Was ik gisteren nog zo gelukkig, nu ben ik intens verdrietig. Gisteren kreeg ik iets heftigere ongesteldheidskrampen, vannacht paar keer wakker van geworden, vanmorgen stortte ik van mijn roze wolkje toen ik een paar druppels helderrood bloed zag Vanmiddag werd het erger en meer en de krampen zijn ook echt heftiger geworden. Het is echt over ik voel het gewoon. Het is nog heel pril, en het was in ronde 1 meteen gelukt, misschien te mooi om waar te zijn maar ben toch echt verdrietig ik wil dit niet....
Jeetje mieke87 dat is enorm schrikken.. Hoop echt voor je dat het niet het einde hoeft te betekenen voor je.. En tuurlijk ben je dan verdrietig, of het nou ronde 1 is of ronde 8, het is allemaal een verlies.. Ik duim voor je dat het dit niet is voor je!
Ohnee heeft het bloeden ook echt doorgezet? Wat verdrietig! En precies wat meisje al zei, het is gewoon zowieso heel rot, of je nu net begint of al lang bezig bent. Dikke knuffel, en sterkte!
Ik zal hem ook even invullen. geluksmomentje Ik vind het nog wel erg spannend om te genieten vn de zwangerschap. Maar waar ik wel erg geniet is van dochter van 2 als ze over mijn wang aait en zegt "ieve mamaatje" kwaaltjes heel wisselend, de ene dag heel misselijk en moe, de andere dag nergens last van. Ik heb wel wat last van pijnlijke borsten. verteld mijn ouders, broer en zijn vrouw, schoonzus en mijn werkgever weten het. Schoonvader gaan we het op zijn verjaardag zeggen. (Begin mei) namen geen idee nog. Ik had bij de vorige zwangerschap ook een joNgensnaam, maar die vind ik niet leuk meer. We moeten dus nog op zoek, maar we hebben nog even. bevalling in het diakonessehuis. (Ziekenhuis) net als de vorige keer, maar toen opgenomen met zwangerschapsvergiftiging, dat hoop ik nou niet. Ik vrees wel weer bekkenklachten te krijgen en dan wil ik toch echt pijnbestrijding. mvm Vorige keer ook meegedaan. Maar ik twijfel nu. Ik vond het best wat gedoe en ik weet niet hoe ik dat hygienisch ga doen met een ronslopende peuter. testen ik ben ontzettend onzeker en daarom ook test gestoord. Vandaag weer een test gedaan. De teststreep was zo mogelijk donkerder dan de controle streep. borstvoeding Bij dochter drie maanden gedaan, maar het was wel een gedoe. Het deed mij zeer en dochterlief was veel te ongeduldig.Dit keer denk ik gewoon aan flesvoeding.[/QUOTE]
Huer ook een peuter van bijna 21 maanden maar sparen voor mvm gaat prima. Ze gaat nog niet op het toilet. En bussen staan veilig opgeborgen. Ik heb ook zwangerschapsvergiftigibg gehad en hoop het idd ook niet weer te krijgen. Heb een week in het zkh gelegen. Dochter ook en dat zou ik nu echt niet willen. Kan niet zo lang zonder mijn meisje, geen dag eigenlijk
Miekie, wat een rot bericht! En hoe pril ook, je verdriet is er. Kan het niet uitstaan als mensen daar over beginnen bij een miskraam. Ik hoop dat get onschuldig is.heb je de vk gebeld?
