haha mama van A, ik heb een bokszak thuis. Ben ook snel kranky hoor en ja je bent een zeur....ahh nee hoor meid geintje...dikke knuffel
ik had ook een bokszak maar heb hem uit plafond gemept haha ooh hormonen he maar toch ik ben het wel beu hoor wat er allemaal gaande is ik laat me niet meer doen ! ben nu wat rustiger en ga der me niet te druk meer in maken is niet goed voor mij en ons kleine ukkje
Zo, een onwijs drukke werkweek gehad. Eindelijk weekend nu! Heb jullie allemaal gelezen maar even geen tijd gehad voor uitgebreide reacties. Las mooie echo's. En gierende hormonen Hier gaat het bestwel goed. Wel vanmorgen gal spuug aanval maar daarna was het over en ben overdag niet meer misselijk ofzo. Het lijkt dus wat af te nemen. Groetjes!
Zo irritant als je om 5 uur wakker wordt en honger hebt én zo weinig lust!! Maar goed, ik ben na een uur weer in slaap gevallen, en nu mag ik vsn mezelf eten. In bed. Ik heb gisteren voor het eerst m'n zwangerschapsbroek aan gehad. Wauw dat zit lekker!! Had s avonds wel last van m'n banden, maar Eevieman denkt dat dat komt doordat deze broek meetelt en bij de andere broek zat het strakker om m'n buik. Vandaag gaat ie weer aan!
Heerlijk he. Ik vind het als ik niet hoef te werken fijn om een legging/mallot met een lange trui en een stretch rokje te dragen. Balen dat je vroeg wakker was. Ik had dat vd week ook 2 keer echt vervelend! Groetjes
Hier ook vroeg wakker! irri....mogen ons weer voorbereiden op de nachtelijke voedingen. Lang leven moeder natuur. Iedereen vandaag een leuke dag met de sint in het land. Op naar een dag vol lieve kindjes
Ik ben de laatste paar dagen ook al heel vroeg wakker, dan dommel ik weer in en word ik weer wakker. Dit duurt vaak van 3 uur 's nachts totdat ik uit bed ga Maar... Ik heb al 3 dagen de wc niet meer geknuffeld! Hahaha En ik draag nu ook alleen nog maar leggings, vind ik veel fijner dan gewone broeken! En MvA, wat een geklooi met je huisje zeg! Hoop echt dat als jullie er werk van gaan maken jullie snel een heel mooi huisje toegewezen krijgen! Je moet dit echt niet pikken meis, dit is niet gezond voor jou, je mannetje en de kleintjes!
Haii mama's ! @ MvA, jeetje meid, wat een gedoe. Zou er idd heel gauw iets aan laten doen. Of een ander huisje. Dit kan gewoon niet, en zou ook niet meer mogen in deze tijd.. ! Hoe gaat het er nu mee? @ Vroeg wakker, nou dat valt wel mee, slaap super de laatste dagen, ben wel veel wakker voor de nachtelijke plasjes. Maar val gelukkig weer snel in slaap. Ben alleen om 21.00 in de avond al helemaal uitgeblust. Ga ook zo lekker slaapie doen hoor @ All, hier vandaag lekker naar de markt geweest. Even voor Uk het 1 en ander gekocht ! 4 rompertjes, 2 truitjes, 1 vestje en wat verschillende aankleding voor de kinderwagen ! Ja de koop/nestel drang is behoorlijk aan de gang! Bekend bij iemand ?!
Goedemorgen, Zo ff snel wan de kids zullen zo wel wakker worden. Vanmiddag heb ik weer een echo, ben gevraagd door het echobureau mee te werken aan een voorlichtingsfilm over pril zwangere. Vanmiddag ben ik van de partij, wordt de kleine pinda nu al beroemd haha. Fijne dag vandaag
@Kapedi, Haha nog zo klein en al zo beroemd straks. Vroeg wakker valt hier ook wel mee. Kan goed slapen maar idd 's avonds ben ik helemaal afgebrand. Gister naar de intocht van sinterklaas geweest. Was erg gezellig...maar koud aan het water. Tygo snapte er nog geen reet van natuurlijk maar al die zwarte pieten die lekkere pepernoten weg gegeven zijn toch wel heel erg leuk. Morgen echo...heb er zin in. Al ben ik wel een klein beetje zenuwachtig weer.
@ Kapedi, en hoe was het meis?? @ Jewe, eindelijk morgen meis ! Ben benieuwd naar je foto hoor Heel veel succes en geniet ervan.. @ All, hier nog 3 nachtjes slapen, en 4 nachtjes. Ben een bofkont hoor ! Donderdag en vrijdag een echo.. ! Heb er super veel zin in
jaaaaa idd ben blij met deze `mijlpaal`en volgende maandqag echo !!!!!!!!!!! heb het alleen weer hard te verduren met men sm pfffff ben boos !!! en het is blijkbaar terecht ! maar ja doorijten tot ons woning in orde is zeker
Hallo meiden, Ik ben weinig actief op het forum, maar wou jullie even onze echo laten zien van gisteren. We zijn nu precies woensdag 11 weken zwanger, het was iedere keer wat schommelend,maar ook nu hebben we de uitgerekende datum en dat is 06-06-2012 Ook hebben we het hartje horen kloppen! Dat was zo mooii We zijn zo blij en opgelucht! Alles was prima in orde met ons ukkie!
@ MvA, met sm? Boos? @ Trotse mama, gefeliciteerd meis met je prachtige echo ! Hier nog 2 nachtjes slapen, en dan heb ik een echo ! Ben zeer benieuwd haha.. Hoe zijn de andere echo's gegaan??
Mooie echo!! gefeliciteerd ik dacht het al maar ik ben woensdag ook 11 weken maar mijn gyn zei: 7/6/12 volgens mij vergist ze zich dus in die datum en moet het 6/6/12 zijn... Morgen dus 11 weken volgens haar maar de datum klopt niet...
firefly ja met sm boos ! maar het is nu beter door men mannetje hij heeft zen mond opengetrokken vanacht
Hi allemaal, Wouw mooie foto trotsemama, lekker duidelijk ook. @Film; was heel leuk om te doen, heb een extra uitgebreide echo gehad voor de film en heb eindelijk het hartje ook gehoord. Ga morgen verder reageren, kleine huilt