Hi, Zo dacht tussen neus en lippen door even checken hoe de baby van lin heet.....En wat lees ik...Grr geen baby. Balen Lin, maar ik denk niet dat je nog erg lang hoeft te wachten. Hoewel ik me heel erg kan voorstellen dat elk uur nu te lang is. @Joyce; Vervelend zeg dat spugen, dacht je zeker dat je het gehad had de eerste drie maanden. Hier ook wel vaak naar de plee hoor, normaal maar 1 keer nu wel 3 keer op een dag....Maar of het iets betekend? Geen idee @Joekie; Lekker de tuin in....Hier heeft het de hele morgen geregend en is de temp ook niet echt lekker...brrrrr. Goed dat je heb afgezegd, bos is toch wel fijn. @Diddle; Ja ook alles op orde nu bij jou, lekker he @Hier; Het weer is omgeslagen, regen en koud bah. Wel beter om in te bevallen. Vanmorgen spoedje tandarts gehad. Had een zeurende pijn en wat blijkt niet 1 maar 2 gaatjes en ik ben in maart nog geweest. Dus donderdag terug en dan vullen met verdoving , net gevraagd aan de vlos waar ik om 15.00 een afspraak had. Beeb doet het nog steeds goed. Niet ingedaald grrrr, helaas. Ze zag me binnenkort nog niet bevallen. Uhhmmm ik eigenlijk ook niet. Ik heb het gevoel dat ik weer overtijd ga lopen....Maar goed het komt opzetten als poepen dus ben benieuwd. Ga gauw mijn kleine man van de opvang halen en dan koken en vanavond met vriendinnetjes naar de bios....Lekker zoetsappig Jackie kijken. Doei
Hier was ook alles weer goed bij de vk Bloeddruk iets gedaald, was nu 110/60 en de vorige keer 114/68 maar nog steeds netjes volgens de assistente. Kleine man lag al ver ingedaald, ze moest 2 keer echt goed en hard voelen, was best pijnlijk, en zei toen dat ze alleen nog maar de schouders voelde. Hier het bed nog niet omhoog, ik kom 1 klos te kort heb ik weer haha. Dus vanavond ff met manlief naar de supermarkt voor een krat aangezien hier geen winkel in de buurt zit waar je klossen kan ophalen. Moest van de vk ook wel snel, want ze zei dat de kleine nu wel snel kon komen. Vooral met al die voorweeën die ik heb gehad en de race en het overgeven waren ook tekenen dat het lichaam zich klaar maakte. Het zette elkaar allemaal zo in gang, nu gewoon afwachten tot het doorzet. Pff hoop zo dat het snel doorzet, heb niet echt de puf om nu nog elke dag 4 weken lang aan de race te zijn en spugen en krampen te hebben Ondertussen is het weer rustig in m'n buik, balen! Het rommelt een beetje, maar lang niet zo erg als gisteren en eergisteren en voor het weekend. @Joekie, balen van de box! Hopelijk krijg je snel je geld terug zodat je die andere kan bestellen! @Lin, fijn dat bij jou ook alle goed was En lekker alles af! @Jewe, heerlijk genoten dus! En nog lekker bruin geworden ook! Zo hoort dat! @Kapedi, balen dat de beeb nog steeds niet is ingedaald! En dat de vk je ook nog niet zo snel zag bevallen. Lekker naar de bios, geniet van je avondje weg
@Joyce, zei je vk nog wat over het spugen en dee misselijkheid? @Kapedi, Gezellig naar de bios geniet ervan.
@Jewe, spugen en misselijkheid kon ook een reactie zijn van alle samentrekkingen, baarmoeder, darmen etc. Verder gewoon goed in de gaten houden, als ik het niet vertrouw gelijk bellen.
@ Kapedi, balen dat de beeb nog niet ingedaald is. Met hoeveel weken ben je van Ryan bevallen? Ach kan je kleintje iig nog even lekker doorgroeien. @ Joyce, ojee 1 klos tekort, hopelijk kan je een krat vinden die precies even hoog is. En hopelijk zet het snel door bij je.
@Diddlemouses, ja haha dat heb ik wel weer, het is ook echt zo'n miniatuur pootje in het midden, helemaal niet zo'n groot blok als de rest En als het krat niet hoog genoeg is heb ik vast nog wel iets wat ik erop kan leggen, een stapel boeken ofzo
@Joyce, ok maar kon geen kwaad verder dus. @Kapedi, een tweede kindje kan vaak toch ook pass op het momnt van bevalling indalen? Dat begreep ik in elk geval van mijn vk. Hier net de voortuin maar gedaan du die ziet er ook weer netjes uit. Kon natuurlijk niet op julie achter blijven Ik heb alleen manlief erbij laten helpen haha. Morgen gaat Tygo met opa en oma naar de dierentuin, dus morgen heel de dag alleen. Nog en wat laatse dingetjes inslaan maar denk ik. wam erachter dat ik nog geen ondergoed heb gehaald voor na de bevalling.Dus zal bij de zeeman eens een paar charmante oma onderbroeken gaan inslaan.
@Jewe, nee was niets om me zorgen over te maken Haha manlief heeft hier gisteren de voortuin gedaan Hihi ik wou morgen ook nog de stad in voor wat charmante oma onderbroeken Bij de Hema hebben ze van die verpakkingen met 3 voor 3
Ok kan daar ook wel eens kijken dan. Ga er natuurlijk niet te veel geld aan uitgeven is al erg genoeg haha.
