Hoi, mag ik me ook aanmelden? Ik ben als het goed is, gerekend vanaf m'n eisprong, op 12-06-'13 uitgerekend. Ik vind t andere topic ook heel erg druk! Ik heb 26 oktober de eerste echo, vanwege de mmm en een MK. Spannend! Ik heb ook weinig kwaaltjes. Wel soms steekjes, lamme benen (traplopen is verschrikkelijk!) en wat gevoeligere boobs. Oh en ben iedere ochtend tussen 5 en 6 wakker om te plassen en dan heb ik honger!!!! Toch ben ik wel onzeker. Ben zo bang dat t straks wéér mis gaat... maar goed, nu geniet ik nog van het idee! Xx
UITGEREKEND 01 juni Flupland1985 2juni leenislief 3juni 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama 08 juni Vlinder1986 jomedi 9juni 10juni nirak 11juni 12juni Eevie jewe 13juni 14 juni Lief of Stoer uk1983 15juni firefly AFSPRAKEN 24oktober mamavanAmarylli ;eerste echo -gesprek gyne uk1983 ;eerste echo firefly;eerste echo 26oktober Eevie; eerste echo 27oktober nirak;intake vk
dag dames hoe hebben jullie geslapen ? ik heb amper kunnen slapen moest constant niesen en misselijk als ik opstond haha ben is benieuwd wanneer het effectief gaat overgaan in overgeven als dat uberhaupt al gebeurt he
Ik ben om 3 en 6 uur wakker geworden. Moest onwijs nodig plassen en pijn aan m'n (.) Iets te lang op gelegen denk ik. Niet misselijk, alleen als ik honger heb.
ja ik ben ook 3keer moeten gaan plassen maar dat ben i al gewoon en had onwijs veel pijn aan men rug nou ja zal aan de matras liggen wat je een matras kan noemen slapen voorlopig op zo een luchtbed om in het stopcontact te steken en al die ribbels voel je onwijs hard
Hoihoi Ik zag dat er nog niemand op 3 juni stond...dus ik meld me ook maar even ik vond het andere topic ook wel erg druk haha 25 okt. bij verloskundige langs spannunnnddd Vandaag al mijn bloeddruk laten controleren die was prachtig (nog nooit zo mooi geweest) Gefeliciteeerd iedereen trouwens!
UITGEREKEND 01 juni Flupland1985 2juni leenislief 3juni Kattekit 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama 08 juni Vlinder1986 jomedi 9juni 10juni 11juni 12juni jewe 13juni 14 juni Lief of Stoer uk1983 15juni firefly AFSPRAKEN 24oktober mamavanAmarylli ;eerste echo -gesprek gyne uk1983 ;eerste echo firefly;eerste echo 25oktober Kattekit;controle VK 26oktober Eevie;eerste echo 27oktober nirak;intake VK
Ik heb ook weer een beroerde nacht achter de rug, om 5 uur naar de wc en daarna alleen maar wakker gelegen van mn eczeem. Mag nu natuurlijk mn hormoonzalf niet meer gebruiken dus moet wat anders gaan bedenken! Verder gammel bij opstaan, beetje buikpijn, weeig als ik niet eet en nu een heel vol gevoel, niet echt lekker... alleen mn borsten willen nog geen pijn doen, haha. Maar jee wat ben ik nog steeds heeeel blij en vind ik die kwaaltjes ook wel weer fijn...
uk1983 ik vind de kwaaltjes opzich ook fijn hoor zou me meer zorgen maken als ik ze niet had iedereen heeft hier precies een beetje een beroerde nacht achter de rug he haha voel me niet meer zo alleen
Precies mvA! Hebben/gaan jullie je aanmelden voor MvM? Ik had me gistermiddag via de site opgegeven en ze belde 's avonds al. Maandagochtend komt ze langs.
ik kan me niet aanmelden in belgie doen ze dat niet vind het wel jammer had het graag gedaan anders ...
Ja ik ben toch ook wel blij met m'n kwaaltjes. Voelde me vanmorgen wel alsof ik gisteravond te veel gezopen had haha, maar gaat nu weer prima. MvM belt me maar niet terug dus ik probeer het vanavond maar weer eens. Wel lullig, ben morgen 7 weken dus dan krijg ik dat boek natuurlijk niet terwijl ik me wel op tijd opgegeven heb grrrr...
Gezellig! Hoewel ik me hier niet dagelijks zal kunnen melden, vind ik het leuk dat we een overzichtelijk groepje hebben van juni mama's Fijn ook om met elkaar in dezelfde weken te zitten en kunnen kwaaltjes / geen kwaaltjes met elkaar vergelijken. Zojuist heeft de MvM de eerste twee kratten gebracht. Pfft wij hebben een heel klein huis en echt niemand weet nog dat we zwanger zijn. Het is dus echt "creatief omgaan met blauwe flessen" zodat niemand ze ziet . Over twee weken gaan we het onze familie vertellen, dus ik denk dat ik ze hier maar eventjes weg moet houden Ik voel nog bijna niets, wat weeig als ik niet genoeg tussendoor eet en HEEL veel dorst. Beetje last van mijn onderrug, maar niets noemenswaardig. Ik schaar mezelf nog in de groep "geen kwaaltjes". Spannend allemaal he?!
UITGEREKEND 01 juni Flupland1985 2juni leenislief 3juni Kattekit 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama 08 juni Vlinder1986 jomedi 9juni 10juni 11juni Arnoe 12juni jewe 13juni 14 juni Lief of Stoer uk1983 15juni firefly AFSPRAKEN 24oktober mamavanAmarylli ;eerste echo -gesprek gyne uk1983 ;eerste echo firefly;eerste echo 25oktober Kattekit;controle VK 26oktober Eevie;eerste echo 27oktober nirak;intake VK 07 november Arnoe;intake VK
owh haha ik zie nu pas je berichtje... dank je voor het aanbod! Lekker weer he?! Ik heb helemaal de lentekriebels en ben aan het zemen geslagen. Nu eventjes een drink en eet pauze om straks de achterkant onder handen te nemen. Dan kunnen we de winter wel weer door. En nu heb ik er de fut nog voor.