uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ Joyce, ik had even geleden een reunie, toen was ik net 5 weken. Zag niet veel mensen van mijn oude klas.. Maar als je geen zin hebt, ga je toch niet.. Je bent tot niks verplicht..

2. elina joan

elina joan Actief lid

8 mrt 2007
    183
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hey Meiden,

Hier ben ik weer, EN JAAAAAAAAAA ik heb een super mooi HARTJE gehoord. Ben wel weer opgelucht maar ze gaf me wel 3 redenen waarom dat ik dat bruinverlies heb: Omdat ik misschien een schaafwondje aan de baarmoeder had vanwege de inwendige echo, Of misschien een poliep of omdat ik zo vreselijk moet hoesten de laatste paar weken... Maar daar geloof ik niet zo zeer in denk ik...

Maar ik ben zo opgelucht!!! :)

Thnx

Liefs

3. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

jaaaa geweldig eline joan !!!!!!!

4. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Super meid !!! En nu lekker genieten hoor.. x

5. elina joan

elina joan Actief lid

8 mrt 2007
    183
    0
    16
    Zuid-Holland
    Thnx MVA,

Ik ben echt zo blij!!! :) :) :) :) :)

Maar hoop dat het voor jou ook wel minder word hoor met de exceem want dat is wel lastig hoor mijn dochtertje van 2 heeft er ook zo last van.. en daar heb super veel baat bij.. Weinig scheurtjes e.d jeuk en droogheid...

Liefs xx

6. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Mooie echo's weer, meiden!! Wij hebben gisteren weer een echo gehad. Deze keer uitwendig, dus het was allemaal wat vager. Maar hetw as weer fantastisch om het hartje van ons mopje te zien. En hij/zij bewoog heel egr veel heen en weer; je zag echt de armpjes zwaaien enz. dus het was echt super. Nu hoeven we niet meer naar het ziekenhuis en mogen we gewoon naar een vk. Dat vinden we toch wel fijn; want nu is het niet meer zo medisch. Al zal ik de echo's wel gaan missen!! Ik bedacht me gisteren dus ook opeens dat ik nu dus nietmeer in het zh hoef te zijn, terwijl ik daar de afgelopen 1,5 jaar iedere week soms wel 2 of 3x ben geweest. Dat is echt heel vreemd... Zal de zorg daar ook wel gaan missen denk ik. Maar goed!
    @ Elina; fijn dat alles goed was! Ik had zondag ook bloedverlies en ben toen naar het ziekenhuis geweest (was compleet in paniek). Alles was goed, dus waar het nu van kwam... Dat was de vraag. Maar het kan geen kwaad. Ik heb echt nooit bloedverlies van de inwendige echo's gehad, lijkt me eigenlijk ook een beetje vreemd aangezien alles rond en glad is. Maar goed, het kan ook door bijv. obstipatie komen, dus wie weet! Zolang jullie uk het maar goed doet!
    @ MvA; vervelend dat je zoveel pijn hebt meid! Hoop dat het snel over gaat. Eevieman heeft psoriasis, dus ik weet hoe veel pijn dat moet doen.
    @ Joyce; ik had vorig jaar een reünie; erg leuk wel hoor! En ben je het beu, dan ga je gewoon weer ;)
    @ de rest; ook aan het genieten al?

7. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Prachtige foto van jullie Uk ! Geniet ervan.

8. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

prachtige echo !! geniet ervan

9. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    Hoi hoi allemaal.

Ik ben 10 weken en 6 dagen zwanger van me 4e kindje. Ik heb 3 jongens van mijn ex en nu de eerste van mijn vriend.
    As maandag heb ik mijn termijnego, heb er heel veel zin in maar het is ook spannend want ik heb toch een beetje angts dat het misschien niet goed is.
    Nog 2 nachtjes slapen en dan weet ik het.

Fijne dag allemaal

10. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

ik ben uitgerekend op 3 Juni :D

11. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    Via mijn berekening ben ik 17 juni uitgeteld, op vaderdag.
    Maandag krijgen we de definitieve datum

12. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoi meiden!

