uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Dat heb ik niet gevraagd.. Maar ik neem aan van wel :)

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Dit gaan jullie niet geloven.

Vanmorgen onderzoeken gehad.

Baarmoeder mond was maar 1,5 cm en half rijp dus 12 uur voor nope weeen gehad gister.
    De baby maakt het goed, goede ctg's en echo.
    Daarop was te zien dat al het vruchtwater wat er zaterdag avond niet meer zat (bovenin) nu weer aangevuld was. Ik heb ook geen water meet verloren na zaterdag..Dus dat houdt in dat de scheur dicht moet zijn. Infectie gevaar voorbij. Ik ben naar huis gestuurd! mn lijf en de baby waren er niet klaar voor om te bevallen en als ze zouden doorzetten wordt het een drama bevalling. Dus stand van zaken.
    Wachten op de baby, mag alles doen, Slijmprop en ik volledig kwijt.
    Was heel erg schakelen het weekend van het ene naar het ander. Maar we doen wat het beste voor die kleine is en dat is dit. Dus geen mei kindje voor ons (ja of het moet nu spontaan gaan)
    Ik wist niet wat ik meemaakte.
    Want ik mag zelfs weer thuis bevallen ben niet meer medisch...

Heb jullie globaal gelezen hoor.

3. Blays

Blays Niet meer actief

Noh wat raar! We waren er allemaal helemaal van overtuigd dat je vandaag je kleintje wel in je armen zou hebben Lin!

Dus nu moet je gewoon thuis weer gaan zitten wachten alsof er niks is gebeurt, heel apart!

Ik wist ook niet dat doe scheur weer dicht kon gaan eigenlijk.
    Wel fijn dat alles goed is met de beeb en met jou
    Doe het rustig aan meis, en ff bijkomen van het rare nieuws!
    Hopelijk verloopt het straks allemaal wat soepeler!

4. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Lin, jeetje Lin, dat zal een tegenvaller voor je geweest zijn!
    Wat raar idd dat die scheur nu weer dicht kan zijn.
    Jeetje zeg, dit had ik echt niet verwacht.
    Nou maar even lekker bijkomen en hopelijk gaat je "echte " bevalling wat makkelijker!

@ Joyce, hopelijk zet het echt door bij je!

@ Firefly, fijn dat je weer thuis bent maar vervelend van je buik en hoofdpijn.

Jullie maken het wel spannend allemaal zo hoor!!

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Lin, heb het wel eens vaker gehoord idd dat het vruchtwater zich weer aanvuld en dicht. Ben je mooi klaar mee. Heb je je er net op in gesteld dat je een dezer dagen mama bent en dan zit je weer thuis in afwachting tot de bevalling toch weer begint. Hopelijk gaat het straks een stuk sneller en makkelijker.

@Firefly, Gelukkig dat je urine toch goed is en je geen zwangerschapsvergifteging hebt. Paracetamol mag je gewoon hebben als je zwanger bent dus denk dat het nu ook gewoon mag.

@Joyce, Druk aan het rommelen bij jou?

Hier nog alles rustig eigelijk.

6. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ Lin, wat vervelend. Beetje hetzelfde gevoel als wat ik heb.. T liefst ga je naar huis met je kleine. Nu moet je weer wachten en wachten.. Sterkte meid ! Hou goed je rust..

7. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ja klopt inderdaad heel vaag en raar. Maar denk zelf niet dat het super lang zal duren. Het rommelt namelijk weer en ik hoop dat die bmmond dus verder verweekt/rijpt. Maar wist niet dat inleiden zn drama kan zijn. Thanks voor jullie berichtjes en meeleven:)
    Groetjes!

8. Blays

Blays Niet meer actief

@Lin, ja vind het nog steeds heel raar. Wat moet jij je nu dubbel voelen zeg. Helemaal erop ingesteld dat je naar huis gaat met je kleine meid en dan loop je nog steeds zwanger het ziekenhuis uit!

@Diddlemouses, dankje! Ik hoop ook echt dat het snel gaat doorzetten. Ben al het vocht, de pijnen en de race nu wel een beetje beu. Toch vind ik het allemaal wel erg spannend nu hoor haha.

@Jewe, ja al vanaf half 4 vannacht behoorlijk aan het rommelen.
    Veel krampen onderin de buik, zie soms echt mijn buik gewoon samentrekken, pijn in de onderrug, steken down below en ongelofelijke race ;)
    Vorige week ook al 3 dagen achter elkaar, en toen ineens weer 2 dagen niets, en nu begint het weer.

Schoonmams belde net op, alweer :p
    Die zei gelijk: Kom maar jongen, je bent zo welkom! Niet mama pesten, gewoon komen!
    Haha als mama's lichaam dan ook ff meewerkt ;)
    Voel hem soms echt als alles weer samentrekt echt duwen onderin joh, pff..

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik hoop dat je gevoel klopt en dat de kleine zich snel aandient lin!

Joyce hoe is het bij jou?

Hier alles rustig. Vandaag een verjaardag van een neefje in het doornse gat en daarna nog even kort gevaren met kennissen op het veluwemeer.

Nu lekker op de bank hangen.

Morgen wil ik de tuin in. Beetje mooi maken :)

10. Blays

Blays Niet meer actief

@Joekie, oh leuk varen! Lijkt me heel ontspannend :)

Hier gaat het nu niet zo lekker :(
    Gisteravond zakte het rommelen een beetje af, of ik was gewoon zo moe haha, dat ik heerlijk in slaap ben gevallen. Vannacht nog 1x wakker geweest van de krampen maar daarna ook weer lekker in slaap gevallen.
    Toen ik vanochtend wakker werd was ik weer zo ongelofelijk misselijk, kom net van de wc met een emmer :(
    Het is weer aan het rommelen, de race is er weer en heb overgegeven en had ook nog eens een bloedneus. Verschrikkelijk om mee wakker te worden om 5.30 uur :(

Moet vanmiddag toch voor controle naar de vk, ga het overgeven even aangeven.

