uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier ook bv proberen. Als het veel problemen geeft stap ik laagdrempelig over op de fles.

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Weer fles voeding!

@Firefly, af en toe kun je wel eens een dipje hebben he dat je er even schoon genoeg van hebt van het hele zwanger zijn.

@Diddlemouse, 4kg ongelooflijk hoe doe je dat toch? Ik zit op 13kg nu vind ik voor mijn doen al best netjes.

@Lin, ik hoop dat alles goed met je gaat en je aan het bevallen bent zodat je snel je kleintje in je armen hebt.

3. Blays

Blays Niet meer actief

Ik wil ook bv proberen. Al zijn m'n tepels nu zo ontzettend gevoelig/pijnlijk, ben een beetje bang voor die zuigkracht aan m'n arme tepels haha.

@Kapedi, hier nu ook 20 kilo er bij :(
    Ik snap niet hoe je het doet Diddlemouses :p

@Firefly, iedereen heeft denk ik wel ff een dipje en is er ff helemaal klaar mee. Komt wel goed meis ;) denk aan waar je het voor doet, als je je kleine straks vast hebt ben je je dipje helemaal vergeten!

4. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Fles, bij Ryan na 3 weken gekloot nog geen melk en een hoop ellende en een magere baby verder :(....Nu gelijk de fles. Heb een trauma van BV

5. Blays

Blays Niet meer actief

Pff kan best begrijpen dat je daar nu een trauma aan hebt overgehouden Kapedi, ik heb wel zoiets van lukt het niet, dan gelijk de fles. Wil inderdaad al dat geklooi en een magere baby niet.

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Hmmm nog geen baby nieuws.

7. Blays

Blays Niet meer actief

Nope, helaas nog niks!
    Hoop dat Lin snel der beeb in de armen kan sluiten!

Hier alleen een hele drukke beeb en nu ff een paar lichte krampen maar zal wel weer niks zijn..

Zo eens ff boven opruimen en foto's maken van de babykamer :)
    Verder weinig in de planning.. Alleen vanavond nog een verjaardag van een vriendinnetje :)

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik ben vanmorgen al even lekker naar het tuincentrum geweest voor wat vrolijke zomerplantjes. Heb ze ook maar meteen in de grond gezet samen met mijn moeder. Dus mijn tuin ziet er weer vrolijk uit.
    Daarna nog even snel naar de stad geweest voor wat kleine dingen voor in de vluchttas dus die staat nu ook al klaar.

Vanavond even naar het huis van mijn zusje en haar vriend kijken. Die hebben vandaag de sleutel gekregen.

Babykamer al helemaal af en klaar Joyce?

9. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Helaas nog geen babynieuws idd.
    Het is toch al 1 juni dus ik vind dat het nu wel kan ;)

@ Joyce, ben benieuwd naar de fotos, wel hier plaatsen he!

@ Jewe, gezellig nieuwe plantjes!

Hier vanmorgen weer even goed met een sopje door heel het huis gegaan.
    Vh weekend vast 1 huis bezichtigen en daarna naar de verjaardag van het dochtertje van mn vriendin die 1 wordt.
    Zondag lekker met zn 4 tjes naar Duinrell.
    Gezellig weekendje dus.

10. Blays

Blays Niet meer actief

@Jewe, lekker productief dagje dus :)
    Jaa de babykamer is eindelijk helemaal klaar! Manlief gaat straks het rolgordijn ophangen :D

@Diddlemouses, ja ga ze zeker plaatsen :D
    Ook een lekker weekendje, heerlijk dagje Duinrell! Geniet ze :D

