uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oh ik val juist heel makkelijk in slaap, maar ben veel wakker om baar de wc te gaan en ik ben vaak tussen 5 en 6 wakker.
    Voelen jullie je soms ook zo onzeker? X

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

Eevie heeel erg onzeker ! niet altijd maar met momenten

3. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @MvA; ik twijfel tussen de phil en teds en de romer b dual. Romer is goedkoper en lichter , maar haast niet te koop hier, wel in duitsland idd maar dan zonder duozit. Vind de zoom zo lang eigenlijk. Maar jouw kleintjes schelen minder en de mijne zal er straks niet zo lang gebruik van maken als duo dus wil er ook graag een enkele van kunnen maken.

@Moe; Ja vreselijk moe en lamlendig en slaap ook erg licht en droom veel. Hoort erbij. Ben ook vroeg wakker maar dat heeft helaas een andere oorzaak, lees klein actief manneje die om 05.30 is uitgeslapen.

4. Blays

Blays Niet meer actief

Stoetel, fijn dat je je nu beter voelt en een goed gesprek hebt gehad met je man! En ik hoop je snel weer te kunnen feliciteren, natuurlijk met een plakbeebje!

Moe, ontzettend! Ik werk nu nog maar 3 dagen in de week en soms is me dat gewoon te veel. Maar dat komt ook omdat ik lichamelijk zwaar werk doe en ook aantallen moet halen, dus rustig aan doen zit er soms gewoon niet in en dat voel ik na de tijd wel..
    En ook ik slaap slecht, ik kom heel moeilijk in slaap en wordt ook vroeg wakker. Ik ben een echte buikslaper en dat kan nu gewoon niet door die gevoelige borsten en dat buikje wat op gegeven moment ook zeer gaat doen als ik er te lang op lig..

5. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    405
    0
    16
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal,

Ik ben een paar dagen niet actief geweest. druk druk druk. Ik heb nu even geen tijd om alles bij te lezen (sorry), Zit nu op mijn werk en probeer even snel wat te typen naar jullie.

Ik had zaterdag nacht wat vers bloed verloren bij het afvegen, ik ben er 3x uit geweest om te plassen, en 3x weer bloed bij het afvegen.
    Jullie snappen natuurlijk dat ik me helemaal lam ben geschokken. Ik heb gisteren ochtend meteen de verloskundige gebeld, en die zei dat ik langs kon komen voor een echo om te kijken of alles goed was.
    Nou gelukkig was het vals alarm en is alles goed met ons ukkepuk, we hebben het hartje zien kloppen (heel bijzonder).. Ik barste natuurlijk meteen in tranen uit van blijdschap, want was zo onzeker onderweg naar de vk toe pff. Ben er zo blij mee, en we zijn natuurlijk een echo rijker hihi. (dit was ons eerste echo).
    Ik wil natuurlijk de echo foto met jullie delen.. ;) (kleur is wel wat veranderd omdat ik hem met mijn telefoon heb gemaakt)

Nu hadden we al een echo staan op 17 nov, deze is verzet naar 22 nov om 14:40 (MvM zou je die op de lijst willen aanpassen?)

De afspraak is verzet omdat ik een week terug gezet ben, ze zei dat ik nu ong 8 weken zwanger ben ipv 9. Met de volgende echo gaan ze het precies berekenen, en mogen we ook naar het hartje luisteren :D Mijn banner klopt dus even voorlopig niet.

Werkse vandaag dames!

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Siena. O wat een fijn nieuws. Wel schrikken natuurlijk. <Mooie echo!

Ik lees vanalles over moe zijn en heftig dromen. Heb ik ook. Vannacht een hele actie film gedroomd waar ik zelf de hoofdrol in had. Ben moeier wakker dan voor ik ging slapen.

Ik heb vrij vandaag. Altijd op maandag:) Regeldagje.

Ik had gisteren ook bloed bij het afvegen. Gelukkig loosalarm want het was een scheerwondje. Schrok wel eventjes!

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Sienna, dat is wel even schrikken zeg, maar gelukkig is alles goed met jullie wondertje.

8. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    vanaf nu kom ik hier ook gezellig meelezen en posten !
    Nu 8 +2 weken zwanger van onze jut en jul

9. Blays

Blays Niet meer actief

Vandaag hebben wij een domper gehad, we zouden eigenlijk vanochtend onze eerste echo krijgen maar de vk heeft besloten dat pas over 3 weken te doen!!
    We waren dus heel teleurgesteld omdat ons was gezegd dat er na de intake meteen werd gekeken naar hoe groot de baby was en hoe lang we dus precies zwanger zijn.

Nou ja, nu moeten we dus nog maar 3 weken wachten totdat we ons kindje kunnen zien...

Nieuwe datum van de echo is dan 29 nov, MvA zou je dat op de lijst willen zetten?
    En 19 dec gaan we bij de vk naar het hartje luisteren.

10. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Zo joyce dat is lang wachten poeh....

Welkom Thea, anders topic was erg druk he ;)

@Hier; Voel me sinds vandaag iets beter, minder moe en het komt allemaal weer een beetje op gang lijkt. Ben zo benieuwd donderdag, helaas pas 17.15 de echo. Wordt een lange dag.

