Dankjulliewel! Ja we vinden het heel leuk, onze voorkeur ging ook stiekem wel uit naar een jongen. Mijn vriend was zo trots, haha. Alles was ook helemaal goed met de beeb. Hij liep kwa groei 1 dag vooruit dus helemaal prima. En hij was alweer super druk! Ze kon niet eens fatsoenlijk het hartje laten horen haha. Ze had een foto gemaakt van hoe hij zijn voet tegen mijn buik schopte, en toen ze klaar was had hij zich zelfs al helemaal omgedraaid en lag hij nu met zijn hoofd rechts in plaats van links! Lin, vervelend zeg! Ik heb ook slecht geslapen vannacht, had steeds kleine maar hele felle steken rond mijn heupen. Denk ook aan bandenpijn. Gefeliciteerd met je verjaardag! Doe het rustig aan vandaag, waarschijnlijk is het inderdaad een blaasontsteking zo te horen. Hoop dat je weer snel opknapt!
Morning, @ Woehoe Joyce een jongen, wat leuk...Wij gaan voor blauw. @Lin; Jeetje vervelend. Hopelijk knap je snel op en gefeliciteerd met je verjaardag. @Nieuwe mama`s; Welkom allemaal @Keizersnee; Ik heb er geen gehad, maar mijn zus wel en die vond het allemaal wel meevallen. Ligt denk ik ook wel weer eraan hoe snel je hersteld. Het zou niet mijn voorkeur zijn, maar als het moet moet het. @All; Zo de eerste dagen van het nieuwe jaar zitten erop. Mijn kleine man heeft door al het vuurwerk heengeslapen dus was een rustige oud en nieuw voor mij . Heerlijk. Ben niet zo van de vuurwerk dus lekker achter het raam gekeken onder het genot van een glas...............Jus d`orange, uhum. @hier; gister de eerste hand gelegd aan de babykamer. Het wordt een onderwaterwereld met zeesterren. Beetje Nemo thema.
@Lin, hopelijk is het niks ernstigs. Succes zometeen. @Kapedi, kan niet wachten tot we kunnen beginnen met de babykamer. Ben heel benieuwd hoe jullie kamertje eruit komt te zien. Wel showen he als je zover bent. @Joyce, een lekker druktemakertje dus, leuk! Hier vanmorgen weer naar de vk geweest. Hartje weer gehoord. Me zoontje was er ook bij en die wil nu steeds met zijn oortje tegen m'n buik aan om het weer te horen haha.
@ Joyce, leuk een jongetje!! @ Lin, gefeliciteerd en sterkte nu eigenlijk, hopelijk valt het mee. @ Kapedi, klinkt leuk! Ga je fotos showen als het klaar is? @ Jewe, fijn het hartje weer gehoord en wat schattig van je zoontje!
Zo ik ben weer terug. Hartje klopte duidelijk en krachtig en in vergelijking met donderdag was mn baarmoeder al een stukje hoger nu 1 vinger onder mn navel. Zag er allemaal goed uit. vk denkt dat het toch iets van blaasontsteking etc is en anders groeipijn. Nou ja de huisarts heeft getest op blaasontsteking dat was t niet dus. Maar zn opluchting dat de beeb ok is, begin je gelijk het ergste te denken bij zulke dingen. Maar dames dan weten jullie dat als je blaasontsteking hebt en je bent zwanger dan kan je dus buikpijn hebben en geen pijn bij het plassen.. Ik heb dat nu dan niet ze gooien het op groeipijn. Mocht het terug komen dan moet ik toch nog een keer laten checken bij de dokter op ontsteking. En ze rade me aan om pijn pijn een warme kruik en paracetamol te nemen.
@All, hihi dankjulliewel! @Lin gelukkig niks erg met de beeb! Hoop dat je snel opknapt! @Jewe, ja een heel erg druktemakertje! Lijkt nu al op zijn papa, hij heeft ook dezelfde lange benen en ligt precies hetzelfde; languit en met de handen onder het hoofd hahaha. @Babykamer, wij willen een beetje thema Jungle aanhouden. Met sterretjes op het plafond, veel groen en knuffels. Hebben al een paar dingen van FisherPrice Jungle en zo kwamen we op het idee. Mijn vriend wil ook misschien een muurschildering, maar we weten nog niet wat!
