uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Lin, je hebt helemaal gelijk hoor, lekker aan jezelf denken, hun denken dus ook niet aan jou!!

Hihi, 5 kg erbij is wel veel. Maar dat ze die vorige kilos er ook bij tellen, vaag toch?

Ik slaap ook zooo slecht sinds deze week.
    Pff wordt er gek van. Kan gewoon niet in slaap vallen steeds.
    Mn oudste slaapt sowieso niet door dus daar wordt ik elke x wakker van en kan dan niet meer slapen. Vriendlief zit in de avond/nacht dus daar wordt ik ook weer wakker van. En mn jongste is om 6 uur dr bed uit.
    mmm nu ik het zo opschrijf snap ik wel waarom ik zo moe ben :D

2. Blays

Blays Niet meer actief

@Lin, fijn dat alles goed gaat met de kleine!
    Ooh lekker zwemmen! Dat wil ik ook nog steeds doen, maar pas mijn bikini top niet meer, hihi.

Maar wat gek dat ze de vorige kilo's er ook bij op tellen?
    Heb dat nog nooit gehoord hier.

@Diddlemouses, ik snap nu ook best dat je zo moe bent!
    ik val ook moeilijk in slaap de laatste paar dagen, zullen het de hormonen zijn of hangt er iets in de lucht dat we allemaal slapeloos worden? :p

3. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ Lin, fijn dat het zo goed gaat met de kleine !

@ Joyce, hier hetzelfde probleem.. Slecht in slaap komen ! En ook niet doorslapen grrr !!

4. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ego !! rotnacht gehad heb nu overal pijn , amper geslapen en draaien en keren pfffffff

23 weken wave !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. Porsche

Porsche Niet meer actief

ik doe mee met je wave :d :D

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ja ik heb 2 maanden voor deze zwangerschap een miskraam gehad. Van die zwangerschap was ik 5 kilo aangekomen toen ik opnieuw zwanger bleek waren er weer 3 af dus moest ik uitgaan van mijn gewicht voor het zwanger worden. Vandaar de 2 kilo.
    Die kilo's zijn van de laatste 2-3 weken geweest maar mn buik is ook echt gegroeid zal als ik wat puf heb een nieuwe buikfoto posten.

Jewe dat zijn inderdaad veel kilo's. Heb ook wel vocht bij mn voeten want pas niet meer in mn laarzen en sommige schoenen zitten straks.

Hoop wave's weer:D gaat goed zo!

7. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey meiden,
    Sorry dat ik zo weinig schrijf. Ik lees wel trouw mee hoor!

@ Slapen; ik heb ook wel problemen met slapen. Ik val wel in slaap, maar vaak lig ik 's nachts 1 á 2 uur wakker. :( Altijd balen als dat om 5 uur gebeurt, want soms slaap ik dan niet meer totdat m'n wekker gaat om 6.30....
    @ Gewicht; Ik zit nu weer op mijn startgewicht. Bij de vk ben ik in 8 weken 1 kilo aangekomen. Stiekem hoop ik dat het zo langzaam blijft gaan, ik vind het toch wel vervelend om aan te komen, ook al is het "voor het goede doel"...
    @ kleding; ik heb deze week veel kleding van een collega gekregen, heb ontzettend veel uitgezocht. Van maat 50 tot aan maat 86!! Zaten hele gave dingen bij, echt hele gave rokjes enzo. Heerlijk; gratis winkelen :p Ben alleen wel eens bang dat we straks bij de pretecho zien dat het tóch een jongen is :( Moet nu even op een rij krijgen wat we nu precies hebben en nog nodig hebben.
    @ Werk; ik heb nu een week vakantie en dan moet ik nog 8 weken werken. Heerlijk! ik voel me eigenlijk heel goed, dus ik denk dat ik dat wel vol houd. Ik kan de afspraken vooral na schooltijd plannen. Toen ik nog in het fertiliteitstraject zat, was het ook wel eens onder werktijd en dan werd er ook wel eens iets van gezegd. Maar ja, trek me er weinig van aan, want je hebt recht op tijd voor doktersbezoek. alsof ik er iets aan kan doen dat ik niet zo vruchtbaar ben!
    @ Beweging; doen jullie aan een zwangerschapsgym iets??
    @ Kaartjes; we hebben een kaartje op het oog. Vanaf wanneer ga je daar een proefdruk van aanvragen?
    @ Kamertje; we gaan vandaag beginnen! :D
    @ Harde buiken; volgens mij heb ik er om de 1 á 2 dagen eentje. Maar die duren maar kort. Wel een vreemde gewaarwording...

Nou, volgens mij heb ik alle onderwerpen wel aangekaart?? :)
    Fijne dag dames!

8. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    hi mama`s,

Lees wel telkens mee maar daarna geen tijd meer om te schrijven, beetje druk nu. Mijn man ligt in het ziekenhuis na een operatie aan zijn been dus even rennen en vliegen wat ik natuurlijk niet eens mag. Als het goed is mag hij vanmiddag naar huis en dan 6 weken plat en ik ook haha.
    Afeglopen donderdag nog een groeiecho gehad en de kleine vent is wat gegroeid maar nog onder de curve, doe het dus nog even "rustig"aan.

@Geboortekaartjes; Was er al snel uit, dus de enveloppen liggen hier al te wachten op een spatje inkt.

