Lin, gefeliciteerd! Een hele leuke vrolijke naam, Nienke. Ik zag dat er morgen nog iemand ingeleid word, spannend! Succes. Op het andere juni forum zag ik dat Roozjuh morgen gaat bevallen. Zo zijn er bij elkaar toch al een flink aantal dames die al bevallen zijn. Maar ook nog genoeg om naar uit te kijken! Morgen volle maan, wie weet!
@Joekie, De lijst klopt nu. Ik ben de 15e uitgerekend. Geen idee hoe ik op de 12e ben terecht gekomen. @Joyce, Nou hopelijk dat het voor jou ook snel door gaat zetten. @Elina Joan, heel veel succes morgen. Begrijpelijk dat je zenuwachtig bent. Hopelijk kun je ondanks de zenuwen vannacht toch nog een beetje slapen. Pfff wat een saaie dag vandaag zeg met dat bagger weer. Heb heel de dag visite gehad dus heel de dag binnen gezeten. Bleh! Wordt daar altijd zo lam en lui van.
Het was inderdaad echt bagger weer vandaag, alleen maar regen gehad.. Ben alleen ff met manlief naar de juwelier geweest voor een armbandje met naamplaatje voor de kleine man hihi @Jewe, ik wordt ook altijd lamlendig van binnenzitten hoor is ook niks voor mij. Maar dit weer was ook echt niks..
@elina joan, heel veel succes morgen! Moet je je vroeg melden? Of heb ik daar overheen gelezen? Pak in ieder geval nog ff lekker je rust, je hebt alle energie nodig morgen. En dan kan voor jou het genieten ook snel beginnen, spannend!
@Joyce; Hoop voor je dat het snel doorzet, vervelend die voorweeen. @Eline; Succes vandaag zet hem op. @Hier; Vandaag voorraad aanvullen en hopen dat het droog blijft, gister de hele dag binnen met dat flut weer.
@Eline Joan, Heel veel succes vandaag dat je maar snel je kindje in je armen mag hebben. @Kapedi, hopen dat het droog blijft is hier al niet het geval. Regent heel de ochtend alweer bleh! Hiier zometeen ook weer het aanvullen van de kasten met de wekelijkse boodschappen. Hopelijk wordt ht vanmiddag nog een beetje droog dan loop ik nog even naar het winkelcentrum maar anders blijf ik maar weer binnen. Vanavond ga ik naar de Efteling naar de opening van die nieuwe attractie. Als abonnementhouders kon je je daar op inschrijven dus ben benieuwd. Mijn ouders gaan ook hebben ook een abbo maar mijn vader heeeft mee gebouwd aan die attractie dus die mocht zowieso. Fijne dag allemaal.
Nou het lijkt nu weer af te zakken... Heb nog steeds erge pijn in mijn onderrug en steeds de drang om te poepen maar de krampen in mijn buik lijken steeds minder pijnlijk te worden... Vanmiddag het armbandje voor onze kleine man ophalen, ook de weekboodschappen doen en met vriendlief naar de dokter. Die is alweer thuis want hij is door zijn rug gegaan, heeft toen nog ff doorgetilt en is daarna ook nog uitgegleden, dus zitten nu samen puffend en steunend op de bank haha @Jewe, leuk de Efteling! En wat gaaf dat je vader heeft meegebouwd aan de attractie! Alvast heel veel plezier
Kapedi, ja hahaha zitten allebei om de beurt te puffen hihi Vanmiddag bij de huisarts geweest en hij heeft spit, moet de hele week afwachten en pijnstillers slikken en als het dan niet weg is naar manuele therapie. Hij is dus de komende dagen lekker thuis mocht de kleine toch nog besluiten snel te komen al heb ik die hoop een beetje opgegeven, hij is mama alleen maar aan het pesten haha
@ Joyce, ik zie jullie al helemaal zitten met ze tweetjes hahaha ! @ All, hier vandaag controle gehad. Alles was goed. Heb vanaf vanmorgen regelmatig een harde buik. Dus hopelijk gaat het de komende dagen een beetje doorzetten !
