Lin, lekker even wezen shoppen! Vind het nu wel lekker hoor om alleen te gaan, hou niet iedereen meer bij haha. Heb net met mijn vader boodschappen gedaan (vriend nog niet thuis, fiets kapot en scooter durf ik niet meer en zit ook niet meer fijn haha) nou en die rent me toch een portie door de winkel, en ik er maar achteraan waggelen haha Jewe, dat is een heeele goeie! Ik ga het van de week eens uitproberen Joekie, ookal lekker geshopt en de tuin gedaan! En toch nog op tijd je box! Wat een lekker gevoel he Hier ook nog steeds strings hoor! En gewoon inlegkruisjes voor string of voor nood wat toiletpapier hihi. Ik vloei ook zoveel hoor. Laatst liep er 's ochtends een druppel langs mijn been, belde mijn vriend 's middags op met de vraag of ik m'n vruchtwater nog binnen had haha
@ Kapedi, gewoon ervanuit gaan dat het nog zolang gaat duren dan kan het alleen maar meevallen Hier met 40+4 en 40+1 bevallen vorige keren. Leuk dagje gehad? @ Jewe, lijkt me heel raar een dagje alleen te zijn of gebeurd dat wel vaker? @ Lin, alles goed gegaan bij je collega? Wel leuk dat jullie zowat gelijk liepen. had ik ook met een collega alleen kreeg zij een miskraam, dat was echt zo rot! Gelukkig is ze nu weer zwanger en gaat alles goed. @ Joekie, hier maak ik het wiegje idd ook nog niet op hoor. Er ligt wel een hoeslakentje overheen maar die gaat er straks gewoon af. Hier ook nog gewoon strings Ons huis is verkocht!!! Nu snel zelf op zoek want over 4 maanden moeten we eruit zijn
@Diddlemouse, Wow huis verkocht. Wel fijn vooral in deze tijd maar binnen 4 maanden eruit? Hebben jullie al wat anders gekocht of op het oog? Op vrijdag gaat hij naar het kdv dan ben ik ook alleen nu ik thuis ben maar vandaag was echt 2 dagen van te voren afgesproken dus moest gewoon bedenken wat ik kon gaan doen. En met eten was hij ook niet thuis dus sinds dat Tygo er is was dit weer voor het eerst dat we samen aan tafel zaten. Zelfs manlief vond het vreemd.
Hoi! @ Kapedi; wat balen dat je zo slecht hebt geslapen. Zeker als het komt doordat Ryan je wakker houdt. Niet dat het ventje er iets aan kan doen, maar toch... Slaap je eens... Veel plezier bij de kledingparty vanavond! @ Jewe; lekker een dagje alleen thuis! Oh vers fruit.... mmmm... Hier gaat er ook wekelijks een ananas doorheen. Dat is trouwens al vanaf t begin van mn zwangerschap. En appels! @ Joyce; snapte hij de hint van het rolgordijn? @ Lin; hoe is het meid? gewoon weer aan de shop zie ik? Ook raar he, eerst denk je te gaan bevallen en dan loop je een paar dagen later nog steeds met de beeb in je buik! @ Joekie; ik draag ook geen strings hoor! Voel me al niet sexy, zeker niet met een string! @ Diddl; Wat fijn dat jullie huis verkocht is!! Hopelijk heb je snel een ander paleisje. Hier geen nieuws. Vanfdaag weer bij de verloskundige geweest. Buik was niet gegroeid en niet te veel aangekomen; fijn! Deze vk denkt dat het geen groot kind is en de andere juist wel. Ook geen peil op te trekken dus... Maar goed. Ik heb echt niet het idee dat het rommelt, dus we wachten af. Wij houden het in dit topic wel goed vol tot juni!!
@ Jewe, we gaan vd week snel wat huizen bekijken. We vinden het wel moeilijk, elk huis heeft wel een nadeel! @ Jewe, ah ok, dan ben je het wel een beetje gewend @ eevie, alles nog rustig dus ook bij jou. Fijn dat je niet veel meer aangekomen was.
Oeh! Spannend zeg!!! Wel bijzonder in deze tijden dat je een huis verkoopt Hopelijk vinden jullie snel een huis naar de zin!
Kijk heel goed naar wat je wel of niet kunt veranderen. Aan bijvoorbeeld de zonligging verander je niets, maar als het bijvoorbeeld de indeling is of een smaakgebonden keuken/badkamer, dan valt daar meestal wel iets aan te doen. Succes met de zoektocht!
Hoi Even vluchtig gelezen hoor... volgende keer weer wat meer reactie. Echte aanrader"what to expect when you expecting" helemaal in een deuk gelegen te leuk! Eten was ook lekker op het terras tapas id zon! O wel roze verlies hier maar verwacht dr nou niks meer van hoor, vage lijf hier. Trusten meiden!
