uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blays

Blays Niet meer actief

Oh en dat heeft al zo'n hoog niveau ;)
    Die vriendin deed een iq test, en daaruit kwam dat ze een iq had van 74.. En daaronder stond een lijstje van vergelijkbare mensen/dieren/dingen met zo'n iq.
    Nou mevrouw was toch trots, want een varken had een iq van 70, en zij had wel 4 punten hoger!!! :)

Haar vrienden zijn allemaal van hetzelfde niveau.. ;)
    En die vragen er nu allemaal naar en verwachten dat ze allemaal mogen komen, terwijl ik ze niet eens ken en haar niet eens mag.. Zucht..

2. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Lin; Rot ook allemaal. Hoop dat je je nog ergens mee kunt vermaken. Ik ga zo shoppen dat helpt altijd ;). Enne telefoontjes...Had ik bij de eerste ook, tweede is minder spannend geloof ik. Nu belt er niemand....Bel me moeder enzo toch al elke dag ook toen ik niet zwanger was.
    @Joyce; Raar wijf die buurvrouw. Vervelend stiefouders. Mijn vader is helaas overleden en mijn moeder heeft een hele lieve man al heel wat jaartjes...Geen kids want dat ging niet, vond ik toch wel jammer. Schoonouders wel gescheiden maar zelfs die gaan goed met elkaar om. Kan er dus niet over meepraten, maar lijkt me wel vervelend als je niet kan opschieten met een stiefmoeder/vader.

3. Blays

Blays Niet meer actief

Kapedi, de vader van mijn vriend is ook overleden, zijn moeder heeft nu een nieuwe man en we kunnen allemaal heel goed overweg met elkaar.
    Wel een fijn gevoel dat het allemaal toch goed klikt dan.
    Hier is dat totaal niet.

Mijn moeder is een apart verhaal, sinds mijn ouders gescheiden zijn is zij heel erg veranderd, niemand heeft ook nog contact met haar. Mis het wel een beetje nu ik zwanger ben, kan er niet echt met iemand lekker over kletsen en ervaringen horen over haar zwangerschap en bevalling van mij, maar mijn schoonmoeder doet erg haar best er voor me te zijn als een moeder, wel lief maar soms een beetje vermoeiend. Ze doet nu een beetje te goed haar best soms haha.

Mijn vaders vriendin hebben we allemaal een kans gegeven, maar zij ons niet. Ze stond gewoon te huilen en te schreeuwen in de keuken omdat ik en mijn broer 1x in de week bij mijn vader langs kwamen omdat we hem anders helemaal niet meer zien. Ze wou niet dat wij hem nog zagen, alleen haar kind heeft volgens haar recht op mijn vader.
    Heel jammer. Baal er van want zie hem nooit meer en dat terwijl we niet eens zo ver van elkaar af wonen. En ik ben altijd een papa's kindje geweest haha ;)

Afspraken komt hij ook nooit meer na. Kan hele dagen op hem gaan zitten wachten als hij zegt dat hij langskomt, maar geen vader te zien dan. Als ik hem bel neemt hij niet op, en belt hij vaak pas tegen een uur of 23.00 terug en zegt hij dat hij weg was met zijn vriendin en haar zoon en dat het niet in hem opkwam om mij even af te bellen.

Mijn vriend stond er gisteren zelfs van versteld dat hij nu ineens wel langskwam om boodschappen met mij te gaan doen nadat ik hem belde.
    Ik zo: Jaaa, hij heeft me nu al 2 maand ofzo niet gesproken, en de uitgerekende datum komt in beeld, hij wil natuurlijk niet achter blijven. En als de kleine snel komt kan hij tegen iedereen zeggen dat hij heeft gezorgd voor alle hapjes en drankjes en dat hij zo goed klaar staat voor ons.

Bwuh kijk er nu al tegen op als hij langskomt met dat dikke mormel en dat domme kind van der (sorry :p)
    Want alleen komt hij helaas niet.

Mijn broer was er een hele tijd terug met zijn kleine, en toen lag de baby ineens niet in de kinderwagen en die vriendin van mijn vader was ook ineens weg. Na 1 uur en 3 kwartier kwam ze terug en zei ze dat ze ff was wezen wandelen. Ehh.. whatthefuck? Zomaar iemands kind uit de wagen pakken en weglopen? :(

Zo, heel verhaal uit frustratie :p

Ik heb gelukkig hele aardige schoonouders die altijd klaar staan voor ons. Mijn hele familie is niet zo met elkaar, heel apart.

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @joyce. jeetje echt irritant zulke mensen. Echt duidelijk zijn en grenzen bewaken hoor. Want zijn van die eigenwijzen!

@kapedi. ja gisteren al geshopt. heel raar maar durf niet zo goed meer weg ineens.. maar heb ook niet het gevoel dat het eraan komt (al weet ik dat t niks zegt) vaag weer dus.

