uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blays

Blays Niet meer actief

@Eevie, ja bij de 20 weken echo! We hadden met 16 weken geslachtsbepaling gehad, en bij de 20 weken echo had ik wel een beetje zenuwen haha. Die vrouw was ook nogal chagrijnig dus zei niet veel, en toen was het ineens van: Nou, jullie weten het geslacht dus al? En mijn vriend heel blij en trots: jahaa, een jongen! En toen mompelde ze heel zacht iets van ja een jongen ja...
    Heb het nog wel ff nagevraagd of het inderdaad nog steeds een jongen was omdat ze zo mompelde, kreeg toen een zucht en een jah... te horen. Nja, was allang blij dat het nog steeds zo was haha!

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ik heb bij mn 2e zwangerschap meerdere echos gehad en dat was wel prettig idd dat je dan de bevestiging kreeg dat het idd echt een meisje is.
    Ze zou het maar fout hebben he...

3. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

zo de rust is weer een beetje terug in huis, mannetje al 2 dagen boven op bed en Ryan ook weer lekker thuis, hij werd er een beetje onrustig van al dat gesleep. Gister even naar het CB met hem geweest en ook hij is een slanke den. Onder de lijn, maar gelukkig niet te mager. Zullen ze dat van mama hebben haha als ik niet zwanger ben dan he.
    De beeb doet het beter, hij zit nog wel onder de lijn, maar wel dichterbij dan de vorige keer...Het gaat dus de goede kant op. Ik ga en mag in ieder geval niet meer werken dat is wel duidelijk.

@Kaartjes; ik had op 2 website 3 proefkaartjes besteld en uiteindelijk een prijsopgave gevraagd. Was er al snel uit maar wilde voor de zekerheid het kaartje in het echt wel even zien.
    @Namen; Gelukkig zijn wij er al heel lang uit. De letters voor de muur zijn al binnen en nu ik zoveel echo`s heb gehad weet ik voor 200 procent zeker dat het een pielemoos is.

Gaan jullie trouwens voor een 4d echo, ik heb de mijne gepland voor 27 weken. Ben benieuwd of hij erg op mijn zoon lijkt.

Ok ga jullie weer verlaten.

Liefs

4. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Fijn dat jullie er al helemaal uit zijn, geeft veel rust denk ik.

Hier ook 2 slanke kindjes.
    Met de jongste loop ik zelfs bij een dieetist omdat ze met 18 maanden nog maar 7 kilo woog.
    Nu krijgt ze extra spul dor dr eten en daar komt ze goed van aan.
    Het blijft nog wel een kleintje met dr 80 cm en 27 maanden.

Hoe groot en zwaar is Ryan?

5. Blays

Blays Niet meer actief

Extra echo's zijn inderdaad fijn! Hier nog maar 2 standaard gehad, en 1 pretecho.
    Ook wij hebben een 4d pretecho ingepland! Als ik 26 weken ben, op 10 maart :D Kan niet wachten om te zien hoe ons kleintje eruit ziet ^^

Ik was vroeger ook erg dun, en mijn vriend is heel lang en ook slank, dus zal best kunnen dat wij ook een slanke den krijgen. Ik maak me er niet zo heel druk om, ik zat altijd onder de curve en met mij is het ook allemaal goed gekomen :)

6. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Diddlemouse; Hihi zo slank is hij niet hoor, jouw kleine meid is wel wat slanker ;). Hij is nu 18 maanden en weegt 11 kilo. Lengte hebben ze niet gemeten, doen ze pas weer met 24 maanden. Vorige keer met 14 maanden was hij 81 cm. Zal nu wel wat langer zijn, hij past maat 80 niet meer.
    @Joyce, spannend de 4d echo, ik heb het ook gedaan bij mijn zoon en vond hem echt lijken toen hij eruit was. Het ligt er wel aan waar je gaat. Vind de echon niet overal mooi. Ik ga naar babyvieuw in Zoetermeer, vind ze daar echt het mooist van alle die ik heb gezien.

7. Blays

Blays Niet meer actief

Wij gaan naar Baby Visie in Hengelo (ov), daar hebben we ook de geslachtsbepaling gehad en vond het daar al heel mooi om te zien.
    We zouden eigenlijk 10 2D foto's krijgen en 1 3D, maar we hebben in totaal geloof ik 15 3D foto's en 5 2D foto's gehad haha.
    Zo apart he, dat je het nu allemaal al kan zien. Mijn nichtje lijkt ook echt superveel op de echofoto's.
    Heb 1 foto waar je de vorm van het gezichtje al echt kan zien, en dat met 16 weken! Staat wel in mijn fotoalbum :)
    Ben zo benieuwd hoe onze kleine man eruit ziet, en of je al echt dingetjes kan herkennen!

8. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    hoe gaat het hier ?

welke kinderwagen hebben jullie ? ik ben der eindelijk uit en heb de phil en teds besteld :D

9. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Kapedi, ohh dat is naar mijn gevoel idd helemaal niet slank :)
    Maar misschien verschilt het ook met jongetjes/meisjes.

