Ja, die heb ik idd gewonnen; erg cool! Zou ook graag een Phil and Teds willen, maar die zijn vrij duur...
heb de tweede echo gehad alles was tip top in orde ukkie was aan het zwaaien bewegen stampen echt lief ben 3 dagen vooruit gezet
..................,d88b.d88b, ...................8888888888 UITGEREKEND`Y8888888Y' .....................`Y888Y' ........................`Y' 01 juni flupland1985 Mirri 2juni leenislief 3juni Kattekit 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama femme lin2011 08 juni Vlinder1986 jomedi elina joan 9juni Annelies86 siena moielle 10juni 11juni Arnoe zeventien colinde fanny1980 12juni jewe kimba Eevie 13juni Ellen30 14 juni Lief of Stoer uk1983 sabrine1984 helma85 firefly kapedi 15juni Joyce89 AFSPRAKEN 18 novemer firefly;echo UMC 21 november Sabrine1984; eerste echo mamavanAmarylli;tweede echo -controle gyn elina joan ; derde echo -intake 22 november siena;echo 29 november Joyce89 ; echo 30 november lin2011;controle-hartje luisteren 1december jewe ;2de echo firefly; nekplooimeting wkz 3december lin2011; combinatietest 5december kapedi ; combinatietest 7december siena; controle vk Arnoe; Termijn echo (2e echo) 19 december Joyce89; controle VK -hartje luisteren mamavanAmaryllis ; derde echo -controle sorry dames wil niemand tegen de borst stuiten ofzo maar ik beheer de lijst zooograag
Leuk he Ik mag 3/12 weer. Zit nu weer onzeker te doen want voel me niet meer zo zwanger. Klachten nemen een beetje af (gelukkig) maar maakt gelijk plek voor onzekerheid.
ja dat gevoel heb ik ook !! en als ik dan toch eens kokhals of spuug denk ik gelukkig heb ik nog symtoompjes haha
Mooi echo MvA !! @ kwaaltjes, nou hier lijken ze alleen maar meer te worden hihi. Meer kokhals neiging, gelukkig blijft het daarbij. En heel veel last van de hoge bloeddruk !!
MvA mooie echo! Wat leuk dat hij/zij lekker aan het trappelen was. Ik had vanmorgen ook een echo. Wat was het geweldig!! Met 7 wkn een echo gehad, toen leek het nog nergens op natuurlijk. Maar nu gewoon helemaal compleet!! Handjes, voetjes, beentjes alles. Hij/zij was lekker aan het sabbelen op z'n duimpje Te lief!! En lag alleen maar te slapen, luie donder haha! Uit eindelijk werd ie wel heel even wakker, onwijs spartelen met z'n beentjes. Ik heb alles ook op dvd staan, ik kan er wel uren naar kijken. 5 december heb ik weer een echo (combitest), zet je m er bij? Oja even uit nieuwsgierigheid, hebben jullie ook een doppler? Ik heb er nu 1tje te leen, en gisteren gewoon t hartje kunnen luisteren!! Zo bijzonder!