Vervelend Joyce, wel fijn dat je mannetje thuis is, kunnen jullie elkaar bezig houden en de gedachten afleiden.
Ja inderdaad een fijn idee hoor, dat hij er nu wel is. Geeft inderdaad wat afleiding. Als is hij zenuwachtiger voor de bevalling dan ik haha Vandaag is het trouwens ontzettend rustig in m'n buik.. Geen krampen meer, bijna geen getrappel.. Ik zou haast denken stilte voor de storm, maar geloof er niet zo heel erg meer in haha Heb ook niet zo heel veel gegeten en gedaan vandaag, was zo moe :/ Heb om half 10 gedoucht en ben om 1 uur gewoon weer in slaap gevallen tot half 4. Zal het wel nodig gehad hebben.. Hoe is het bij jullie dames?
@Joyce, wie weet wel stilte voor de storm. Toen de bevalling van Tygo begon was hij heel rustig in m'n buik. Vandaag voelde ik me niet zo lekker steeds. Was gelukkig samen met m'n moeder in de stad. Werd af en toe gewoon duizelig voelde het bloed uit m'n hoofd gewoon weg trekken steeds. 's Middags was het ineens weer over en nergens geen last meer van gehad. Heb net ook weer alle slaapkamers gepoetst en gedaan dus wat het nou was? @Eline Joan, Hoe gaat het bij jou? Volgens mij moet ze inmiddels al wel bevallen zijn denk ik?
Hi, @Jewe; Oook eng, gelukkig was je moeder in de buurt. @Hier;Vandaag vk geweest en de kleine is weer ingedaald, nou hopen dat hij er goed blijft zitten. Sinds vanmiddag veel harde buiken maar niet echt pijnlijk, misschien teveel gedaan vandaag. Tot morgen.
@Jewe, hoop het haha. Hij is nog nooit zo rustig geweest. Iedere keer als ik denk van: Nou kleine man, als je nu niet iets laat voelen bel ik de vk, dan trapt hij 2 of 3 keer en dan is het weer rustig. Hij luistert al goed haha. Hmm das niet zo fijn, misschien daalde je bloeddruk ff. Gelukkig voelde je je vanmiddag weer beter!
Spannend Joyce, misschien idd stilte voor de storm!! Spannend!! Vervelend voor je vriend, zie jullie idd al helemaal zitten samen @ Jewe, vervelend zeg dat je je steeds zo rot voelde. Idd wel een fijn idee dat je niet alleen naar de stad was. Ik probeer er nu ook steeds goed erg in te houden dat ik mn telefoon meeneem als ik wegga (ben ik normaal niet zo goed in) maar je weet tenslotte maar nooit! Hier druk met huizen bezichtigen, heb echt totaal het gevoel niet dat ik elke moment zou kunnen bevallen. Zit met mn hoofd echt bij hele andere dingen. Zou nog weken zo door kunnen lopen
Fijn weer goedgekeurd en ingedaald Kapedi! @ Joyce, mooie foto van je buik trouwens, heb op je gestemd hoor!
@Kapedi, fijn dat de kleine weer is ingedaald! @Diddlemouses, hoop het echt! Hij is nog nooit zo rustig geweest. Hahaha ja we zijn ook echt een stel hoor Eerst hij: 'Oooohh pff pff..' Daarna ik: 'Aaahh pff...' Gelukkig gaat het vandaag al iets beter met hem, en is bij mij alles zo rustig haha. Hebben jullie al wat leuks gezien? Kan me ook wel voorstellen dat je nu niet echt met de gedachte aan bevallen bezig bent, maar het zou toch zomaar kunnen gebeuren! Misschien kiest de kleine wel een mooi huisje uit haha Ooh dankje! Hihi ben er ook heel trots op, wil er stiekem nog steeds een canvas van laten maken maar het schiet er steeds bij in.
Ja, moet je doen, is echt mooi voor een canvas! Ja, we zijn gisteravond bij een huisje wezen kijken en die zou het zomaar eens kunnen worden! Maar aankomende week nog 4 huizen bezichtigen (hopelijk )