@Lin: Wat een popje! Gefeliciteerd! @elina: Gefeliciteerd! Lekker grote familie! @Joyce: Wat fijn dat alles okay is. En die harde buiken, wow!! Heb zo een gevoel dat jij zomaar vandaag of morgen kan knappen met zoveel harde buiken van 80 en 90! Ik was maandag ook aan de CTG scan, maar hele schaarse harde buiken.. was vaak rond de 20.. pas toen ik op mn zij ging liggen werd het telkens rond de 40. Zuchttt!!
@elina joan, gefeliciteerd met jullie zoon! @Lin, wat een popje! Lekker genieten meis! @Kapedi, haha geloof dat iedereen hier nu wel vaker van die kranky dagen heeft, we worden allemaal ongeduldig hè Fijn dat je gister een leuke dag hebt gehad, vandaag hopelijk ook een fijne dag! @celinac, ooh ik hoop het toch zo! Mijn buik voelt ook gewoon constant heel pijnlijk en beurs aan, ook bij het voelen van de ligging van de kleine oh kon wel janken zo pijnlijk. Hoop dat het snel doorzet zodat hij eindelijk wat rust krijgt, heb echt het gevoel dat ik een gekneusde buik ofzo heb haha. Ooh lekker op je zij blijven liggen, misschien worden ze dan wel nog erger! Haha Hoop dat het voor ons allemaal snel door gaat zetten! @Hier, vanmiddag ff naar de camping naar m'n schoonouders. Schoonmoeders is geopereerd aan haar pols dus ff checken hoe het gaat. Vriendlief had haar gisteren gek gemaakt, ze belde op vroeg hoe het ging, zegt hij: Ik kom net van het ziekenhuis. Zei zo: waarom? Hij weer: Ja met Joyce... Voor de baby... Zij helemaal hyper, zegt hij ineens: nee grapje hij zit er nog in hoor!! Flauw!!
@ Eline Joan, gefeliciteerd en geniet ervan! @ Lin, ohhh wat een schatje!!! Geniet ervan! @ Joyce, hihi wat een pestkop jou mannetje! Hier was het vanacht weer flink aan het rommelen, en ze was druk!!!! Gelukkig alles nu weer rustig
BEVALLINGSLIJST 7 juni mamavanAmarylli 08 juni elina joan 10 juni Eevie 12 juni Diddlmouses Joekie 14 juni Lief of Stoer Kapedi Firefly 15juni Joyce89 Jewe Bevallen!! 2 juni: Lin is bevallen van een DOCHTER. Ze heet Nienke. (39.2) Lijst weer even opgezocht.
@ Lin, wat een plaatje zeg ! Geniet er maar lekker van meissie. @ Elina joan, gefeliciteerd met jullie mannetje !! @ Joyce, nou hopen dat je gauw gaat bevallen meid.. Tgevoel van een beurse buik is niet fijn ! Hier vanmiddag manlief in de maling genomen, belde hem op.. En zei ''me water is gebroken'' ! Hij, ''Meen je dat nou?!'' .. Hihi toen zei ik maar ''Nee jo geintje'', zei die, ''Dat moet je nooooooit meer doen, schrik ervan, geen grapjes meer maken'' !! Hihihihi.. @ DM, lekker he dat gerommel.. Het moet gewoon doorzetten ! @ All, hier vandaag weer controle gehad. RR was wel iets hoger 140/90, maar nog acceptabel. Dinsdag moet ik weer terug. Ben heel benieuwd. Verder was alles goed. Heb sinds vanmorgen, tot nu eigenlijk toch wel veel harde buiken.. Dus hopelijk zet het door. Misschien word het nog een EK kindje
@Firefly, hahaha geweldig! Nee het voelt echt niet fijn, begin nu wel steeds pijnlijkere harde buiken te krijgen, en weer pijnlijke krampen onderin mijn buik. Hoop dat het nu een keer door gaat zetten! En bij jou ook al lekker aan het rommelen vandaag! Volgens mij beginnen we nu bijna allemaal te rommelen hihi EK babyboom?
@Bevallingslijst, mama van am is ook al bevallen zag ik in een nader topic. Zei heeft haar naam veranderd in Peekaboo maar komt niet meer in dit topic. En Elina Joan moet ook naar bevallen toe bij Lin. Het begint wel te rommelen bij iedereen. Hier nog niet echt. Wel af en toe harde buiken en druk op je onderkant maar nog niet dat je zegt sjonge jonge.
