@Joyce, Lastig is dat he met kleding. Bij Tygo was ik best wel veel aan gekomen en dat is er nooit meer helemaal afgegaan. Moet eerlijk bekennen dat ik er ook niet echt moeite voor heb gedaan toen. Deze zwangerschap heb ik veel beter opgelet met eten enz dus sommige kleding pas ik nu ook nog gelukkig dus hoop dat ik na de bevalling op dezelfde maat ben gebleven. Heb ook nog heel veel cadeaubonnen van de Steps dus straks na de zwangerschap als alles weer een beetje op orde is en ik weer lekker in me velletje zit ga ik los met shoppen. @Eevie, Kunnen makkelijk oefen weeen geweest zijn hoor. Als dit matras weg gaat kun je het dan niet beter zolang laten liggen als er dan iets mee gebeurd is het niet zo erg en kun je het gewoon weg gooien.
@ Jewe; ik vind het soms wel moeilijk dat ik niet weet hoe bepaalde dingen moeten voelen. Zou een hoop getwijfel schelen, haha! Ik hoop dat het oefenweeën waren, dan gebeurt er in ieder geval iets! Het matras breng ik terug naar Ikea, dan krijg ik nog geld terug. Niet alles, maar 75% geloof ik. Zij geven 20 jaar garantie en als je dan na 4 jaar in een kuil ligt... Dus ik ben benieuwd!
Ik ben trouwens heerlijk aan het mutsen thuis; heb net een labeldoekje gemaakt. Ben wel trots op mijn eerste poging! Ga er zo nog één maken (of meer, of andere vormen, of... hihi!)
Creatief hoor! Ik heb nog een borduurwerk wat af moet maar heb geen tijd @ bed, ik heb een grote cellstof mat op het bed liggen. Er heb een speciaal broekje aan snachts. Soort up en go haha! Charmant!! Maargoed, als daar mijn matras goed bij blíjft! Mijn voeten zijn wel erg dik geworden hoor! Jeetje alles voelt stijf! Slapen gaat nog toppie. Nachthemd aan en geen dekens. Werd pas om elf uur wakker van de wekker. Kunnen jullie er al helemaal aan wennen dat je binnenkort mama bent? Bij mij is dat kwartje nog niet helemaal gevallen hoor... Komt ook denk ik pas na de bevalling... Wat een zalig weertje zeg! Lekker met de voetjes omhoog in de tuinstoel en zo nu en dan even in en om het huis wat rommelen.. heerlijk!
@Jewe, ja vind het echt lastig! We hebben eergisteren een weegschaal gekocht want vriendlief vond dat hij dikker was geworden (guttegut, hij heeft een klein buikje gekregen ) en heb vanochtend maar gewaagd om erop te gaan staan en ben gewoon al 18 kilo aangekomen. Nu zit er wel een klein mannetje in mijn buik en denk dat ook veel vocht zal zijn want mijn hoofd, handen, voeten en benen zijn gewoon opgeblazen, maar toch, vind het niet zo fijn Kwa vesten en tshirts pas ik ook nog wel veel kleding (behalve om de buik dan haha) dus hoop dat ik snel weer op mijn oude maatje zal zitten. Ooh lekker allemaal bonnen! Heerlijk shoppen straks @Eevie, oooh wat ziet dat doekje er leuk uit! Heb je heel mooi gemaakt, wou dat ik dat kon! En ik denk dat het best een beetje gerommel en oefeningen kunnen zijn geweest @Hier, ik heb heel veel last van vloeien, de normale wit vloei is echt water soms en er stroomde vanochtend een druppel langs m'n been (lekker smakelijk hè haha) en mijn vriend belde mij net op en het eerste wat hij zei was: 'Zit het vruchtwater er nog in? Je was vanochtend zo aan het lekken!' Ja hoor schat, denk dat dat wel iets meer is dan 1 dikke druppel Hij zal wel denken, ik moet een uur rijden voor ik thuis ben, ff checken Net ook de molton gehaald bij de Action, dus die ga ik zo ff op bed leggen. En weer een voorraadje boodschappen binnen gesleept. Wel de gipsbuik vergeten Nja, vriendlief wil toch nog een keer naar de baby dump deze week, kijk ik daar wel ff.
@Joekie, welkom bij de dikke voeten club! Hier ook 2 benen die gelijk overlopen naar voeten, weg enkels! Bij mij staat ook alles constant op spanning, heel vervelend! Ik vind het heel spannend, moeder worden. Ben heel benieuwd hoe ik zal zijn als mama. Als ik mensen zie lopen met een wandelwagen of een klein kindje dan krijg ik wel kriebels in mijn buik hihi denk dan altijd: Straks loop ik ook zo met de kleine Vind het zo spannend en leuk!
@Eevie, wat leuk dat labeldoekje zeg. Ah Hier is het de tweede en dan nog heb je soms geen idee wat er allemaal gebeurd in je lijf. @Joekie, Wennen doet het nooit dat je straks mama bent. Heb nu nog af en toe als ik naar Tygo kijk zoiets van wow ik ben gewoon jou mama. Kan me ook echt nog geen voorstelling maken van deze kleine en hoe het zal zijn. Als je bij anderen in de kinderwagen kijkt en daar weer zo'n klein frummeltje ziet liggen begint het wel weer te kriebelen. @Joyce, ah hij is wel bzorgt om je. Voor die mannen is het ook spannend allemaal. Hier vanmorgen weer naar de vk geweest. Alles was weer goed dus stond ook zo weer buiten. Moest op de weegschaal en tot nu toe in totaal maar 12 kg aangekomen. Hou gelukkig deze keer geen vocht vast dus dat scheeld ook al een hoop.