..................,d88b.d88b, ...................8888888888 UITGEREKEND`Y8888888Y' .....................`Y888Y' ........................`Y' 01 juni flupland1985 Mirri 2juni leenislief 3juni Kattekit 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama femme lin2011 08 juni Vlinder1986 jomedi elina joan 9juni Annelies86 siena moielle 10juni 11juni Arnoe zeventien colinde fanny1980 12juni jewe kimba Eevie 13juni Ellen30 14 juni Lief of Stoer uk1983 sabrine1984 helma85 firefly kapedi 15juni Joyce89 AFSPRAKEN 18 novemer firefly;echo UMC 21 november Sabrine1984; eerste echo mamavanAmarylli;tweede echo -controle gyn elina joan ; derde echo -intake 22 november siena;echo 29 november Joyce89 ; echo 30 november lin2011;controle-hartje luisteren 1december jewe ;2de echo firefly; nekplooimeting wkz 3december lin2011; combinatietest 5december kapedi ; combinatietest sabrina1984 ; echo- combitest 7december siena; controle vk Arnoe; Termijn echo (2e echo) 19 december Joyce89; controle VK -hartje luisteren mamavanAmaryllis ; derde echo -controle sorry dames wil niemand tegen de borst stuiten ofzo maar ik beheer de lijst zooograag
Hey allemaal, Na 1,5 week vakantie kan ik me weer eindelijk melden En vanochtend weer onze kleine mini-uk gezien het was zo mooi alles gewoon erop en eraan... Echt zo bijzonder mooi, 2 armpjes 2 beentjes het maagje was al gevuld zei ze dus dat betekende dat het onze mini-uk al kan slikken zei de vk!! En een super mooi hartje wauw.. Heb gelijk de intake gehad en ooh wat is dat veranderd sinds 2009, allerlei regeltjes waarvan ik denk is dat nu echt nodig... 2x een suiker test bleeeggghhh 1x om te kijken of ik suikerziekte heb en de andere is met +- 26 weken of ik zwangerschaspssuiker heb???!! Hoe is het met de andere dames?? Gaat het allemaal nog een beetje, en hebben jullie al wat verteld tegen vrienden en familie?? MVA wil je mij weer op de lijst zetten voor 6 dec.. afspraak vk hartje luisteren.. Liefs xxxxxxxxxx
@ Elina, heb je een fijne vakantie gehad? Fijn he om je kleintje te zien @ All, vandaag ook weer mijn Uk gezien, maakt me erge zorgen over me bloeddruk. Gelukkig is alles okee. Gewoon om de 2 weken blijven terug komen. Mocht wel weer even naar me beeb kijken. Super lief van de gyn !! Hij rekte zich zelfs even uit voor mama.. Ook was de kleine weer lekker druk aan het trappelen en zwaaien! Bekijk bijlage 201437
..................,d88b.d88b, ...................8888888888 UITGEREKEND`Y8888888Y' .....................`Y888Y' ........................`Y' 01 juni flupland1985 Mirri 2juni leenislief 3juni Kattekit 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama femme lin2011 08 juni Vlinder1986 jomedi elina joan 9juni Annelies86 siena moielle 10juni 11juni Arnoe zeventien colinde fanny1980 12juni jewe kimba Eevie 13juni Ellen30 14 juni Lief of Stoer uk1983 sabrine1984 helma85 firefly kapedi 15juni Joyce89 AFSPRAKEN 29 november Joyce89 ; echo 30 november lin2011;controle-hartje luisteren 1december jewe ;2de echo firefly; nekplooimeting wkz 3december lin2011; combinatietest 5december kapedi ; combinatietest sabrina1984 ; echo- combitest 6december eline joan; vk hartje luisteren 7december siena; controle vk Arnoe; Termijn echo (2e echo) 19 december Joyce89; controle VK -hartje luisteren mamavanAmaryllis ; derde echo -controle sorry dames wil niemand tegen de borst stuiten ofzo maar ik beheer de lijst zooograag
Hallo ladies, Mooi echo Firefly super mooi hey om alles op een foto te zien hoofdje armpjes en beentjes het blijft zo geweldig mooi.... Wanneer mag je weer? Ja het was een super leuke vakantie, het gaat zo snel voorbij hey zo goeie week!!! Gister heb ik gebeld naar de vk omdat ik bruinverlies had vanaf een dinsdagmiddag en nu nog wel steeds maar ze denken dat het komt vanwege de inwendige echo's die gemaakt worden hier tot aan de 12e week!!! Nu hoop ik dat het snel stopt, ik mocht wel gelijk komen voor en echo en heb gister een echo gehad via de buik en toen zagen we een mooi kindje wat aan het bewegen was en het hartje klopte dus alles waas prima maar ik ben me echt vreselijk rot geschrokken... Hoe is het verder met de dames hier!! Liefs
hier gaat het nog misselijk en spuug af en toe nog maar dat is het en jaa die verrekte k¨*** oksel weer heel open wond enzo pffff
@ Elina, ow jeetje meid. Ja das wel ff schrikken. Hier heb ik vanaf 8 weken al een uitwendige echo. Is veel beter ! En fijner vind ik zelf. Ik mag volgende week donderdag weer, dan ben ik 12 weken en heb dan meteen de nekplooimeting.. @ MvA, jeetje een open wond? Heb je al iets om het te behandelen??
ja open wond ! dermatoloog kan der ook niet meer aan uit het lijkt op schimmelinfectie-psoriasis-eczeem en zalfjes helpen niet !! pilletjes mag ik niet nemen nu . pfffffffff word er zo moedeloos van