Hoi meiden, Ik ben weer terug van vakantie, en zal kort vertellen hoe het nu gaat. Afgelopen maandag hadden we de 3e echo. Hieruit bleek dat het echt niet goed is, er was geen hartje maar was wel gegroeid. De gyn heeft gezegd dat we echt rekening moeten houden met een mola zwangerschap, maar ook kan het zijn dat het vruchtzakje gevuld is met vocht of iets anders. As vrijdag wordt ik onder gehele narcose gecurreteerd. Hij wil het laten onderzoeken op een mola, dus niet afwachten of het uit zichzelf komt. Het is onwerkelijk, nu ben ik nog zwanger, zo voel ik me ook echt maar toch is het niet goed. We houden sterk rekening met een mola, wat gevolgen heeft voor het zwanger worden de aankomende tijd. Maar mijn gezondheid staat voorop, ook al moeten we onze wens voor een kindje uitstellen, wat ik echt supermoeilijk vind. Op vakantie hebben we een kale plek op mn hoofd ontdekt, dit schijnt alopecia te zijn, een haarziekte die zich vaak uit door stress. Samen met mn eczeem en verkeerde zwangerschap ben ik totaal uit balans, en zal ik dat eerst moeten herstellen. Heb niet teruggelezen, dus hoop dat het met iedereen goed gaat. Stoetel, ik zag wel van jouw miskraam, sterkte. Ik wens hier iedereen heel veel succes en plezier met de zwangerschap. Liefs uk
..................,d88b.d88b, ...................8888888888 UITGEREKEND`Y8888888Y' .....................`Y888Y' ........................`Y' 01 juni flupland1985 Mirri 2juni leenislief 3juni Kattekit 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama femme lin2011 08 juni Vlinder1986 jomedi elina joan 9juni Annelies86 siena moielle 10juni 11juni Arnoe zeventien colinde fanny1980 12juni jewe kimba Eevie 13juni Ellen30 14 juni Lief of Stoer uk1983 sabrine1984 helma85 firefly 15juni Joyce89 kapedi AFSPRAKEN 9 november Annelies86;eerste echo lin2011; termijnecho 10 november evelienj; echo kapedi eerste echo 14 november thea23; echo-intake gyn ziekenhuis 15 november jewe; eerste echo 17 november firefly ; controle WKZ 21 november Sabrine1984; eerste echo mamavanAmarylli;tweede echo -controle gyn elina joan ; derde echo -intake 22 november siena;echo 29 november Joyce89 ; echo 30 november lin2011;controle-hartje luisteren 7december siena; controle vk 19 december Joyce89; controle VK -hartje luisteren sorry dames wil niemand tegen de borst stuiten ofzo maar ik beheer de lijst zooograag
@Joyce; Jeetje snap je bezorgheid. Gewoon klote eigenlijk. @Firefly; Gefeliciteerd, leuk een nieuwe stulpje voordat de baby komt @Uk; Jeetje dat komt ook niet zo vaak voor. Heel veel sterkte de aankomende periode. Dikke knuf @Hier; Afgelopen dagen bruinverlies gehad, niet veel drupje hier en daar, maar toch brrrr heb ik bij mijn zoontje niet gehad. Morgen de echo...Extra spannend toch! Helaas moet ik tot 17.15 wachten. Zal jullie daarna berichten.
Jeetje uk. Wat een verhaal. Heel veel beterschap en neem je tijd. Sterkte! @hier: Net de echo gehad! Was heel mooi alles erop en dr aan. 33mm groot en vandaag precies 10weken! Was erg bijzonder. Er is echt een last van mn schouders gevallen na de vorige keer toen het niet okay was. 3/12 de combinatietest (echo met nekplooi en bloeduitslag) om 11:15 uur. Mag op de lijst ik moet gaan we gaan het grote nieuws aan mn ouders vertellen! Afbeelding vd echo volgt zsm! Armpjes, beetjes hoofdje alles was te zien!
