uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Leuk je pretecho zaterdag Joyce, spierpijn? Is het nu over?
    Ik mag volgende week voor de pretecho op zaterdag. ben ook benieuwd.

Hier geen nieuws, dus goed nieuws....

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hier ook weinig nieuws, alles zijn gangetje eigelijk.
    De zolder is klaar en het nieuwe bed staat erin...het is nog mooier geworden als ik verwacht had.
    De jongen die de badkamer aan het verbouwen is begint vandaag met tegelen dus daar komt ook al zicht in. Dus volgende week kunnen we wel gaan beginnen aan de babykamer en de kinderkamer.

3. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Hai meiden !

Fijn dat alles goed gaat met iedereen!
    Leuk Joyce, een pretecho.. Geniet ervan. Hopelijk is de spierpijn gauw over..

Hier gisteren controle. Alles goed. Volgende week bloedprikken voor de rhesus factor.. Spannend. De week erna groeiecho.
    Ben zo benieuwd hoe ze is gegroeit.

Hier bezig met mijn ''bevallingsplan''.. Hebben jullie specifieke wensen voor de bevalling?

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Bevallingsplan daar doe ik niet aan het loopt toch nooit zo als je wil dat het gaat en ik heb zoiets van ik zie wel weer hoe het gaat.

Prikken voor de resus factor doen ze hier pas vanaf 30 weken.

5. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ Jewe, nee je kan idd niet plannen hoe het gaat. Alleen wel wat je wensen zijn.. En dat bedoelde ik eigenlijk een beetje.
    O dat is wel laat toch? Met 30 weken moet je toch die prik hebben mocht je baby positief van bloedgroep zijn? Althans dat zeggen ze hier..

6. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames

niet bijgelezen nou wel bijgelezen niets onthouden !
    maar aan iedereen het begint te korten we zitten al over de helft hier nog 99 dagen tot de uitgerekende datum :D en vrijdag weer controle en echo ga onder men voeten krijgen denk ik :(

7. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hier nog 93 dagen te gaan!! Ik moet ook komende week prikken op de rhesus factor, ik ben zelf A- en Eevieman O+, dus ik ben benieuwd.
    Morgen weer controle, vrees dat ik toch wel echt aangekomen ben. M'n buik zit echt in n groeispurt. Merk sinds n week ook dat ik andere dingen ga voelen; bijvoorbeeld de uk op 2 plaatsen tegelijk voelen, als ik in bed omdraai dat zij dat ook doet enz.
    Heb wel last van m'n bekkenbanden, dus ik krijg nu fysio. Morgen weer naar de verlos, lekker naar ons mopje luisteren. Volgende week hebben we de pretecho, ben zo benieuwd!! Ik ben soms zo bang dat we dan opeens zien ons ukje geen meisje is maar n jongen...
    Bevallingsplan; dat heb ik nog niet. Is dat nodig? Hoever zijn jullie met de uitzet? Ik werd net gebeld dat de kinderwagen over 2 weken al komt ipv over 4! :D Jeej!!

8. Blays

Blays Niet meer actief

Het spierpijn gevoel in mijn buik is vandaag weg gegaan!
    Misschien dat het inderdaad het oprekken is geweest ofzo.. Ik heb geen flauw idee maar ben blij dat het weg is haha :D

@Jewe, fijn dat alles mooier dan verwacht is geworden! :D
    En dan dat de badkamer nu gedaan wordt, en dat je je straks lekker op de babykamer kan richten :D

@Bevallingsplan, hier gister mee begonnen haha, heb wel wat wensen op papier gezet. Ik zie wel hoe het verloopt. Hoor inderdaad vaak dat het niet zo verloopt als dat je zelf wilde.

@Bloedprikken, hier doen ze het ook standaard nog een keer met 30 weken, maar omdat ik negatief ben moet ik met 27 weken ook weer, iets eerder dus.
    Ik ben zelf AB- en dat kan alleen aangevuld worden met AB- en de rest kan geloof ik allemaal ook met O, dus ben heel benieuwd.
    Vind het helemaal niks, bloedprikken haha. Ben als de dood voor naalden XD De vorige keer dacht ik heel stoer te zijn en te gaan kijken, omdat iedereen zegt dat je dan ziet dat het helemaal niet eng is, nou er liepen 3 dikke stralen bloed over mijn arm naar mijn pols, toen hadk het wel weer gezien hahaha schijterd dat ik ben (A)

@Eevie, leuk de wagen eerder! :D
    Hij staat hier in de kamer als pronkstuk ^^ Kan hem op dit moment nog niet ergens anders kwijt haha.

Waar laten jullie wagen en alle opzet?

9. peekaboo

uitzet , heu heb nog niets haha buiten kleertjes , suikerboontjes en geboortekaartjes , alles is wel op een lijst gezet (geboortelijst) ga ik in april met men kraamgeld allemaal betalen en word eind mei allemaal ineens geleverd , van de flesjes tot de wandelwagen ,

geboorteplan , heb ik niet echt heb wel men wensen bij de gyn in men dossier zitten ,

10. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Het kaartje hebben wij ook al uitgezocht. De muren zijn geverfd, de kast is gelakt en het bedje en de commode staan klaar om in de lak te gaan. van t weekend gooi ik alle kleertjes in de was en dan volgende week strijken en in de kast leggen! :D

11. Blays

Blays Niet meer actief

Hihi qua uitzet staat hier bijna alles al :D
    Meubeltjes, Tummytub, gewoon badje, kinderwagen, hydrofielen, kleertjes, alleen de kleine dingen nog zoals een extra set beddengoed, verzorgingssetje (schaartje, douchegel etc.) en een luieremmer moeten er nog komen. En dan hebben we geloof ik alles wel. Morgenavond kruiken ophalen en dan hebben we die ook al :)

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Firefly, hier ook geen bevallingsplan hoor, ik zie het op dat moment wel.
    Het enige wat ik echt hoop is dat ik mn meiden niet voor het eerst in hun leventje uit logeren moet sturen, maarja dat heb ik niet in de hand helaas.