Thanks meiden. Wel vervelend is dat ik overproductie melk heb. In alle boekjes en dingen staat wat je moet als je te weinig hebt maar teveel.. Best irritant want ben er ook heel hormonaal van. Kan nog slecht tegen visite en ben dr echt wat broert van. Ben benieuwd wie volgt... Zet m op en probeer nog wat te slapen groetjes
Hi, @Joyce; hoop dat het bij je doorzet, mag wel nu na al dat gerommel. @Jewe; Dacht al waar is mama van A, wist niet dat ze haar naam had veranderd. Zag haar wel in het juni topic, maar wist niet dat zij het was. Dacht dat ze al bevallen was.....Misschien verkeerd gelezen. @Hier; Hier ook alles rustig hoor, geen gerommeld niks noppes nada. Ik hoop ook niet op gerommeld haha ik wil gelijk een goede start. Fijne avond allemaal.
Idd bij iedereen (behalve jewe) al lekker aan het rommelen. @ Lin, lastig, hier verder geen ervaring met BV. Hier vandaag de uitslagen gehad van mn jongste (nu nog ) dr bloedonderzoeken. Ze heeft geen gluten-allergie dus dat is positief. Maar de KA wil dr wel echt verder onderzoeken omdat ze dr echt te klein vind blijven. Ze krijgt nu een test of ze voldoende groeihormoon aanmaakt. Ze moet dan aan een infuus en dat is een dag-opname. Dit gaat begin aug. gebeuren want we moeten eerst half juli weer terug naar de neuroloog. Als hij ook nog verdere testen wil doen kan het dan tegelijk. Als ze idd te weinig groeihormoon aanmaakt moet ze daarvoor injecties krijgen.
Ach wat sneu dat ze door die molen moet. Hoe is ze er zelf onder? Al die injecties zal ze niet leuk vinden
@Diddlemouse, geen kma dus. Dus nu weet je eigelijk nog niks en moet ze nog meer onderzoeken ondergaan. Hopelijk dat die dan wat meer duidelijkheid geven.
@Lin, vervelend van je overproductie. Ik zou ook niet weten wat je er aan kan doen. @Kapedi, haha snap je volkomen! Gelijk goed beginnen lijkt me heeeeel erg fijn! Geen gerommel en steeds weer afwachten, gewoon gelijk bam kindje! @Diddlemouses, fijn dat ze geen gluten allergie heeft. Wel vervelend dat ze nu nog meer onderzoeken moet, en dan ook nog een dagopname! Hopen dat ze genoeg groei hormonen aanmaakt, al die injecties is niks voor zo'n meisje @Hier, manlief is er klaar voor/mee. Hij heeft een ananas en een fles bitter lemon gehaald haha Schijnt dat die twee ook moeten helpen alles op gang te zetten Jullie kunnen denk ik ook al raden wat er nog meer op het menu staat vanavond
Nee, die bloedonderzoeken van vorige x hebben er al flink ingehakt bij dr. Ze heeft het er heel vaak over. Maar een dagopname aan het infuus zal zeker geen pretje voor dr zijn maarja het moet maar. Mn arme moppie..
Arm meissie Kan me heel goed voorstellen hoe ze zich voelt, ik heb vroeger vaker in het ziekenhuis gelegen dan dat ik thuis was. Ivm mijn moeders chromosoom afwijking en ik groeide ook niet goed. Heb nog steeds een hekel aan naalden, injecties, bloedafnames etc. Dikke knuf voor je meissie!
Helaas, het helpt helemaal niets De kleine komt echt pas als tie er klaar voor is Was het maar zo dat je het op die manier kon opwekken Ik hoop ook echt dat het nu snel gaat beginnen...
Ik weet maar misschien als ik er heel, heel erg in ga geloven heeft het een placebo effect haha. Nee maar gelukkig vind ik het allebei wel lekker dus dat scheelt weer Hij stond echt in de winkel: schat wat hadden we ook alweer nodig? Ananas, bitter lemon, seks... hahaha
Haha Joyce, dat is lief! Die van mij vraagt iedere dag aan ons mopje wanneer ze eruit komt, zo schattig! Hij kan echt niet wachten.... Ik heb ook nog geen gerommel hoor, erg rustig hier... Wachten duurt zo lang...