uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

leenislief GENIET ERVAN ! haha smakelijk

2. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Dat kan ook best hoor.
    Maar denk dat het toch een combinatie met elkaar is.

3. peekaboo

ja dat kan goed zijn hoor het hangt in de lucht he ;)

4. peekaboo

dames boterhammen met goudkuipje sambal mag dat eigenlijk wel ?

5. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Volgens mij moet dat geen kwaad kunnen.

6. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat eindje rijden was het dubbel en dwars waard! Heb genoten van m'n whopper! Zit nu wel vol tot morgenavond denk ik :D

7. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Nou je Whopper is in ieder geval gedeeld met ons allen. Ik heb er ook van genoten ;)!

8. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Hallo meiden !!

Zo heb gewerkt vandaag en nu lekker plof of de bank met de laptop ! Heb ff bijgelezen ..

@ Slapen, ik word 2 a 3 keer per nacht wakker, soms van het plassen of zomaar. Dromen deed ik al sterk, nu is het nog sterker. Ben benieuwd straks..

@ Leen, ik zou het gewoon zeggen tegen MvM, ze kunnen zien wanneer jeje aanmeldt dus dan moet het denk ik wel goed komen. En anders gewoon ff bellen !
    Oooooww een whopper! Mmm.. Ik heb net een zak chippies open getrokken.. Ook errug lekker !

9. peekaboo

leenislief nou ben blij dat hij gesmaakt heeft
    firefly mooie buikje !! heb het gezien in ons buikentopic en een mooi nieuw kleedje

ik ben net met men dochtertje wat gaan slapen en ik sta op en jawel ... heb de wcpot geknuffeld :( misselijkheid word erger en erger !

10. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Pizza gegeten. Heerlijk!! Ik heb nu vooral behoefte aan zoute dingen.
    Ik word ook 3x per nacht wakker om naar de wc te gaan. Erg vervelend, maar ik kan daarna wel weer slapen. Ik ga me vandaag of morgen ook maar weer aanmelden voor MvM. De vorige x heb ik me af moeten melden nog vóór de afspraak. Kreeg toen nog n nette brief om me toch te bedanken voor het aanmelden en om me succes te wensen.
    Voel me zo onzeker voor de echo. Het duurt nog zo lang... Daarnaast was dat ook de termijn dat het de vorige x mis ging... Komt goed, ik moet toch wel genieten vsn het feit dat ik weer zwanger ben.
    Hoe is het met jullie? Xx

11. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ MVA, wat zeg je dat leuk. De wc pot geknuffeld. Ach meid.. Ik denk dat het hier ook nog gaat gebeuren. Ben overdag soms ook al behoorlijk misselijk. Nog net geen knuffel momenten met de pot haha..

@ Eevie, ik snap je goed meid. Enige wat ik doe is genieten.. Met volle teugen.. Van elk kwaaltje en pijntje in mijn boobs.. En denken aan dat kleine ukje in mijn buik. Dan komen de vlinders weer hoor. De hele dag door..

12. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik geniet er ook wel van hoor! Vind het zo bijzonder! Het is zo bizar om te bedenken dat ik nu weer zwanger ben. Was zó bang dat t nooit meer zou lukken! I <3 ons mopje!!

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hello ladies,
    Lees een hoop gebroken nachten, hier ook alleen hadden ze niets te maken met het zwanger zijn, maar meer met een man die heel de nacht heeft lopen spoken. Elke keer als ik me omdraaide dan vloog hij recht omhoog en op een gegeven moment was hij een heel gesprek aan het voeren waar ik geen reet van snapte.

Net hebben we traphekjes gehangen. Tygo is nu lang genoeg om de tussendeur open te doen, dus het was hoog tijd om eraan te geloven.

Nieuwe mama's welkom en natuurlijk gefeliciteerd.

Iemand had een overheerlijke whopper gehaald...mmmm het water liep me in de mond. Heb bij gebrek aan beter maar een zak chips open getrokken aangezien manlief weg is en Tygo op bed ligt.

@eten, je mag alles hebben als het maar geen rauw vlees is of voorverpakte vis. Rauwmelkse kazen zijn ook een no go maar die heb je bijna niet in de winkels. Dus gewoon lekker genieten van feta, brie, mozzerella enz.

@mva, ah de eerste die boven de pot heeft gehangen...vervelend!

14. nirak

nirak Actief lid

19 mei 2008
    209
    0
    0
    de liefde voor een kind is onvoorwaardelijk
    Friesland
    nou.. vandaag de vrouw van MvM bij me langs geweest, ik mag niet mee doen :(
    en waarom, ik heb 2 jaar geleden een bloedtransfusie gehad.. jammer..
    en mamavanamarylli echt een mooi nummer
    http://www.youtube.com/watch?v=xK7owo6kXyg&feature=related
    sinds ik hem hier van jou gelezen hebt.. draai hem grijs hihi

15. peekaboo

haha nirak ik draai hem ook constant hoor vind hem zooo mooi :D en zo waar vooral

16. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @nirak; jammer dat je niet mee mag doen! Ik heb pregnyl gespoten. Omdat ik in de mmm zit/zat, hebben m'n vriendinnen en hun vriendinnen ook allemaal aan MvM meegedaan. Wel erg lief dat ze dat hebben gedaan, met mij in hun achterhoofd! Wel goed dat je je op had gegeven. :)
    Xx

17. nirak

nirak Actief lid

19 mei 2008
    209
    0
    0
    de liefde voor een kind is onvoorwaardelijk
    Friesland
    @mamavanamarylli idd waar.. super nummer :D

@eevie ja jammer.. goed dat je al je vriendinnen en hun vriendinnen aangespoord hebt!! met mijn 2e zwangerschap heb ik de volle 10 weken meegedaan dat was nu weer mijn instelling.. maar jammer :S
    ik heb mijn best gedaan..

18. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen mama's,

Hoe is jullie nacht geweest? Ik heb zowaar doorgeslapen tot 5.45! Een hele prestatie haha. Moest toen natuurlijk heel nodig plassen en kwam niet meer in slaap. Heb geprobeerd nog ff te blijven liggen, maar dan word ik dus juist misselijk. Voel me nu weer prima. Vandaag ff beetje in huis klussen denk ik.
    Was gisteravond even bij m'n ouders en toen kwam de buurvrouw aan met een hele grote bos bloemen voor mij! De hele buurt daar weet het al dankzij m'n ouders die te enthousiast zijn om hun mond te houden. Vond het wel heel lief. Ik vind het niet erg dat ze het weten zolang mijn collega's en opa en oma er nog maar niet achter komen. Die wil ik het echt graag zelf vertellen, maar nu nog niet

19. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohja, ben trouwens blij dat iedereen heeft kunnen meegenieten van m'n whopper. Graag gedaan dames ;)

20. peekaboo

hoi dames
    nacht hier was een ramp ! heb niet kunnen slapen ben paar keer met de wcpot gaan knuffelen en heb pijn in men rug !stomme matras ! en vandaag gaat wat emotioneel worden vandaag gaat mijn grote dikke vriend (men hond) weg :( :( maar ja we hebben geen keus meer dus .......

Deel Deze Pagina