Bij de bevalling van mijn zoontje was ik 2 weken over tijd en moest het ingeleid worden. Het duurde allemaal veel te lang eerdat ik eindelijk mocht gaan persen,dat ik niet meer kon. Had al een nacht niet geslapen en niet meer kunnen eten van pijn. Mijn zoon hielp ook niet echt mee om eruit te komen, hij bleef maar vasthangen en ik kreeg hem met geen mogelijkheid vooruit. Resultaat, totaal ruptuur en hij er met een vacuumpomp uitgetrokken. Ik ben daarna voor een groot deel incontinent geworden,waar ik ruim 2 jaar geleden voor geopereerd ben. Het is nu wel wat beter,maar wordt nooit meer 100%. En vandaar de keizersnede, ze willen het rampgebied daar beneden niet nog erger maken (ik ook niet) en moet zeggen dat ik na die 2 dagen helse pijn het wel best vind! Het is alleen een heel vreemd idee dat je gewoon straks een datum prikt. En ja die nasleep, ik hoop er het beste van. Maar het moet maar. @joyce89 Waarom weet jij al zo vroeg wat het geslacht is? gefeliciteerd trouwens daarmee! Ik kan namelijk niet wachten,maar moet nog 3 weken geduld hebben..pfff
Kimafreaka, jeetje zeg dat is wel naar ja. Kan me goed voorstellen dat je nu voor een keizersnede gaat. Heb er zelf geen ervaring mee. En die nasleep lijkt me fijner dan weer dat alles te moeten doorstaan wat je toen hebt moeten doen. Je kunt hier een pretecho laten maken met 16 weken, en dan gaan ze kijken naar welk geslacht je kindje hebt! Eerder kunnen ze het hier ook nog niet met zekerheid zeggen. Het kost niet veel, wij waren maar 30 euro kwijt, en moesten eigenlijk nog avondtarief betalen maar dat heeft ze niet eens meegerekend! Daarom weten we zo vroeg het geslacht al, we konden wel wachten tot de standaard 20 weken echo, maar waren heel nieuwsgierig haha.
Ja dat was niet echt een leuke ervaring. Het is nieteens mijn beslissing om voor de keizersnede te gaan hoor, dat zij mijn gynaecoloog gelijk al na mn bevalling. En ik vind het een heel fijn idee dat dus niet meer te hoeven mee maken. Maar wat super van zo'n pretecho joh, kan me heeeeeel goed voorstellen dat je niet langer kon wachten. Hebben jullie ook al gelijk een naam of moet je nog even opzoek? Wij weten voor een meisje 3 namen,maar jongensnamen weet ik echt niet. Ik hoop dus op een meisje hahaha
Hoi dames, Ben vandaag er moe. Een slechte nacht gehad omdat Jay tussenin lag en altijd tegen mij aan moet liggen en trappen en doen. Hij wilde vanmiddag niet slapen dus echt rusten zit er niet in. Ik merk gewoon door m'n prenatale depressie dat ik weinig kan hebben en me echt in zit te houden. Word er een beetje verdrietig van. Arme jongen kan er ook niks aan doen maar wil t liefst dat ie me met rust laat. Dat gaat natuurlijk niet. Ga denk maar lekker vroeg naar bed vanavond, heb ik morgen misschien wat meer energie Hoe voelen jullie je? Zijn jullie ook zo moe? Kan natuurlijk ook een beetje aan het weer liggen. En zijn er ook meiden die al een peuter hebben lopen? Vinden jullie dat ook zwaar. Jay luisterd gewoon slecht tot niet en zit me af en toe echt uit te dagen. Zijn ook genoeg momenten dat ie hartstikke lief is hoor. Maar goed vraag me af of jullie dit ook herkennen?
