uitgerekend de eerste helft van juni 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door peekaboo, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blays

Blays Niet meer actief

Nou, we zijn eindelijk weer thuis!

Alles gelukkig helemaal goed met de kleine!
    Hartritme was wel rustig, maar constant. Ze hebben na de tijd nog even een echo gemaakt om te kijken of hij wel grote bewegingen maakte. Gelukkig deed hij dat wel gelijk :)
    Hij had de hik, een volle maag en blaas, en was mooi aan het zwaaien. Hij stak zelfs nog ff z'n duim op hihi.
    Ze schatten hem op een kleine 6 pond.

Met mij was ook alles goed, blijk om de 2-3 minuten een harde buik te hebben. Nooit gedacht dat ik er zoveel had!
    Die vrouw stond er van te kijken. Ze zei eerst dat alles boven de 20 een harde buik was, dus 30, 40, 50.. Mijn harde buiken zaten constant tussen de 80 en 90! Ze bekeek de grafiek en zei: 'Nou, je kan zo gaan bevallen!' Mijn vriend helemaal blij haha die dacht Yes, hij komt! Hahaha

Ik ga nu ff liggen, ben helemaal kapot. Al die zenuwen! Haha
    Ik zal straks even op iedereen reageren.

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    ff snel, moet zo weg..

Fijn dat alles goed was Joyce!! Jee, zoveel harde buiken!!! Wow!!

Hier vandaag controle vk.

Vroeg wanneer ze gaan strippen en dat is met 41.3 voor de eerste keer en 41.5 voor de tweede keer en dan met 42 naar de gyn en inleiden.

Vandaag CTG gehad vanwege minder leven. Voel het wel dagelijks maar duidelijk minder als voorheen dus de vk wilde dat ik effe naar het zh ging voor controle.
    Tijdens de CTG besloot meneer dat ie maar eens een gymnastiek uur ging houden. Beetje genant. Na een kwartier mocht ik eraf want hij ging tekeer als een beest
    Wel een paar harde buiken gesignaleerd maar dat is normaal. Vruchtwater meer dan voldoende en hij ligt qua groei iets boven gemiddeld. Conclusie van de gyn: Alles top. De kleine blijft vast nog even zitten want hij lijkt het daar nog prima en comfortabel te hebben..
    Ik ga me dus maar geestelijk voorbereiden op een zwangerschap tot 42 weken..

3. Blays

Blays Niet meer actief

@Jewe, hopelijk ben je een beetje tot rust gekomen hihi.

@Kapedi, balen dat je beste vriendin nu op vakantie gaat. Gelukkig hebben jullie nog wel ff lekker samen een ochtendje kunnen spenderen.

@Celinac, welkom! :D

@Diddlemouses, ik weet ook niet tot hoe lang ze me hier laten door lopen hoor! Wilde het vanochtend wel vragen, maar was een beetje van m'n stuk ;) Dan volgende week maar ff doen.

@Joekie, ja ik wist zelf niet eens dat ik er zoveel had! Toen ik er zo op de stoel lag voelde ik ze ook wel iedere keer, maar thuis ben ik toch de hele dag afgeleid dus merk ik er niet veel van. Zo af en toe. Blijken er toch wel heel veel te zijn ;)
    Hopelijk zet het snel een keer door.

Al onze beebs worden ineens allemaal heel rustig! Straks hebben we een babyboom hier! :p

Fijn dat alles in ieder geval goed was!

@Hier, ben een kleeeiiin beetje geïrriteerd door alle stomme opmerkingen als: 'Ben je nou nog niet bevallen?'
    Aaarrghh ziet het eruit alsof ik al bevallen ben? Als ik ben bevallen dan hoor je het wel hoor!
    Klein humeurtje ;)

4. Blays

Blays Niet meer actief

Oooh trouwens, wat zouden jullie doen?

Wij hebben laatst ja die kapotte stoel bij de baby dump gehaald, zijn toen weer terug gegaan en hebben een nieuwe stoel gekregen.

