Na de 37 weken termijn zijn harde buiken die zeer doen voorweeen.. die kunnen wel overslaan in echte weeen maar aan de ctg was de activiteit niet heel hoog. toen was het natuurlijk precies rustiger maar wel 2 vd buiken gehad die waren daar ook wel zichtbaar maar was allemaal normaal zeiden ze. Ben nu weer aan t bijhouden hoe vaak nu 5 harde buiken gehad vanaf 20:20 uur duren 2,5 minuut en komen steeds elk kwartier 1 keer 10 minuten. Wacht het wel af tot het elke 5 minuten is. maar ze gaan dus ook steeds weer weg na een 2 uurtjes ofzo. dus dan zet t niet door en doet het ook niet voor ontsluiting zorgen... heb dr dus niet veel aan. Het valt wel mee hoor kan het goed volhouden
@Diddlemouses, haha ja wou hem zo graag hebben hangen! En het staat zo mooi! Heb er een hoeslaken omheen gegooid haha @Kapedi, geen idee of het door de zon komt, heb er niet veel in gezeten vandaag. Misschien een reactie ofzo omdat mijn voeten vandaag wel heel dik waren kan zelfs mijn tenen niet meer bewegen en lopen doet echt pijn, al helemaal trap af. En zweten dat ze doen pff niet te geloven dat ze nog steeds zo dik zijn, het water loopt er zo vanaf @Firefly, ja ben er helemaal klaar voor/mee, laat maar komen! @Lin, vervelend dat het steeds net niet doorzet, ben je er steeds tegenaan aan het hinken. Gelukkig is het nog vol te houden. @Hier, net terug van de Baby Dump, er bleken twee scheuren in de bekleding van de stoel te zitten, dus mochten hem ruilen. Eenmaal daar bleken in ALLE stoelen gewoon al minstens 2 scheuren te zitten op precies dezelfde plek. We hebben toen een andere stoel mogen uitzoeken en hebben een grote super zachte knuffel beer gekregen als excuus hihi
@ Lin; heeft het nog doorgezet, of is het weer wat rustiger? @ Joyce; het is ook zo leuk om dingen af te kunnen maken he?! Ik heb de naamslinger ook al klaar, maar die mag ook nog niemand zien... @ Kapedi; ze zijn dan wel dik, maar toch bruin, die benen! @ Firefly; ik ben er ook wel klaar voor hoor. Ik vind het wel spannend, maar ik ben zó ontzettend benieuwd naar ons mopje... Iedere dag die voorbij is, is er weer 1 dichter bij ons kindje! Nog maximaal 30 dagen te gaan... Ik blijf nu wel zo veel mogelijk binnen; ik heb echt last van de hitte en het vocht, dus moet regelmatig met de voeten omhoog. Nou waait het ook best hard hier, dus dan zit je ook niet echt op je gemak. Misschien zo nog maar ff verder met een knuffeldoekje... Ik heb de smaak te pakken!
@Joyce. Balen dat je zn last vd warmte hebt. Rustig aan dan maar. O goed dat je de stoel hebt kunnen ruilen. Wel een leuke stoel ipv gehad? @Eevie. Nee het zet niet door. Het begint steeds voor 2 a 3 uurtjes elke 10 tot 12 minuten en dan voor de duur van 2 a 3 minuten en dan is het ineens weer klaar voor een uur of wat langer.. Kan je niks mee dus maar gewoon wachten. Vanmorgen lekker id tuin gezeten/gelegen alleen mn benen id zon omhoog was goed te doen ga zo denk nog even terug. Ik wil eigenlijk wel een hangmat/schommelbank kan je lekker chillen maar zou niet weten waar die moet in onze tuin. O ik lees net dat jij ook onwijs last van t weer hebt balen hoor Laat de beebs maar gewoon komen dan!