Pfff ben alweer klaar wakker en half verkouden @Diddlemouses, gaaf je huisje verkocht! Hoop dat jullie snel een ander mooi huisje vinden Mijn schoonzus is ook bezig met verkopen, maar zij hebben al een koopovereenkomst met een ander huis en moeten nu dus binnen 4 maand hun huis hebben verkocht, net andersom haha @Jewe, dat is dan idd wel ff raar, maar ook wel ff lekker toch? Lekker een extra avondje met z'n tweeën aan tafel @Eevie, haha hij had wel door dat ik het rolgordijn echt snel wil hebben hangen, maar heeft nog niks gedaan. Denk dat ik Jewe 's manier van de week eens ga uitoefen @Lin, ooh tapas lekker! Lijkt me idd een hele leuke film, fijn dat je in ieder geval een leuke avond hebt gehad!
@diddle; Gefeliciteerd met de verkoop van je huisje. Lekker gevoel. @Joyce; Goedemorgen vroege vogel , vervelend dat je zo vroeg wakker bent. Ik ben er net vanaf verkoudheid. Ahh net alles gelezen maar weet het niet meer, heb ook beetje haast. Zo weer naar de tandarts. Kom vanmiddag weer ff checken. Doeiii
Goede morgen @oyce. O minder die verkoudheid. Hier ook een beetje een loopneus. @Kapedi.Succes bij de tandarts. @ hier. Ben er klaar mee, mn tandvlees is ontstoken heb een irritante aambei en mn bekken doen zeer (klaag!) Heel de dag last van buikpijn en harde buiken maar heb steeds het idee dat het toch allemaal voor niks is. Volgens mij komt ze er nooit uit en ik wordt gek van iedereen die smst:"Hoe gaat het?". Normaal hoor ik ze ook niet. Zullen mn ouders ze wel vertelt hebben over afgelopen weekend, gaan ze me lastig vallen. hahah nou ik reageer gewoon niet. Helemaal geen zin in. En zonde van me tegoed. anders krijg ik elke dag van die berichten. (jullie al last van zenuwachtige bemoeials?) Plannen.. verveel me rot. Ga zo boodschappen halen en verder weet ik het niet. __________________
@Lin, irritant is dat he ze bedoelen het vast goed allemaal maar je zit er niet op te wachten. Bij Tygo belde me sschoonmoeder eelke dag soms wel 2x per dag met van die vage telefoontjes dat je denkt tja waarom bel je als je niks te melden hebt? Gewoon om te horen of er nog niks aan de gang was. Heb nu al gezegt tegen ze dat ze niet meer hoeft te bellen elke dag en al helemaal niet elke keer onaangekondigd op de stoep hoeft te staan. @Joyce, vervelend die verkoudheid, had het vorige week, maar ben er nu al weer vanaf gelukkig. Hopelijk ben jij er ook snel vanaf. @Kapedi, succes bij de tandarts. Hier vanmorgen naar de vk geweest op controle. Alles nog steeds goed met de kleine. Had nog een klein betje ruimte tot aan het borstbeen maar niet veel meer. Ze verwachtte me volgende week nog wel te zien...en dat denk ik ook.
@jewe. Ja echt niet leuk. Van de mensen die ik wekelijks zie kan ik het wel hebben want die bellen normaal ook. Maar zeker mensen waarbij je ineens populair bent.. bleh echt niet leuk. Mn vriend snapt niet waar ik me zo druk over maak. Ze bedoelen het toch goed... ja ja voor zichzelf in de hoop dat ze snel langs kunnen komen. Nou dat gaat niet gebeuren. Maar je denkt dat je nog wel even door loopt? Net maar weer eens een buik foto gemaakt 39 weken vandaag.
@Lin, ik denk het wel. Kan nog zo goed uit de voeten, nergens last van verder echt nog geen enkel teken dat ik denk van het begint. Geeft ook niet ik wacht gewoon geduldig af. Als het net als bij jou was dan zou ik het vervelender vinden. Voorla omdat je al in het ziekenhuis hebt gelegen met het idee dat de baby bijna komt en dan toch niet...dan is elke dag extra weer een opgave denk ik.
