uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blays

Blays Niet meer actief

Ja ik ken het ook niet! Maar heb gekeken en er staat Dombolli stroller edition op..
    Ja ik dacht ook al dat het niet handig zou zijn die 4 vast wielen.
    Ehm ja ons budget is niet heel groot, maar ik zou er best een paar maand nog voor willen sparen. Dus het liefst zo goedkoop mogelijk :p Ik heb geen idee wat een beetje kwalitatief goede wagen kost.

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De nieuwe mutsy transporter is wel een leuke wagen voor een leuke prijs. Het nieuwe model zitje kun je allebei de kanten uitzetten, klein opvouwbaar en heel compleet. Die kost 399 euro en dan heb je een wandelwagen, reiswieg, voetenzak en adapter mc. Zie dat je er bij de concurrent ook nog een auutostoel bij krijgt.

Transaction | Transaction + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump

3. Blays

Blays Niet meer actief

Bedankt voor de tip! Ik zal eens kijken en met manlief overleggen :)

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Sorry meiden heb nietzoveel van me laten horen. Beetje combi van drukte en werkgezeur.
    Mn chef doet nog steeds moeilijk over mn uren dus nu bij de vakbond advies ingewonnen en blijf dus dagelijks mn grenzen aangeven en ga ook echt na 7 uur weg. Maakt het wel een vervelende situatie zo. Ben dus aan het aftellen, nog 9 weken!

Laatste werkdag..ik ga tot 34 weken doorwerken Wanneer is dan mn laatste werkdag? de dag dat ik 34 weken ben of de dag ervoor?

@MVA alvast gefeliciteerd met je meisje!Fijn dat het slapen ook goed gaat.

PIN GELD OP DE 9mnd BEURS WEG!
    @eevie. Ben ook woensdag naar de beurs geweest. Vandaag wat minder. was geld van mn rekening afgeschreven terwijl ik niks uit de automaat had ontvangen. ook bij mn vriendin gebeurd. Mocht je daar gebruik hebben gemaakt van de pin check het even.
    Heb een woezel en pip voedingskussen gekocht, pampers id aanbieding, een lief shirtje en dat was het wel zn beetje.

Wandelwagen: Wij hebben de maxicosi 4 mura wagen. Als je het niet goed weet kan je ook zoeken en testen op internet. Kan je invullen wat je belangrijk vind en rewvieuws van anderen lezen. Kieskeurig.nl is wel handig daarmee. Is in iedergeval heel persoonlijk. Hangt van je lengte als mens af, wat je er wel en niet meer wilt doen (bos in lichte wagen lange duwstand etc), en of hij makkelijk id auto kan etc etc lastig he succes!

@Jewe. O dat is waar jij bent expert op het gebied van wagens. Nou laat het maar staan hierboven:) let even op pinnen op de beurs zie bovenstaande bericht!

Echo. We krijgen een extra 30 weken echo ivm placenta en heb niet echt het ervoor over om nog een extra 3 of 4 d te maken.

Geboorte kaartjes. Kom dr niet uit hoor. 1 ding gezien maar vind het zo duur. Babyface exclusieve geboortekaartjes

@firefly. Wat zei de dokter?

@de rest, sorry heb niet verder terug gelezen! Hopelijk gaat alles okay met jullie?

Groetjes!

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Lin, wat jammer dat ze op je werk zo moeilijk doen, dat maakt het er niet leuker op zo. Maa gewoon op je strepen blijven staan hoor. Het gaat over jou welzijn en die van je kindje.

Van dat pinnen had ik al gehoord ja van een klant daar was het ook bij afgeschreven maar niks ontvangen. Dus heb uit voorzorg al gepind hier bij de bank.

Maxi Cosi Mura is ook een goede wagen. Vind hem alleen wat zwaar maar dat maakt hem wel geschikt voor elke ondegrond zoals het bos enzo.

@geboortekaartjes is lastig idd. Kan ook niks naar me zin vinden. Het enige wat ik leuk vind lijkt heel erg op wat ik al bij Tygo had. Is dat stom om in dezelfde style een kaartje te doen?
    Wil geen kaarten met foto erop. Vind dat altijd zo riscant.

Maar ik ga me tas inpakken voor de 9maandenbeurs moet om half 9 de bus hebben...heb er zin in.

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @jewe.
    Ja ik heb de 9maanden beurs een mail gestuurd. Krijg nu wel als pleister op de wond gratis kaartjes maar ben de enige die dit heeft gemaild! Mocht je die klant nog spreken... even zeggen dat ze de huishoudbeurs@rai.nl mail mailen!!
    Ik hoop dat ik mn geld nog terug krijg via de bank!

