uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blays

Blays Niet meer actief

@Kapedi, ja vind het echt zo vervelend, lopen gaat inderdaad moeilijk. Voel ook steeds iets ploppen bij mijn linker enkel, zal wel het vocht zijn. Heb nu gelukkig na wat wringen dichte schoenen aangekregen, wel de veters helemaal open haha ziet er niet uit, maar dan zwellen ze ook niet zo op door de schoen.

Balen van het gips joh! :( Kun je niet teruggaan of een mailtje sturen ofzo? Misschien was het een fabrieksfout en krijg je een nieuw setje.
    Het weer is inderdaad heerlijk! En ik hou ook van het strand, woon er helaas totaal niet in de buurt haha.

Geniet er lekker van :)

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Lin, oh spannend meid. Wordt het toch een mei kindje. Heel veel succes. Hopelijk zijn de weeen vanzelf begonnen en misschien heb je je kleine al wel in je armen liggen.

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Lin, zooo spannend hoor! Hopelijk komen de weeen vanzelf en kan je lekker thuis bevallen.
    Maar wat een hitte nu om te bevallen he.
    Nogmaals succes, je kunt het!!

@ Kapedi, zonde zeg van die gipsbuik.

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Helaas weeen zetten niet door dus 19 uur melden ivm ctg in het zh. Denk niet dat het nog thuis gaat lukken want dat moet dan voor 00:00 uur gebeuren...En er is nu helemaal niks meer

5. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ohh balen Lin!!
    Maar goed denk aan het eindresultaat, nog heel even en jij hebt je beebje lekker in je armen!

6. Blays

Blays Niet meer actief

Ooh wat balen Lin!
    Maar inderdaad, net wat Diddlemouses zegt, denk aan het eindresultaat, strakjes heb je je beebje in je armen!

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Lin, Oh wat balen meid dat het niet door zet. Succes in het ziekenhuis, nog even en dan heb je jullie wondertje in je armen.

Hier stonden daarstraks ineens al mijn vriendinnen op de stoep voor een babyshower. Schrok me rot had echt helemaal niks door. Was wel heel gezellig en ben goed verwend. En moest allemaal leuke spelletjes doen.

8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Lin balen dat het niet doorzet! Hopelijk gaat het nu opschieten en heb je de kleine snel in je armen!

Jewe wat leuk dat je zo verrast en verwent bent! Erg lief!!

9. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.047
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    @ Babyshower, leuk! Wat voor spelletjes moet je dan doen? Ik heb er nog nooit eentje meegemaakt :(.

@ Dikke voeten. Ja hoor, hier ook. Af en toe in een koud emmertje water en veel met de beentjes omhoog. Weg gaat het niet, maar het verzacht wel een beetje.

Ik zag o.a. bij het andere topic van de juni mama's dat het flink rommelt bij enkele dames. Ik vind het zo moeilijk te bepalen wanneer het nu gewoon harde buiken zijn of wanneer er meer aan de hand lijkt te zijn.

Van de week ben ik 's nachts echt wakker geworden van pijnlijke harde buiken. Maar daarna weer dagen niets. Nu vanavond heb ik me toch ineens kampen in m'n rug (?) en weer harde buiken. Zou het ook te maken kunnen hebben met m'n hooikoorts soms? Ik snuit nu veel m'n neus en kan me voorstellen dat m'n buikspieren dit niet zo leuk vinden en misschien de baarmoeder ook wel niet. Kan iemand daar iets zinnigs over zeggen?

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Mmm geen idee! Toch geen rug weeën? Het rommeld bij iedereen wel af en toe een beetje denk ik.

Hier ook enorme dikke voeten. Doet overdag gewoon zeer omdat het zo enorm strak staat.
    Ze zijn minimaal twee keer zo dik als normaal. :(

11. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Linl Spannend, ben benieuwd hoe het nu gaat!!
    @Jewe; Oh wat leuk nog zo n late babyshower :)

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nog niets van Lin?? Spannend hoor! Kom elke keer even spieken :)

13. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ Lin, oooo spannend meid. Hopelijk gaat alles goed.

