@Eevie, zie je wel weer een prachtige echo. Probeer er lekker van te genieten. @Firefly, mooie echo zeg. Lekker duidelijk. @MVA, wil je mij op de lijst zetten: 1 dec 2e echo. Net mijn schoonouders op visite gehad.....pffff van sommige mensen wordt ik altijd zo moe!!! Die kunnen altijd zo mauwen om het maar op z'n brabants te zeggen.
..................,d88b.d88b, ...................8888888888 UITGEREKEND`Y8888888Y' .....................`Y888Y' ........................`Y' 01 juni flupland1985 Mirri 2juni leenislief 3juni Kattekit 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama femme lin2011 08 juni Vlinder1986 jomedi elina joan 9juni Annelies86 siena moielle 10juni 11juni Arnoe zeventien colinde fanny1980 12juni jewe kimba Eevie 13juni Ellen30 14 juni Lief of Stoer uk1983 sabrine1984 helma85 firefly kapedi 15juni Joyce89 AFSPRAKEN 18 novemer firefly;echo UMC 21 november Sabrine1984; eerste echo mamavanAmarylli;tweede echo -controle gyn elina joan ; derde echo -intake 22 november siena;echo 29 november Joyce89 ; echo 30 november lin2011;controle-hartje luisteren 1december jewe ;2de echo 3december lin2011; combinatietest 5december kapedi ; combinatietest 7december siena; controle vk Arnoe; Termijn echo (2e echo) 19 december Joyce89; controle VK -hartje luisteren sorry dames wil niemand tegen de borst stuiten ofzo maar ik beheer de lijst zooograag
@ MvA, wil je mij op de lijst zetten voor 1 dec, nekplooimeting wkz. Dank jee ! @ Jewe, ja dat snap ik maar al te goed.. Op een gegeven moment luister je niet eens meer haha ! @ All, hier de laatste controle gehad in het UMC, wel jammer, heb het daar meer naar mijn zin als ik het WKZ. Denk ook dat ik na de verhuizing ga overstappen naar een ander zkh.. Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, maar heb het in het wkz niet zo naar mijn zin, voel me ook niet op mijn gemak.. Gevoel denk ik?! Echo van vanmorgen was weer goed ! Helemaal gelukkig. Uk 2x achter elkaar mogen zien !!
Even ego. Heb weer een erge spuug dag. Wilde eigenlijk naar de action en moet boodschappen doen, mn huis doen. Alleen de badkamer is nog maar schoon gemaakt. Was klaar en moest weer rennen om de plee te knuffelen. Wanneer houd het op! Maar even rustig op de bank liggen, de winkels zijn lang open vandaag en misschien zakt t weer.. @Firefly. Als je er geen okay gevoel over hebt dan ga je toch naar een ander zk. Ik vertrouw ook vaak op mn intuitie. @jewe. O dat herken ik.. irritant he. vd week werd ik dat van mn pa. Die zat erg wijs te zeggen dat ik nog maar even rustig aan moest doen met voor baby spullen kijken. Echt heel vervelend als ze zo doen dan. Word daar juist ivm een eerdere ervaring dat hij zn mond niet kon houden over mn zwangerschap toen ging t mis echt geirriteerd van. Ik was juist een beetje zekerder over mn zwangerschap en dan komt hij zo doen. En toch trek ik me dat dan aan. Maar wat deden je schoonouders dan? Groetjes
@Eevie & Firefly - wat een mooie echo's! Gaaf he om je kleintje te zien bewegen?! @ Eevie - Gefeliciteerd met je mooie zwangerschapscadeau! Ik zag het op dat topic en was trots dat er iemand uit "ons clubje" gewonnen had! Gefeliciteerd! @ Lin2011 - Joh wat vervelend dat je zo moet spugen. Gewoon rustig aandoen hoor! Ik heb vanmorgen de hele ochtend niets gedaan... ga zo even douchen, aankleden en boodschappen doen, maar zelfs dat hoeft niet eens van mijn man. En dat terwijl ik er bij lang en na niet zo erg aan toe ben als jij! Succes! Ik begin nu wat vaker last van hoofdpijn te krijgen. Hebben jullie dat ook? Na het opstaan trekt het na een paar uurtjes weg, maar 's avonds komt het weer. Misschien dat ik me deze week wat te druk heb gemaakt. Verder mag ik niet klagen. Ik boer de hele dag door, maar ben blij dat het bij de oprispingen blijft en niet een abonement op toiletpot knuffelen is. Ik vinden het overigens steeds lastiger om te koken. Normaliter vind ik dat erg leuk maar alle geurtjes bleh... Echt gaaf om ook in het buikentopic al zulke mooie buiken te zien! Ik ben benieuwd wanneer die van mij echt duidelijk wordt. Je kan het een klein beetje zien, maar dan moet je het wel echt weten.