Vandaag de prenatal geplunderd. Box en bed besteld
    En de babypark kinderwagen, badje, wippertje boxkleed (inderwagen is maxicosi 4 mura 2012 zwart)

Morgen meer ga even film kijken!

Groetjes

13. Blays

Blays Niet meer actief

Firefly ik ben uiteindelijk toch wel gegaan, er waren gelukkig maar 5 mensen (incl. mij) uit de hele klas waaronder 2 die sowieso heel blij voor me waren, dus het viel gelukkig mee :)

Zelfs mijn mentor waar ik 4 jaar niet mee overweg heb gekund was een beetje overenthousiast haha.
    Kreeg zelfs een mailtje van hem dat hij mijn buik zo mooi vond, haha.

14. Blays

Blays Niet meer actief

Oh en heb vanmiddag met mijn zus naar haar echo filmpjes gekeken van haar zwangerschap.
    Eentje met 15 weken, en een 3D met 26 weken. Was zo mooi om te zien!
    Kan nu nog minder wachten tot dinsdag om eindelijk onze hummel te kunnen zien! :D

15. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ik zag 2 nieuwe meiden ! Welkom.. Vaderdag, leuke dag hoor om uitgerekend te zijn :)

@ Joyce, wat leuk dat je toch bent gegaan zeg ! Gelukkig is het je goed bevallen :)

@ All, hier heb ik morgen gesprek met mijn leidinggevende.. Werk in de zorg op een best wel zware groep.. Dus ik wil graag een gesprek met een arbo-arts.. Hier heb ik recht op. Ook omdat ik mijn werk gehoorlijk zwaar vindt nu. Maar dat komt ook door de vele opvliegers tussendoor, en de duizelingen!
    Ik had trouwens vannacht spontaan een bloedneus, die behoorlijk leegliep. Moest er van overgeven.. BAH !! En dat om 04.00, terwijl je wekker op 05.45 afgaat voor je werk...:(

16. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    ik zit een beetje erg in de zenuwen. heb vanmiddag wat bloed verloren en nu verlies ik nog rose slijm. ben nu 11 weken.
    heb morgen de termijnecho dus hoop met heel mijn hart dat alles goed gaat.
    Ik heb heel veel stress gehad de afgelopen weken en hoop echt niet dat dat gaat uitlopen op een miskraam.

dat het maar snel morgen 11.45 uur is.

17. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Danijelle; ik snap je ongerustheid. Ik had het vorig weekend ook. Het komt kennelijk heel veel voor, maar het enige wat jou gerust kan stellen is de echo morgen. Ik duim dat die goed is!

Vandaag zijn we gaan kijken naar kinderwagens. We hebben nu 3 voorkeuren; bugaboo, stokke of phil and Teds. Maar de stokke valt misschien af vanwege de grootte en t feit dat de voetjes vsn de beeb niet bij elkaar liggen. Joolz vinden we ook mooi, maar duur en te groot voor de auto. Dus ik ben benieuwd. Waarschijnlijk wordt t n bugaboo. We gaan t over n tijdje zien. Hopelijk belt morgen de vk voor n afspraak!

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De Bugaboo is duurder als een Joolz en qua grootte maakt het niet veel uit tussen die 2. Stokke voetjes niet bij elkaar is nit erg hoor een kindje ligt toch meestal met opgetrokken beentjes dus ddan liggen ze zowieso niet bij elkaar, daar zou ik het niet van af laten hangen. Hij iss wel een stuk groter ingeklapt. Phil en Teds daarbij kan de wandelwagen alleen van je af dus daar zou ik ook even rekening mee houden of je dat niet vervelend vind.

Ik heb zelf een bugaboo maar als ik opnieuw mag kiezen neem ik een Joolz Day. Zitten net wat extra dingen op die ik bij de bugaboo mis. De duwstang van de joolz bijv is rond en van leer dat houd veel prettiger vast dan die van de bugaboo die ovaal is en van foam. p een gegeven moment krijg ik last van mijn handen tijdens heet duwen. Ook de voorbeugel van de joolz is handiger en de kap mooier. Helaas wil manlief niet dat ik een nieuwe wagen koop dus helaas.

19. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
  20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36