uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
  2. Blays

Blays Niet meer actief

Lin, heb ze allemaal hier in de buurt al gebeld en gemaild zelfs in Apeldoorn wat voor ons ongeveer een uur rijden is.
    Aangezien manlief geen vrij kan krijgen van werk moeten we kijken waar we in het weekend terecht kunnen, en overal kan ik pas terecht al ik al bijna 19 weken ben :(
    Nu heb ik van mijn schoonzus gehoord dat sommigen ook avonddiensten hebben, dus heb weer ff rond gemaild of we desnoods door de weeks in de avond terecht kunnen.

Hoop het wel, had me er wel op verheugd :(

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ja, snap ik. Op sommige websites staat bij tarieven dat er weekend of avond toeslag gerekend word op de echo. maar dat is hier in de buurt. Wij gaan naar utrecht ben ik 17 weken.
    Maar alphen,capelle zaten al vol en zoetermeer was duurder.
    Maar dat was hier in de buurt geen idee hoe het in de omgeving enschede is. hopelijk vind je nog iets!

Groetjes

4. Blays

Blays Niet meer actief

#904 Blays, 9 dec 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 dec 2011
    Klopt, vaak is dat avond/weekendtarief maar €10 of €15 extra, hier dan. Daarvoor wil ik wel langskomen :)
    Heb er nu waarschijnlijk eentje gevonden, 2 januari, dan ben ik mooi net 16 weken en 3, in Hengelo rond 21.00 uur.
    Alleen nog ff kijken of ze dan tijd hebben voor dat pakket wat we willen :)

Aaah hoop het zo! :D

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ben benieuwd!

6. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Joyce; succes zal voor je duimen.

Heb trouwens mama van A niet meer gezien hier.....

7. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Heb begrepen via een ander topic dat ze het erg druk heeft en iets met haar woning. Het viel me alleen even op dat ik haar niet meer had gezien hier ;)

8. Blays

Blays Niet meer actief

Jaa we hebben een plekje!
    Wel om 21.00 uur 's avonds, maar het is er 1!
    2 januari weten we of we een jongetje of een meisje verwachten! :D

Klopt, ik miste haar ook al, haha!
    Mama van A heeft veel problemen met haar woning en verhuurders/stichting.. Hoop dat alles snel beter gaat voor der want wat ik er allemaal van begrepen heb is het echt niet normaal dat ze daar nog mensen laten wonen, al helemaal die al een kleine hebben en nog in verwachting zijn ook..

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Joyce, oh spannend nog een maandje en dan weet je wat het is. Leuk leuk leuk. Zal binnenkort ook eens gaan bellen voor een afspraak.

10. Blays

Blays Niet meer actief

Jewe, ja inderdaad! Heel spannend, haha maar we willen het heel graag weten ;)
    En een extra keertje naar de kleine kijken is nooit verkeerd ;)

Ik zou wel snel bellen/mailen voor een afspraak, hier in de buurt (zelfs een uur rijden hiervandaan) zit alles vol! We kunnen zelfs nu pas om 21.00 uur terecht!

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Bij Tygo ben ik bij een vrouwtje geweest en toen was het ook al een hele crime om een afspraak te maken dus ga morgen maar even bellen. Zit alleen een beetje moeilijk. De dag dat ik precies 18 weken ben dan krijgt mijn moeder haar 6e chemo en meestal is ze dan een paar dagen ziek en ik wil persee dat ze erbij is. Dus ga proberen of ze het ook iets eerder kan doen als met 18 weken. Met 17 weken zou voor mij al perfect zijn.

Heb trouwens al super leuke aankleding gevonden voor als het een meisje zou zijn en een kamertje voor als het een jongen is.

12. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wij doen de pretecho waarschijnlijk pas na de 20 weken. Na de kerstvakantie ben ik al 18 weken, en eerder heb ik echt geen tijd. Ik vind het zelf zonde om een pretecho te laten doen en dan 2 weken later de 20-weken echo. Dus waarschijnlijk doen wij m met 24 weken ofzo. Morgen eerste x vk. Vind het spannend! X

13. Blays

Blays Niet meer actief

Bij ons kan het al vanaf 16 weken, dus denk wel dat ze het iets eerder voor je kunnen doen.
    Veel sterkte met je moeder!

Wij hebben in ons pakket ook een pretecho rond de 26 weken zitten. Hoor van velen dat rond de 26/27 weken de mooiste tijd is voor een (3D) pretecho. Wij krijgen dan ook een 20 minuten durende film van onze kleine op dvd, zo gaaf!

Eevie, veel plezier alvast morgen! ;)
    Heb je alleen intake of ga je ook naar de kleine kijken?

14. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Mama's kom jullie even allemaal een knuffel geven ! Hier nog steeds druk aan de klus.. Het schiet gelukkig wel aardig op..
    Nogmaals sorry dat ik even niet meeklets.

*KNUF*

15. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    #915 Arnoe, 13 dec 2011
    Laatst bewerkt: 13 dec 2011
    OEF :$ Ik schrok even... druk aan de klus... ik keek gelijk naar je onderschrift. Ik zit met mijn hoofd nog in het "zwanger worden topic" terwijl we nu toch al lekker op weg beginnen te raken!

Afgelopen week heb ik het eindelijk op mijn werk verteld. Zo fijn. Ook onze vrienden en rest van de familie hebben we het eindelijk kunnen vertellen. Wat dat betreft lijk het nu wel een stuk "echter" ineens.

:$ Was dat plassen voor MvM niet echt dan? haha, maar jullie snappen wellicht wel wat ik bedoel.

Echt leuk! Ik met van de eerste ontvangen kinderspulletjes (van sinterklaas die wist het al...) een plankje gemaakt voor onze kleine. De hele kamer moet nog op de schop, maar het is zo leuk om daar nu binnen te lopen er er al een babyplankje te zien!

@ Jewe, ik ben lang niet online geweest, maar zie dat je moeder een chemo krijgt. Succes joh! Fijn dat je bij haar wilt zijn. Ik neem aan dat ze wel een echo eerder kunnen maken bij je!

@ Joyce - jeeej leuk joh dat je de 2e een echo krijgt! Dat schiet al aardig op! Wij kunnen waarschijnlijk precies na onze vakantie in januari een echo krijgen. Wij hebben vorige week nog onze kleine gezien. Dat was met ruim 13 weken. Mijn man dacht dat we elke keer een echo krijgen als we naar de vk gaan. HAHA... helaas moest ik hem teleurstellen...
    Dit dacht hij omdat we er drie keer zijn geweest en drie keer een echo hebben gehad. Maar dat had andere redenen.

@ Eevie - Heel leuk hoor... dat "kennismaken" met je kleine! Een hele leuke vrolijke dag gewenst! Ik las heel wat pagina's geleden (denk een week?:)) Dat je het aan je klas ging vertellen. Hoe reageerden ze?

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Zo wat een weer he vandaag? Gelukkig was het vanmiddag droog zodat ik nog even met mijn zoontje naar de kapper kon. Was echt hoog nodig hij kon bijna een staartje in. :D Dus die ziet er weer knap uit.

Vandaag ook gebeld voor de 20 weken echo en die mag ik 24 januari laten maken...Jippie!
    Had ook nog gebeld voor die geslachtsbepalende echo en het kon wel een weekje eerder maar ze had alleen plek op vrijdag middag en dan kan ik echt niet dus denk dat ik maar gewoon ga wachten op de 20 weken echo.

@Arnoe, leuk dat iedereen het nu weet. Kun je eindelijk vrij praten zonder dat je bang bent iets te verklappen.

@Eevie, een pretecho zou ik idd ook later dan 20 weken doen. Dan kun je het meeste zien. Ik had toen bij Tygo een geslachtsbepalende echo laten maken puur voor het geslacht te weten en dat wilde ik nu weer maar ja we wachten nu maar wat langer.

17. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Dag dames,

Hier 4 juni uitgerekend. Ik kom ook meekletsen. Hou de andere juni topic echt niet bij.

;)

18. Blays

Blays Niet meer actief

Arnoe, fijn he als iedereen het nu weet!
    En ik kan niet wachten tot 2 januari! Eerst 19 december nog maar dan gaan we alleen luisteren naar het hartje bij de vk.

Hihi mijn vriend dacht ook dat wel elke maand bij de controle een echo kregen, moest hem ook helaas teleurstellen..

Jewe, jammer dat je precies die dag niet kan! Maar het is maar eventjes langer wachten en dan weet je het ook ;)

Maart, welkom! :D

Zijn jullie trouwens ook nog zo misselijk?
    Ik heb vanochtend (tot ongeveer een uurtje geleden, en moet zo denk ik weer) al wel 8x de wc geknuffeld! :(
    Mocht dan ook eindelijk van de leiding op werk naar huis toen ze me zo beroerd zagen.
    Wordt er een beetje moe van :(
    Begon net mijn energie terug te krijgen en me beter te voelen, en nu voel ik me alleen maar beroerder.

Weten jullie iets wat hier tegen kan helpen?

19. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Joyce,
    Rot he. Ken het loop al zo v.a de 5e week en het word nu minder niet meer elke dag.. Ik heb eerst van alle middeltjes gebruikt, waterijsjes, citroen, gember thee, glas cola (normale), steeds je maag volhouden met kleine beetjes eten.
    Toen met 7 weken ging het echt niet meer kreeg ik eerst Emfase zetpillen daar zakte de misselijkheid wel van maar ik bleef weel overgeven. Na 5 dagen kreeg ik cyclizine dat is tegen reisziekte gebruik het nu nog, alleen voor het slapen gaan want als je meer gebruikt word autorijden en alerte bezigheden een probleem ivm de gele stickers. geen gevaar voor de baby, wel als je verder dan 7mnd bent dan kan de baby wat minder alert zijn dus dat schijnt niet zo goed te zijn.
    Ik probeer t over 2 weken weer af te bouwen. Wat ik op een forum nog tegen kwam is dit:
    A.Vogel Nux Vomica D4 | Helpt bij overspannenheid (door stress) en misselijkheid | Braaknootboom

Dat heb ik zelf nog niet geprobeerd maar ik zou gewoon de dokter gaan bellen als de huis tuin en keuken middeltjes niet helpen. En blijven drinken he, je droogt snel uit. Boulion enzo.

Sterkte!

20. Blays

Blays Niet meer actief

#920 Blays, 14 dec 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 dec 2011
    @Lin, jeetje zeg, zo lang al?
    Ik heb het echt heel erg sinds 2 weken ongeveer. Daarvoor wel de normale ochtendmisselijkheid, maar dat vond ik niet zo erg.
    Dit wel, verschrikkelijk!
    Maar bedankt voor de tips!
    Ja ik probeer zoveel mogelijk te drinken, en als dat er weer uitkomt drink ik daarna gelijk weer wat, voornamelijk om de vieze smaak weg te spoelen haha.
    We hebben bouillon op werk, dus zal dat een in de pauzes gaan proberen.

Zal het link/website eens doorlezen!

Heb ongeveer een uurtje geleden gegeten, en het zit er nog in!
    Wel met moeite, maar het zit er nog!
    Heb net ook gelezen dat melk moet helpen, dus gelijk een beker van gedronken, haha.

Hoop dat het morgen over is, heb dan kerstlunch op werk, zou lullig zijn als ik halverwege naar de wc moet rennen :3

Hoop dat het voor jou ook snel zal wegtrekken!
    En dat we dan fijn echt van onze zwangerschappen mogen genieten :D

Deel Deze Pagina