@Diddle; Ryan was ook in nooit ingedaald en ben met 40+6 bevallen, dus als het hetzelfde is heb ik nog wel even @Jewe; geniet van je dagje. Hier ook zeeman onderbroeken, vind ze prima, heb ze snachts aan...Strings worden een beetje krap dus snachts zitten die grote dingen wel lekker haha. @Hier; Slecht geslapen dus slecht humeur , kleine 2 keer wakker vannacht...Hij kon zijn speen niet vinden. En na elke speen zoektocht lag ik een uur wakker....Kon niet meer in slaap vallen. Lag ik eindelijk in diepe coma hoorde ik mama pap om kwart over zes vanmorgen. Straks tussen de middag even bijslapen. Kijk er nu al naar uit. Vanmiddag naar een grote speeltuin in Zoetermeer en vanavond kinder kledingparty bij een vriendin...Druk dagje dus. Fijne dag allemaal vandaag
@Kapedi, hmmm balen van je nacht. Hopelijk zie je nog kans vandaag om even bij te slapen. Hier vandaag een home alone dagje. Tygo mag met opa en oma mee naar de dierentuin. Op me gemakje zo even de badkamer uitsoppen en dan nog even naar de stad.
@Kapedi, balen van je nacht, hopelijk pak je vanmiddag nog even wat slaap. Veel plezier op de speeltuin, en met de kinder kledingparty! Klinkt erg leuk @Jewe, lekker rustig dagje dus. Hier ook. Zo eens ff nog een wasje draaien en de afwas doen. Dan alvast het rolgordijn voor op de babykamer van de zolder naar beneden halen, als stille hint voor vriendlief dat hij die nog steeds moet bijzagen en ophangen
zo uurtje bijgeslapen en weer helemaal fit....Nou ja fit haha. @Joyce; zo n nesteldrang die man van jou en dat rolgordijn hangt nog steeds niet. @Jewe; Veel plezier. Kleine slaapt nog dus nog even een half uurtje bruinen in de tuin.
@Kapedi, haha ja stom he! Denk ook dat dat komt omdat de oude nog hangt. Zal ik die er stiekem afhalen?
Zo hehe. Ben even de stad ingeweest. Wilde eigenlijk wat verder maar durfde het toch niet aan dus hier id buurt even wezen shoppen en wandelen. In mn uppie want iedereen is aan t werk. Heb kruikzakken gehaald, 1 shirtje korte mouw en een heel leuk setje (wibra) en een badstofhoes voor de maxicosi. Hahaha mannen en nesteldrang. Ik wil dat die van mij de traphekjes ophangt (staan nu al 2 weken id kamer) dit ivm de vele kleine kindjes die vaak langs komen en we hebben de woonkamer dus op de tussen etage en die trap is dus hartstikke eng. Straks met kraamviste wil ik dat daar hekjes hangen. Maar t gebeurd niet echt... Slecht slapen. Hier ging het wel ben wel wakker geweest van wat weeen maar zakte na een kwartier weer af. Mn vriend was nog net de zhtas niet aan het inladen. hahaha die ligt ook echt te waken hoor. Vanmiddag belde die uit zn werk hoe het gaat. mn collega is vannacht bevallen die was de 11e uitgerekend. Jammer dat ze eerder was Joyce, ik zou het doen. Vaak werkt dat wel
@Joyce, wat ik altijd doe als ik wil dat iets gedaan wordt. Net doen of je het zelf wil gaan doen en steeds raad vragen van moet dit zo en zo of beter zo? Uiteindelijk doet hij het dan helemaal zelf en is het meteen gedaan haha Ga even boodschappen halen bij de supermarkt. Zag meloenen en watermeloenen en ananas in de aanbieding...mjam zin in.
Nog altijd rustig hier zie ik Geen beebjes geboren.. Lin, lekker effe de stad in! Balen dat je vriend geen nesteldrang heeft Die van mij wel haha! Net zo erg als mij Jewe, lekker hé, die watermeloenen en ananas! Ik had bij de ah zo'n bakje met gesneden vers fruit gehaald waar ook appel meloen, druiven en ananas in zit. Heerlijk! Kapedi, heerlijk tussendoor effe slapen.. Heb vannacht weer te kort geslapen maar geen tijd om vandaag effe te gaan liggen dus vanaaf maar vroeg mijn bed in (al roep ik dat dagelijks en het komt er nooit van) Hier ook alles rustig! Vandaag weer in de tuin aan het rommelen geweest, boodschapjes gedaan, bondolino gekocht (jippie! ) en ze belde vanmorgen dan vrijdag de box wordt geleverd! Heerlijk! Ook het hemeltje in elkaar gezet dus dat staat ook weer gereed voor gebruik. Bedjes zijn niet opgemaakt maar dat doe ik niet eerder dan dat de bevalling begint of de kraamzorg. Anders ligt het zo stof te happen! Hihi, ik zie dat sommigen nog strings dragen! Dan kan ik niet hoor want heb echt een inlegkruisje nodig... Vanmorgen twijfelde ik in de kruitvat zelfs of mijn vliezen niet waren gebroken zoveel voelde ik lopen... (en echt helder van kleur en ruikt niet, sorry voor de details). Dat vang ik echt niet op in een string De verdere dag geen last meer van gehad maar ik heb dat wel vaker sinds de zwangerschap...