uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blays

Blays Niet meer actief

Hihi ja toch? Moet er wel een beetje positief in blijven staan ;)
    Dankje!

2. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Aub ;)

15 weken hier :D
    Krijg al een aardig rond buikje ;) had gister een strak shirt met een los vest dus m'n buik stak echt uit :p

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Wow mirri wat een mijlpaal al! Gefeliciteerd!

4. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Dankjewel Lin, ik heb minder last van de beginkwaaltjes ( misselijk/boobs) maar krijg wel een buik en begin al te waggelen
    Dus ik voel me echt zwanger :D
    Denk het Beebje ook soms te voelen ;)

Hoe gaat t met jou? Ook al ver, jij gaat naar de 14e week.
    Na de 12e ging t voor m'n gevoel ineens sneller.

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoi mirri

Leuk dat je aan de waggel bent! Ik loop ook een beetje gek voor mn gevoel de trap af voelt anders met lopen. hihi
    Maare ik ben nu voor de 2e dag gestopt met cyclizine pillen (antikots pillen) heb dat v.a week 6 moeten gebruiken. Ben dus wel wat misselijk hoor maar liever zo dan steeds medicijnen slikken. Ben het zo zat namelijk. Ik hoop dat ik ze echt niet meer nodig heb. Verder gaat het goed, buikje begint wel wat vormen te krijgen. Kan niet meer echt lekker op mn buik slapen dus heb het voedingskussen erbij gepakt. Met inslaap komen lag dat wel lekker.
    De beeb voelen, ja het kan he. Ik voel vooral mn darmen die steeds lucht produceren tot ongenoegen van mn vriend! hihi
    Vandaag 3 echo bureau's gebeld of ze een geslachts echo kunnen doen het einde van het jaar en bij de 3e was 29/12 nog een plekje!
    Nu even lekker niks doen, ben dus misselijk hopelijk zakt t wel. Wil die pillen niet meer.

Groetjes

6. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Moet toch langzaam aan minder worden Lin in je 2e termijn, wel fijn dat je t al zonder die pillen doet. Take it easy ;)
    Fijn dat je nog voor t eind van t jaar terecht kan en weet wat t wordt ;)
    Grtjs ;).

7. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ja, zo leuk om met oud en nieuw te kunnen vertellen aan familie. En een paar dagen later op mn verjaardag aan de rest:) toch gaaf.
    Heb het nu dus voor dag 2 zonder pillen gered. Moet wel steeds wat eten maar het gaat goed.

8. Blays

Blays Niet meer actief

Ik wil ook heel graag geslachtsbepaling laten doen, dat kan bij mij dan net na oud en nieuw haha.
    Alleen manlief wil dat niet, die zegt liever te wachten tot de 20 weken echo.. Terwijl hij eerst degene was die het zo graag wilde!

Lin bij mij is de misselijkheid ook iets minder geworden, maar moet inderdaad steeds iets eten. Als mijn maag leeg is wordt ik heel misselijk. Hopelijk blijft het goed gaan bij je!

9. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

ff snel , ik ga later op iedereen reageren. gister nekplooi gehad. Kan gemiddeld van de drie triosome 1:47000. Nekplooi 1 mm. Volgens de echoscopiste ziet zij een beginnend pielemoosje, maar op 29 december zullen we het zeker weten. Volgens mij is de nub op de foto niet goed te zien.

10. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mooie uitslag Kapedi en leuke foto's
    Daar kan je zo verliefd op worden ;)

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @kapedi. mooie echo! Een kerel? Leuk! Heb je straks 3 mannen die van je houden!!

@Hier ben lekker aan het snotteren en hoesten. Niezen en hoesten doet zeer in mn baarmoeder soort scherpe steek. Dat is toch niet erg?
    Vanmorgen wel gespuugd denk door het hoesten ook. Nu gaat t weer. Nog geen medicijnen hoor, spuugde soms ook met dus prima zo.

De rest! Zwaai!

12. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Vervelend Lin, maar niet erg denk ik. niezen is een heel sterke reflex dat kan aan je buikspieren of bm banden een rotgevoel geven, ik herken dat wel. Je kan voor je gemoedsrust ook op deze site vragen aan de vk stellen.
    Nix dat gesnotter, ik begin ook alweer....
    Maar aan de thee met honing en veel vit. c
    beterschap ;)
    grtjs, ik ga werken >_<

13. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Zo ff reageren op jullie hoor!

