Hoi meiden, mag ik mij bij jullie voegen? Sinds vorige week weten wij dat wij 14 juni 2012 ons eerste kindje verwachten. Heel spannend natuurlijk!! De opa's en oma's weten het inmiddels ook al, zo leuk! Wat een geweldig nieuws om te vertellen zeg En voor jullie natuurlijk allemaal gefeliciteerd!
Joh wat vervelend! En zo misselijk en je dikke maatje weg! Is het een warm huis waar hij terechtkomt? Dat maakt het afscheid misschien iets makkelijker? Hoe lang hebben jullie hem gehad? Ik ben gek op honden, maar vanwege werk kunnen we er geen aanschaffen. Hopelijk trekt je misselijkheid snel weg! @ Sabrine1984 en coline - GEFELICITEERD met jullie zwangerschap & welkom!
Ik zag dat er weer een aantal nieuwe mama's in spe bij zijn, welkom en gefeliciteerd natuurlijk. @Colinde, Bij mijn eerste wist ik al dat ik zwanger was nog voordat ik getest had zo misselijk en moe was ik steeds, maar deze keer heb ik echt energie voor 10 en niet misselijk of niks eigelijk. Alleen de borsten zijn wat gevoelig. Hoe gaat het daar nou in zijn werk met echo's enzo? @mva, ach wat sneu dat jullie hond weg moet. Waarom moet ze weg?
UITGEREKEND 01 juni Flupland1985 Mirri 2juni leenislief 3juni Kattekit 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama 08 juni Vlinder1986 jomedi 9juni Annelies86 10juni 11juni Arnoe zeventien 12juni jewe 13juni 14 juni Lief of Stoer uk1983 15juni firefly stoetel AFSPRAKEN 21 oktober Mirri; eerste echo 24oktober mamavanAmarylli ;eerste echo -gesprek gyne uk1983 ;eerste echo firefly;eerste echo 25oktober Kattekit;controle VK 26oktober Eevie;eerste echo 27oktober nirak;intake VK evelienj; intake 7 november Arnoe;intake VK Annelies86;intake VK 9 november Annelies86;eerste echo 10 november evelienj; echo Hallo mamma's to be Ik vind dit topic net en denk dat ik ook wel bij de eerste helft hoor misschien wordt het uiteindelijk wel eind mei Heb niet zo vaak wat te melden dus lees rustig mee. Evelienj, ik heb je erbij gezet
UITGEREKEND 01 juni Flupland1985 Mirri 2juni leenislief 3juni Kattekit 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama 08 juni Vlinder1986 jomedi 9juni Annelies86 10juni 11juni Arnoe zeventien 12juni jewe 13juni 14 juni Lief of Stoer uk1983 sabrine1984 15juni firefly stoetel AFSPRAKEN 21 oktober Mirri; eerste echo 24oktober mamavanAmarylli ;eerste echo -gesprek gyne uk1983 ;eerste echo firefly;eerste echo 25oktober Kattekit;controle VK 26oktober Eevie;eerste echo 27oktober nirak;intake VK evelienj; intake 7 november Arnoe;intake VK Annelies86;intake VK 9 november Annelies86;eerste echo 10 november evelienj; echo sorry dames wil niemand tegen de borst stuiten ofzo maar ik beheer de lijst zooograag
omdat we op een appartement wonen dat onbewoonbaar is en nu zitten we bij men schoonmama heeeel verhaal kort gemaakt moeten dus verhuizen en dat kan nog even duren de hond mag niet bij men schoonmama en ik kan hem onmogelijk op het appartement laten dus heb hem voor zijn eigen best wil weg moeten doen ... hij heeft een heeeel mooie goede thuis de mensen hebben zelf al 2honden heel grote wei enzo en hij zit daar heel erg goed
ja inderdaad maar kan dat beestje toch ook niet alleen op het appartement laten zonder verwarming ofzo
Wij zijn ook net zwanger! En volgens eigen berekeningen uitgeteld op 15 juni 2012 Op 7 november hebben we onze eerste echo, we tellen nu al af haha
@mva, Wat erg dat je je hond niet kan houden. Ik snap hoe je je voelt. Ik heb een paar jaar geleden 1 van mijn 2 katten weg moeten doen. Ik woonde toen ook op een appartementje en zij wilde zo graag naar buiten. Maar dat kon natuurlijk niet.. dus begon ze mijn hele huis onder te plassen.. Dat was natuurlijk ook niet de bedoeling! Gelukkig een heel fijn huisje voor haar kunnen vinden waar ze lekker naar buiten kan. Maar ooo wat heb ik gehuild toen ik haar weg ging brengen!! Maar de wetenschap dat ze het daar veel beter had dan bij mij, voelde wel heel fijn. En voor je lijstje heb ik nog een paar toevoegingen: 7 november intake bij VK en 21 november de eerste echo Zoo leuk!!!