@Arnoe. Ja ik wil mn vriend een beetje ontlasten is een beetje te druk met werk (geweest) en wil m er niet mee opzadelen t weekend. Al weet ik zeker dat ie zegt dat hij dat wel doet allemaal. Ah ja ik ga even slapen misschien knapt t op.. Hoofdpijn.. o minder en dat boeren heb ik ook. Groetjes
@ Kapedi - Zooo die ligt er lekker comfortabel bij! Het lijkt net alsof hij met zijn beetjes over elkaar naar boven aan het turen is, lekker genietend van zijn warme plekje... Leuke foto! Volgens mij heb ik ons lieve kleintje nog niet geplaatst. Het is inmiddels alweer bijna drie weken oude echo (met 8 weken genomen), maar daarom niet minder mooi
Da's wel lief van je! Maar bedenk wel dat (hoewel je het niet ziet) jij OOK hard aan het werk bent... met het laten groeien van jullie lieve kindje. Maar ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor! Ik heb nu vrijdags' vrij en voel het als een soort van eerlijk dat ik iets doe. Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat (en dat heb ik nog nooit eerder gehad) dat ik nu vanwege de zwangerschap wat makkelijker durf "vrij" te nemen van huishoudelijke taken dan normaal. Het gaat niet meer alleen om mij maar om hem/haar
..................,d88b.d88b, ...................8888888888 UITGEREKEND`Y8888888Y' .....................`Y888Y' ........................`Y' 01 juni flupland1985 Mirri 2juni leenislief 3juni Kattekit 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama femme lin2011 08 juni Vlinder1986 jomedi elina joan 9juni Annelies86 siena moielle 10juni 11juni Arnoe zeventien colinde fanny1980 12juni jewe kimba Eevie 13juni Ellen30 14 juni Lief of Stoer uk1983 sabrine1984 helma85 firefly kapedi 15juni Joyce89 AFSPRAKEN 18 novemer firefly;echo UMC 21 november Sabrine1984; eerste echo mamavanAmarylli;tweede echo -controle gyn elina joan ; derde echo -intake 22 november siena;echo 29 november Joyce89 ; echo 30 november lin2011;controle-hartje luisteren 1december jewe ;2de echo firefly; nekplooimeting wkz 3december lin2011; combinatietest 5december kapedi ; combinatietest 7december siena; controle vk Arnoe; Termijn echo (2e echo) 19 december Joyce89; controle VK -hartje luisteren sorry dames wil niemand tegen de borst stuiten ofzo maar ik beheer de lijst zooograag
Nou t is gelukt hoor. eten is binnen was gewoon lekker en de misselijkheid is gezakt. Dus huis schoon. Bed verschonen mag mn vriend morgen doen en de prullenbakken ook. De rest is klaar. Ik ga nu even gezellig doen! Zijn jullie al voor de baby spulletjes aan het kijken/kopen? Is het gek als we met 13/14 weken de wandelwagen/bedje/badje/stoel voor de kamer/box/gordijnen kopen? De commode en kledingkast hebben we al staan (mijn oude babykamer) De andere dingen willen we doen als we weten wat het is ivm kleuren die we willen voor de aankleding.. Hoe doen jullie dat? Groetjes!
je moet doen waar je jezelf goed bij voelt ik ben wel al bezig aan de geboortekaartjes haha heeel vroeg mar ja teken ze zelf enzo en daar kruipt wel veel tijd in
Ik heb zelf nog niks gekocht of gedaan maar ik werk in een babywinkel en wij hebben meestal 10x liever dat mensen het met 12 weken al bestellen dan dat ze op het laatste moment komen en dan ook nog verlangen dat het binnen een onmoglijke tijd in huis komt te staan. Gewoon lekker doen waar jij je goed bij voeld. En mocht er onverhoopt iets mis gaan dan kun je ten alle tijden onder de koop uit.
Wij zijn ook al wel echt aan het rondkijken hoor! Lijkt me fijn om de kosten te verspreiden!! Maar aan de andere kant doen win wel eentalig dingen tweedehands. Box nemen we over, wieg lenen we, bedje wordt gemaakt door mn vader. Een commode en kast komen hoogstwaarschijnlijk niet uit een babyzaak. Ik ben meer van een minder strakke kamer; er zijn ook nog zo veel prachtige spullen op internet te krijgen! Dus ik denk dat de kinderwagen alleen nieuw wordt! X
Hi, Heb van mde week mijn duowagen gekocht...De phil en teds, aanbieding bij babypark dus moest hem hebben haha. Wiegje van de week opgehaald van marktplaats. De wieg van mijn zoon had ik al weer weggedaan. Verder kijk ik nu voor een box een ronde , ook op marktplaats. Verder heb ik niets nodig eigenlijk. Ik heb alles van ryan nog en mijn zus en schoonzus hebben een meid van een jaar en 8 maanden dus ik heb al hun kleertjes e.d. Wel heerlijk hoor weinig kosten bij zo`n 2e. Schok gister wel even van de nieuwe berekeningen van de opvang, ze staan op de website. Ga zo`n 350 euro netto betalen voor 2 kids 1 dag naar de opvang. En mijn baan staat op de tocht. Contract loopt af in april en moet dan worden opgezet naar vast. Werk er nu 3 jaar , maar vast is toch wel moeilijk in mijn branche( bank). Wordt die erop of eronder...Mmhh nou nu nog maar niet teveel over nadenken. fijn weekened