uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Schattig, dat is nou leuk aan meisjes...die strikjes en staartjes, heerlijk. Mooie meiden hoor.

2. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hier ook een foto van mijn kleine vent...Koninginnedag op het strand.

Bijgevoegde bestanden:

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Wat een lieve kindjes allemaal

4. Blays

Blays Niet meer actief

Wat een leuke foto's dames!

@Diddlemouses, fijn dat alles weer goed was! Ik mag maandag weer op controle :)
    Ik mocht trouwens bij de intake aangeven of ik mensen kende bij die kraamzorg die ik liever niet als hulp had. Wel fijn, maar heb natuurlijk nog geen ervaring haha.

@Kapedi, ja hoe die het bedenkt soms.. Oke mijn borsten lekken nu heel erg 's nachts, maar dat kapitein erbij.. De mafkees haha
    Wat vervelend dat de vorige keer zo naar is verlopen met alle kraamverzorgenden, hopelijk krijg je nu een fijnere! Inderdaad gewoon goed aangeven wat je wensen zijn en ook gewoon zeggen dat je de vorige keer 2 hebt weggestuurd enz.

Wij komen net van cursus bevallen en kraamtijd vandaan.
    Erg nutteloos, werd niks verteld wat we nu zelfs nog niet wisten.. En keken 5 minuten naar een megascherm met foto's van een geboorte en het nageboorte, erg smakelijk zo bij de thee en cake.
    En dan nog zo'n stom mens wat bijdehand gaat doen als iemand een vraag stelt aan haar, en niet echt nadenkt als ze wat laat zien. Ze wou bijv. laten zien hoe je een kruik in een luier wikkelt, doet ze dat op de tafel helemaal vooraan, achter een laptop, wat dus niemand kan zien...
    Ach ja we hebben wat gedaan vanavond ;)

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Diddlemouse, Jij ook goed gekeurd vandaag, me too ;) Hier lag de kleine ook al helemaal ingedaald en vat in het bekken.

Mooie meiden heb je trouwens.

@Joyce, Kapitein Lektiet, whaha:D Daar hheb ik gelukkig nooit last van gehad.

@Kapedi, Stoer kereltje.

@Kraamhulp, Ik had bij Tygo echt een heel leuk mens en een stagaire erbij. De kraam was zelf ook zwanger en toevallig dat ze alles bij mij had besteld in de winkel een paar weken voordat ik met verlof zou gaan. Dus dat was erg grappig dat zij ineens voor de deur stond.

Vandaag even bij Ikea geweest. Voor Tygo zijn kamertje een blauw tafeltje met 2 stoeltjes gekocht en de lamp op zijn kamertje opgehangen dus die is nu echt helemaal afgewerkt.
    Net de gordijnen op de babykamer ingekort en opgehangen dus die is nu ook echt helemaal af. Heerlijk gevoel dat alles nu klaar is.

6. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Kapedi, leuk ook gelijk een foto van je knulletje te zien!!!

@ Joyce, ja dat vroegen ze bij mij de 2e x ook maar nu dus niet.
    Was wel van plan het te zeggen maar vond mezelf dan weer als zo'n zeikerd klinken, maar ergens heb ik er toch wel spijt van.
    Achja, we zien het wel.

Schiet lekker op dus zo'n avond. zonde van je tijd achteraf..

@ Jewe, fijn jij ook helemaal goedgekeurd.
    Grappig van je kraamhulp bij Tygo.
    En lekker kamertje helemaal af!
    Hier moeten de gordijnen ook nog opgehangen worden (en nog een muurtje oververfen :))

7. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Kattenupdate :( Ben vanmorgen gebeld door de dierenambulance dat mijn kat vannacht is aangereden en kort daarna is overleden...200 meter vanaf mijn deur....Hij was dus bijna thuis. Echt heel zuur :(.

@Kraamhulp heeft ook een bezoekje gebracht, maar heb er eigenlijk niet zoveel van onthouden, ze kwam net nadat ik het telefoontje heb gehad...Gelukkig een map gekregen zodat ik het nog even kan nalezen.

Thanks voor de reacties op mijn kleine man.

@Jewe ; leuk een setje voor je kleine man in zijn kamer. Vond het ook leuk om een peuterkamertje te maken.

8. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Oh wat een naar nieuws. Sterkte!

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @kapedi. Ah wat onwijs sneu zeg:( ah die kraamhulp dat leggen ze straks nog wel een keer uit. Als t goed is heb je een lijstje met wat je moet regelen en een nr wat gebeld moet worden en de rest komt wel goed. Knuffel!

@jewe. o ik was gister ook bij ikea voor traphekjes (ivm kleine kindjes die vaak op bezoek komen) onze woonkamer is op de 1e etage en vind het doodlink zo vandaar maar vast gekocht.
    Maar zag daar die kleine kindermeubeltjes echt te cute!

@joyce. O vervelend dat jullie avondje een beetje voor niks was. Moet zeggen dat ik meer op het forum opsteek dan van al die dingetjes.