Daarna hebben we een babyfoon daar gekocht, en die bleek dus ook kapot te zijn.. :x
    Heb toen een boze email gestuurd en gezegd dat ik er helemaal klaar mee was en graag een nieuwe thuis gestuurd wilde hebben en graag een vergoeding voor 4x een uur rijden voor kapotte spullen en een hele hoop stress zo op het einde van de zwangerschap :)
    Ik zou toen binnen enkele dagen een nieuwe thuisgestuurd krijgen, ondertussen zijn we bijna 2 weken verder en heb ik ein-de-lijk na talloze mailtjes over en weer mijn nieuwe babyfoon thuis gekregen.
    Alleen is het dus niet dezelfde!! Maar eentje die bijna €100 duurder is :$

Zal ik nou heel eerlijk zijn en WEER een mailtje gaan sturen of opbellen, of zou ik deze gewoon houden en de oude terugsturen?
    Ik zit dan wel met de garantie want op de bon staat natuurlijk die andere babyfoon..

Ik vind deze natuurlijk veeeeel mooier ;)

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Joyce, gelukkig zeg dat alles goed is met de kleine. Was wel even schrikken denk ik.

@Joekie, Ook al aan de CTG gelegen, gelukkig ook alles goed.

@Kapedi, jammer dat je vriendin op vakantie is als je kleine komt. Dat is wel een beetje een nadeel van rond deze tijd bevallen. In elk geval nog een gezellige dag gehad samen.

@Celinac, welkom op de valreep

Hier alles nog steeds goed. Heb eigelijk ook geen idee wanneer ze bij ons eventueel gaan strippen of wat. Maakt me eigelijk ook nog niet zoveel uit. Loop liever wat langer door dat hij misschien vanzelf komt.En anders wil ik pas gestript worden als de 42 weken nadert.
    Zou het eigelijk wel stoer vinden om weer op de uitgerekende dag te bevallen...maar die kans is erg klein.

6. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Uitgerekende datum vind ik idd ook wel een goede. 12.06.12 ook wel een mooie. Lisa is van 08.04.08 ;)

@ Joyce, wat fijn zeg dat alles gewoon goed is!! Wel veel harde buiken zeg!
    Wbt de babyfoon ik weet niet of ze er nog achter komen als je de oude opstuurt dat het een andere is en je hebt nu idd geen garantie dat is ook wel een nadeel. denk dat ik er toch weer een mailtje over zou sturen.

@ Joekie, oeps zal je altijd zien.. Maar goed beter zo hoor!

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Diddlemouse, haha dat zou wel erg grappig zijn zo met die datums.

Ben vandaag nog even lekker naar de kapper geweest. Weer lekker kort geknipt en nieuw kleurtje erin. Sta ik dit keer mischien iets knapper op de foto na de bevalling. Haha.

8. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoi meiden,

Ik kwam even snel spieken. En sorry zeggen omdat ik gewoon zo weinig tijd heb. Alles hier okay wel even pittig met de bv geweest nu nog id stuwing maar echt alles staat hier op zn kop.
    We zijn onwijs gelukkig en blij:)
    Maar ik spiek zo af en toe nog mee maar echt actief.. voorlopig lukt dat even niet.
    Zag dat het bij een paar spannend is. Zet hem op allemaal.
    En het is waar wat ze zeggen... Het is het echt allemaal 3 dubbel waard!
    groetjes!

9. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Fijn weer even van je te horen Lin en dat het goed gaat met jullie en Nienke!
    Heb je al een fotootje voor ons??
    Lukt de bv wel?
    Lekker verder genieten hoor!

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Lin, Begrijpen we volkomen dat je nu wel even wat beters te doen hebt dan je met ons bezig te houden.

11. Blays

Blays Niet meer actief

@Jewe, ja ik schok echt! Ze was zo lang aan het zoeken naar het hartje en ging van links naar rechts over m'n buik en er kwam maar niks, toen eindelijk heeeel zachtjes een paar klopjes terwijl hij er normaal echt uitknalt!

