Hier een week van de ongelukken....... zondag Bo Door een kopstoot mijn neus gebroken en gisteren werd Bo om 3uur wakker dus ik wou hart uit bed halen, maar eerst het traphekje dicht doen, alleenwad Ik al te ver een ben toen koppeltje duikelend van de trap gevallen, dus nu helemaal beurs. Hopen dat ik niet Nog meer ellende krijg deze week ijs nu wel genoeg
Gevonden! Esther: jeetje, mijn hemel! Sterkte! GFH: gefeliciteerd!! Gaat hard he. Hier een week van de afspraken... Eerst woensdag de dokter gehad, omaprazol gekregen omdat ik nog steeds niet kan eten. Eventueel daarna nog meer pillen en eventueel dietiste want t gaat niet goed. Donderdag voor J. naar de manueel therapeut. Die heeft dr nek en hoofdje gedaan, dan vandaag naar de vk voor nacontrole. Pfff.
Esther dat is niet niets. Moest wel even lachen om hoe je een gebroken neus hebt opgelopen. Maar niet cool. Hoop dat volgende week een top week wordt. Had Bo er ook last van?
Bo heeft nergens last van. Die doet het zo weer die kopstoot. @puzzel, ik hoop dat deze medicatie wat doet en je je beter gaat voelen.
Es, jeetje wat heftig! Pff.. Genoeg ellende! Doe rustig aan Puzzel, wat rot! Hopelijk voel je he snel beter!
Jeetje ester het zit niet echt mee Puzzel wat vervelend dat je nog steeds niet normaal kunt eten hoop dat het met deze medicijnen beter gaat Ik ga morgen lekker op vakantie eerst 2 dagen met mijn vriend naar parijs en dan gaan we door naar euro disney waar mijn ouders ook met de kinderen komen tot zondag super veel zin in
Esther: Oei, dat moet pijn gedaan hebben. Het zat je ook niet mee zeg. Puzzel: Ben je ook nog misselijk? Karin: Veel plezier in Parijs!
Ik heb jullie ook gevonden Ik moet jullie verhalen nog bijlezen maar hier gaat het ook niet geweldig, zie onderschrift
mamootje: jemig zeg! Dat is even schrikken. Heftig! Sterkte! Karin: oooh Disney is zo leuk!! Kan niet wachten om er zelf weer een keer heen te gaan. Ja, hier nog steeds misselijk, val nog steeds af.