@Eevie, ja vind het ook echt zo leuk alles af te maken nu! Ooh leuk een naamslinger! Je bent lekker bezig hihi @Lin, ja baal er ook echt van want ik hou echt van dit warme weer! Gelukkig zijn mijn voeten nu minder dik dan gisteren al rond deze tijd, dus ga zo denk ik ook ff lekker in de zon zitten, ff genieten want dat lukte gisteren totaal niet Vervelend dat het niet doorzet, je meisje is in ieder geval al goed aan het oefenen Wij hebben wel een schommelbank, heerlijk, lekker liggen met een kussen in je rug/nek hmmm... Wij hebben geluk met onze tuin, die is een keer zo groot als die van de buren en de rest omdat wij op de hoek wonen en een oprit naast het huis hebben, hebben dus die breedte er extra bij over de hele tuin Denk niet dat het anders zou passen bij ons.
Ooh helemaal vergeten: We hebben nu een soortgelijke stoel uitgezocht van TopMark. Heeft alleen meer standen, beder dienblad en nog een extra stoelverkleiner hihi
@ Firefly, vandaag weer een beter dagje? Tuurlijk kijk ik ook ontzettend uit naar ons beebje maar ik heb (bij al mn zwangerschappen overigens) altijd in mn hoofd gehouden dat ze tussen de 40 en 42 weken komt dus maak mezelf niet gek met het feit dat het nog 4 weken kan duren, daar heb ik me gewoon op ingesteld. @ Lin, vervelend zeg die harde buiken/voorweeen steeds. Maar idd het hoort er bij sommige zwangerschappen een beetje bij. Maar vervelend is het zeker. @ Joyce, ahh dat is ook nog een idee idd. Ik kan ook bijna niet wachten om hem op te hangen Wat zonde zeg van je stoel, gelukkig netjes opgelost dus. Heerlijk zeg zo'n grote tuin! Hier vandaag de halve dag in het ziekenhuis gezeten met mn jongste voor onderzoeken. Nu alles weer gehad en over 2 weken horen we de uitslagen. (Groeit niet goed, misschien gluten-allergie)
Pfff even zitten...heel de dag in de weer geweest. Tygo naar het kdv gebracht vandaag, even naar de stad gewees vor nog wat baby dingetjes (volgens mij nog de helft vergeten, maar goed toen even geluncht met me moeder, de grote boodschappen gedaan, Tygo opgehaald en weer bij me moeder gegeten omdat manlief weer eens een uitje heeft met zijn werk. @Lin, vervelend he die voorweeen? Had het bij Tygo ook heel erg. Heel vermoeiend op den duur ook al doet het niet echt pijn. @Joyce, Nieuwe stoel uitgezocht en nog een knuffel erbij ook. leuk! En hier zijn de naamletters ook al klaar maar hang ze pas op na de bevalling. @Eevie, balen dat je zo'n last hebt van het weer. Misschien lekker met je voetjes in en koud badje? @Bevallen, heb me ingesteld op 40 weken dus ben nog niet echt met de bevalling bezig. en ook nog veel te druk met van alles en nog wat dus heb eigelijk gewoon nog geen tijd om te bevallen
Sorry dames even ego. Verloor rond 23:30 wat slijm met heel klein druppeltje bloed en mn water is om 00:00 uur gebroken. (op de wc wel opgevangen) Komt steeds instromen en het is helder met witte vlokjes erin. Phoe he spannend dit. Heb (nog) geen weeen. Dus ga zo toch maar wat slaap proberen te pakken.. Ik heb alles wel gelezen hoor maar spreek jullie later. Doeidoei
Aaaah lin wat spannend!! Hopelijk komt t goed op gang en wordt t n voorspoedige bevalling! Succes meid, ik wacht met spanning af... (kwam ons meisje nou ook maar...)
Aahh Lin!!! Heel veel succes!! Zet em op!!! Spannend hoor! Hou je ons op de hoogte hier?? Hier alles rustig. Vandaag hele dag bruiloft. Was erg gezellig al moest ik op (chiquere) slippers want ik pas niet 1 schoen meer, ook niet een maat groter.. mijn voeten zijn echt reuze en dat is wel erg vervelend. Maar verder gaat het prima en geniet ik enorm van het heerlijke weer!
