uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kattekit

Kattekit Bekend lid

10 okt 2011
    532
    0
    0
    Ik heb hier nog maar 'minimale' klachten, gevoelige borsten, af en toe pijn in mijn onderbuik (als ik veel heb gedaan) en mijn humeur laat wel eens te wensen over...

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik eet het liefst ijsjes van de Quick of mac donalds mmmm met cuberdons of speculaas haha kzou der alles voor geven om dat te kunnen eten :) en ik heb nu geen fut pfff ben ziek kan niet goed slapen en men meid heeft last van haar tandjes dus heb daar men handen al vol aan ;)

3. Kattekit

Kattekit Bekend lid

10 okt 2011
    532
    0
    0
    Oeh ja dat is wel dubbelzwaar, ook nog een kleintje ernaast. Sterkte ermee

De mac...oehhh... Naja, ik eet eigenlijk altijd wel redelijk gezond (het zijn de extraatjes die mij dik maken). Sowieso biologisch enz, maar wel lekker :D Manlief doet extra zijn best om mij nu goed te verzorgen hihi

Maarruh...die mac...je brengt me op heeeeele slechte ideeën haha

4. peekaboo

ik eet enkel de ijsjes hoor haha anders eet ik de mac leeg haha heb een nieuwe foto geplaats in het buikentopic hij lijkt wat raar maar dat komt door de streepjes op men shirtje hihi

5. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Wel knap hoor, nog een kleintje ernaast. Eventjes een zorgeloze pauze nemen is er niet bij.
    Heb je al een idee hoe je het haar gaat vertellen?

6. peekaboo

ze is nog veel te klein om het te beseffen 7maand en half ;) maar ik en men man zeggen wel `dat ze een broertje of zusje krijgt en datz e dus ook niet meer in mamas buik mag trappen bij verschonen en dan kijkt ze is en gaat lekker door :D

7. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    OWh haha nee, dat zal ze nog niet echt snappen. Ik heb een neefje van dezelfde leeftijd, wel een prachtige schattige leeftijd!

8. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dus echt al een paar weken zin in een dubbele whopper van de Burger King. Heb tot nu toe de verleiding kunnen weerstaan, maar voor hoelang nog? :D

9. peekaboo

ja inderdaad en ze is een braveke heb geluk met haar is al van geboorte een makkelijk kind ze is ook zo vrolijk en lief en ze begint nu kusjes te geven zo cute *smelt*

10. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Gewoon lekker eten! Zo slecht is het niet toch?
    Zolang je geen cravings voor paling of gerookte zalm krijgt is er geen probleem :D

Eerlijk gezegd heb ik wel een beetje hetzelfde als jij hoor! iK ben onwijs bewust van alles wat ik wel of niet eet.
    Wil nu in deze kwetsbare periode van het kindje netjes fruit, groenten en zuivel eten. Heb wel ovenpatat met mayonaise gegeten. Is mayo (uit fles) slecht, daar twijfelde ik namelijk een beetje over?

11. peekaboo

ik let ook op mij eten hoor maar mayonaise denk niet dat dat echt slecht is ik eet ook veel fruit en groenten en zuivel en slik foliumzuur maar sommige dingen kan ik niet weerstaan hoor denk niet dat het echt slecht is

12. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik denk ook niet dat mayo kwaad kan.
    Ik weet dat ik best een whopper mag, maar kan ik het dan bij 1 laten? Haha!
    Ik doe namelijk heel erg m'n best om alleen op m'n buik dik te worden en verder niet. (weet niet of je dat zelf in de hand hebt?) Maar als ik een vriendin van mij zie, die was altijd best mager en nu ze zwanger is is ze best wel pofferig geworden (armen, benen, borsten, gezicht). Ze eet ook wel heel veel vind ik. Dat wil ik dus echt niet! Wil graag mooi zwanger zijn.

13. peekaboo

als je echt overal dik word is het meestal vocht hoor ik at bij men meid ook redelijk wat vet (zeker op het laatste ) en ben maar 450gram aangekomen dus ....

14. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh das wel heel netjes!

15. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, nu ik het er over heb hou ik het niet meer! Ben op zoek naar de dichtsbijzijnde BK! Het station bij ons wordt verbouwd dus die is dicht. Zal ik in de auto stappen en 20 minuutjes gaan rijden of moet ik me inhouden? Het is natuurlijk wel wat overdreven. Moet er wel bij zeggen dat ik er voor m'n zwangerschap ook heel veel voor over had (ben weleens kilometers omgereden voor een whopper)! Vooral als ik een kater had haha. Het is wel altijd de moeite waard gebleken :)
    Oeh...dilemma...

16. peekaboo

ik zou er voor gaan mmmmmmmm lekker :D

17. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik denk dat ik het maar ga doen. Hou me al zolang in! En moet sowieso nog ff tanken dus een excuus om in de auto te stappen :)
    Tot straks dames!

18. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Hoi Dames.
    Ik kom ook hier gezellig mee kletsen.
    Vindt het in het andere topic ook erg druk.

Ik ben 9 juni uitgerekend.
    7 nov heb ik een intake bij de verloskundigen en 9 nov de eerste echo.
    Vindt het allemaal erg spannend.

Ik las bij sommige dat ze een slechte nacht hebben gehad.
    Ik ben zelf al vanaf dinsdag ziek thuis.
    Het begon allemaal met heel erg misselijk zijn en overgegeven dus dacht bij me eigen zal het nu dan echt beginnen de zwangerschap misselijkheid.
    Maar ik denk dat het meer de buikgriep heb.
    Me darmen zijn heel erg aan het rommelen. Gister kon ik niet naar de wc en nu ga ik te makkelijk (sorry voor de details)

19. peekaboo

UITGEREKEND
    01 juni
    Flupland1985

2juni
    leenislief

3juni
    Kattekit

4 juni
    Evelienj
    5juni