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik heb haar adres want ze heeft alles bij mij besteld. Ik zal haar zaterdag even een belletje geven.

8. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
  9. Blays

Blays Niet meer actief

@Lin, vervelend zeg van je werk. Blijf inderdaad wel op je strepen staan hoor!
    En volgens mij is het de dag voordat je 34 weken bent, maar dat weet ik niet zeker. Klinkt wel zo als je TOT 34 weken en niet tot en met 34 weken werkt. Ff navragen geeft wel zekerheid.

@Wagen, ja ik ben klein en mijn vriend lang haha. En hier heb je niet veel bos dus zal niet snel een boswandeling gaan maken.
    Zal inderdaad ff op kieskeurig kijken, stom dat ik daar zelf nog niet aan gedacht heb :p

Ik wil wel graag naar de 9 maanden beurs, maar ben bang dat het er zo druk is, en daar kan mijn vriend niet goed tegen. Dus toch maar geen kaartjes gehaald :(

@Kaartjes, het lijkt mij wel leuk om het een beetje in dezelfde trant te doen als met je eerste Jewe.
    Hier ook nog steeds geen keuze kunnen maken trouwens.
    Heel veel plezier vanavond! :D

10. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

Ff snel gelezen hoor...
    @wagens; Ik heb sinds december de phil en teds, ryan is al de baby komt 22 maanden dus zal niet in staat zijn volledig te lopen.
    @Joyce; Voor de phil en teds heb ik de mutsy transporter gehad van de babydump kleur grey. Echt een hele fijne wagen en hij koste niet meer dan 400 toen. Heel licht en je kan er mee naar het bos en strand en je kleine zit er goed in. Je moet echt even gaan kijken. Of kijk op marktplaats. Ik had mijn mutsy nog geen jaar toen ik hem wegdeed , echt als nieuw was hij nog. Verkocht voor 90 euro.

Zie dat het verder met iedereen goed gaat, altijd fijn om te horen. Hier ook :)

11. Blays

Blays Niet meer actief

@Kapedi, bedankt voor de tip!
    Ik ga Marktplaats hier even in de gaten houden, ze vragen hier vaak veel geld voor een wagen waar ik in het westen bijvoorbeeld de helft voor betaal! Maar soms zit er hier wel een goede deal tussen dus houd mijn ogen open ;)

En anders houd ik deze maand wat geld achter en kijk ik even in de winkels naar de wagen die jullie voorstellen! :D

12. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Rustig hier, ik heb eigenlijk ook niks nieuws te melden....
    Geen nieuws is goed nieuws.

Tot snel

13. Blays

Blays Niet meer actief

Het is inderdaad rustig!

We hebben eindelijk een wagen gevonden!
    Het is een Quinny Buzz 3 geworden, in de kleur Reflection Red :D
    Heb hem van iemand van het forum hier overgenomen ^^
    Hij is echt nog super netjes en rijd fantastisch!

Verder heeft manlief hier laatst de muur van de babykamer gesausd. Alleen is hij te veel ongeduldig en heeft hij veel te veel verf gebruikt en te snel geverfd waardoor je nog witte stukjes zag, dus er moest nog een laag overheen en nu laat het behang los :( Balen!
    Ben alweer wezen plakken, maar de zijkanten van het behang lukt gewoon niet, die laten net 2 mm los dus je komt er niet achter met de lijm :( Heb het al wel geprobeerd en je ziet dan echt duidelijk kleurverschil.
    Moet er dus wat anders op verzinnen, misschien iets overheen plakken ofzo? Een leuke muursticker ofzo? Iemand nog crea bea ideeën? :p

Verder hebben mijn schoonmoeder en ik laatst gordijnstof gekocht voor op de babykamer, in precies dezelfde kleur blauw als de muur :D Zij gaat binnenkort leuke gordijntjes ervan maken voor me, super lief :D Het begint er dan al echt op lijken vind ik :)
    Nog een paar echte baby accessoires en de kleine man kan komen haha!

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Joyce, wat jammer van het behang. Quinny buzz leuke wagen.

A.s woensdag komen ze onze nieuwe boxspring leveren dus dan kunnen wij op zolder gaan slapen en kunnen we eindelijk aan de kinderkamer en babykamer gaan beginnen. Jippie! Heb alle spullen al klaar liggen dus we kunnen gelijk beginnen.