Dankje voor jullie lieve berichten, Het is echt geheel natuurlijk in gang gezet en heb ook echt iets zien liggen wat lijkt op een vruchtje, kon het niet uit elkaar trekken ( sorry beetje vies) en er zat iets doorzichtigs omheen. Mijn heftige buikpijn had toen ook meteen plaats gemaakt voor lichte menstruatiepijn. Ik bel maandag om een afspraak te maken om te laten controleren. Maar ben het gewoon echt kwijt nu
Uitgerekende datum lijst december 2015 1. - unrealistic, 24 jaar, 1e kindje - carannay, ?jaar, ? kindje - mavane, 29 jaar, 2e kindje 2. - blossom85, 30 jaar, 2e kindje 3. - Women1985, 29 jaar, 1e kindje 4. - Nathalie1988, 26 jaar, 2e kindje - yvonne82, 32 jaar, 1e kindje - Kvinne, 24 jaar, 1e kindje 5. 6. - Elin32, ?jaar, 3e kindje - Liefjem, 25 jaar, 2e kindje 7. - xMeliisz, 24 jaar, 1e kindje - Bodien, 27 jaar, 2e kindje 8. - anoniempje25, 28 jaar, 2e kindje - twingia, 24 jaar, 2e kindje 9. - Kymmie, 32 jaar, 1e kindje 10. - Sill123, ?jaar, 1e kindje - ilona88, 26 jaar, 1e kindje - Dale Cooper, 30 jaar, 1e kindje 11. - lionne, ?jaar, 2e kindje - elmokoekie, 35 jaar, 3e kindje 12. - Meisje1234, 27 jaar, 1e kindje 13. 14. 15. - fidel2010, 30 jaar, 2e kindje - Chanan, 32 jaar, 2e kindje 16. 17. 18. 19. - kzh, 29 jaar, 2e kindje 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Datum nog niet bekend: - Mamma van J, 27 jaar, 3e kindje Aantal:25 Vlindertjes: -Jane1981 -Miekje87 Afspraken: 20 april: - xMeliisz: pretecho 7 weken 28 april: - xMeliisz: intake verloskundige
Dames ik heb het lijstje even aangepast met afspraken erbij, vul gerust aan of geef door wanneer en wat voor afspraak je heb
O wat erg. Doe rustig aan. Het is altijd erg eerste ronde of niet. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap een missed abortion gehad Bij 9 wkn. Mij hielp het uiteindelijk om mezelf voor te houden dat er kennelijk wat mis was en dat de "natuur" het daarom liet gaan. Heel veel sterkte En een knuffel.
Ik heb net op de site van MvM gekeken. En ik mag niet meer meedoen 😡. Ik heb bloed gehad na mijn bevalling. En dan mag het niet meer. Zo niet blij mee.
@zwangerschapsvergiftiging, statistisch gezien loop je dat sneller op bij een eerste zwangerschap. Ik heb t bij beide gehad. Vk zei toen dat het waarschijnlijk te zwaar voor mijn lichaam is. Ben klein (nog geen 1.60) weeg niet zo veel (rond de 45kg) dan zijn die laatste weken Killing en geeft m'n lichaam aan dat t genoeg is geweest. Eerste keer alleen eiwitten in urine verder nergens last van 2e keer echt ziek koppijn, overgeven etc. @miekje, he wat ontzettend kut zeg!!
Uitgerekende datum lijst december 2015 1. - unrealistic, 24 jaar, 1e kindje - carannay, ?jaar, ? kindje - mavane, 29 jaar, 2e kindje 2. - blossom85, 30 jaar, 2e kindje 3. - Women1985, 29 jaar, 1e kindje 4. - Nathalie1988, 26 jaar, 2e kindje - yvonne82, 32 jaar, 1e kindje - Kvinne, 24 jaar, 1e kindje 5. 6. - Elin32, ?jaar, 3e kindje - Liefjem, 25 jaar, 2e kindje 7. - xMeliisz, 24 jaar, 1e kindje - Bodien, 27 jaar, 2e kindje 8. - anoniempje25, 28 jaar, 2e kindje - twingia, 24 jaar, 2e kindje 9. - Kymmie, 32 jaar, 1e kindje 10. - Sill123, ?jaar, 1e kindje - ilona88, 26 jaar, 1e kindje - Dale Cooper, 30 jaar, 1e kindje 11. - lionne, ?jaar, 2e kindje - elmokoekie, 35 jaar, 3e kindje 12. - Meisje1234, 27 jaar, 1e kindje 13. 14. 15. - fidel2010, 30 jaar, 2e kindje - Chanan, 32 jaar, 2e kindje 16. 17. 18. 19. - kzh, 29 jaar, 2e kindje 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Datum nog niet bekend: - Mamma van J, 27 jaar, 3e kindje Aantal:25 Vlindertjes: -Jane1981 -Miekje87 Afspraken: 20 april: - xMeliisz: pretecho 7 weken 21 april: - Chanan: Echo bij gynaecoloog 28 april: - xMeliisz: intake verloskundige