@ Uk, jeetje meid.. Heel veel sterkte en beterschap de komende tijd. Let goed op jezelf ! @ Lin, gefeliciteerd met je goede echo ! Zag je het kindje ook bewegen? Super mooie foto's meis ! @ MvA, ik mag ook weer op de lijst voor 18 nov, 10 wk echo in het UMC. Dus heb 2 echo's in 2 dagen. Die van het UMC is voor het onderzoek waar ik aan mee heb gedaan ! Super leuk.. @ All, heb vandaag mijn eerste babyaankopen gedaan. Kon het echt niet laten. Waren bij de Zeeman en Wibra en t was zo goedkoop. Heb 3 broekjes, 2 rompertjes, spuugdoekjes en hydrofiel washandjes. Ben er heel wijs mee !! Kan niet wachten tot het in de kast kan
Firefly nee alleen zn beetjes bewogen en zn hartje. Was normaal wel even gevraagd Moet gaan!! Groetjes
..................,d88b.d88b, ...................8888888888 UITGEREKEND`Y8888888Y' .....................`Y888Y' ........................`Y' 01 juni flupland1985 Mirri 2juni leenislief 3juni Kattekit 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama femme lin2011 08 juni Vlinder1986 jomedi elina joan 9juni Annelies86 siena moielle 10juni 11juni Arnoe zeventien colinde fanny1980 12juni jewe kimba Eevie 13juni Ellen30 14 juni Lief of Stoer uk1983 sabrine1984 helma85 firefly 15juni Joyce89 kapedi AFSPRAKEN 10 november evelienj; echo kapedi eerste echo 14 november thea23; echo-intake gyn ziekenhuis 15 november jewe; eerste echo 17 november firefly ; controle WKZ 18 novemer firefly;echo UMC 21 november Sabrine1984; eerste echo mamavanAmarylli;tweede echo -controle gyn elina joan ; derde echo -intake 22 november siena;echo 29 november Joyce89 ; echo 30 november lin2011;controle-hartje luisteren 3december lin2011; combinatietest 7december siena; controle vk 19 december Joyce89; controle VK -hartje luisteren sorry dames wil niemand tegen de borst stuiten ofzo maar ik beheer de lijst zooograag
Hoi, heb even mn stukje gekopieerd uit het andere topic waar ik in schrijf. We hebben zo'n fantastische echo gehad!! Ik zei al tegen de gyn, dat de zenuwen niet minder worden. Ik voel me 3 dagen na de echo goed en redelijk zeker, maar daarna slaat de twijfel en onzekerheid weer toe. Wij dus meteen weer kijken. Ik zag het hartje meteen kloppen, dus dat was fijn. De gyn zei dat je de vruchtzak heel goed ziet en dat dat goed is. Toen zei Eevieman opeens: "ik zie het hoofdje!" En dat was ook echt! We gingen toen eens goed kijken en de gyn ging alles uitleggen en we zagen het hoofdje, lijfje, armpjes en beentjes. En natuurlijk dat mooie hartje... Ik was er helemaal stil van, kon alleen maar kijken. En toen besloot ons mopje om te bewegen!! ik schoot meteen vol; ons ukje deed een dansje voor ons! Je zag echt het lijfje zo heen en weer bewegen. Ik voel me zó trots!! Dit was meer dan ik ooit had durven dromen. Ik ben verliefd op ons kind. En het is pas 23mm groot! Ukje is wel mooi een cm gegroeid in de afgelopen week. Kennelijk heeft het geen last van mijn slechte eetgewoontes de laatste tijd; ik lust niets meer en krijg weinig eten weg... Oh... Ik voel me zo blij.... Het was zo ontzettend bijzonder! Volgende week donderdag mogen we nog één keer gaan kijken en dan zal ik waarschijnlijk naar de VK mogen. Afkicken van de echo's dus! Ik zet de echo weer in m'n album.
Hi, Goed nieuws! Een mooie pinda van 23 mm met een kloppend wit stipje hihi. Ik ben een dag vooruit gezet. Mama van A mag ik naar de 14e? Nieuwe echo voor de combinatietest is 5 december. Fijne avond
@Eevie, het blijft iets magisch he? Zo'n mooi klein wondertje dat veilig in je buik zit en dat alleen maar hoeft te groeien.
..................,d88b.d88b, ...................8888888888 UITGEREKEND`Y8888888Y' .....................`Y888Y' ........................`Y' 01 juni flupland1985 Mirri 2juni leenislief 3juni Kattekit 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama femme lin2011 08 juni Vlinder1986 jomedi elina joan 9juni Annelies86 siena moielle 10juni 11juni Arnoe zeventien colinde fanny1980 12juni jewe kimba Eevie 13juni Ellen30 14 juni Lief of Stoer uk1983 sabrine1984 helma85 firefly kapedi 15juni Joyce89 AFSPRAKEN 10 november evelienj; echo kapedi eerste echo 14 november thea23; echo-intake gyn ziekenhuis 15 november jewe; eerste echo 17 november firefly ; controle WKZ 18 novemer firefly;echo UMC 21 november Sabrine1984; eerste echo mamavanAmarylli;tweede echo -controle gyn elina joan ; derde echo -intake 22 november siena;echo 29 november Joyce89 ; echo 30 november lin2011;controle-hartje luisteren 3december lin2011; combinatietest 5december kapedi; combinatietest 7december siena; controle vk 19 december Joyce89; controle VK -hartje luisteren sorry dames wil niemand tegen de borst stuiten ofzo maar ik beheer de lijst zooograag
dames met een mooie echo ! gefeliciteerd !!! ego ; ziek gefrustreerd ben echt pist ! zou zo iemand kunnen slaan !!!!!! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/314893-frustraties-genoeg.html of ben ik nu zo een zeur ???:x
Hey Meiden, Gister weer een echo gehad, en de gyn zei dat het niet beter kon! .. Gister maar een gebakje op gegeten, maar wat was ik daarna misselijk zeg bah!.. @Dames met een goede echo; Gefeliciteerd! Liefs! Femme
Gefeliciteerd dames met de prachtige echo's !!! Geniet ervan hoor.. Hier volgende week donderdag de 3e echo, heb er zin in Heb alleen heel veel hoofdpijn en duizelingen op t werk.. Komt door de bloeddruk, weet gewoon niet meer wat ik ermee aan moet..