Wat goed van je kleine meid Diddle. Gister de echo gehad, flow zag er gelukkig goed uit en de placenta en navelstreng ook. Hij zit wel echt aan de onderkant van de grens dus over 2 weken terug en hopen dat hij aan is gekomen. Voor nu geen extra maatregelen, wel gewoon lekker op het gemakje. Brr koud brrr
@ kapedie, jee da' schrikken! Hoe gaat het nu? Is de onrust al een beetje weg? Hopelijk kan je een goed weekeind ingaan @ lin 2011, wat een gave site van bon prix die ga ik onthouden! @ mva gefeliciteerd nog met je 21 e verjaardag!!! @ allen - ik ga jullie berichtjes ook nog bijlezen. Ben vorige week teruggekomen van onze vakantie in Australiƫ, en heb tot gisteren elke avond visite / activiteiten gehad. En dat na 9-urige werkdagen. Veel te druk dus, en kon helaas niet op het forum komen. Was einde avond uitgeteld. Sorry voor de radio stilte van mijn kant. Straks naar de stad om de prenatal doos op te halen. Begin deze week de echo gehad. Zo gaaf, we krijgen een zoontje hij spartelt al wat af in mijn buik.
Ik heb de Blije Doos pasgeleden ook opgehaald; werd er zelf ook een blije doos van haha! Vond m erg leuk, fijne spullen erin!!
Hallo dames! Hier weer even een kleine update De verf voor de muur is binnen, dus binnenkort lekker sausen en dan begint het echt al ergens op te lijken! We zijn van het Jungle idee afgestapt, hihi. We willen nu 1 muur blauw maken, de rest blijft wit en kleden we aan met blauwe accessoires. Heb er al zo'n zin in! Zit al bomvol ideeĆ«n! Nu hopen dat ik ook echt zo crea bea ben en dat het me allemaal gaat lukken hihi. Vanavond gaan we 'nieuwe' banken ophalen van marktplaats. Onze hond is voor het eerst loops geworden (na veel te lang, dacht echt dat het niet meer zou komen) en we hebben nu een stoffen hoekbank, en dat werkt niet echt met al die vlekken haha. Ze heeft wel een broekje, maar vind het belangrijk dat ze zich ook leert schoon te houden, vandaar dat ze overdag als ze beneden is geen broekje om heeft. Nu hebben we via Marktplaats 2 echt rundleren banken op de kop kunnen tikken voor maar Ā25! Omdat op 1 bank op het zitvlak een vlekje zit van ongeveer 2-3 cm wat er niet meer uit kan. En straks met de kleine, als hij veel gaat spugen, is het ook veel makkelijker schoon te houden in plaats van telkens de hoes in de was te moeten doen Schieten jullie kamertjes ook al zo op? Vind het zo leuk om ermee bezig te zijn!
Hai meiden ! @ Arnoe, druk schema gehad dus ! Gaat het nu wat rustiger? En was je reis geslaagd? @ Eevie, haha.. leuk hoor, ben ook heel benieuwd wat erin zit. Ik krijg hopelijk binnekort de aanvraag binnen. Ze konden afgelopen week mijn adres pas in het systeem zetten omdat we pas in een nieuwbouwhuis zitten. Dus ben heel benieuwd.. @ Joyce, klinkt leuk meis ! Wel ff foto's spammen he ! En die inspiratie die blijft wel hoor, en je krijgt elke week weer andere.. T houdt je bezig.. @ All, hier vannacht heel raar gedroomd.. Hebben jullie daar ook last van? Had gedroomd dat ik bevallen was, en in paniek de verloskundige belde want ik was zomaar bevallen.. Heel raar.. En eng! Verder gaat het wel goed. Merk aan mezelf dat me werk niet meer goed gaat. Werk in de zorg dus best zwaar. Het vele bukken word me teveel en als ik een avonddienst heb gehad moet manlief me broek uittrekken omdat ik het bukken niet meer kan opbrengen. Lijkt me niet helemaal goed. Dus heb vrijdag gesprek met mijn leidinggevende.. Ben benieuwd of ze me een beetje begrijpt en we tot een oplossing kunnen komen!
@Firefly, Als je zwanger bent mag je afzien van nachtdiensten. Kan me voorstellen dat dat allemal een beetje te zwaar begint te worden. Jezelf en je kindje voorop stellen dat is nu het belangrijkste. @Joyce, zo dat is een koopje voor een bank. En al druk bezig in de babykamer. Mijn handen jeuken om ook te beginnen maar ja gaat nog niet. Heb al wel een hele hoop gekocht Dus zodra we aan de slaag kunnen staat alles al gereed.
hier schiet alles al heel erg op. heb vandaag t eerste pakje gescoort stond ineens in de babywinkel ipv bij de kapper wat ik bedacht had... hihi foto erbij gedaan het is de voorste dat is maat 56 bij prenatal gekocht de andere dingen komen van babydump. Heb ook nog een setje maatje 50 die had ik al van de hema is dat deze newborn t-shirt - HEMA ik heb heus geen last van nesteldrang hoor ! Groetjes!