UITGEREKEND 01 juni Flupland1985 Mirri 2juni leenislief 3juni Kattekit 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama 08 juni Vlinder1986 jomedi 9juni Annelies86 10juni 11juni Arnoe zeventien 12juni jewe 13juni 14 juni Lief of Stoer uk1983 sabrine1984 15juni firefly stoetel Joyce89 AFSPRAKEN 21 oktober Mirri; eerste echo 24oktober mamavanAmarylli ;eerste echo -gesprek gyne uk1983 ;eerste echo firefly;eerste echo 25oktober Kattekit;controle VK 26oktober Eevie;eerste echo 27oktober nirak;intake VK evelienj; intake 7 november Arnoe;intake VK Annelies86;intake VK Joyce89;eerste echo Sabrine1984;intake vk 9 november Annelies86;eerste echo 10 november evelienj; echo 21 november Sabrine1984; eerste echo sorry dames wil niemand tegen de borst stuiten ofzo maar ik beheer de lijst zooograag
En mamavanAmarylli wat een naar verhaal zeg! Maar gelukkig krijgt hij een goed thuis en misschien mag je hem ook vaak komen opzoeken! Wij hebben ook 1 van onze hondjes weg moeten doen omdat deze ineens heel raar deed tegen kleine kinderen. Ons 3 jarig buurjongetje was bij ons op visite en ze begon heel hard te grommen en haar nekharen gingen recht overeind staan en oren naar achter.. We schokken zo erg! Met ons 14 jarig buurmeisje had ze geen probleem! Toen hebben we na lang kijken of het niet beter zou gaan naarmate hij vaker langskwam toch besloten om haar weg te doen, het bleef iedere keer zo tricky waren echt bang dat ze wat zou gaan doen.. En vooral omdat wij ook met een grote kinderwens zaten en niet wilden dat ze straks ons kindje iets zou aan doen. Zij was super vriendinnetjes me onze andere hond, die helemaal weg is van kinderen, ze sliepen zelfs poot in poot.
Allereerst wat info over mij. Ik ben hier brutaal mee gaan praten zonder me voor te stellen. Ik ben Stoetel (zeg liever niet mijn eigen naam), 27 jaar, getrouwd, moeder van een zoon, 31-10-10, en woon in Brabant. Ook hebben we nog een gezellig hondje om ons heen springen. Ik heb epileptie waardoor ik 10x zoveel foliumzuur moet innemen. Ook stond ik tijdens mijn vorige zwangerschap onder controle bij de gyn. Dat zal nu waarschijnlijk niet anders zijn. Het voordeel is dat ik heel veel echo's krijg. De controle bij de gyn is nodig, omdat er een groter kans op een slechte ontwikkeling van het zenuwstelsel is. Zoals open rug en een hazenlip. Ook is het nodig om mij extra in de gaten te houden om te voorkomen dat ik een epileptie aanval krijg. Morgen ga ik de huisarts bellen of ik eerst bij hem langs moet, of dat ik meteen naar de gyn doorverwezen word. Hopelijk krijg ik snel een echo, even kijken of we een lichtje zien knipperen. MvanA, Wat sneu zeg dat je hond weg moet, maar wel een fijne gedachte dat hij een goed thuis heeft. Het is een schat om te zien! Nieuwe dames, Welkom! Over zwangerschapskwaaltjes die anders zijn dan de vorige zwangerschap: Het is nu niet anders. Ik voelde me gewoon goed en dat heb ik nu ook. Het enige wat ik wel heb is dat ik me nu drukker maak of het allemaal goed mag gaan. Ik vind het nu nog spannender. Herkent iemand dit ook? Liefs
UITGEREKEND 01 juni Flupland1985 Mirri 2juni leenislief 3juni Kattekit 4 juni Evelienj 5juni 6juni 7juni mamavanAmarylli trotsemama 08 juni Vlinder1986 jomedi 9juni Annelies86 10juni 11juni Arnoe zeventien colinde 12juni jewe 13juni 14 juni Lief of Stoer uk1983 sabrine1984 15juni firefly stoetel Joyce89 AFSPRAKEN 21 oktober Mirri; eerste echo 24oktober mamavanAmarylli ;eerste echo -gesprek gyne uk1983 ;eerste echo firefly;eerste echo 25oktober Kattekit;controle VK 26oktober Eevie;eerste echo 27oktober nirak;intake VK evelienj; intake 7 november Arnoe;intake VK Annelies86;intake VK Joyce89;eerste echo Sabrine1984;intake vk 9 november Annelies86;eerste echo 10 november evelienj; echo 21 november Sabrine1984; eerste echo sorry dames wil niemand tegen de borst stuiten ofzo maar ik beheer de lijst zooograag