uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blays

Blays Niet meer actief

Vanmorgen hebben we de eerste echo gehad!
    Alles was helemaal goed met ons wondertje <3
    En hij (of zij) was lekker hyperactief aan het bewegen hahaha
    Ook klopte het hartje heel erg mooi.

Ik zal kijken of ik vandaag een foto kan uploaden.
    De echo's liggen nu nog bij de fotograaf voor een kopietje :)

Ben zo blij dat alles goed is!

2. elina joan

elina joan Actief lid

8 mrt 2007
    183
    0
    16
    Zuid-Holland
    Wat super mooi hey Joyce dat alles goed is!!
    Ook een hele opluchting nu dat je weet dat je je beebje heb gezien en het hartje klopte...:)

Geniet ervan :):):) Wanneer is je uitgerekende datum?

Liefs

3. Blays

Blays Niet meer actief

Ja echt geweldig! Ben zo blij!
    Mijn uitgerekende datum is 15-06-2012, en hij liep helemaal op schema haha
    Ook leuk: Op die datum zijn mijn vriend en ik precies 2 jaar officieel samen :)

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hier vandaag weer naar de vk geweest. Normaal luisteren ze pas vanaf 13 weken naar het hartje, maar ze wilde het deze keer wel doen maar als ze hem niet zou vinden moest ik niet in de stress schieten. Nou dat was niet nodig ze had het hartje meteen te pakken dus dat was wel leuk.

Joyce, fijn dat alles goed was en de kleine lekker druk aan het bewegen was. Mooie datum dan voor jullie. Ik zag dat de 17e vaderdag is volgend jaar vond ik ook wel grappig.

5. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @ joyce: fijn dat alles goed gaat meid! lekker van genieten!
    @ jewe; dat lijkt me wel gaaf; het hartje horen. Daar ben ik nog wel heel benieuwd naar!! Dank je wel trouwens voor de reactie over kinderwagens. Ik vind het zo lastig! Iedere wagen heeft wel iets waar we enthousiast over zijn. Eigenlijk gaat onze voorkeur uit naar de Stokke denk ik, maar ja prijs en grootte. Mijn vriend vindt het erg fijn dat de baby hoger ligt en dat het zitje hoger is, waardoor je de wagen makkelijker aan een tafel aan kunt schuiven. Wij hebben gewoon maar een klein autootje. Nu zijn we wel aan het kijken naar een andere auto hoor, want in deze auto past echt bijna niets. Daarnaast vindt vriendlief hem niet veilig genoeg. Joolz vind ik ook echt heel mooi. Eevieman wil graag een wagen waarbij het kindje idd ook naar je toe kan zitten, dus dat is wel een goede om mee te nemen! Moeilijke keuzes hoor! Ik ben blij dat ik dit de enige echt lastige keuze vind!!
    @ Lin; jij hebt flink ingeslagen!! Superleuk!
    @ Firefly; hoe is het gesprek gegaan met je leidinggevende? Mooie wagen hoor!

@ Hier; alles goed. Vandaag 12 weken, hoera!! :D (Voel me trots...)

6. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    #846 firefly, 29 nov 2011
    Laatst bewerkt: 29 nov 2011
    @ Eevie, ging goed gelukkig ! We hebben het gehad over wanneer ik met verlof wil. Als het allemaal goed gaat 4 weken voor de bevalling. En plak meteen me zomervakantie van 3 weken erachter aan !.. Misschien dat ik de laaste 3 weken wel alleen de woensdag een dagje ga werken, maar dat moest ik voor mezelf beslissen.
    En over de dagen die ik straks ga werken. Dan is vast op de woensdag, en de ene week het weekend, en de week daarop de maandag en donderdag. Dus blijft 3 dagen in de week. Ik hoop dat ik een vast rooster krijg. Zou wel super fijn zijn. Maar vooralsnog komt dat denk ik wel goed.
    Krijg binnekort ook de papieren binnen van mijn werkgever.. Die ik dan moet invullen.. Ben benieuwd.

Gefeliciteerd met je 12 weken !!!!!
    Hier nog 2 dagen ;)

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    jeeh 12 weken. Toch weer een mijlpaal toch?
    Kinderwagens ik weet er alles vanaf het is m'n werk. Dus als je ergens over twijfelt mag je het altijd vragen hoor. Ik kan geen beslissing voor je maken maar kan wel een aantal voors en tegens noemen.
    Joolz Heeft bijvoorbeeld een hoge wandelwagen op tafelhoogte net als de stokke maar is wel kleiner inklapbaar en de duwstang kan hoger. Bij de Joolz kun je ook heel makkelijk de wielen eraf klikken waardoor die nog kleiner en compacter wordt.

8. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Joyce. Fijn dat de echo zo goed was! Lekker gevoel:D

@Firefly. Ik had vandaag ook mn gesprek en ook gekregen wat ik graag wilde. Fijn zeg dat die ook zo tof reageerde.

@Hier: Dus vandaag gesprek gehad met mn chef en het volgende afgesproken.
    Heb ook aangegeven tot 4 weken voor de bevalling te willen doorwerken en daarachteraan nog 4 weken vakantie dus moet als ik op de uitgerekende datum beval 27/9 weer gaan werken!
    Dan wel voor 3 dagen en ik werk wisselende diensten en heb dus nu vaste werk dagen gekregen! Dus echt heel fijn.
    Ik ga de woe en do werken en dan om de week de za en zo.
    Dat houd wel in dat ik nacht, avond en vroege diensten kan krijgen. Dus dan moet ik soms op di of vr avond de nachtdienst in. Maar ik werk dus nooit later dan tot 23:00 uur op de do en de zon.
    Echt heel fijn, onze oppas worden de oma's voor de door de weekse dagen. Dus logeren is geen probleem. en papa werkt niet in het weekend dus die is dan gewoon thuis:)
    Ben erg blij dat het zo geregeld is!

Groetjes

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Lin, dat is fijn dat je dat zo hebt kunnen regelen met je werkgever.

10. Blays

Blays Niet meer actief

@Lin ja echt heerlijk gevoel, haha! :D
    En ook super dat je alles zo goed hebt kunnen regelen met je werkgever zeg!

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Vandaag voor t eerst het hartje gehoord! Echt bijzonder:D

12. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ha, fijn dat je er verstand ven hebt Jewe, welke wagen kies je zelf dan?
    Ik ben verliefd op de Joolz maar vind dat ie zo gepromoot wordt.
    Is het echt de lichtste en compactste wagen nu?

Grtjs

13. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Haha, joolz staat nu idd ook weer op ons lijstje!! Rijdt wel echt lekker hoor!

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik heb nu een bugaboo nog van Tygo natuurlijk. Toendertijd kwam de Joolz Day net in de winkels en was het nog een beetje aftasten wat de wagen zou gaan doen. En nu wil ik de Joolz Day voor de volgende baby maar manlief vindt dat een beetje overdreven...dus helaas ik doe nog een rondje met mijn bugaboo.Ik vind die earth edition van joolz heel mooi: de Elephant grey.
    Ik vind het echt een geweldige wagen en op sommige punten heeft hij net wat betere punten als bij de bugaboo.

15. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    FF mn buikje spammen, ben er wel blij mee :D
    Mn man zegt dat ik al waggel als een hoogzwangere:)

Jewe, bedankt voor je reactie, we hadden voor de jongens 14 jaar terug een easy walker nog van de eerste lichting:p
    Wat een ontwikkelingen zijn er sindsdien bij de wagens;)

Lin, Geweldig dat je t hartje hebt gehoord, daar kan geen symfonie tegenop he:D

16. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Even snel een update ! Hebben gisteren de sleutel gekregen van ons huis ... !!! Dus we zijn de komende weken erg druk.
    Gisteren de nekplooimeting gehad, die van goed 1.2 !! Nu wachten op de uitslagen van het bloed.

17. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Gefeliciteerd Firefly en je hebt de 12 wkn mijlpaal.
    Succes met t nieuwe huis.
    Kom je de bloeduitslag nog vertellen?

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Firefly, Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Moet er veel aan gedaan worden?

Gister trouwens de 2e echo gehad en alles zat erop en eraan. Hij/zij lag druk te spartelen met zijn armpjes en beentjes. Hartje klopte ook mooi dus weer helemaal gelukkig.

19. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zijn jullie ook nog wel ns heel onzeker? Heb soms nog wat licht bloedverlies, maar ik denk t vd ontlasting komt. Dat de druk soms te veel is. Wil t aan m'n klas vertellen vandaag, maar vind t ontzettend spannend en ben erg onzeker... X

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Mooie buik hoor mirri. Die van mij gaat nu ineens ook erg hard. Zal binnen kort weer eens een foto maken!

Ik vind buikslapen zo lekker maar begint nu minder lekker te worden, herkenbaar?

Groetjes

Deel Deze Pagina