@ Kimafreaka, ik heb al wel zo mijn favo namen voor een jongen, voor een meisje kon ik echt niks bedenken! 1 naam hebben we al, dat is de naam van de vader van mijn vriend. Die is overleden toen mijn vriend 6 weken oud was. Dat wordt dan de tweede naam Verder kan mijn vriend niks snel bedenken, die moet er echt voor gaan zitten of in een namenboek gaan kijken XD Haha dan zal het vast een meisje zijn Ik kon voordat ik zwanger was zo allemaal meisjesnamen opnoemen die ik mooi vond, maar geen enkele jongensnaam. Nu is het dus totaal andersom! @Sharmila, denk dat de kleine soms aanvoelt dat je wat minder te pas bent. Dan worden ze vaak wat vervelender. Ga inderdaad lekker vroeg naar bed, even bijtanken Ik weet niet hoe lang je al zwanger bent, maar bij mij begint de moeheid weg te gaan. Ben nog wel snel moe als ik bijvoorbeeld het huishouden heb gedaan, maar dat kan ook aan mijn bloeddruk liggen.
@ joyce89 Ik ben morgen 17 wk zwanger. Ben helemaal niet moe geweest tot een week of 2 à 3 geleden. Zal ook wel door t slechte slapen komen denk. Maar ja komt allemaal vast wel goed. Ik lees dat je je 20 weken echo 31 januari hebt. Leuk, ik 30 januarie Wil je het geslacht weten? Wij niet, bij Jay wilden wij het ook niet weten
@ Sharmilla, ik heb dan gelukkig geen depressie,maar snap wel heel goed wat je bedoelt. Ik heb een kleuter van 4 rondlopen en die is nogal druk. Hij heeft nu kerstvakantie en soms hoeft hij maar poep te roepen en kan ik helemaal door het lint gaan ahhaha. Hormonen,wat vermoeidheid (hij slaapt niet altijd zo best) en een kind..is best wel veel! En jij dan ook nog eens een depressie erbij..pfff..Heavy! Hou vol..lekker vroeg je mandje in! @Joyce89 Mooi dat jullie die naam gaan gebruiken voor zijn 2e naam. Ik en mijn vriend weten beide alleen maar meisjesnamen, dus we laten het maar even zo tot we de echo hebben gehad. Ga morgen maar eens bellen voor een afspraak
@ Lin, gelukkig met de beeb alles goed, hopelijk voel jij je ook snel beter! Nog een beetje leuke verjaardag gehad? @ kimafreaka, jeetje wat een horrorbevalling. Logisch dat je nu een keizersnede krijg, hopelijk ben je daar snel van opgeknapt. Ik beval juist heel snel (sorry). Bij de 2e was de VK nog net op tijd haar op te vangen, kraamhulp kwam pas ene uur later! Dus bij deze 3e moet ik echt op tijd bellen! @ Sharmilla, hier nog een dreumes en een peuter Ben deze zwangerschap wel echt heel moe (had ik bij mn meiden niet zo extreem) maargoed mn oudste slaapt sowieso niet door en de laatste 4 weken is het echt drama met haar dus dat zal ook wel meespelen Maar verder geen klachten dus ik klaag niet, voor jou voelt het nu natuurlijk heel anders. Ik kan me dat echt niet voorstellen dat je het geslacht niet wilt weten, ik ben zooooo nieuwsgierig!!!
@Kimafreaka, ja kan me voorstellen dat een ks een beter vooruitzicht is dan nog een keer mee te moeten maken wat jij hebt mee gemaakt. @Sharmila, Ik ben totaal niet moe meer eigelijk en hier een dreumes van 1 1/2 rondrennen gelukkig is hij niet zo heel druk of lastig anders was ik waarscheinlijk niet zo fit geweest. Denk dat het voor jou ook een combinatie is van alles: je voelt je niet happy, een kleine druktemaker om je heen en weinig slaap dat hakt er natuurlijk ook in. @Lin, gelukkig dat alles goed is met de kleine. Dat was wel even schrikken zeg. @Joyce, Jungle thema leuk. @Kamertje, niet echt een thema. Voor de aankleding weet ik al precies wat ik wil als het een jongen of meisje wordt. Voor een meisje hebt ik HET kamertje ook al op het oog. Voor een jongetje heb ik ook al wel het een en ander gezien maar daar ben ik nog niet zeker van. Voor een meisje wordt het echt een romantisch lief thema en voor een jongen natuurlijk stoer en landelijk. Soms ben ik zo blij dat ik in een babywinkel werk haha
Het is een niet zo heel bekende keten. Hij zit ook maar in een paar plaatsen. Babyplanet heet het. Het is wel vaak heel verleidelijk idd maar de korting maakt een hoop goed