad met het op gang komen van de voeding, waardoor hij uitdroogde omdat ik gewoon haast niet had dat ik er bijna een trauma van heb. Voor mij een fles, geef mij ook meer rust. Voelde me toen echt een koe 12 keer per dag aan de automatische kolf. Wil verder niemand ontmoedigen.....Het gaat er bij heel veel gelijk goed.

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Zo kletskousen hoor!
    Vanmorgen was het weer feest hier. Wel goed geslapen gelukkig. misselijkheid is nu gezakt en ga zo weer eens proberen om een uurtje te spinnen. Beetje bewegen voelt meestal wel goed!

Verder geen nieuws.

Oja iemand over wit verlies. Heb dat af en toe ook wat erger en dan ineens weer niet zo. Wel meer wittige afscheiding als normaal gesproken. Hoort erbij hoor. Geen zorgen.

Fijn weekend allemaal

12. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik heb ook wel meer witverlies denk ik. Maar niet extreem.
    Doet niesen ook wel eens zeer bij jullie? Krijg dan echt n felle steek in m'n buik, net onder m'n navel aan de voorkant. Heb ergens gelezen dat dat de banden zijn.... Auw!
    Ga zo kijken voor n broek en wat shirts. Pas nog maat 1 broek en alleen wijde shirts, dus ik heb niet veel meer. Wil het toch echt nog even verborgen houden!

13. Blays

Blays Niet meer actief

Niezen doet bij mij soms zeer, maar vooral hoesten als ik in bed lig doet me zeer, dan krijg ik ook steken onderin mijn buik.
    Ik heb laatst allemaal leggings gehaald, vind ik wat fijner zitten op dit moment dan een gewone broek..

14. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @MvA; jij gaat ook voor een duowagen toch? Zag ik in een ander topic een keer. Ben je er al uit?

15. peekaboo

kapedi ja ik ga ook voor een duowagen
    ik wil de abc design zoom maar vind die zoo duur pff ben der dus nog niet echt uit :)
    klein heeft inderdaad wel veel last van de tandjes maar ja nu zeker tzijn al kiesjes die doorkomen tgaat zo snel bij haar ze zet ook al passen als ze zicht kan vasthouden ze is 8maand

16. peekaboo

kapedi ik ga toch voor de abc design zoom ... ga hem in duitsland bestellen en dan is hij 399 ofzo afgerond enkel reisiweg moet ik dan nog appart kope verzendkosten zijn 12,95 dus ben der uit :D

17. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Hallo mama's !

Bedankt voor het beantwoorden van mijn ego bericht. Ik schrok gisteren namelijk, had ineens een hele dikke sliert witverlies.. Daarna nog af en toe. Had het met 5 weken ook al een keer. Gek dat je dan schrikt he...

BV of FV, ik ga borstvoeding zeker wel proberen maar niet forceren, als het goed lukt en ik en de kleine genieten ervan dan is het goed. Wil het ook niet alles op alles zetten !

Begin trouwens behoorlijk moe te worden. Slaap slecht in de nacht. Kom niet in slaap, lig niet lekker, en slaap ontzettend licht. Na vandaag morgen en overmorgen nog werken van 07.00 tot 15.00. Merk dat ik ook echt geen fut heb, en ook geen zin heb om te werken.. Ben gebroken !!! Herkenbaar????

18. peekaboo

firefly heel herkenbaar !! slecht slapen , niet in slaap geraken, +licht slapen , niet door kunnen slapen , en kapot zijn !

19. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    #659 stoetel, 5 nov 2011
    Laatst bewerkt: 5 nov 2011
    Hey meiden!

Ik kom afscheid nemen van jullie. Aangezien ik zowiezo niet meer in juni ga bevallen. Wel wil ik jullie nog even vertellen hoe het nu verder gaat.

Ik ben de mk al een beetje te boven (niet vergeten natuurlijk). Vanmorgen met manlief gepraat over wanneer we er echt voor willen gaan. Ik wil het liefst z.s.m., maar manlief heeft liever dat ik eerst een keer ongi word. Men zegt dat dat ook beter is. Ik kan me er wel in vinden hoor! Aangezien de laatste (te korte) zwangerschap nog niet gepland was en manlief eigelijk ook nog wilde wachten, ben ik nu heel blij dat hij er nu eerder voor wilt gaan. Het klinkt misschien gek en ik bedoel het echt niet verkeerd, maar de ongeplande zwangerschap die eindigde in een mk heeft wel een mooie nieuwe start gegeven. En ik voel me er goed door.;)

Bedankt voor jullie steun. Ik wens jullie veel geluk en gezondheid toe en een hele fijne zwangerschap. Geniet ervan!

Liefs:D

20. peekaboo

stoetel
    wat fijn dat je je veeel beter voelt en wat fijn van het goede gesprek met je man ! ik wens je een hele mooie en fijne tijd toe en hopelijk mag ik je binnen dit en een aantal maanden feliciteren met een plakbeeb !!
    dikke kus

Deel Deze Pagina