@ Ego, hier gisteren opgenomen ivm vermoedelijke zwangerschapsvergiftiging.. Had de hele dag al last van buikpijn. Heb ook heel veel over moeten geven.. De zuster vertelde vanmorgen misschien morgen of overmorgen inleiden.. De arts komt zo nog met me babbelen. Ben benieuwd.. xx

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Lin, ben zo benieuwd of je je kleintje al in je armen hebt. Kom elke keer even checken..:D

@Firefly, Jij ook succes meid. Is het al bevestigd of het ook echt zwangrschasvergifteging is? Hoop het niet voor je meid.

HIer blijft het allemaal nog aardig rustig moet ik zeggen. Ook nog weinig harde buiken.

@Lief en stoer, Ze hadden een spel bij met babyweetjes die ik goed most beantwoorden, ik moest binnen 5 minuten zoveel mogelijk woorden verzinnen die met babyspullen te maken hebben op alfabet, namen verzinnen met alleen de letters van mijn naam en die van mijn man. Dat soort dingen en dan kreeg ikk steeds een cadeautje. Heel leuk bedacht alllemaal.

15. Blays

Blays Niet meer actief

@Jewe, wat leuk! Zo laat nog even lekker verwend worden! De spelletjes klinken erg leuk :)

@Lin, ooh ben zoooo benieuwd! Ook ik spiek elke keer even om te kijken of er al nieuws is :)

@Firefly, he bah hopelijk toch geen zwangerschapsvergiftiging!

@Dikke voeten, ik kan ze nu een beetje in bedwang houden met dichte schoenen aan haha als ik gewoon slippers ofzo aantrek is het niet uit te houden, ik wist niet dat ze zo groot konden worden zeg.

@Hier, nu ook weer rustig, 3 dagen lang veel harde buiken, zeurende pijn in de onderrug en ongelofelijke drang om naar de wc te gaan en nu is alles weer rustig.
    Vriendlief heeft ook ergens gehoord dat sex de bevalling/weeën kan opwekken, en loopt nu de hele dag achter me aan hahaha 'kom op schatje, misschien helpt het wel echt!' en dan heb je een leuke buurvrouw die zegt dat sla olie ook helpt, wil hij ook sla olie gaan kopen hahaha wat een man, hij kan echt niet wachten hihi

16. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Firefly, jeetje spannend ook voor jou.
    @Joyce: whahaha leuke man heb jij, hij leeft helemaal met je mee.

Hier ook "schat sex helpt he" en dat elke dag. Ik lijk wel loops. Angst dat hij straks 6 weken op een houtje moet bijten haha.

@Hier; Vandaag rustig dag in de ochtend, ga straks naar me vriendin, die heeft haar zwembad opgezet en wat kids uitgenodigd, dus kunnen de kleintjes lekker spelen en mama`s relaxen.
    Zo kleine slaapt , ik ga ook even een tukje doen :)

17. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Grappig, mijn vriend vind het juist zeer onethisch om nu sex te hebben :)
    Hij vind het echt niet kunnen :D

Van mij hoeft het nu ook niet meer want heb het gevoel dat het hoofdje ergens halverwege mijn vagina hangt :)

@Firefly spannend meid! Je hebt nu snel je kleine in je armen.!

18. Blays

Blays Niet meer actief

@Kapedi, whahaha loops! Die is goed :D
    Jij hebt dus ook zo'n leuke ongeduldige man :D

Oh lekker ff relaxen, ik lig nu ook lekker in de tuin met de hond op de schommelbank ^^

@Joekie, haha grappig! Ik snap ook niet wat die man van mij nu erotisch vind aan mij, dikke buik, opgezwollen lichaam haha :p

Haha nee dan zou ik er ook niet zoveel zin meer in hebben :p
    Sowieso nu met die warmte, pff :p

19. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Haha, mijn vriend geeft gewoon ronduit toe dat ie het verre van erotisch vind :)
    Maar het gaat hem om de afstand tussen de baby en hem bij de s.x zeg maar ;)

Gelukkig komt alles weer goed! Uiterlijk einde van het jaar zit ik weer helemaal in mijn oude velletje en oude gewicht is mijn voornemen!

20. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Lin, ik ben zo benieuwd hoe het afgelopen is bij je verder.
    Hoop dat je je snel weer kunt melden!

@ Lief en Stoer, ik denk dat het er gewoon bij hoort en niks met je hooikoorts te maken heeft hoor.
    En geloof me, als het echt begint dan merk je het wel ;)

@ Jewe, leuk zeg alsnog een babyshower!!

@ Firefly, bij jou ook spannend dus!! Succes!!

Deel Deze Pagina