@ Joyce, hier blijft de wagen lekker in de opslag tot NA de bevalling. Laat mn vriend hem in de kraamweek wel een x ophalen, scheelt mij weer ruimte. Kan je toch merken dat het niet mn 1e is, is toch anders.
    Toen stond ie ook lekker te pronken in de babykamer.

Verder alleen wat kleertjes gekocht, heb natuurlijk nog wel veel maar moet toch ook nog wel veel andere spulletjes (lakentjes, wippertje, flesjes etc.) halen maar dat komt nog wel.

13. peekaboo

ook hier show ik effe de profjes van de kaartjes , nou 1 kaartje 2 kleuren , lijn op de zijkant is in het echt een lintje die der op word gemaakt door mij , de kaartjes zelf heb ik al moet juist het afbeeldingske olifantje met blauw randje uitprinten en opkleven

o en grijze kaartjes komen in groene enveloppe en de groene kaartjes in een grijze enveloppe snappen jullie het nog ??

dit is het grijze

14. peekaboo

en dit het groene

15. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ik vind die grijze veel mooier!
    Maar waarom dan geen blauwe enveloppen erbij?

Wel leuk dat je je kaartje al wil showen.
    Ik ben er nogsteeds niet helemaal uit.
    Het wordt er iig eentje met een foto.

Voor mn 2e dochter hadden we deze, vind ik zelf nogsteeds erg leuk:

Bekijk bijlage 229430

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Diddlemouse, leuk kaartje. Is vaan Geboortedorp of niet?

Voor tygo hadden we toen zelf een kaartje ontworpen. Heb er alleen geen afbeelding van op deze computer. Was een stoer kaartje met een ster erop achtergrond was met jeans. Simpel en stoer en dat gaat heet deze keer ook worden. Ik hou niet zo van vrolijke plaatjes en grappige afbeeldingen.

Ben ziek naar huis gegaan van me werk vandaag. man wat voelde ik me beroerd en nog steeds eigenlijk. Hang heel de ochtend al met m'n kop boven de plee. Heb volgens mij de buikgriep te pakken die op het moment zo heerst.

17. Blays

Blays Niet meer actief

@Diddlemouses, ja dat is erg handig een opslagplaats!
    Wij hebben niet zoveel ruimte, dus zat eraan te denken hem gewoon in de schuur te zetten.

@Kaartjes, Diddlemouses en Peekaboo, leuke kaartjes!
    Wij hebben vanavond ook de keus gemaakt voor het kaartje, en een proefdruk besteld :D Nu nog de definitieve keuze voor de naam hahaha.

@Jewe, Vervelend dat je je niet goed voelt, hopelijk voel je je morgen beter en heb je niet de buikgriep :( Heel veel beterschap in ieder geval.

18. Blays

Blays Niet meer actief

Oh helemaal vergeten te vertellen!
    Vandaag onze pretecho gehad! :D

En onze kleine man heeft mama's kleine neusje haha!
    Was zo mooi om te zien.. Op een gegeven moment ging zijn mondje wagenwijd open en ging hij op zijn duim sabbelen, zo lief! En hij was steeds aan het spelen met zijn voetjes en teentjes hihi.

Verder qua groei iets achter, hoofdje zat wel op 26 weken, buikje op 25 en half en de beentjes op 25. Dus hij heeft ook mama's lengte haha. En volgens de echoscopiste dikke spekbillen. Laten we het erop houden dat hij die van papa heeft haha :D
    Verder alles nog steeds helemaal goed. Hartje klopte mooi en hij had zelfs al een beetje donshaartjes!

Oh dames jullie gaan genieten straks als jullie ook de echo hebben :D Ze zien er zo mooi uit, ben helemaal in de wolken.

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ik ben idd ook niet zo van de plaatjes op een geboortekaartje.
    Foto vind ik dan wel weer leuk.

@ Jewe, vervelend zeg, hoe is het nu met je?

@ Joyce, klinkt gaaf! Leuk hoor dat je zo nog ff hebt kunnen meegenieten!

Ik ben gister met mn meiden naar K3 geweest. Voor Lot was het de 1e x dat ze mee was naar zoiets groots en die keek echt dr ogen uit, geweldig!!

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Joyce, klinkt erg gaaf die echo. Zag het laatst ook bij een vriendin het beeld is zo duidelijk en gezichtsuitdrukkingen zo mooi. Dus kan me er iets bij voorstellen hoe jullie hem beleefd hebben.

@Diddlemouse, leuk K3.

Nog steeds niet helemaal lekker. Als ik me rustig hou dan houd mijn maag zich ook wel redelijk. Vanmorgen een klein beetje gegeten,lees 2 droge crackers en een mok thee en dat is erin gebleven gelukkig.

Deel Deze Pagina