@hier. alles gaat goed. Buik is wat rustiger. Morgen 37 weken wave:) Mn vriend is ziekjes. Nou dat was het wel. Genieten jullie een beetje van het verlof?

10. Blays

Blays Niet meer actief

@Diddlemouses, ja ik vind het ook altijd vervelend zoiets dan zelf aan te moeten geven als er niet om word gevraagd. Ach, als ze er is straks gewoon gelijk bespreken wat je wensen zijn en als ze niet bevalt bel je gewoon gelijk voor een ander ;)

Ja was inderdaad zonde van onze tijd die hele avond..
    Als ik dat had geweten waren we gewoon thuis gebleven, waren pas laat thuis en had ook geld gescheeld want we moesten snel wat eten halen in de stad omdat mijn vriend pas laat thuis is en het al een half uur later begon. En het parkeergeld natuurlijk ook nog.

@Kapedi, Oh nee wat sneu! :( Sterkte! :(
    Kan me voorstellen dat je hoofd er niet naar stond toen de kraamhulp er was. Ze leggen het je straks allemaal wel nog een keer uit.

@Lin, ja ik steek hier op het forum ook veel meer op dan op zulke avonden, al helemaal die van laatst.
    Beterschap met je vriend!

@Hier, alles rustig. Niet veel gedaan haha. Moet nog steeds 1 a 2 babywasjes draaien, maar dat is zo weinig hooguit een halve trommel, vind ik zo zonde haha.
    Vriendlief wil de komende dagen gaan knutselen aan de muurboom, zo lief, hij ging gisteren extra naar de bouwmarkt voor behangstaaltjes voor de blaadjes enzo. Alleen die nog en het andere rolgordijn (nog steeds haha) op maat zagen en dan is het kamertje echt helemaal af :)

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Even ego. Gisterenavond weer wat gerommel in mn buik. Ben vanmiddag volgens mij wat vd slijmprop verloren. komt steeds wat niet in eens en het is echt vast spul lijkt op snot. Lekker ranzig verhaal he maar geen bloed gezien.
    Nou ja het mag he vandaag 37 weken!
    Ga nog maar even slapen. Niet zoveel te doen vandaag. Vriend is broert, vanmorgen een vriendin op de koffie geweest en heb even de katten kamer (veel haar nu) gezogen en gedweild, de was opgevouwen. nou dat was het wel. Geen bal dus..

Bij jullie al beweging/gerommel?

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Lin, Slijmprop verloren. Had ik bij Tygo ook met 37 weken.

@Joyce, Ook al een behang boom, is geloof ik wel helemaal in.

@Kapedi, Wat naar van je kat en zo dicht bij huiis ook. Sterkte!

Hier vandaag weer lekker naar de Efteling geweest. We hebben een abonnement dus gaan geregeld eventjes. Wonen er ook nog geen 20 minuutjes vandaan dus dat is goed te doen.

Gisteravond een bruiloft feest gehad. Was erg gezellig en volgens mij vond de kleine in m'n buik dat ook. Die was volop aan het mee bewegen.:D

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @jewe. Ja ik weet het niet zeker kan ook een stukje geweest zijn.
    Met hoeveel weken ben je bevallen toen?

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Bij mij was hij er in 1x uit en zag er uit zoals jij het beschreef. Ben uiteindelijk op de uitgerekende dag bevallen.

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @jewe. okay. Nou kijk wel of der nog meer komt. Zegt toch niks dus we gaan het zien.
    Beeb is erg druk vandaag.

16. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @ Lin; spannend he, we krijgen zo steeds meer tekenen van de bevalling die dichterbij komt!
    @ Jewe; heerlijk de Efteling, ik hou daar echt van!!
    @ Kapedi; wat een knap ventje! Wat zielig van je kat... :(
    @ Joyce; jammer dat de cursus niks was. Bij ons was de partneravond van de gym op zich wel lachwekkend.
    @ Diddl; mooie meiden!!

@ hier; vandaag toch weer veel pijn in mijn ribben. Erg vervelend, was lekker op het terras, maar ben toch maar naar huis gegaan. Heb ook vaker harde buiken, ze houden ook wat langer aan.
    Ik denk trouwens toch ook wel dat ik soms wat van de slijmprop verlies. Zie soms wat "slijmpjes" voorbij komen, hahaha! Bah bah!

17. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @eevie. Ja inderdaad. Vanmorgen zo misselijk ineens.. maar zakt nu wel wat. Dus straks maar even foto's bij de hema halen en fotoboeken kan ik plakken en knutselen. Wat boodschapjes dat was t wel.

18. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Damn, ik heb de hele nacht jeukende handen en voeten gehad!! Als t aanhoudt bel ik straks de vk, want toen ik t opzocht werd ik niet vrolijk. Kan n teken van zwangerschapscholestase zijn en dan moet de beeb eruit....

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Eevie, He bah hoop niet dat dat het is.

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Wat is dat nou weer dan eevie?

Deel Deze Pagina