kan jullie eindelijk mijn test laten zien, vond hem nog niet onwijs knal vanmorgen maar toch ff showen. CB digi was uitverkocht is t hele dorp zwanger ofzo? vandaag toch maar ff een van mn oud zp vriendinnetjes geappt moest het er toch met iemand over hebben, had al getwijfeld om het haar te zeggen en telkens toch maar niet gedaan. mn moeder is volgende week jarig denk dat ik haar maar een test voor der verjaardag geef hebben jullie 's avonds ook al zo'n darmen buikje? kan me niet herinneren dat ik een paar weken geleden ook al "zo'n dikke buik" had. nog wel ff spannend mn contract loopt in juni af, heb bij de meiden telkens geen contract verlening gehad nadat ik vertelde dat ik zwanger was (mocht er na wel terug komen...ook zo lekker vaag) dus heb een beetje angst om het mn leiding gevende te vertellen. officieel hoef je het niet te zeggen voordat je 24wk zwanger bent geloof ik dan hebben we nog even.
Oh miekje wat verdrietig zeg! Bah bah bah, heel veel sterkte toegewenst! Beetje vage opmerking van mij, maar ik zag dat mijn gegevens er nog niet tussen stonden. Ik zal ze nog een keer plaatsen hier, maar als jullie aangeven dat jullie vol zitten, dan vind ik dat ook goed Ik bedoel er verder niks mee, maar weet niet zo goed hoe ik het anders moet plaatsen. Dit wordt ons derde kindje. Op 29 april, heb ik een vroege echo en 13 mei heb ik mijn intake bij de verloskundige. Oh, ik ben trouwens 30 jaar. Ik heb nog geen darmenbuikje, wat ik wel merk is dat ik sneller vol zit
Uitgerekende datum lijst december 2015 1. - unrealistic, 24 jaar, 1e kindje - carannay, ?jaar, ? kindje - mavane, 29 jaar, 2e kindje 2. - blossom85, 30 jaar, 2e kindje 3. - Women1985, 29 jaar, 1e kindje 4. - Nathalie1988, 26 jaar, 2e kindje - yvonne82, 32 jaar, 1e kindje - Kvinne, 24 jaar, 1e kindje 5. 6. - Elin32, ?jaar, 3e kindje - Liefjem, 25 jaar, 2e kindje 7. - xMeliisz, 24 jaar, 1e kindje - Bodien, 27 jaar, 2e kindje 8. - anoniempje25, 28 jaar, 2e kindje - twingia, 24 jaar, 2e kindje 9. - Kymmie, 32 jaar, 1e kindje 10. - Sill123, ?jaar, 1e kindje - ilona88, 26 jaar, 1e kindje - Dale Cooper, 30 jaar, 1e kindje 11. - lionne, ?jaar, 2e kindje - elmokoekie, 35 jaar, 3e kindje 12. - Meisje1234, 27 jaar, 1e kindje 13. 14. 15. - fidel2010, 30 jaar, 2e kindje - Chanan, 32 jaar, 2e kindje 16. 17. 18. 19. - kzh, 29 jaar, 2e kindje 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Datum nog niet bekend: - Mamma van J, 27 jaar, 3e kindje Aantal:25 Vlindertjes: -Jane1981 -Miekje87 Afspraken: 20 april: - xMeliisz: pretecho 7 weken 21 april: - Chanan: Echo bij gynaecoloog 28 april: - xMeliisz: intake verloskundige 8 mei: - kzh : 1e echo gyn
Ik wilde je er bij zetten, maaarrrr, wat is je uitgerekende datum? je mag het ook zelf aanpassen, even het bericht met het laatste lijstje quoten (dus niet knippen en plakken), de [.quote] en [./quote] weghalen, Gegevens invullen en klaar