@ Lin, gefeliciteerd met jullie kleine Nienke ! Geniet ervan meid. Fijn dat je morgen lekker naar huis mag. @ Elina Joan, spannend meid !! Heel veel succes. Waarom gaan ze je precies inleiden?
7juni mamavanAmarylli 08 juni elina joan 12juni jewe Eevie 14 juni Lief of Stoer Kapedi Firefly 15juni Joyce89 Bevallen!!!!! Lin; 2 juni van dochter Nienke
JAAAAAAA Lin!!!! Gefeliciteerd!!!!! Nu eindelijk genieten van je kleine miesje!!! Hele leuke naam ook, kon hier niet maar is wel voorbij gekomen Oorspronkelijk geplaatst door firefly 7juni mamavanAmarylli 08 juni elina joan 12juni jewe Eevie Diddlmouses 14 juni Lief of Stoer Kapedi Firefly 15juni Joyce89 Jewe. Bevallen!!!!! Lin; 2 juni van dochter Nienke
@ Jewe, jij staat er 2x in? Maar als ik naar je onderschrift kijk zou ik denken dat je de 13e uitgerekend bent?
Ja m'n onderschrift klopt niet helemaal maar de 15e is de juiste datum. Zal me even weg halen bij de 12e.
@firefly Ik word morgen ingeleid vanwege dat ik zwangerschapssuiker heb! K'word met de uur nerveuzer..... ik zei net nog tegen mijn man: morgen rond deze tijd zou het al geboren kunnen zijn!! Bij het idee word ik al helemaal happy maar ook vreselijk nerveus (gek hey)
BEVALLINGSLIJST 7 juni mamavanAmarylli 08 juni elina joan 12 juni jewe Eevie Diddlmouses Joekie 14 juni Lief of Stoer Kapedi Firefly 15juni Joyce89 Jewe Bevallen!! 2 juni: Lin is bevallen van een DOCHTER. Ze heet Nienke. (39.2)
@Joekie; Thanks...Ben er nooit zo n ster in hihi @Joyce; Waar ben je? Je ligt toch niet stiekem te bevallen he?
BEVALLINGSLIJST 7 juni mamavanAmarylli 08 juni elina joan 10 juni Eevie 12 juni Diddlmouses Joekie 14 juni Lief of Stoer Kapedi Firefly 15juni Joyce89 Jewe Bevallen!! 2 juni: Lin is bevallen van een DOCHTER. Ze heet Nienke. (39.2)
@Lin, gefeliciteerd! Eindelijk je meissie in je armen! @Box, hier een extra hoge van Bopita, met hele hoge lade. @Hier, pfff hele weekend alweer ontzettend erg aan het rommelen.. Vanaf 15.00 uur heb ik echt al een paar keer wat weeën weg moeten puffen. Mijn vriend vraagt steeds: 'Ja? Gaat het beginnen?' en 'Moet ik mijn moeder bellen?' ivm de hond haha Hoop echt dat het snel door gaat zetten, ben nu zo op...
Spannend Joyce! Hopelijk zet het door voor je! Ik moet 's nachts zo'n beetje om de 2 uur plassen en dan roept mijn vriend steeds: oh oh! Is het zo ver? Stront aan de knikker??? Nee schat niets aan het handje..moet gewoon plassen
Hahaha geweldig! Die van mij was erg kleverig vannacht Lag de hele tijd tegen mij aan en helemaal aan mijn kant van het bed.. Moest hem steeds wakker maken 'Schatje, kan je weer naar jou kant gaan? Het wordt zo warm' Hoop ook echt dat het vanavond of vannacht ofzo gaat gebeuren, mijn vriend werkt 1,5 uur rijden hier vandaan en vind het zo eng dat ik hem dan moet bellen op zijn werk, en ik ken hem, hij gaat als een idioot rijden.. Pff.. Heb hem er liever gelijk vanaf het begin bij..