uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.047
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    @ Diddlemouses. Het was voor mij de eerste keer bloedverlies. Ik heb de hele zwangerschap fluitend doorlopen, op wat bekkenklachten na. Het wil nu natuurlijk ook niet zeggen dat beebje gauw komt, maar het rommelt wel :).

@ Jewe. Een logische keus, sjimmy, als de eerste sjors was ;). Gaan mensen nu niet vragen of het dan weer een jongetje word? Of weten de meesten dat al?

@ Box. Ik heb de ronde Bopita. Hier lijkt deze ook enorm groot, omdat we een klein huisje hebben. Grappig, want straks in het nieuwe huis valt 'ie waarschijnlijk in het niet!

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    jewe da's ook een mooie box!

Hier trouwens geen bijnaampje. Of zijn eigen naam of moppie of manneke :D

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Liefofstoer: Iedereen weet dat we weer een jongetje krijgen. Alleen de naam is nog een verrassing.

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @hier. Ballon is eruit gevallen, heb nu 3cm ontsluiting bmmond is nog een beetje stug ze zijn aan het overleggen of ze me nu ad weeen opwekker infuus doen. Vannacht wel geslapen zonder medicijnen. Werd wel wakker van de infuus wissel 2 keer id 4 uur maar goed.
    Mn vriend heb ik gisteren avond naar huis gestuurd, dr was niet voldoende ontsluiting en dr zou vannacht toch niks gebeuren. Heeft ie in ieder geval een paar uur goed kunnen slapen. Want zal wel een zware dag worden.
    De verloskundige van de nachtdienst gaat dus overleggen met de gyn en ze verwachte wel dat ik vandaag zou bevallen... spannend.
    Alleen 1 vriendin weet dat ik hier ben ja en jullie dan.
    Mn ouders en souders waren zo geschrokken en zenuwachtig vorige week dat ik ze liever bel met babynieuws. En ik wil ook niet dat ze toch eigenwijs langskomen, steeds bellen. Veel te onrustig en teveel afleiding.

Zou het dan toch gaan gebeuren vandaag...

Bijnaam: Boefje noemen we dr:)
    Hopelijk kan ik vandaag dr echte naam verklappen!

5. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Jeetje Lin, het is idd niet makkelijk bij jou!! Ik hoop heel erg dat het straks meevalt. Maar ik hoop vooral dat je niet te lang meer hoeft te wachten. Ben erg benieuwd, ook naar haar naam!

Hier is de werktitel steeds de uk geweest, maar vaak noemen we haar ook schurk omdat ze echt tegen m'n buikwand aan schurkt als mijn vriend tegen haar gaat praten enz. Er schattig. Of wiebeltje, mopje en mijn vriend haar vaak zijn prinses. Erg lief! We noemen haar niet bij haar voornaam, zodat we ons bij anderen ook niet verspreken.
    Ons kamertje is wel af, maar ik miste toch nog iets, heb n vrij kale muur. Nu hebben we n mdf boom besteld en als t goed is komt die volgende week. Hopelijk kan ik die nig wel afmaken voordat ze er is!! Foto's staan in m'n album.
    Xx

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Lin, Heel veel succes vandaag. Hopelijk krijgt de nachtzuster gelijk en heb je vandaag je boefje in je armen, want een boefje is ze nu al ;) Ben erg benieuwd naar haar naam.

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hey Lin, als ik iemand het gun om te bevallen hen jij het wel!!! Jee wat moet je ervoor over hebben zeg!! Ongelooflijk!
    Zet em op vandaag! Dit moet de dag worden! ;)

8. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ Lin, heel veel succes vandaag ! Hopelijk heb je heel gauw je meisje in de armen. Je kunt het !

@ Bijnaam, hier noem ik haar als ik samen met mijn man ben gewoon bij haar naam. Verder zeggen we eigenlijk altijd de kleine :)

@ Box, hier de box van mijn schoonzusje mogen lenen. Haar meid is nu 1.5 jaar en gaat er dus niet meer in. Scheelde weer een hoop centjes ;) De box staat nu een week en ook die is er klaar voor.

Hier ga ik ook proberen borstvoeding te geven. Hopelijk gaat het lukken. Anders stap ik ook laagdrempelig over naar de fles. Heb geen zin in gehannes met kolven, tepelhoedjes e.d..
    Verder voel ik me aardig. Heb nog wel de hele dag door erge last van hoofdpijn. PCM zijn even mijn beste vriendjes.. Al helpen die ook niet altijd.

9. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Lin; Heel veel succes vandaag, ben benieuwd. Ik kom vanavond even checken of er nog nieuws is.
    @Bijnaam; We noemen hem broer...:)
    @Box; Hier een ronde van Bopita.

@Hier; Zit te wachten op me moeder die komt samen met mijn nichtje even buurten en dan met de kleine naar de speeltuin. Mijn man gaat zo naar een verjaardag en daarna voetbal kijken. Heb niet zo veel zin in een verjaardag dus blijf lekker thuis.

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Dacht even checken op babynieuws...maar nog geen nieuws zie ik. Hopelijk heb je het te druk met bewonderen van je kleine meisje.

@Firefly, handig dat je de box mag lenen. Scheelt idd een hoop geld. Heb deze 2 jaar geleden gekregen van mijn schoonmoeder en was een hele dure box. Binnen een jaar had ik hem al opgeruimd omdat Tygo er niet veel in lag. Denk dat ik hem bij deze baby ook niet veel zal gebruiken.

Wij zijn vandaag op pad geweest voor een nieuw bankstel. Ons oude (nou ja zo oud was hij nog niet dat rotding) is gescheurd aan de hoes. Alleen balen dat het nog wel 13 weken kan duren voor de bank binnen komt. Gooi ik maar zolang een grand foulard over de bank heen dan is het nog wel om aan te zien.

11. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Helaas nog geen baby-nieuws van Lin. Hopelijk doordat je nu lekker van je moppie aan het genieten bent!

Ik heb me 1x versproken met de naam tegen mn vriend toen onze meiden erbij zaten. Ik wil nl. ook niet dat hun de naam weten want tja hoe kan je van een 4 en 2 jarige verwachten dat ze hun mond houden. Maar ze hebben er nooit wat over gezegd.

@ L&S, spannend dus! En hoe was het vandaag, nog bloedverlies en gerommel?

@ eevie, leuk geworden het kamertje.
    Knap zeg dat je vader het ledikantje zelf gemaakt heeft.
    En ook al aan zo'n MDF-boom. Dat is eht helemaal in volgens mij.

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jewe, wij hebben een bank van de ikea en hebben vorige week daarvoor een nieuwe hoes besteld. Nieuwe prachtige kleur en de bank is weer als nieuw :) Iedereen vraagt of we een nieuwe bank hebben :)

Jammer dat er nog geen baby nieuws is van lin! Is was ook al erg nieuwsgierig! Hopelijk is ze al aan het rusten met de kleine meid aan d'r zijde!

13. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Morning,

Geen babynieuws....Jammer. Bah het regent hier.
    Kom vanmiddag nog wel even kijken.

Iemand anders nog activiteit hihi?

14. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Mogge, hier niets :)
    Ga nog effe proberen te slapen want had trek dus moest effe tussendoor wat eten :)

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoi allemaal

Ze is er!
    2 juni om 17.35 is Nienke geboren, 3330gram en 51cm. Ze is echt zo mooi!
    Met ons is alles goed. We mogen morgen naar huis. Dit ivm veel bloedverlies (meer dan een liter) en ivm het infectiegevaar vd gebrokenvliezen. Het resultaat is geweldig maar wat een drama bevalling!
    Begonnen om 09:30 met opwekkers en het schoot maar niet op en ow wat een pijn. Wel pijnstilling gehad in de pomp maar dat was de laatste uren ook niet voldoende meer. Ze waren nog net de OK niet gereed aan het maken voor een keizersnede toen ik opeens op 9cm bleek te zitten en toen ging het snel.
    1 knip 3 hechtingen en een prachtig meisje die echt alles volgens het boekje doet.

groetjes

16. elina joan

elina joan Actief lid

8 mrt 2007
    183
    0
    16
    Zuid-Holland
    Van harte gefeliciteerd Lin, Geniet van je meisje!!

Morgenochtend om half 9 moet ik in het ziekenhuis zijn dan word ik ingeleid AAAAHHH Hoop dat ik morgen of dinsdag ook hier baby-nieuws mag melden :)

Liefs xx

17. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    woehoe Lin gefeliciteerd met je kleine meid.....Goed gedaan.

PS: Heeft iemand nog de lijst bij de hand?

18. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Jeeeeee!! Eindelijk Lin!! Superfijn dat ze geboren is, gefeliciteerd met jullie Nienke!
    Super dat je zo positief klinkt na zo'n zware weg. Lekker genieten van jullie mopke!
    Xx

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Lin, ja ze is er!!! Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meisje. leuke naam heeft ze gekregen. Geniet van elkaar en van jullie gezinnetje.

20. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    7juni
    mamavanAmarylli

08 juni
    elina joan

12juni
    jewe