Ja vind het nu niet zo erg meer omdat de pilletjes echt helpen maar heel de tijd misselijk is zo vermoeiend! Rustig aan en steeds wat eten. Wat je niet moet eten zijn vette, gekruide dingen en geen jus orange daar word je misselijker van. @Hier. Ik blijk niet de enige zwangere te zijn op mn werk zijn er nog 6 waarvan er 1 met verlof is nu de andere 5 komen kort naar mij, verschillend tussen de 15-10 weken zwanger nu! Bizar word dat vd zomer iedereen met verlof! Ben de eerste dus vind het prima! Mn baas is minder blij Ook krijg ik ergens in juli een neefje of nichtje (stiefbroer). Hoebedoel je babyboom!
Fijn dat de pilletjes zo goed helpen! Ja ken dat vermoeide gevoel. Bedankt, mijn vriend had juist een fles jus orange gekocht voor de vitamientjes, maar die bewaar ik wel voor als ik me beter voel dan En grappig dat er zoveel zwangeren bij jou op werk zijn! Bij mij is er nu 1 met verlof, en 1 in eind oktober bevallen. Ook is mijn schoonzus 2 weken geleden bevallen, haha.
hoi lieve meiden ik meld me even ik heb het heeel druk ga verhuizen 165 km verderop . voor de rest alles goed maadag echo bij de gyn de laatste keer bij die fantastische man ga ee andere moete zoeken dikke kus
Hi, Had van de week een berichtje geplaatst via me mobiel, maar zie dat het niet gespost is. Fijn dat je een nieuwe woning heb gevonden mama van a, wel een beetje ver denk ik....Niet? succes. Welkom Maart, ja druk he het andere topic. Voel je je nog steeds niet helemaal top, ik had het ook bij mijn eerste , pas met 16 weken werd ik weer mens. Ben nu wel vreselijk moe hoor, maar dat is volgens mij altijd met een tweede. Leuk Joyce je pretecho, spannend he...Ben benieuwd wat iedereen krijgt. Iedereen alvast fijn weekend, hopen dat het nog een beetje droog wordt.
Mama van A, fijn dat je een andere woning krijgt! Ook al is het een heel stuk verderop! Doe je wel rustig aan met verhuizen en klussen enzo? Kapedi, fijn te horen dat er dus nog meer zijn die nu nog steeds misselijk zijn. Op mijn werk snappen ze het allemaal niet, want het is zogenaamd bij iedereen met 12 weken weg en kan het niet langer duren. Ja echt super leuk, de pretecho! Zal het gelijk laten weten wat het is zodra we klaar zijn Haha Ik ben ook heel benieuwd wat iedereen krijgt!
@MVA, zo 165 km verderop dat is een eindje uit de buurt zeg. Is het een plaats waar je een beetje bekend bent? Hier wordt ik steeds misselijk tijdens het avondeten. Zit ik net lekker te eten en dan ineens halverwege krijg ik echt kokhals neigingen...wordt er zo moe van elke keer. M'n moeder zei al heb je geen suiker? Maar daar ben ik vorige keer al op geprikt maar niks meer van gehoord dus dat zal wel niet.
ja we verhuize nu naar mijn ouders en dan kunne we een woning krijgen maar eerst moete we een referentieadres aanvragen om recht te hebben op die woning dus morge camionette inlade zaterdag bij papa in de garage zetten en volgende dinsdag meteen ons referentieadres aanvragen enn dan begin jannuari krijge we ons huisje rustihg aandoen is moeilijk doe heel de verhuis alleen met men man
Haha ok zat nog te denken zou ze daar haar inboedel mee bedoelen maar nee dat lijkt er nog niet eens op.
@MVA, maar wel fijn dat je nu in de buurt van je moeder komt te komen. Lijkt me wel fijn. Jou moeder is een tijdje toch heel ziek geweest? Dacht dat ik eens een topic van jou gelezen had daarover. Gaat alles weer goed met haar?
ze is inderdaads heel ziek geweest met coma en alles derop en deraan . het gaat redelijk goed in die zin dat ze iets is bijgekomen en wat aangesterkt is maar het blijft een feit dat het niet nog jaaareen gaat duren
Fijn dat als ik mama v a haar bericht leest, de betekenis van de woorden gelijk daarna krijg te zien haha. Wat een gedoe joh. Zit je eigenlijk helemaal niet op te wachten he. En dat met een kleine meid en zwanger. Ze maken het je wel moeilijk. Sterkte en ik hoop dat je er straks lekker warmpjes bij zit. Wat denk iedereen wat het beebje is een jongen of meisje en wat is je voorkeur ( als je die hebt) Ik denk dat ik weer een jongen verwacht en ik hoop ook op een jongen. Jullie??
@ Joyce - Joh beroerd zeg dat je zo vaak moet overgeven! Vind je het ook zo vervelend dat mensen je nu vaak (lief bedoeld) vertellen "owh fijn je zit na de eerste 12 weken, dan voel je je vast beter".... Om ze dan te moeten teleurstellen... Ik heb namelijk dat ik sinds week 10 steeds regelmatiger moet overgeven maar dat is gelukkig niet meer dan een keer per dag en beinvloed mijn werk niet. Maar nu wel bijna dagelijks. Ik snapte er niets van (niet vergelijkbaar met jou & Lin dus). Succes joh, want 't is echt vervelend! @ Mama van A - Succes met de verhuizing, een heel gedoe zo tijdens je zwangerschap met dikke buik en kleine die ronddartelt. Ik hoop dat je snel lekker kan genieten van alles leuk aankleden en de ergste drukte (ook nog eens kerst) snel voorbij is! Een goede verhuizing gewenst @ allen - Leuk vraag... wij denken dat het een meisje wordt, maar ja dat zegt nog niets. Maar ik heb het wel de hele tijd over "zij" "ze" en onze gekozen meisjesnaam. Voor de jongen zijn we overigens nog niet helemaal uit de naam. We hebben twee opties.
Mijn man denkt dat het een meisje is, Ik denk een jongen, maar in mijn dromen zie ik steeds een meisje. Mijn voorkeur is een jongentje denk ik terwijl ik bij mijn eerste kindje heel graag een meisje wilde en ik ook echt even om moest schakelen dat het een jongetje was.
ik denk dat het een jongen gaat worden seves maar eens verder verhuizen en dan hopelijk op ons gemak de feestdagen vieren
Hier kijk k af en toe ook, maar nog nooit wat geplaatst. Ik denk al vanaf het begin dat het een jongetje word. Mijn man wil daar nog niet over denken, hij wil dat zien. Misschien dat we volgende week woensdag zien wat het word. Dan ga k voor de 3de echo bij VK en zijn we 15,3 weken zwanger. Kan dat al gezien worden dan eigenlijk of is dat nog te vroeg?
denk het wel hoor Helma dat ze het kunnen zien. ik ga met 16 weken, maar mijn echoscopiste dacht al dat ze een kleine pielemoos zag, maar ik ben nog steeds erg benieuwd.