5. Blays

Blays Niet meer actief

Lin, ja ben ook heel duidelijk hoor. Heb ook tegen mn vader gezegd dat ik haar en haar kind er gewoon niet bij wil hebben.
    Vind hij dat niks, jammer dan dan komt hij ook maar niet.
    Ik laat mijn dag toch niet verpesten omdat zij zo nodig moet komen op mijn bruiloft?

Hier ook angst om (ver) weg te gaan hoor, maar ook behoorlijk rustig van binnen. Zit nog steeds een beetje met aankomend weekend in mn hoofd, we willen graag naar de rommelmarkt in een andere stad en ook naar Duitsland shoppen voor de zomer, maar heb een hele tijd het gevoel gehad dat de kleine aankomend weekend zou komen.
    Nu is het zo rustig dat ik het niet meer geloof. Maar toch :p
    Wil niet het risico lopen om straks in Duitsland met gebroken vliezen en weeën in de winkel te staan haha.

6. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ja, dat weten we wel hoor ;)
    We kijken totaal niet naar de inrichting maar bedoel idd nadelen qua zon of ligging, aantal kamers ed.

7. Blays

Blays Niet meer actief

Hoorde net de hele tijd een piepend geluid van buiten komen..
    Komt er na 5 minuten een meisje in een felroze elektrische auto met 3km per uur langsgereden haha zo gaaf die dingen :p

8. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Joyce, dat is ook spannend dan met je schoonzus. dat zou ik dus in deze tijd nooit meer doen. Wij hebben heel bewust eerst ons oude huis verkocht.
    Raar mens zeg die buurvrouw ;)

@ Lin, knuf voor jou, zo te horen ben je er echt klaar mee.

@ Jewe, fijn weer goedgekeurd!
    Hier vanmorgen ook weer goedgekeurd. Wel een kilo afgevallen dus zit nu op +4 :D

9. Blays

Blays Niet meer actief

@Diddlemouses, ja inderdaad! Ze hebben nu 3 kijkers gehad en 1 had wel interesse maar ze vonden de slaapkamers te klein, dus wordt wel spannend. Ik had het inderdaad ook niet gedaan hoor, in 4 maand vind je echt wel een ander mooi huisje.

Fijn dat je weer goedgekeurd bent!
    Oh en wrijf het er maar in! Hahaha ik kijk niet eens meer op de weegschaal :p

10. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @hier. Nou wederom vruchtwater verlies. Kleine beetjes dus ik vertrouw het voor geen meter. Net de verloskundige gebeld want heb wel zo nu en dan wat activiteit maar erg weinig...
    Verloskundige komt vanavond even het hartje checken en is dr morgenochtend niks gebeurd dan wederom opname om 08:00 uur. Moest ik wel rekening houden met een lang traject en een mogelijke keizersnede wanneer er nog steeds onvoldoende rijping is... Maar ik denk dat dat vlies gewoon helemaal niet dicht gegaan is.

Ik neem mn laptop mee naar het zh. Maar kan dus wel een paar dagen duren de inleiding...

11. Blays

Blays Niet meer actief

Spannend Lin, misschien wordt je dan toch nog snel mama! Ik hoop het zo voor je, mag ook wel na die opname en grote teleurstelling van vorige week.
    Heel veel succes meis!

12. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
  13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Spannend weer Lin. Hopelijk zet het nu wel snel door en heb je je kkleine snel in je armen. Succes meis.

14. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Spannend Lin, hopelijk schiet het allemaal een beetje op voor je !

Hier flinke dip gehad.. Vandaag op controle geweest en alles is goed. Maar waarom voel ik me dan niet goed?!
    T word tijd dat ik ga bevallen denk ik maar.. Maar volgens mij zit de kleine wel prima binnen..

15. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Nou Lin, je maakt het wel spannend zo he!
    Hoop echt voor je dat je positieve bevalling gaat krijgen.

@ Joyce, sorry :p

@ Firefly, balen dat je je zo rot voelt. Hoop dta je je eroverheen kunt zetten anders kan het nog lang gaan duren voor je.

16. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ DM, heb me er wel overheen kunnen zetten. Ga lekker aan de poets thuis en opruimen zoveel ik kan. Daar word ik vrolijk van :)

17. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Succes Lin, zal voor je duimen dan je snel je kleine in je handen hebt.

@Joyce; Vervelend zo n band met je vader enne ik ook genoeg kilo`s dus ben ook jaloers op die +4. Dinsdag vlos en 20 kilo nu.
    @Firefly; Knuf succes met wachten....

@hier; Lekker geshopt, babyvoeding was bij de kruidvat in de aanbieding dus even ingeslagen en een leuk rokje.....Helaas pas hem nu niet, maar hopelijk strakjes weer wel ;)

Fijne avond

18. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Gaan jullie trouwens borst of fles voeding geven?

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Fles!!

Fijn dat je je eroverheen hebt kunnen zetten.
    Ik wordt ook helemaal vrolijk van schoonmaken op het moment, dan voel ik me zoooo nuttig bezig :D

20. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Borst proberen!

Deel Deze Pagina