@Mirri; Wow 15 weken alweer, heb je volgende week een pretecho? Of wil je het niet weten.
    @Lin; Zag op het nu topic dat er een meisjesnubje is gezien of heb ik het nou mis. We hebben beide op de 29e de gelachtsecho. spannend he kijk er zo naar uit
    @Joyce; jeetje balen zeg, ik kijk er ook tegenop 1 april verloopt mijn driejarige contract pff zie het somber in met de bezuinigingen. Gelukkig kan ik gelijk met ww en verlof zonder sollicitatieplicht, ben dan al ruim 30 weken en heb thanks god al 13 jaar gewerkt. Jij? Heb je ergens recht op?

zijn jullie al bezig met het kamertje/thema. Ik heb 2 leuke thema`s bedacht , maar moet echt weten of het een meisje of jongen is. Er wordt nu gedacht een jongen, maar moet het toch even zeker weten. Kan haast niet wachten.
    Hebben jullie voorkeur? Ja ja is taboe. Ik hoop op een jongen, lijkt me leuk een broertje voor Ryan en wil graag de enige vrouw in huis zijn haha. Met een meid ben ik natuurlijk net zo blij, maar is toch even wennen.

Vraagje aan de mama`s met kindjes. Sinds een week of 2 heeft mijn kleine man ineens verlatingsangst. Als ik naar de wc ga gaat hij al huilen. Vanmorgen naar de opvang gebracht en ik liep naar de poort en hij klamde zich al aan me vast en ging al huilen. Echt hartverscheurend om je kleine zo achter te moeten laten. Hij is nu 16 maanden. Fase???

14. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Kapedi.

Ja klopt ze zeggen een meisje. ook de echodame zei het. het is onze eerste dus het maakt niet uit. Maar ik heb wel altijd gezegd dat ik het heel leuk zou vinden als er een dochter zou komen. Nou ben benieuwd of het nog steeds een meisje is de 29e! hihi. Mn vriend heeft lichte voorkeur voor een jongen. Maar nu het een meisje lijkt te zijn ontkent ie dat, hihi mannen.
    Welke thema's heb je? Ik vind voor een jongen het heel leuk om met woezel en pip aan de slag te gaan, leuke muursticker en kussentjes voor op de stoel etc. Voor een meisje wil ik met lia/paars en vlinders aan de slag. De kamer basis is al goed, witte muren, witte meubels, grijs laminaat, witte gordijnen, grijze stoel. Dus de rest worden wel kleurtjes want het mag best vrolijk worden!

15. Blays

Blays Niet meer actief

@Lin ik heb ook wel eens bij niezen op hoesten dat ik een scherpe steek voel, komt omdat het een hele harde en snelle beweging/reactie is wat je gewoon erg kan voelen. Kan niks kwaad. Ik probeer wel altijd wat rechterop te gaan zitten of staan als ik moet hoesten en merk dat het zeer doet, dit helpt vaak wel.

@Kapedi, heb dus ff nagekeken op de website van werk.nl en heb dan net 2 weken te weinig gewerkt voor een ww. En omdat ik onder de 23 ben willen ze me eerst een soort van opleiding laten volgen waar ik daarna werk in kan vinden. Belachelijk, heb al 2 opleidingen gedaan en ben nu wel klaar met school hoor, pff..
    Denk dat ik me maar snel aanmeld voor thuiswerk. Heb ik in ieder geval iets.

@Kamertje, wij zijn van het weekend met mijn vader wezen kijken naar een kamertje, die wil hij ons cadeau doen.
    Toen werden we helemaal verliefd op een kamertje, en natuurlijk, is deze al vanaf April uit het assortiment en op=op. Dus nu gaan we van het weekend kijken of het er nog helemaal is. Zijn donkerbruine meubels en heel klassiek maar toch ook weer modern. Ik hou normaal niet zo van donker, maar mijn vriend was in een klap verliefd en ik vind het ook wel mooi, aangezien wij gewoon witte muren hebben.

