uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Lin, fijn dat het zo opgelost kan worden. En ach 6 weken van te voren stoppn is ook niet erg toch? Ik stop dit keer ook 6 weken van te voren. Heb momenteel zoveel op mijn bordje, mijn moeder die kanker heeft en in 1 ziekehuis uitbehandeld is, een grote verbouwing van ons huis, werk en nog een kindje wat rond loopt dat het me soms allemaal een beetje teveel wordt. Dus ik kies deze keer ook voor mezelf en stop met 6 weken.

@Kapedi, ja daar zit jij natuurlijk ook mee met dat kdv. Hopelijk vindt je op tijd weer een andere baan want om nou de volle mep te moeten bettalen voor het kdv daar wordt je ook niet vrolijk van.

2. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ Lin, gelukkig dat jullie het zo op hebben kunnen lossen !
    Het is belangrijk dat je er zelf tevreden mee bent..

@ Jewe, o wat erg van je moeder :(.. Weet nooit zo goed wat ik er op moet zeggen. Alleen dat het een rot ziekte is..
    Hier nu 2 weken geleden iemand verloren daaraan!

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Lin, fijn zeg, zal wel een hele opluchting zijn.

@ Jewe, heel goed dat je aan jezelf denk, het is niet niks!! Sterkte.

4. Blays

Blays Niet meer actief

Lin, fijn dat jullie er zo uit zijn gekomen! En die 2 weekjes eerder is niet zo erg toch?

Jewe, goed dat je nu aan jezelf denkt! Je hebt inderdaad veel te verduren op dit moment. Heel veel sterkte meis.

@Hier, op dit moment stront en stront verkouden!! :(
    Kan absoluut niet slapen want heb al astma en mijn neus zit zo dicht en hoest me de longen uit mijn lijf :( Mijn hart klopt als een malle omdat ik zo benauwd ben :( Pff hoop dat het snel weg is!

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoi meiden.

Thanks ja ik maak me er ook niet druk over plak toch nog 4 weken vakantie achter mn verlof aan. Ik hoop dat er nog een 5e week achteraan mag maar die vraag heb ik op de mail gezet.
    Voel me een stuk relaxter nu ik dus minder werk.

@Jewe, wat naar van je moeder! Onwijze rotziekte. Geniet van jullie tijd samen en helemaal niet gek dat je een stapje terug doet.

@ hier. Lekkere luie zondag! Onwijs uitgeslapen en straks even een wasje en administratie doen (als ik zin heb), misschien nog even de muur aansmeren en lekker film huren. Relaxen dus!

groetjes!

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Joyce, beterschap. Vervelend dat je zo naar bent! Kan je wel stomen?

7. Blays

Blays Niet meer actief

@Lin, dankje! Stomen wil wel, maar niet lang. Lig nu lekker dik ingepakt onder de deken op de bank, hopen dat ik het er snel uitzweet.

8. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

jewe wat erg van je moeder , rotziekte !!!
    lin goed dat jullie het zo hebben kunnen oplossen
    joyce welkom in de club ! ben ook zo verkouden al een paar dagen pfff

hier 22 weken wave !!!!!!!!!

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @mva. Jee 22!

@joyce. Ja, tis toch koud buiten goed uitzieken hoor. Je weerstand is al lager je hebt t zo weer terug dan

Lekker filmpje gehuurd gekeken, de strijk gedaan.

Vanavond lasagne eten.

Lekker op de bank met mn kleedje:)
    gr

10. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Hoi meiden !

Hoe gaat het met jullie?
    De tijd vliegt voorbij zeg..

Hier vanmorgen tot 2x toe een enorme zweetaanval en neiging tot flauwvallen gehad. Duurde ook zo'n 10 minuten voor die weer zakte.
    Herkent iemand dit..? Kan dit met mijn hoge bloeddruk te maken hebben?

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Zat je je druk te maken?
    Heb wel donderdag zn zweetaanval gehad maar dat was vd emoties...

12. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ Lin, nee helemaal niet.. Had net mijn bakje yogurt op.. Zat lekker nieuws te kijken. Moest naar mijn werk en had daar juist zin in.. Vandaar dat ik het zo vreemd vond..

13. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Hoi!
    Ja heb het ook een keer gehad. Nu inmiddels twee weken geleden. Ik zat gewoon 's ochtends beneden. Lekker m'n broodje gegeten. Zat gewoon tv te kijken. Niets bijzonders. Gewoon rustig. En ineens idd brak het zweet me uit! Dacht echt dat ik het niet zou overleven! Heb nog nooit zoiets meegemaakt. Er was geen enkele aanleiding toe.
    Maar ik heb juist een hele lage bloeddruk, dus dat kan het dan haast niet zijn.

14. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ik ga het woensdag aan de gyn vragen wat het geweest kan zijn.. Voel me nog steeds niet optimaal. Ben daarna toen ik weer goed kon staan meteen naar bed gegaan en ruim 4 uur geslapen..
    Wil wel bellen naar het ziekenhuis maar wat kunnen ze doen. Niet veel denk ik !
    Heb tevens ook geen auto op dit moment dus kan er toch niet komen. Dat is wel balen..

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Firefly. Bellen voor advies kan altijd en mochten ze je willen zien dan maak je toch een afspraak voor wanneer het wel kan?

@Hier. Net gebeld door de verzekering. ik heb een hele domme fout gemaakt. het komt erop neer dat ik dus niet voor tandarts verzekerd ben. Ik dacht dus alleen beperkt. zo maar even bellen wat die 4 gaatjes me gaan kosten:(

16. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik heb dat ook wel ns gehad, Firefly. Ik dronk dan gewoon te weinig, daar werd ik flauw van. Misschien meer drinken?
    Sorry dat ik zo weinig schrijf meiden, heb t druk!

17. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ Eevie, drinken ligt het ook niet aan denk ik.. Ik drink in de nacht een hele bidon leeg hihi.. Overdag drink ik ook 1.5 tot 2 liter. Ben een dorstig mens .. ;)

18. peekaboo

vandaag de uitegebreiden echo gehad alles tip top in orde geen afwijkingen en kleine loopt weer voor in zijn groei !

19. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Wat goed MVA, geniet ervan ! En wat had je een super lieve foto neergezet in het ''grote'' buiken topic !

20. peekaboo

dank je firefly !! en die buikfoto heb ik ingezonden voor buik van de maand voor volgende maand

Deel Deze Pagina