uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hier een paar dagen afwezig geweest. Tygo kreeg van zaterdag op zondag ineens koorts en koortstuipen. Dus 's nachts/ 's morgens stond de ambulance op de stoep. Normaal duurd zo'n stuip een minuut of 5 maar bij Tygo al meer dan 15 min. dus hij moest naar het ziekenhuis. Uiteindelijk heeft hij meer dan een half uur stuipen gehad. Zondags heeft hij bijna de hele dag van de werled gelegen door alle medicijnen. Zondag nacht werd de koorts weer minder en heeft hij geen stuipen meer gehad. vanmiddag mochten we weer naar huis gelukkig.
    Echt vreselijk om je kindje zo te zien schokken en doen.

@MVA, Alvast van Harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er samen met je dochter en man als die vrij is natuurlijk gewoon een gezellig dagje samen van.

@Diddlemouses, oh balen weer die krampen en ook nog spugen.

@Sharmila, En hoe was je 20 weken echo?

@Lin, wat een super leuk kamertje. Erg lief.

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Thanks. Ben er ook echt blij mee. Vandaag nog een heletas vol kleertjes gehad van een vriendin. Heb bijna niks meer nodig!
    De muurstickers heb ik van deze site ook de spiegelstickers.
    Muurstickers - Accessoires & Schilderijen - Accessoires & Lampen - Wonen - bonprix.nl niet zo heel duur ook!

@Jewe. Meid wat een verhaal en wat eng zeg. Gelukkig gaat het nu weer beter en is de koorts ook over. Geen oorzaak gevonden?
    Rustig aan!

@MVA: Ah ik krijg ook bijna geen kaartjes voor mn verjaardag hoor en de helft vergeet het ook altijd. Maak er gewoon met je gezin een leuke dag van! Wij vieren hier het feestje gewoon mee, iemand vast een glaasje kinderchampagne?! Proost meid!

@Didl Mouse. Vervelend! Gaat het nu weer wat beter?

@Shamila. is alles wel goed gegaan?

@Hier. Vandaag bezoekje bij de tandarts gehad.. uh van al dat gespuug en niet goed kunnen poetsen achterin ivm spugen en misselijkheid resulataat: 3 gaatjes en 1 beginnend gaatje onder een vulling. Ze hebben we foto's gemaakt maar dan op kinder sterkte. Heb half feb een afspraak voor tandsteen en dan begin maart de 4 gaatjes fiksen! Zucht nou zeggen ze bij elke zwangerschap een tand.. nou dit zijn er 4!

Groetjes

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jeetje Jewe, wat zullen jullie geschrokken zijn!
    Hoe gaat het nu met hem?

@ Lin, het gaat gelukkig weer iets beter, dankje
    Hoop dat ik vanacht alles binnen kan houden.
    Balen zeg van je gaatjes.
    Ik moest toevallig vanmorgen 2 gaatjes laten maken, voor het eerst weer sinds 13 jaar.

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Diddlmouse. Ja ik heb er nog maar 2 gehad en nu ineens 4! schrok me wilt.

Las net op het juniforum iets over valentijn. Bedacht me dat dit al over 2 weken is. Was de uitgerekende datum van ons eerste kindje. toch wel even gek.

groetjes

5. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ MvA, meid geniet van je dag morgen met je man en je kindjes ! Laat je niet gek maken door een paar kaarten. Snap dat het niet leuk is. En kaartje maakt je toch altijd extra jarig. Maar probeer toch te genieten !

@ Jewe, jeetje wat eng ! Gelukkig dat het nu weer goed gaat met je mannetje.. Vertroetel hem maar lekker..

@ Lin, dank je wel ! Ik gaat is ff op de site kijken.

@ Diddlmouses, je beroerd voelen is nooit leuk, bah ! Hoop dat jeje gauw weer beter voelt meid..

@ Sharmila, ik ben ook heel benieuwd hoe je echo is gegaan meid..

@ All, hier vandaag de kinderwagen opgehaald, ben er zo blij mee. Maakt het kamertje toch wat meer gevult nu !

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Firefly: welke wagen had je ook alweer?

@kamertje, hier nog niks gedaan. Gaan van de week denk ik wel het juniorkamertje alvast bestellen voor zoonlief. Maar zolang de zolder niet klaar is kunnen we niet verder. Dus ik ga iedereen flink achter zijn kont aan zitten om op te schieten. Don't mess with a pregnant lady zullen we maar zeggen ;):D

@Lin, lijkt me toch wel even een moeilijk moment ja.

7. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ Jewe, zal morgen ff wat foto's spammen !!

8. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Hoi dames,

De echo was goed gelukkig. Een gezond kindje. Was alleen niet zo heel veel aan jammer genoeg. Ze ging er echt even heel snel doorheen. Heb m'n baby amper gezien. Ze had er duidelijk geen zin in. Ze zei ook, ik zie t gelijk globaal al dat alles goed is. Keek voor de zekerheid nog alles even deel voor deel na. Weinig uitleg verder. Was bij Jay wel anders hoor. Veel uitgebreider en ze probeerde toen ook echt even leuke beelden erop te krijgen. Nu niet helaas. Even snel gezichtje gezien maar ze deed geen enkele moeite. Maar goed ben allang blij dat hij/zij gezond is. Hele opluchting.

9. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Goedemorgen,

Allereerst mama van A gefeliciteerd met je 21e verjaardag. Joehoe nou ben je echt een grote meid hihi.

@Jewe;Jeetje schikken zeg, gaat het nu weer met je zoon. Een vriendin van mij heeft het ook vaak met haar zoontje..Echt vreselijk. Hij heeft best vaak koort maar ze kunnen het niet vinden.
    @Lin; Zo dan 4 gaatjes wow en dan fiksen zonder verdoving zeker. Heel leuk je kamertje.
    @Sharmila; Gek dat het zo snel ging je 20 weken echo. Bij mij duurde het wel een half uur. Ze gingen elk lichaamsdeel ook meten, misschien omdat hij zag dat hij erg klein was. Heb er een video van en een foto. Wel fijn dat alles goed zit.
    @Diddle; Hoe voel je je? Heb je lekker geslapen en alles binnen gehouden.

@Hier; Vandaag is mijn zoontje een dag naar de opvang en heb ik een pyamadag ingelast om echt rust te houden. Hopen dat het me ook lukt, want ik kan slecht stilzittten. Heb me wel voorgenomen niet naar buiten te gaan dus dat is al 1 stap.
    Heb donderdag een placentacheck om te kijken of die wel genoeg voeding afgeeft. Ben er wel 3 keer over gebeld door het ziekenhuis en al met al word ik toch wel een beetje zenuwachtig of alles wel goed zit. Nog 2 dagen geduld.
    Gister hele lieve pakjes gekregen van mijn schoonzusje. Heb nu enkelt nog wat maat 62 nodig en dan heb ik voor een jaar kleding.

Heb voor mij zoon een dekbedje gekocht en daar slaapt hij nu onder....Dat is wel even wennen voor moeders ivm de warmte enzo. Hij is nu 18 maanden en had het telkens koud. Lagen jullie kindjes ook eerder dan 2 onder een dekbedje? Ik heb hem van de Hema gekocht.

10. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

dank je wel kapedi !!!
    spannend donderdag ! ik duim dat alles goed is ! en dekbedje Amaryllis slaapt ook onder een dekbedje ze voelde steeds ijskoud aan en slaapzak wil ze niet dan krest ze de boel bij elkaar ! ik heb een anti stik dekbedje geen flauw benul of het werkt maar heb het gekregen . ze slaapt er mooi onder en gaat er niet met haar hoofdje onder liggen dus gelukkig heb ik dat probleem niet zoals sommige

11. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    @ MVA Van harte gefeliciteerd met je 21e verjaardag!!!!!!!!! Hoop dat je toch een beetje een leuke dag hebt.

@kapedi Ja was echt heel raar die echo. Krijg ook echt het idee van heeft ze wel goed gekeken? Ze ging er zo snel doorheen. Ik vroeg nog wel naar de metingen, dus ze zei ik ga het even invoeren. Was allemaal wel goed, ze veretelde niet precies hoe of wat. Bij Jay kreeg ik echt te horen van hoofdje is zover, en beentjes zijn zover etc. Zij zei alleenja heeft wat korte beentjes maar jullie zijn ook niet heel groot.
    Succes trouwens donderdag. Spannend hoor! duimen dat het goed zit.

12. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ MvA, va harte gefeliciteerd met je 21e verjaardag meid !!!

13. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

dank jullie wel dames !!
    xxx

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @MVA, gefeliciteerd met je verjaardag.

@Sharmila, jeetje zeg dat is ook niet leuk zo'n echo. Die mensen snappen toch ook wel dat iedereen weken lang uitkijkt naar die echo. Jammer hoor. en anders gewoon aangeven bij je Vk misschien kan zij de echo opnieuw laten doen door iemand anders, al is het alleen maar voor je gevoel.

@Kapedi, Oh lekker pyjama dag. Ik ben net heel even naar buiten geweest met Tygo om een boodschapje te halen, maar verder ga ik vandaag ook niet naar buiten. Mij te koud. Dus hier ook maar een beetje aanrommelen in huis.
    Tygo slaapt wel onder een overtrek maar met een duodeken erin. Nog geen echt dekbedje vind dat nog veel te propperig in een ledikant. traks als hij zijn grote bed krijgt dan krijgt hij pas zijn dekbed.