Hoop dat jullie nog heerlijk liggen te slapen meiden! :D

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Sterkte Joyce. Ik heb za ook overgegeven kan een teken van het leegmaken van je lijf zijn. ivm ruimte voor de bevalling.
    Succes.
    Hier ook vk afspraak over een uurtje. zullen daar ook wel zegge..
    Ik heb heerlijk geslapen en erg lang ook dus kom maar op, lekkere beval temperatuur dus van mij mag het!

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Inderdaad, betere beval temperatuur! :)

Succes bij de vk Joyce en lin!

Hier vandaag een dagje de tuin in. Beetje netjes maken voor de visite. :)

13. Blays

Blays Niet meer actief

Lin, ik hoop het! Hou echt niks binnen..

Kreeg net al een smsje van vriendlief dat hij echt zeker dacht dat de baby deze week gaat komen hihi :D
    En hoe het was bij de vk, maar ik hoef pas om 14.40 uur :p
    Normaal altijd rond 10.00 uur, maar het was druk dit keer.
    Hij vind het allemaal zo spannend nu, zo lief. Ik vind het ook spannend hoor, zeker nu met al die extra dingen erbij zoals het overgeven en de race enzo.

Maar het is inderdaad heerlijk beval weer, dus laat maar komen die beebjes van ons! :D

Joekie, dankje! Lekker de tuin in, ga ik strakjes ook even doen. Tegelijkertijd even genieten van het heerlijke weer :D

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    De temperaturen zijn idd een stuk beter om te bevallen, alleen jammer dat er dan ook weer gelijk regen bij moet vallen.

@Joyce, vervelend zeg dat je steeds moet overgeven en misselijk bent. Daar heb ik nooit geen last van gehad en de race ook niet. Zou het toch even aangeven straks bij de vk.
    De dag dat ik van Tygo beviel was hij juist heel rustig in me buik.

@Joekie, oh die tuin moet hier ook nog steeds. De voortuin vooral maar heb er zo geen zin in. Denk dat ik hem vanavond maar even samen met manlief doe.

Gister een heerlijk dagje gehad. Eerst 's ochtends tot 's middags aan het voetbalveld gezeten omdat manlief een voetbaltoernooi had bij ons in de buurt. We hadden voor de kids een zwembad mee genomen dus die hebben allemaal heerlijk gespetterd daar.
    's middags naar een verjaardag geweest van mijn vriendin en haar zoontje die even oud is geworden als Tygo. Die hadden ook het zwembad uit staan dus daar heeft Tygo ook nog heerlijk gespetterd. En ik heb lekker heel de dag met me reet op een stoel gezeten in de schaduw en toch ben ik bruin geworden.

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Heerlijk die zwembadjes!
    Ik ben ook lekker bijgekleurd terwijl ik niet bewust in de zon heb gezeten...eigenlijk alleen in de schaduw.

Hier geen regen gevallen trouwens vandaag.
    Schoonmaakster is weg. Heeft boven alles gedaan dus dat is nu helemaal klaar.

Baal enorm van babypark want had een box besteld die op voorraad was. (binnen 1 dag leveren) Expres dus niet twee weken terug besteld omdat toen de hele benedenverdieping op z'n kop lag door de verbouwing. Gister dus besteld (nog steeds op voorraad), komt er vandaag een mail dat er toch 3-4 weken levertijd op zit omdat ie niet uit voorraad leverbaar is!!!
    Dat is dus mooi te laat :(
    Dus ws hebben we tijdelijk even geen box.
    Wel balen want we hebben grote honden dus dan is het wel handig als de kleine in een box kan liggen..

16. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Bij de verloskundige was alles goed. T kwam niet veel voor dat vliezen weer helen en het water zich weer aanvult. Ah hopelijk duurt het niet zo lang meer. Heb ook echt niks meer te doen behalve het huis een beetje bijhouden en chillen.

Foto's zijn ingeplakt
    Mn hele to do list is klaar
    Dus je zou zeggen kom maar op!

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Joekie, dat is balen ja. Hebben ze hem ergens anders niet op voorraad?

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Nou kom maar op dan anders gaat moeders zich vervelen:D

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Joyce, het rommelt flink bij jou dus.
    Hopelijk zet het nu ook echt snel door!
    Hier tijdens mn 1e bevalling ook veel overgegeven.
    Succes bij de VK.

@ Lin, hopelijk komt je beeje gewoon snel nu. Wel lekker toch alles af!
    Hier nu ook, bed gister omhoog gezet, zeiltje gedaan, tassen ingepakt. Het huis was er al klaar voor dus idd alleen beetje bijhouden. Heerlijk!

@ Joekie, lekker de tuin doen, heb ik gelukkig allemaal al helemaal netjes gemaakt vorige week.
    Oei dat is wel ablen zeg vd box, andere box of andere winkel geen optie?

@ Jewe, heerlijk dagje gehad dus gister! zo hoort het!!

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja, ik heb de box geannuleerd. Heb nu een ander adresje waar ze hem wel op voorraad hebben en em ook binnen twee werkdagen leveren.
    Alleen moeten ze het geld nog terugstorten. Hopelijk gaat dat allemaal goed!

Lekker lin, dat je niets meer hoeft te doen! Hier nog wel een lijstje, maar als het niet lukt ook niet erg hoor. Zo ernstig is het ook weer niet.
    Het huis is in elk geval netjes en schoon, wassen zijn weg en blijven weg enzenz

Deel Deze Pagina