15. Blays

Blays Niet meer actief

@Jewe, Ja echt jammer! Baalde ook heel erg! Maar het zijn nog 3 randjes, de rest heb ik kunnen plakken :D
    Ik denk dat ik voor die randjes gewoon iets ga hangen, of er iets overheen plak :p

Oh lekker een boxspring! :D
    En lekker dat je alles al klaar hebt liggen, kun je inderdaad gelijk beginnen, scheelt weer!

16. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

@Joyce Je kan ook leuke witte houten elementen kopen bij de karwei. Je hebt diverse dieren e.d. Misschien is dat wat om eroverheen te plakken. Leuke wagen en super dat je hem hebt kunnen overnemen. Ben ook altijd fan van 2e hands. Helaas kon ik mijn wagen niet 2e hands krijgen, hij was te nieuw.

@Jewe; Lekker hoor een boxspring, zou ik ook wel willen, maar ik slaap al op zolder en het wordt dan wel wat krap, we hebben een schuine muur.

@Hier; Hier alles goed, gister de laatste hand gelegd aan de verbouwing van de badkamer, waren we al 5 maanden mee bezig, maar moesten wachten op een op maat gemaakte schuifwand. Eindelijk zit alles erin en kan ik weer normaal onder de douche. Nu gaan we beginnen met de keuken. Nieuw aanrechtblad, afzuiger en tegels.
    Weet niet wat het is maar telkens als ik zwanger ben moet er ineens van alles gebeuren in huis. Extreme vorm van nesteldrang denk ik haha. We gaan niet op vakantie dus het kan ook wat makkelijker.

Gelukkig hoef ik zelf alleen maar uit te zoeken wat ik wil :)

Fijne dag vandaag

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Kapedi, hier zijn ze nu bezig met de badkamer. Moet al heel de week bij mijn ouders gaan douchen haha. Hopelijk is onze badkamer snel klaar want mis m'n douche.

Vanacht echt een waardeloze nacht gehad. M'n zoontje heeft tot 2x toe zijn hele bed en zichzelf onder gekotst. Dus heb 2x zijn bed kunnen verschonen. Vanacht de wasmachine maar gelijk aan gezet. pfff nu zo brak als wat.
    Gelukkig lijkt hij zich alweer wat beter te voelen. Hij is in elk geval gewoon vrolijk, wel iets rustiger als normaal maar goed.

18. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Jewe; Ik hoor het heel veel de afgelopen twee weken. Het heerst heel erg. Mijne is nog gespaard gebleven. Beterschap.
    Hopen dat je badkamer snel klaar is ;)

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Jewe, sterkte met Tygo. Je hoort idd veel spugende kindjes de laatste weken.
    Wij hebben ook een boxspring, heerlijk!

@ Kapedi, lekker je bakamer nu helemaal klaar.
    Nu op naar de keuken dus :D

@ Joyce, balen van het behang, gelukkig heb je het nog aardig goed gekregen zo te horen.
    En mooie gordijntjes :)
    Maar laat die beeb nog maar even zitten hoor ;)

Hier gister weer naar de VK geweest, was allemaal weer goed.
    Verder niks te melden eigenlijk.

20. Blays

Blays Niet meer actief

@Jewe, hoe gaat het nu met je kleine man? Hopelijk wat beter!
    Het heerst hier op dit moment ook heel erg..

@Kapedi, ja hier ook extreem nesteldrang hoor! En niet alleen ik, manlief ook haha. Die heeft hier ook de badkamer al verbouwd, de keuken opgeknapt, spotjes in de hal beneden en boven geplaatst en wil hij ook nog in de slaapkamer doen. En vorige week hebben mijn schoonmoeder en ik de woonkamer behangen.

@Diddlemouses, fijn dat alles weer goed was :)
    Ja ik camoufleer de randjes wel met iets, het zijn er gelukkig niet veel dus komt goed ;) Het is dat ik de kleur echt helemaal geweldig vind en dat deze ook super heeft uitgepakt, anders baalde ik wel heel hard haha.
    Ja haha die laat ik ook nog wel ff zitten hoor ;):p

@Hier, niet veel te melden. Alleen vandaag vanaf ongeveer 16/17 uur een soort spierpijn gevoel in mijn buik. Geen idee wat het kan zijn Misschien mijn baarmoeder en huid die weer oprekt?
    Verder aanstaande zaterdag de pretecho, kijk er al super naar uit :D

Deel Deze Pagina