11. Blays

Blays Niet meer actief

@Kapedi Ja echt lang, ik ben dan 11w4d zwanger, pfff
    En een week later zou dan in feite de termijnecho al zijn :S Zo raar..

12. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Vind het wel een beetje extreem lang, jammer he dat je het niet voor het zeggen hebt. Sterkte met wachten.

13. peekaboo

..................,d88b.d88b,
    ...................8888888888
    UITGEREKEND`Y8888888Y'
    .....................`Y888Y'
    ........................`Y'
    01 juni
    flupland1985
    Mirri

2juni
    leenislief

3juni
    Kattekit

4 juni
    Evelienj

5juni
    6juni

7juni
    mamavanAmarylli
    trotsemama
    femme
    lin2011

08 juni
    Vlinder1986
    jomedi
    elina joan

9juni
    Annelies86
    siena
    moielle

10juni

11juni
    Arnoe
    zeventien
    colinde
    fanny1980

12juni
    jewe
    kimba
    Eevie

13juni
    Ellen30
    14 juni
    Lief of Stoer
    uk1983
    sabrine1984
    helma85
    firefly

15juni
    stoetel
    Joyce89
    kapedi

AFSPRAKEN
    9 november
    Annelies86;eerste echo
    lin2011; termijnecho
    10 november
    evelienj; echo
    kapedi eerste echo
    14 november
    thea23; echo-intake gyn ziekenhuis
    15 november
    jewe; eerste echo
    17 november
    siena; eerste echo
    firefly ; controle WKZ
    21 november
    Sabrine1984; eerste echo
    mamavanAmarylli;tweede echo -controle gyn
    elina joan ; derde echo -intake
    22 november
    siena;echo
    29 november
    Joyce89 ; echo
    30 november
    lin2011;controle-hartje luisteren
    7december
    siena; controle vk
    19 december
    Joyce89; controle VK -hartje luisteren

sorry dames wil niemand tegen de borst stuiten ofzo maar ik beheer de lijst zooograag :)

14. peekaboo

zo dames denk dat de lijst nu goed is
    ben echt ziek blehh
    ben gisteren naar men ouders geweest aan zee pff was me dat een druk dagje en men dochtertje is nu heeel lastig ... ja daar word ze verwend he en dat is hier niet zo kan haar niet de hele dag op men arm dragen ze moet spelen ook he

15. Blays

Blays Niet meer actief

Kapedi, ik ook.. Echt heel jammer haha
    Maar ben ook vooral nog heel onzeker omdat mijn moeder 6 mk heeft gehad voordat ze zwanger was van mij, en ik ben de helft van een tweeling en mijn zusje is ook voor de geboorte overleden.. Dus ben erg onzeker totdat ik eindelijk die echo heb gehad.

MvA, dankje :)

16. Blays

Blays Niet meer actief

Mva heel veel beterschap! Hoop dat je je snel wat beter voelt!
    Ik ben vorige erg ziek geweest, alles wat ik at kwam er ook weer uit.. Ben nog steeds niet helemaal lekker meer maar het overgeven valt nu mee (normale mate haha)

En mijn nichtje is ook altijd heel vervelend als ze bij opa en oma is geweest. Daar worden ze inderdaad extra verwend en moeten dan weer wennen aan de orde in huis.

17. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ Siena, jee meid wat zul jij geschrokken zijn! Gelukkig dat alles goed is. En je hebt een prachtige foto van je kleintje !

@ Lin, jij voorzichtig doen voortaan met scheren he meid ! Of met flink wat scheerschuim!!

@ Joyce, jeetje wat belachelijk zeg. Je wacht er zo lang op en kijkt er zo naar uit.. en dan dit. En wat moeten jullie lang wachten zeg.. Kun je niet naar een andere verloskundige.

Hier 2 dagen vrij na een lang weekend werken. Vandaag de hele middag met me vader in het zkh gezeten.. Hij was gevallen en heeft een gebroken botje in de pols. Dus gips. Maar dit grapje duurde bijna 3 uur!! Belachelijk lang. Dus vrije dag poetsie..
    Maar we hebben wel goed nieuws, we krijgen eindelijk de sleutel van ons nieuwbouwhuis, en die krijgen we op 1 december! Eindelijk..

18. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @firefly. Gefeliciteerd met de sleutel! (ja ik zal wat beter opletten:))

@Joyce. 6mk? Wow en dan ook nog zelf een deel van een 2ling. Heftig. Ik snap je bezorgdheid en vind het bestwel achterlijk dat je nog 3 weken moet wachten.. Geen andere vk?

@mva: Ow balen dat je zo ziek bent. Vroeg naar bed dan maar. Beterschap.

19. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Sorry, de lijst is bijna goed. Je mag mij bij 15 juni verwijderen.:(
    Beterschap meis!

Liefs

20. Blays

Blays Niet meer actief

@Firefly ja inderdaad, we waren super teleurgesteld..
    Ik weet niet, kan je zomaar naar een ander gaan? De rest zit allemaal aan de andere kant buiten het centrum en deze 5 minuten bij ons vandaan..

En gefeliciteerd met de sleutel van jullie huisje!

@Lin Ja, echt veel. Er zit dan ook 10 jaar leeftijdsverschil tussen mij en mijn broer..
    Ik weet niet of je zomaar mag overstappen naar een andere vk?

Deel Deze Pagina