uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Kadootjes, heb van me ouders al een zilveren spaarpot en rammelaar gehad. Dat had ze bij Tygo ook gedaan dus voor deze ook. En van een vriendin een mandje met luiertjes en speentjes en dat soort dingetjes. Zelf echt nog helemaal niks gekocht (knap he? :D) ...wil eerst weten wat het wordt en heb natuurlijk ook al heel veel.

@Mva, welkom terug. Helemaal gesetteld in je nieuwe huisje? 5 kg afgevallen dat is niet zo mooi. Heb je eens gezien op een foto en die 5kg kun jij niet missen volgens mij.

@Kimafreaka, Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Leuk!

@Diddlemouse, Bij de eerste ook heel veel kaartjes gehad maar nu bij de 2e is dat al meer als gehalveerd...ach ja.

2. Blays

Blays Niet meer actief

@MvA, welkom terug meis! :D Zit je nu helemaal in je huisje?

@Kimafreaka, Leuk dat jullie nog gaan trouwen!
    Zijn er geen speciale positie trouwjurken? Of anders gewoon een ander leuk jurkje waar je buikje mooi in uit komt ^^

@Afvallen, mijn schoonzus is bij beide zwangerschappen heel veel afgevallen, bij de eerste 15 kilo en bij de tweede 12. Toch nog hele gezonde, grote en zware, kindjes gekregen. Geloof dat mijn neefje bij de geboorte bijna 56 cm was!

3. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

MamavanA; Hoe gaat het in je huisje?
    Kimfreaka; Gefeliciteerd, je zou eens kunnen kijken bij Peek en Cloppenburg, mooie jurken en ook wel wat waar je buikje in kan.

@Cadeautjes/kaartjes; Het is de 2e dus niet veel gekregen. 2 pakjes en 1 kaart....In tegenstelling tot 23 kaarten en een kast vol kleertjes. Tja een 2e is helaas voor familie en vrienden niet meer bijzonder haha.

4. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

het gaat goed hoor in ons huisje

tja die 5 kg kan ik eigenlijk niet missen nee weeg der nu nog 59 ongeveer op 1,68m

5. peekaboo

dit is voor het afvallen

6. peekaboo

en dit is een recente

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @ Mva, rustig aan doen dus en aan jezelf denken af en toe. Goed en gezond eten.

@kimafreaka, volgens mij heeft de wehkamp ook bruidsjurken en ook positiebruidsjurken voor leuke bedragen.

Hier vandaag een meeting gehad met de meiden van de April 2010 mama's. Was toen net zo'n topic als dit. We schreven al vanaf het begin af aan samen en nu zijn we bijna 1 1/2 jaar verder en schrijven we nog steeds samen en 1 a 2 keer per jaar een meeting. Echt super gezellig ook om alle kindjes weer eens in het echt te zien.

8. Blays

Blays Niet meer actief

@MvA, doe rustig aan, en denk goed aan jezelf he!

@Jewe, Oh leuk zo'n meeting! Misschien ook een leuk ideetje voor ons? :D

9. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ MVA, dat is idd een heel verschil meid ! Idd gewoon gezond eten. Af en toe wat lekkers derbij ;)

10. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ MvA, je ziet idd goed dat je afgevallen bent. Hopelijk val je niet nog meer af.

@ Jewe, leuk zo'n meeting! Ik zit ook in het topic van Nov 09 babys, daar hebben we 1x een meeting gedaan maar toen kon ik niet. Wel leuk om na al die tijd nog met elkaar te schrijven he.

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Diddlemouse, Ja is idd erg leuk na zo'n lange tijd. De eerste meeting was toen de kindjes een maand of 4 waren en de 2e toen ze bijna 1 waren en nu zijn ze over een paar maandjes allemaal al 2 jaar. Zo leuk om te zien hoe die kindjes groeien en vooruit gaan in de ontwikkeling.

12. peekaboo

ik eet gezond en vooral veel hoor haha af en toe een suikerwafel en een mars ofzo ook nog .... misschien ligt het aan men schildklier ? nouja volgende controle toch bloed laten prikken om testen te doen en schildklier word ook getest .

13. peekaboo

oja 18 weken wave !!!!!!!! tgaat hard

14. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

ff snel de foto`s van de babykamer staan in mijn album

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Kapedi, wilde even naar je foto's kijken maar ik zie geen album staan. Misschien heb je hem afgeschermt staan?

16. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Hai meisjes !

@ Kapedi, kan je album ook niet zien meis..

Hier vandaag ook de commode en wiegje in elkaar gezet en ingeruimd ! Helemaal gelukkig.. Moet alles weg nog wassen maar dat doe ik pas begin verlof.. Heb ik wat te doen ;) !
    Ik zet volgende week wel een foto neer..

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik heb nog helemaal niks gedaan...zit nog volop in de verbouwing in ons huis. De zolder begint nu langzaam aan af te raken, zodat wij daar kunnen slapen straks. Binnenkort beginnen ze ook aan de badkamer en de toilet en dan als die klaar zijn: zal half febr worden kunnen we beginnen aan de babykamer. Er mag dus niks tegen gaan zitten...maar zal vast wel goed komen.

18. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Ja mijn album is idd prive, maar heb hem veranderd maar springt telkens terug. nou dan maar even zo.

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Heel leuk, Kapedi!!
    Had je al een vriendschapsberichtje gestuurd maar was weer te snel ;);)

Hier ook nog nix aan het kamertje gedaan, ook nog echt nix gekocht.
    Wacht eerst af tot we het geslacht weten (volgende week, eindelijk... )

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Kapedi, Leuk! He je dat zelf geschilderd?

Deel Deze Pagina