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Even heel snel ego want ze gaan zo weer verder hier..
    Vanmorgen wederom gel gehad was iets verbetering daarnet maar te weinig dus krijg binnen nu en een halfuur een ballon. Wachten wat er gebeurd kan heel goed morgenochtend worden daarmee…
    Morgenochtend wordt er gekeken op hoe het dan weer zit.
    Hangt even af van mij en vd baby wat het plan wordt maar mocht het niet lukken/werken dan is het keizersnee. Mogelijk proberen ze morgen dan nog wel e.a.
    Zitten overigens geen vliezen meer onder. Ze kon de haartjes vd baby voelen….
    Daarbij hebben ze ontdekte dat mn urine en andere kweek niet schoonwaren dus een bacterie dus voordat ze doorpakken krijg ik infuus met antibiotica. Dit gaat nog een hele lange dag worden en ik stel me nu in op morgen bevallen op 2/6/12
    Hier wel flinke weeën en nog steeds pijn. Maar kan het beter hebben omdat ik nu beter geslapen heb dan zondag.

12. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Wow Lin al met al heel heftig zo`n eerste bevalling van je kleine meid. Je krijgt haar in ieder geval niet cadeau zeg.
    Heel veel succes.
    Knuf

13. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jeetje Lin, wat heftig zeg!! Veel sterkte hoor! Hopelijk gaat het nu eens wat voorspoediger vanaf nu want dat heb je wel verdient.

14. Blays

Blays Niet meer actief

Jeetje wat heftig Lin, heel veel succes meis! Nog eventjes!

15. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Nou idd Lin, je krijgt het echt niet cadeau... Heftig hoor!
    Hoop echt dat het nu allemaal eens voorspeodig voor je gaat.

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Lin, Pff heftig meid. Heel veel succes de komende uren. Hopelijk kun je nog wat slaap pakken vannacht. Zet hem op, je kan het!

17. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.047
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    @ Plantjes. Ja, hier ook. Nog even de entree gezellig gemaakt.

@ BV of fles. Ik wil graag borstvoeding geven.

@ Lin. Nou zeg, jouw kleintje laat je wel in spanning hoor! Hopelijk komt ze gauw de wereld buiten je buik bewonderen.

@ Rommelen. Hier sinds een paar daagjes ook. Het begon de afgelopen 2x bij de VK al met een te hoge bloeddruk (voor mijn doen dan, want die is altijd heel laag geweest). Ik voelde de afgelopen 3 dagen de kleine véél minder. Wij hebben een hele drukke baby, dus dat merk je direct. Sinds gisteren ook een enorme druk van onderen. Zal vast het indalen zijn. Maar toen ik vanmorgen ook nog eens rood bloedverlies had en het weekend er aan komt heb ik de VK gebeld. Ik kon vanmiddag komen. Ze heeft me doorgestuurd voor een CTG. Ze hebben ook bloed geprikt, plasje gecheckt en een echo gemaakt. Alles zag er goed uit (bloeddruk wel weer wat hoog). Maar dat de bevalling er aan komt, zal geen verrassing meer zijn. Ik ben de 14e uitgerekend, maar heb steeds al een gevoel gehad bij de 8e. Nog even afwachten dus...

Hebben jullie kleintjes trouwens een bijnaampje? Die van ons noemen we Bipsie, omdat de billetjes steeds uitsteken :p.

18. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
  19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Mooie box Joekie!!
    Groot he, hier laat ik hem vriendlief lekker pas in de kraamweek neerzetten ;)

@ L&S, wordt bij jou ook spannend dus!
    1e x dat je bloedverlies hebt gehad?
    Hier wel regelmatig dus zegt hier nix.
    En nee, geen bijnaampje hier.

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Joekie, mooie box is dat. Er bestaat ook een babykamer en juniorkamer van. Mooie kwaliteit.

Ik heb een zilveren box met la en ook met platte spijlen. Vind hem erg gaaf.
    Deze: Happy Baby

@Liefenstoer, haha leuke bijnaam. Bij onze eerste was het sjors geen ide waarom of wie hem verzonnen had, dus nu bij deze hebben ze er sjimmy van gemaakt haha.
    Maar bij jullie ook aan de rommel? Ben benieuwd of je de 8e gaat halen dan. :D

Deel Deze Pagina