Tot snel

9. Blays

Blays Niet meer actief

@Eevie, heerlijk he, gratis shoppen! :D
    Had ik ook toen ik een vuilniszak vol kleertjes en rompertjes kreeg van mijn schoonzus! Heb zelfs nog 2 of 3 lieve meisjes rompers en een meisjes vest er tussen gevonden, dus als je ze hebben wilt, wil ik ze voor verzendkosten wel naar je op sturen :)

@Beweging, ik wilde wel heel graag zwangerschapsgym gaan doen, maar het bleek heel duur te zijn hier (voor ons dan, vind €250 voor maar 8x ofzo best veel, en je moet in 1x betalen)
    Dus dat gaat hem waarschijnlijk niet worden :( wel wandel ik nu veel, voor toch dat beetje extra beweging :)

@Kaartjes, ja dat wil ik ook wel weten, wanneer je nou precies een proefdruk en de definitieve kaartjes aanvraagt!

@Kapedi, Vervelend van je man zeg, wel fijn dat hij vanmiddag weer naar huis mag. Ook fijn dat je mannetje wat gegroeid is, ligt hij nu wel dichter op de groeilijn? Dan zal het allemaal vast wel goed komen :)

@Hier, manlief heeft vanochtend voor het eerst de baby echt gevoeld! Haha hij was zo trots! Hij vertelde helemaal aan mij hoe hij het voelde, zo lief want ik weet natuurlijk allang hoe het voelt als hij schopt :p

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Proefdruk van een kaartje kan je via verschillende sites gewoon gratis thuis laten sturen zodat je weet hoe ze er in het echt uit zien. Je bent dan ook nergens toe verplicht verder.

11. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik heb eigenlijk bij 1 site verschillende opties gezien.... 1 is favoriet, maar ik zou de andere kaartjes ook graag zien. Moet even kijken of ik er meer op proef kan krijgen!

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Eevie, goed je best gedaan zeg :D
    Heel herkenbaar over het aankomen...
    Zwangerschapsgym ofzo doe ik niet aan.

Kaartje zijn we ook nog niet uit, ik vind het heel moeilijk.
    Vind nogsteeds ons kaartje van de 2e geweldig (van www.geboortedorp.com ) en ik vind het lastig wat ik nu moett kiezen.
    Volgens mij kan je meestal maar 1 proefdruk per site bestellen, maar anders gewoon even mailen of bellen?
    Of je moet het via iemand anders bestellen dat kan natuurlijk ook, gewoon ander adres opgeven ;)

@ kapedi, sterkte voor (en met ;)) je man.
    balen dat je beebje nog onder de curve zit, wel iets dichterbij dan vorige x?

@ Joyce, leuk dat je man de beeb nu ook gevoeld heeft!
    Hier heeft vriendlief dr gsiter ook voor het eerst gevoeld.

13. Blays

Blays Niet meer actief

Ik vind het ook moeilijk om een mooi kaartje te kiezen, er is zoveel keus!
    En dan heb ik ook nog zo'n leuke vriend die zich niet durft te binden aan een naam, hij is bang dat het niet de goede is ookal is hij er weg van.

@Diddlemouses, ja hij was zo trots! Jou mannetje ook? Ookal is het jullie derde, het blijft toch een speciaal moment lijkt me ;)
    Vind het zo leuk dat hij het nu ook kan voelen!

14. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @joyce & diddle; mijn lief ligt iedere dag met zijn hoofd op m'n buik te luisteren. Hij schijnt de uk te horen (klinkt alsof je onder water beweegt) en wordt dan om z'n oren geschopt. Dus hij voelt t eigenlijk al vanaf 18 weken!! zo bijzonder, echt zijn moment met ons mopje!!

15. Blays

Blays Niet meer actief

@Eevie, ooh wat lief! En wat leuk dat hij de kleine ook echt kan horen! :D

16. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Het is ook echt vertederend! Hij vraagt dan of hij even met zijn dochter mag spelen en gaat dan kusjes op m'n buik geven en tegen de beeb praten. (Dat ze al zo sterk is en dat ze dat mag laten zien en dat hij zo trots op haar is enz.) Ik kan je zeggen; ik kan niet nóg verliefder op hem worden dan dat ik al ben!! :D

17. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Wat lief dat jullie mannetjes zo lief zijn voor jullie buikjes hihi ! Hier is mijn lief helemaal niet zo. Hij aait wel is over mijn buik, maar verder eigenlijk niet. Hij is niet zo'n knuffelbeest !

@ All, hier 3 avonddiensten gewerkt. Ben gesloopt. Kan ook echt niks meer. Ga straks een poging doen om te stofzuigen. Heb het weekend veel last gehad van harde buiken, niet zo leuk :(
    Don naar de bedrijfsarts, heb mijn leidinggevende een berichtje gestuurd of we iets kunnen verzinnen voor morgen en overmorgen, dan heb ik weer 2 diensten.. Tword me nu echt teveel !

18. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Firefly, goed dat je het aangegeven hebt! Hopelijk komt ze met een oplossing voor deze week.

@ Eevie, ach wat lief.

@ Joyce, nou hij heeft dr dus wel gevoeld maar echt veel heeft hij er zo niet mee ;)

Wij zijn ook nog niet uit de naam, jammer want ik wil eigenlijk dr spulletjes met naam al bestellen! (lakentjes, shirtjes, letters voor op de muur) Heb shopdrang :D

19. Blays

Blays Niet meer actief

@Eevie, aaaah zooo lief! :D

@Firefly, goed dat je het hebt aangegeven! Ik hoop dat jullie er goed uit kunnen komen, maar dat gaat vast wel lukken.

@Diddlemouses, jaaa ik wil ook graag letters voor op de muur al bestellen, maar manlief durft geen beslissing te nemen. Het is ook wel moeilijk, je kindje moet er zijn/haar leven lang mee doen!

20. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wij hebben de naam al wel. We hadden altijd al n meisjesnaam en die vinden we nog steeds heel mooi. Dat wordt m dus ook voor ons meisje. Zijn jullie ook wel ns bang dat de echoscopiste het verkeerd heeft gezien?

Deel Deze Pagina