Ik was met mn vorige zwangerschap maar 3 kilo aangekomen dus toen woog ik erna nog minder dan ervoor (58), nu 5 kilo aangekomen maar wil wel weer terug naar die 58. Hier heeft een klein meisje op het moment een flink feestje in mn buik, man man, wordt alle kanten op geduwd, niet fijn! @ Eevie, leuk zeg dat labeldoekje!! Zou willen dat ik zo creatief met stofjes was, vind ik altijd zo leuk!
Ik breek het record hoor, ben 19 kilo aangekomen. Woog 62 en nu 81 en dat was 2 weken geleden dus zal nu de 20 kilo wel voorbij zijn. Bij mijn zoon 23....Gelukkig was na 5 maanden alles ervan af. Heb nu wel echt hele dikke benen en putjes grrrr. Wow goed gelukt je doekje....Ben niet zo creatief met de naaimachine
@Jewe, ja dat klopt, is ook wel lief hoor Hij is zo trots en vind het ook allemaal heel spannend inderdaad. Fijn dat alles weer goed was! En ook fijn dat je geen vocht vasthoud! Ik mis mijn enkeltjes zo! Hahaha @Diddlemouses, wow lekker weinig aangekomen! Ik wil ook zeker weer terug naar mijn begin gewicht (57 kg) @Kapedi, hier ook dikkere benen, en dikkere kont! Krijg mijn positiebroeken steeds moeilijker erover heen Gelukkig was je wel snel weer van al die extra kilo's af! Nog eventjes, en dan kun je gaan genieten en ben je deze kilo's ook vast zo weer kwijt
hoi Wat een leuk doekje! Gewicht hier 17 kilo dr bij. Ik pas nog amper mn laatste 2 positie broeken de andere passen niet mee rover mn knieen heen. Zit hier dus ook vooral op mn benen en billen. Vandaag opzoek geweest naar schoenen voor vrijdag (bruiloft) ik heb echt alle schoenen aangehad id winkel ook 2 maten groter maar het enige waar ik op uitkwam waren schoenen met een teenslipper idee dus nu die maar genomen want de rest ging niet over mn voet heen... Ben helemaal stuk van dat geshop. Was met een vriendin samen die moest nog kinder kleding hebben dus dat ook gedaan. De action onveilig gemaakt en nu net thuis. Ga zo in n bak koud water zitten met mn voeten! groetjes
@Lin, vervelend he dat kleding en schoenen steeds minder goed gaan passen. Shoppen gaat hier ook steeds moeilijker en minder lang, afgelopen zondag 1,5-2 uur weggeweest met manlief toen had ik het wel weer gehad. @Hier, volgens mij veel gerommel.. Heb veel last van ineens een gespannen buik, krampen en steken onderin de buik en heb zo'n zeurende pijn in mijn onderrug. En de race is hier ook een feit En mijn voeten zijn dikker dan normaal, alles is opgezwollen en voel me net een mini olifantje. Klaag klaag klaag Net de boom opgeplakt tegen de muur, straks alleen de naam nog en dan is het kamertje helemaal af. Laatste kleertjes strijken (die ik gisteren eindelijk heb gewassen hahaha) en de eerste pakjes in de tas doen en we zijn er klaar voor
@Joyce. ja nog even volhouden! @hier vanmiddag in het zh geweest ivm minder leven voelen en steeds harde buiken va n3 minuten elk kwartier. Er was niks loos dus ben weer thuis. Lekker aan het oefenen
@Lin, oeh dat was dan wel ff spannend! Gelukkig niks ernstigs en nu weer thuis Hier nog steeds veel krampen, niet echt een regelmaat erin, gewoon constant dus heel vervelend. Begin nu ook kleine rode bultjes op mijn olifantenvoetjes te krijgen, en het jeukt! Maarrrr... De boom en de naam hangen aan de muur! De babykamer is nu echt helemaal af!
@ Lin, oei dat was wel even schrikken dan zeker. Gelukkig niks aan de hand. @ Joyce, jij durft de naam al aan de muur! Gordijnen altijd dicht?
@lin; Gelukkig niks aan de hand.... @Joyce; Goed bezig, bultjes? van de zon misschien? @Hier; Vandaag dagje strand gedaan, ben gesloopt pfff. Wel bruine dikke benen nu haha. Uhh wel enkelt aan de voorkant. Beetje jammer dat er geen speciale zwangerschapbedjes zijn op het strand met een gat erin ofzo. Ennn de 37 weken wave....Kom maar op met die baby!!
Hallo allemaal ! @ Lin, o meid dat was wel ff spannend. Gelukkig niks aan de hand ! Gaat het nu wel weer een beetje beter? @ Dikke voeten, hier ook olifanten poten. Doen in de avond echt pijn ! Maar goed.. We moeten het er maar ff mee doen @ Matrasbeschermer, heb hem er van de week afgegooit. Sliep er zo slecht door. Zal morgen de grote onderlegger erop leggen. Ligt er iig wat.. @ All, willen jullie ook zo graag bevallen. Of ik heb vandaag een mindere dag.. Maar ben er klaar mee/voor. Wil zo graag dat ze komt. Al kan het nog wel een maand duren !! Hoe gaan jullie hiermee om??
@firefly. Ja, ik wil ook bevallen ben vandaag 38 weken en als je pech hebt kan het nog wel 4 weken duren toch.. pfff hoop het niet begin me een beetje te vervelen en wil knuffelen met de kleine Gaat wel hier elk 15minuten harde pijnlijke buik. Soms slaat het een keer over na 30 minuten. Na 2 uur trekt het weer even weg voor een uur en begint het weer. Maar doet niet super pijn hoor. groetjes
Jeetje dat is vervelend Lin.. Hebben ze er een oorzaak voor? Want harde buiken in rust zijn toch niet goed? Is mijn tenminste verteld..