Schattig Lin!! @ Firefly, ik droom ook veel heftiger tijdens mn zwangerschappen, Vooral tijdens mn 1e zwangerschap hele erge nachtmerries gehad omdat mn paard toen overleden is. Hopelijk begrijpt je leidinggevende het maar anders moet je nog aan jezelf denken hoor, dan maar via de arbo-arts ofzo. Ik dacht dat je de blij doos pas rond de 7e maand op kan halen? Staat in mijn mailtje
@Firefly, ik droomde laatst ook dat ik bevallen was! Was wel in een ziekenhuis ofzo, in ieder geval groot gebouw met allemaal mensen erin. Wilde de kleine borstvoeding geven maar dat lukte niet. En ik was helemaal alleen, dus raakte een beetje in paniek omdat ik dacht dat ik het fout deed en wilde de baby zo graag voeden en er was niemand om me te helpen en ik had verder ook niks bij me. Heel apart. En ik zou inderdaad even overleggen met je leidinggevende, de gezondheid van jou en je kindje staan nu even voorop. Oh en Lin ik ben verliefd op dat boxpakje! Ik ben gek op koetjes! Heb een hele verzameling hahaha @Diddlemouses, ja dat dacht ik ook! Totdat mijn vriend ineens zei: He, je kunt je blije doos ophalen! Dus ik zei al tegen hem dat dat helemaal niet kon haha Maar toen ik in mijn email keek stond daar inderdaad een waardebon die ik kon uitprinten! Zitten veel leuke en lieve spulletjes in.
Hi allemaal, Kort berichtje vanaf hier, zit nog steeds rustig thuis. gister kwam mijn manager langs om te vertellen dat ik Toos Werkloos ben vanaf 1 april....Heel gezellig ook. Volgende week weer een groeiecho. Ga gauw aankleden, mijn kleine man ligt nog te slapen, hij wilde vanmorgen zelf weer naar bed. Nog uitgeteld van de creche gister denk. Fijne dag allemaal reageer van de week op iedereen
Joyce. Ze hebben die ook in slaapzak en ook in t shirtjes bij de babydump met koetjes leuk is ie he! Dromen. Heb ik ook en slaap ook soms een diep lijkt echt levensecht soms! Kapedi. Jammer van je baan. Je dacht t al wel he, rustig op je zwangerschap richten en straks een frisse start met een nieuwe job. Groetjes!
@ Joyce, nou ik ben heel benieuwd!! @ Kapedi, balen! Maar je er verder niet meer druk om proberen te maken en lekker rustig aan van je zwangerschap genieten. Je zoontje gaat naar het KDV? Dat lijkt me wel lastig dan met het vinden van een nieuwe baan, met wachtlijsten enzo.
@Kapedi, jammer, mar je verwachtte het al wel he? Nu eerst maar volledig concentreren op het groeien en op de werled zetten van die kleine.
@ Kapedi, das wel vervelend meid. Weet je al wel wat je straks wilt gaan doen? Of ga jeje nu nog niet bezig houden met solliciteren? Heb je wel recht op een uitkering? @ All, hier morgen eindelijk een dagje vrij. Me batterij raakt langzaam op. Hoop echt dat ik er vrijdag met mijn leidinggevende uit kan komen over het minder gaan werken. Anders neem ik toch zelf het initiatief om naar de arbo te gaan. Moest vanavond iemand uit de stoel omhoog sjorren en kreeg een hele velle steek in mijn buik, is niet de eerste keer.. Lijkt me niet goed ! Baal er heel erg van..
Kapedi, jammer van je baan, maar focus nu eerst maar even op je kleintje dat is het belangrijkste. Daarna kun je weer een frisse start maken bij een ander bedrijf Lin, ooooh dat komt niet goed als ik dan ga shoppen! Hahaha de kleine krijgt dan een heel koetjes kledingpakket! Firefly, pas je wel goed op meid! Die felle steken lijken mij ook niet goed Neem vandaag echt je rust en doe geen gekke dingen.
Hi, Ik ga 3 weken na mijn einde contract al met verlof dus heb wel genoeg tijd om wat te vinden. Je behoudt 3 maanden in de ww de toeslag voor de kinderopvang dus moet gewoon zorgen dat ik voor 1 november wat heb dan hoef ik de kleintjes er niet af te halen. Ik heb tot eind augustus verlof en dan 13 maanden recht op ww dus ik heb wel even de tijd, maar voor de toeslag van de opvang maar 3 maanden, anders moet ik zelf betalen dus dat is dan ook balen. @Firefly wel rustig aan doen hoor.....
Het hele koetjes parket wel leuk! @Firefly. niet te lang mee wachten! @hier. Na 2 dagen op mn tandvlees te lopen toch vanmorgen met mn leidinggevende ingesprek gegaan. Speelde al langer natuurlijk maar nu ging t niet meer. Ze wilde wel maar dan alleen via de bedrijfsarts dus dat maar gedaan. En vandaag telefonisch consult gehad van de bedrijfsarts. Afspraken zijn. Werken niet meer dan 7 uur per dag dus geen 9,5 uur zoals het eerst was. Niet meer dan 3 dagen achter elkaar. zo min mogelijk late diensten. Werken tijden tussen 8-15 of 13-20. Ben er helemaal blij mee werk dan ipv 4 dagen 9,5 uur (incl pauze wat geen pauze is) nu 4 dagen van 7 uur. Dat is dan gemiddeld per week. Houdt wel in dat ik met 6 weken met verlof moet. Kan dus niet tot 4 doorwerken nu. Helaas ik ben zo moe en op, last van mn stemming, concentratie etc. Dus vanaf morgen kortere diensten! groetjes