@Thema, wij willen een beetje een Jungle kamertje maken.
    Met de donkerbruine meubels en dan groene accenten en veel knuffels. Denk dat het wel heel mooi wordt :)
    We hebben al van FisherPrice de Jungle speelkleed met bijpaddende mobiel voor aan het ledikantje of aan de box, helemaal geweldig dat ding. En willen bij de Ikea zo'n hemeltje halen in de vorm van een heel groot blad.

@Voorkeur, We hebben wel een lichte (oke redelijk sterke, haha) voorkeur voor een jongetje. Lijkt me geweldig lekker stoeien en stoere kleertjes aan.
    Maar met een meid zullen we ook heel blij zijn hoor, haha.
    Het belangrijkste blijft dat het gezond is.
    Dat is ook een van de redenen dat ik hoop op een jongen, mijn moeder is namelijk drager van Syndroom van Turner (gehoord van mijn broer, omdat zij het bij hun pas vertelde toen ze 6 maand zwanger waren, lekker op tijd dus) en dat komt alleen voor mij meisjes. Ik heb er verder niks aan overgehouden, was alleen als baby zijnde heel zwak maar dat is allemaal goed gekomen :)

@Hier, ik moet vanmiddag bloedprikken voor de 12e week screening. Kijk er heel erg tegenop. Ben als de dood voor naalden en prikken en blergh :( En moet ook helemaal alleen :(

16. Blays

Blays Niet meer actief

Hier is trouwens nog een foto van onze echo van vorige week.

17. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Lin; Ja herken het, mannen willen altijd een jongen haha. Nu de echovrouw bij ons zei het is waarschijnlijk een jongen kan er bij mijn man niet meer in dat het misschien toch een meisje kan zijn.
    @Joyce mooie echo.

Voor een babymeisje had ik elfjes en voor een jongens wil ik een classic disney thema

18. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wij hebben nog geen idee voor de kinderkamer. We zijn in ieder geval niet van n kant en klare kamer. Vind dat soms wel mooi, maar t wordt niet onze keuze. Mijn vader maakt het ledikant, daar ben ik heel blij mee. Het wordt geen standaard bedje. Verder zijn wij niet zo van de thema's. Vaak vind ik t heel mooi uitgevoerd, maar t past niet bij ons. Ik denk dat we wachten tot we weten wat het is. Wil wel n muur verven en kleur gebruiken.
    Volgende week naar de vk. Ben benieuwd. Ben soms nog zo onzeker of t wel goed gaat met ons mopje. Zal dan bespreken hoe het zit met verdere echo's.

19. Blays

Blays Niet meer actief

Oh ja hoor, eerst wou manlief geen geslachtsbepaling pretecho, want hij wou dan liever nog die extra weken wachten tot de 20 weken echo (want die is gratis), en nu wil hij het ineens wel en is er natuurlijk geen plek meer.. Ja pas wanneer 18w5d ben.
    Daar kan ik soms zo chagrijnig om worden...

En dan is het ook al zo laat.. Pff XD Zul je zien dat ik zo niet in slaap kan komen omdat dit dan weer door mijn hoofd spookt..
    Welterusten dames!

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Zag weer een paar mooie echo voorbij komen.

@Kapedi, is idd een fase al duurd hij wel lang. Mijn zoontje heeft het alleen als ik hem weg breng. Naar het kdv bijv of naar mijn schoonmoeder. Dan gaat hij huilen en klampt hij zich helemaal vast aan me. Maar als iemand hem op komt halen dan is er niks aan de hand heel gek. Hij heeft het gelukkig niet als ik naar de wc ga of de kamer uit ga dat niet. Laatste tijd wordt het minder gelukkig.

@Kamertje en Thema: Ligt er helemaal aan of het een jongen of meisje wordt. In mijn album staan foto's van het kamertje van mijn zoontje. Dan heb je meteen een idee waar ik van hou. voor een jongen hou ik wel van stoer en voor een meisje echt meisjes rose enzo.

@Voorkeur: Ik heb altijd geroepen dat ik heel graag een meisje wilde. Toen was Tygo een jongen en moest ik echt even omschakelen. Maar nu vind ik een jongen toch wel heel erg leuk dus van mij mag de 2e ook wel een jongen zijn. Maar een meisje is natuurlijk ook leuk. Manlief is overtuigd dat het een meisje wordt dus we wachten het af.

Fijne dag allemaal. Ik ga maar eens aan het werk.

Deel Deze Pagina