Thanks meiden. Kan echt niet slapen kreeg erge trek dus ben nu wat aan het eten hopelijk lukt het straks wel. @joekie. O hier ook naar een bruiloft geweest vanavond. En bij thuiskomt dit. Wel gek maar ook super fijn dat ik niet zo lang hoef te wachten. @eef. Ja ik hoop ook dat het goed gaat en het thuis lukt.
Aaah Lin, spannend!!! Hoe is het nu? Hopelijk zet het een beetje door en gaat alles goed! Succes meid, zet hem op! Je hebt straks misschien wel lekker je meissie in je armen!
Goede morgen, Nog geen beeb hoor. Ook geen weeen wel steeds plenzen vruchtwater en heb gekotst veel harde buiken maar thats it. Verloskundige komt in de loop vd ochtend even checken. Wachten op weeen dus. Heb niet goed geslapen steeds dr uit en aandrang tot plassen. Vaag gevoel. Maar vk zei dat als de weeen niet komen dan moet ik morgenochtend aan het infuus dus dan is het er zo en zo morgen... Mega raar trouwens mn navel is niet meer zo uitgeplopt en de vorm van mn buik is echt alleen de baby nu niet meer zo rond meer hard enzo. @diddlmouse. Nou bij jou ook spannend dan Succes allemaal! Fijne dag allemaal groetjes
Oh vervelend zeg Lin! Hopelijk zet het toch nog door en hoef je niet aan het infuus. En apart idee dat je nu sowieso morgen je meisje in je armen hebt! Spannend! Heel veel succes meis, ik duim voor je!
Ja bizar he. Vk is geweest ziet er allemaal goed uit. heb een hele instructie gehad wat wanneer te doen. Komt erop neer dat ik voor 00:00 uur vanzelf goede weeen krijg nog thuis mag bevallen. Voor 19 uur hoef ik niet aan de ctg ter controle daarna wel. Dus na 19e melden in het zh. Is dr morgen ochtend niks gebeurd krijg ik infuus en moet t kindje ook een dag blijven in het zh. Dus hoop dat er wat gaat gebeuren. Maar als dit net zo gaat als bij mn moeder met mij dan wordt het infuus want daar gebeurde ook niks....Die was wel 41 weken overigens. ik ga nog even slapen nu het nog kan! groetjes
Zo een heel stappenplan inderdaad! Heel veel succes meid, ik hoop dat je nog lekker thuis mag bevallen vandaag. Vind het zo spannend voor je! Krijg er kriebels in mijn buik van hihi, ben ook zo benieuwd naar ons mannetje! Ben stiekem wel een beetje jaloers op je hihi Rust maar lekker even uit ja, des te meer energie heb je voor straks
@Lin; Wow spannend, zet hem op...Heel veel succes en sterkte....Je bent vast de eerste. En probeer zoveel mogelijk te rusten. @Joyce; Bah vervelend dat je zulke dikke voeten hebt, vriendin van me had het ook zo erg...lopen gaat dan ook heel moeilijk. @Joekie; Lekker dan nog even een feestje....Ja haha slippers. ik kan gelukkig alles nog aan maar slippers zitten wel het fijnst. @Diddle; Hoe gaat het met je bloedverlies? Balen van je kleine meid. Hopelijk vinden ze snel een oorzaak. 2 dagen ziekenhuis hakt er ook wel in he. @Hier; Gister het gips ontvangen voor mijn gipsbuik, helaas is het mislukt en moest ik het weggooien, het bleef gewoon niet plakken, snap er niks van. Beetje jammer.... Geniet heel erg van het weer en het lekker buiten zijn. Zal haast geen zin hebben om nu te bevallen omdat je dan zeker een weekje binnen zit en ik hou zo van het strand haha. Kom snel weer checken...