Jewe, fijn dat alles goed was! Hier hetzelfde verhaal. Ook bij vk geweest en alles helemaal goed. Ze laten je hier doorlopen tot 42 weken en pas daarna gaan ze een afspraak inplannen bij de gyn dus daar gaat ook nog wel weer een paar dagen overheen.. Hoop niet dat ons kleine manneke het zover laat komen Hier weinig mensen die bellen. Vind het wel prettig eigenlijk. Wil zelf het liefst in alle rust en stilte bevallen als 't effe mogelijk is
@Kapedi, Haha ja ben de laatste tijd vaker om half 4 's nachts wakker.. Heb net ff lekker bijgeslapen Succes bij de tandarts! @Lin, oh ik kan me daar ook erg aan irriteren hoor. Mijn schoonmoeder belt bijna dagelijks, lief bedoelt, maar ik wordt er een beetje moe van.. Ik bel toch wel als de kleine er is? Pff.. @Jewe, fijn dat alles weer goed was met jou en de kleine. @All, iedereen dus ook lekker aan het snotteren (geweest) haha @Hier, erger me dood aan onze buurvrouw. Die ziet echt spoken. Hoorde haar net praten en zeggen dat wij zulke vieze mensen zijn en dat ik elke dag mijn hond op het balkon uitlaat.. Naaah sorry hoor, maar ik lag nog lekker in bed wat slaap in te halen toen ze mij zogenaamd ALWEER de hond op balkon had zien doen. Raar mens. Praat ook tegen zichzelf en heeft altijd een grote bek. Zoals laatst ook, wij hadden een klein vuurkorfje aan, ging ze de hele tijd vanuit het slaapkamerraam roepen dat ze de brandweer ging bellen en dat die het wel ging blussen. Hahaha zie je het al voor je? Brandweer met loeiende sirenes hier door de straat, rijd de oprit op, die slang uitrollen en ons vuurkorfje van ong. 30cm doorsnede blussen :') Tuuuurlijk buurvrouw...
Ja leuke buuf heb jij joyce.. irritant. o je schoonmoeder. nou daar heb ik niet zn last van meer mn eigen ma die nooit dr mond kan houden met dr geklets, gevolg krijg ik smsjes van tantes hoe het is enzo. Die heeft zij gesproken kan niet anders over t afgelopen weekend. Denk dan mens hou t lekker voor je. dus moet heel erg oppassen wat ik vertel. niet leuk maar ja t is niet anders "spandoek aan de gevel heeft t zelfde effect". @jewe. Ja en ik heb ook echt geen idee of ze nu snel zal komen door t afgelopen weekend.. maar ja wachten is nooit mn sterkste punt geweest hoor
Ja echt, wordt zo scheitziek van dat mens. Dat gaat al zo vanaf dat wij hier wonen. Komt ze zijn boos dat ze niet op onze oprit mogen parkeren. Hiervoor woonde er een oude man die jaren in het ziekenhuis lag omdat hij zo ziek was, en toen konden ze dus 13 jaar lang hun auto hier parkeren. Nu wonen wij hier en parkeren wij onze auto op onze eigen oprit. Logisch toch? Maar nee, daar konden ze niet bij want ze mochten dat 13 jaar lang en blablabla... Nou ik betaal er ook extra huur voor voor die extra ruimte, en wij hebben zelf een auto en het is toch zeker onze oprit? Sindsdien doen wij niks goed, loopt ze constant vanuit haar slaapkamerraam te spieken naar ons in de tuin. Van de week werd ik gebeld door mijn s.moeder die vroeg hoe het nou ging ivm al die voorweeen. Staat zij de hele tijd achter de lamellen en telkens als ik naar boven keek deed ze ze dicht, en dan gingen ze weer open, keek ik weer deed ze ze weer dicht. Verschikkelijk! Kan me daar zo aan irriteren. Ga lekker zitten breien ofzo..
Oh ook vervelend Lin! Hier zo'n vader.. Wij wilden eerst gaan trouwen voordat de kleine er was, mijn s.moeder had gezegd dat zij de helft wel wilde meebetalen en dat het leuk zou zijn als mijn vader dan ook mee zou betalen dus ik had mijn vader gebeld en gevraagd of hij ook wou meebetalen. Wel zo netjes toch. Nou ja, dat ging dus niet door want meneer zag dat niet zitten en wou nog op vakantie met de zoon van zijn vriendin etc. Kwamen we ze laatst met koninginnedag tegen (mn vader en zn vriendin) zegt die vriendin ineens: En wanneer is de bruiloft? Ehh.. Ik heb jou niks gezegd over de bruiloft? En die gaat niet door omdat wij niet in een keer alles kunnen betalen en pa wil niet meebetalen? Blijkbaar weet nu dus iedereen er van en vraagt steeds wanneer we gaan trouwen. Nou voorlopig dus nog niet. En sowieso wil ik haar er niet bij hebben, en dat weet mn pa heel goed. En om het dan aan haar te gaan vertellen dat wij gaan trouwen.. Heel irritant want dat mens kan der mond ook niet houden. Heb ik straks haar en al haar vrienden voor het stadhuis staan, gezellig...