@ MvA, hier een duowagen (koelstra) die ik al had van mn meiden (19 maanden verschil) Maar omdat mn jongste nu pas net los gaat lopen en dat allemaal nog heel zwaar voor dr is zal ik hem dalijk weer moeten gebruiken.
    Verder een Quinny Speedi.

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hier ook een lange slanke. Met 19 maanden was hij 90 cm en 12 kg. Met zijn lengte volgt hij het bovenste lijntje en met gewicht het onderste. Ach ja hij ziet er gezond en happy uit dus dan vind ik het wel prima.

@Mva, Hier een Bugaboo cameleon. Had eerst grijs met kobalt blauwe bekleding en nu heb ik grijs met rode bekleding. Heb gelukkig geen duo wagen nodig want mijn zoontje zit niet meer in de kinderwagen.

Vrijdag ga ik naar de 9 maanden/huishoudbeurs met een vriendin. Heb er weer zin in. Nog meer meiden die gaan?

11. peekaboo

hier wel een duowagen nodig meid word vrijdag 1 !! tgaat echt snel !

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Mva, oh 1 jaar alweer. Ja dat eerste jaar vliegt echt snel voorbij. Fijne dag morgen.

13. peekaboo

het is overmorgen :D ja het gaat heeeeeeeeel snel
    even vreugededansje
    ZE IS IN SLAAP GEVALLEN IN HAAR BOX ZONDER GEHUIL OF GEJENGEL !!!!!!!!!!! ZE SLAAPT AL SINDS HAAR GEBOORTE BIJ ONS IN BED EN WOU NIET EENS IN HAAR BOX SLAPEN dus vanaf nu kan ze ook in haar bed slapen dan hahahahahahahaa men man niet blij ik wel !!!!!!!!!

14. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik heb de Joolz besteld, krijgen we in april. Ben erg benieuwd! We hebben een antraciete gekozen, komen roze en witte lakentjes in denk ik.
    Wij zijn vandaag naar de beurs geweest. Druk, wel leuk, maar veel gegraai en rijen voor al het gratis spul dus dat was niets voor mij. Heb ook niks gratis mee, maar wel leuke lakentjes, kruikenzakken en slofjes.

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Joolz Day mooie wagen als ik nog geen wagen had gehad had ik die ook gekocht. Maar dan de Earth edition: elephant grey. Prachtige wagen en ook van hele goede kwaliteit. Service is ook heel goed van hun. Goeie keus.

16. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Haha, jij bent idd de expert hè Jewe? Ik vind m ook zo mooi. Rijdt lekker en past in veel auto's. We krijgen n zwarte Maxi cosi cabriofix erbij. Wij gaan waarschijnlijk nog wel n familyfix aanschaffen...
    Jij werkt toch in n babyzaak? Wel heel handig, zo weet je wat je allemaal wel/niet moet kopen. Heb jij nog goede aanraders?? Dingen waarvan je zegt "MOET je echt doen!"
    Mijn schoonzus is kraamhulp, zij heeft mijn lijst al aangepast. Veel dingen eraf en een paar dingen anders. Wat heb je toch n hoop nodig...

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Eevie, Nou een familyfix zoou ik zeker aanschaffen. Echt ideaal! Heb er ook 1. Verder zou ik zo even niks kunnen bedenken wat je echt moet hebben. Veel dingen zijn ook gewoon toegevoegde luxe die heel handig zijn maar niet persee nodig. Op de uitzetlijsten staat vaak heel veel wat je nog niet diirect nodig hebt.Denk: kinderstoel, campingbed, babysitter, borstkolven, te veel flesjes, navelbandjes niet nodig, flanellen doeken overbodig.

18. Blays

Blays Niet meer actief

@MvA, 1 jaar alweer! Alvast gefeliciteerd en heel veel plezier morgen! :D

@Wagen, wij hebben een Dombolli gekregen van een oud collega van mijn vriend, maar ik ben er nog niet zeker van... Deze heeft gewoon 4 vaste wielen, en mij lijkt een zwenkwiel juist wel heel fijn.
    Jewe welke wagen kan jij aanraden? :D

19. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hahaha!! Navelbandjes! Die had ik idd al vrij snel van m'n lijst af gehaald! En n stoel komt ook later. Campingbedje heb ik gekregen, dus die hebben we al wel. Verder heb ik al zooooooo veel gekregen dat ik moet gaan kijken wat ik mis. Moet nog wel lakentjes en dekentjes hebben.
    Ik denk dat de familyfix t wel gaat worden! X

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Dombolli kinderwagen? Nog nooit van gehoord, maar 4 vaste wielen vind ik niet handig. Moet je elke keer je voorwielen van de grond tillen om de bocht om te gaan.
    Tja welke wagen zou ik aan raden? Ligt er ook een beetje aan wat je budget is.

Deel Deze Pagina