15. Blays

Blays Niet meer actief

Oef, een paar dagen niet geweest en gelijk een aantal pagina's erbij! :D

@Lin super mooi kamertje zeg!

@MvA, klote zeg dat je nog geen kaartjes hebt ontvangen.
    Ik weet precies hoe het voelt. Dit jaar is ook niemand van mijn familie langs geweest.
    Mijn vader komt normaal ook elk jaar even langs op mijn verjaardag, maar hij heeft een nieuwe vriendin die niet wil dat hij zijn eigen kinderen nog ziet, hij is dit jaar dus ook niet langs geweest, heeft geen smsje gestuurd geen kaartje helemaal niks.
    Hoop toch dat je er vandaag een leuke dag van kan maken met je mannetje, je meissie en je kleine man! Van harte gefeliciteerd!

@Jewe, jeetje zeg wat moeten jullie zijn geschrokken! Hoe gaat het nu met hem? Ik hoop weer wat beter!

@20 weken echo, wij hebben straks om 16.00 uur de echo! Spannend! Mijn schoonouders gaan mee, leuk!

Verder gisteren bezoek gehad van mijn schoonzus, nou 3 vuilniszakken met babykleertjes, kraampakket, tummytub en speelgoed gekregen! Zo lief! Ik moet morgen maar even kleerhangers bijhalen, want alles hangt al vol hihi.
    De kleine wordt straks net zo kleding verslaafd als mams hahaha.

16. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ MvA, happy birthday 2 you, happy birthday 2 you!!!!
    Ik mis hier helaas wat feest-smileys anders had ik nog een dansje voor je gemaakt!
    Hoop dat je toch een fijne dag hebt gehad?

@ Firefly, leuk!! Welke heb je genomen?

@ Sharmilla, balen zeg dat het allemaal zo vluchtig moest, echt niet leuk!!
    Wel fijn dat alles goed was natuurlijk.

@ kapedi, hier vandaag alles gelukkig weer goed, bedankt :)
    Mijn oudste ging rond de 2 jaar onder ene dekbedje slapen, ik vond het ook eng hoor!
    Mn jongste slaapt voorlopig nog lekker in dr ledikantje met slaapzak, beeb gaat toch eerst in het weigje.

@ Joyce, en en en? hoe was je echo?
    En flink verwend dus al door je schoonzus, leuk hoor!

17. Blays

Blays Niet meer actief

Diddlemouses, alles was helemaal goed met de kleine! :D
    Alles in het buikje, de hersenen, het hartje, ruggetje en bovenlip, alles was goed! :D
    Ook wassie al lekker gegroeid en ligt hij helemaal op schema :D
    En het is nog steeds een jongetje! Hahaha

Wel was die vrouw wat hardhandig, ze duwde dat apparaat echt heel hard in mijn buik de hele tijd. Heb tot ongeveer 20.00 uur echt nog pijn er van gehad in mijn buik :(
    Verder mochten mijn schoonouders wel 1 minuut komen kijken, als dat het al was, moest echt heel vluchtig :S
    Wij vonden dat erg jammer, maar ze waren blij dat ze toch ff mochten kijken naar hun eerste kleinzoon :)

Haha ja ben flink verwend door haar!
    Maar ze had ook veel spulletjes over, zij is 3 maand geleden bevallen, en ze wisten niet wat ze kregen dus ze had wat jongens spulletjes over en kleertjes die haar kleine niet meer past nu ^^

We gaan morgen kleerhangers shoppen, want die komen we nu te kort hihi.

Ooh en heb ook al een hele mooie kleur verf gevonden voor de babykamer, dus die zal er ook wel snel komen. En dan wordt het eens tijd voor wat foto's dacht ik zo ^^

18. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Joyce; Wat fijn om te horen dat alles goed zat met je kleine knul.

Moet er alweer vandoor, morgen of vrijdag kom ik vertellen hoe de echo was.

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Joyce, fijn zeg dat alles goed was en dat het nogsteeds een jongetje is ;)
    Ben er benieuwd naar de fotos, vind het altijd zo leuk van die (baby) kamertjes te zien!

@ Kapedi, succes!!

Ik ben helemaal trots op mn kleine meisje!!
    Ze loopt nl. sinds vd week!
    Ze is al 27 maanden maar ze heeft last van hele zwakke spiertjes. Ze hebben zelf gedacht dat ze een spierziekte had en misschien wel nooit zou kunnen lopen. Nou had ik altijd wel het gevoel dat het goed zou komen dat ze alleen wat meer tijd nodig heeft, maar toch, ik ben super trots!!!!

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Diddleemouses, wat goed van je kleine meid.

Deel Deze Pagina