Oh lekker ff laten verwennen! :)
    Mijn vriend had foto's gemaakt terwijl ik aan de ctg lag, nou ik zag er niet uit hahaha

@Diddlemouses, inderdaad leuk met de datums dan! :D
    Ja aan de ene kant, ze kunnen moeilijk zeggen dat ik deze ook weer terug moet sturen, heb de email nagekeken en echt 5x de complete naam en type doorgegeven plus op de bon stond het ook en daar had ik een kopie van meegestuurd, moeilijk!

@Lin, fijn dat alles zo goed gaat. Heb je erg veel last van stuwing?
    Geeft ook helemaal niet dat je minder actief bent, je moet ook lekker genieten van je meisje nu je haar eindelijk kan vasthouden!

12. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @Kapedi, jammer dat je vriendinntje op vakantie is.. Geniet nog ff wat elkaar voor de bevalling !

@Celinac, welkom! ;)

@ Joyce, fijn dat alles verder goed was. Zal idd wel ff schrikken geweest zijn.. En hopelijk zet de bevalling gauw door ;)
    En wat de babyfoon betreft.. Zou hem lekker houden !!

@ Lin, fijn om te horen dat het goed met je gaat ! Geniet van je meisje. En de stuwing gaat gelukkig weer over ;)..

@ Bevallimiet ;), hier gaan ze inleiden met 41 weken.. Dus nog max 2 weken te gaan !! Al hoop ik wel dat ze eerder komt.
    Mn pa heeft vanaf t begin gezegt dat ik de 12e ging bevallen. Dus we zullen zien... Hopelijk gaattie gelijk krijgen netzoals dattie vanaf het begin zei dat het een meisje zou worden !

@ Hier, gaat goed gelukkig. Zo nu en dan een flinke harde buik.. Hoop en duim elke keer dat het door gaat zetten, maar dat doet het maar niet.. Hihi, we wachten verder af..

13. elina joan

elina joan Actief lid

8 mrt 2007
    183
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hey dames,

Hier dan eindelijk een berichtje van mij.....

Maandagmiddag om 14:27 is ons zoontje en broertje geboren... Hij heet Jamie Dean, en woog 3645 gram. Het is echt zo'n heerlijk mannetje en echt genieten zo met z'n 5-en.

De andere kids zoeken ruzie wie nu het eerste Jamie mag vasthouden en ze zijn zo trots :)

Ga nu gauw nog wat slaap pakken voor dat we weer wakker zijn hihihihii...

Liefs en zet m op hey voor degene die nog mogen bevallen xxx

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Eline Joan, Gefeliciteerd met je zoontje. leuke naam en wat fijn dat het zo goed gaat ook samen met de andere kids. Geniet ervan.

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    elina joan, van harte gefeliciteerd!!
    Fijn dat het allemaal zo goed gaat met de kleine!!

Firefly wat fijn dat ze bij jullie met 41 weken al inleiden! Dat zou ik ook wel willen ;)

16. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Lin, fijn dat alles goed gaat! Geniet van de kleine!! De tijd vliegt :)

17. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    thanks.

Dit is er trouwens:)

18. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ach wat n dotje Lin!! :D

19. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Lin; Mooie foto van je kleine meid en wat fijn dat het goedgaat.
    @Elina; Gefeliciteerd met Jamie :)
    @Joyce; Wat fijn dat alles goed was, wel even schikken en ja dat zal vast wel energie vreten, ik heb het ook gehad in de laatste week voordat ik beviel van me zoon. Had het gevoel dat ik een marathon had gelopen zo spannend was het allemaal.
    Veel harde buiken, nou is alles lekker aan het verweken.

@All; had gister weer een betere dag haha, heb je wel eens he nu van die baaldagen. Wordt een beetje ongeduldig en zenuwachtig hoe alles straks gaat verlopen dat ik er een beetje kranky van wordt.

Gister een leuk dagje gehad met mijn moeder op de markt en vandaag ga ik smiddags met mijn zus op pad.

Iedereen een fijne dag vandaag

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Lin, ah wat een plaatje. Heerlijk! geniet ervan.

Deel Deze Pagina